Dat krijg je ervan als een politicus roept dat het allemaal de schuld is van de moslims.quote:Moskee beklad in Veenendaal
AMSTERDAM - Vandalen hebben zondag een moskee in Veenendaal met verf beklad. Ook werd een ruit van het gebouw aan de Heuvel vernield.
Met de verf waren teksten en een teken aangebracht, maar de politie wil daar niets over kwijt omdat dat daderinformatie is.
De Nasser-moskee is zondag gelijk schoongemaakt. De politie weet niet wie achter de bekladding zit en waarom dit is gebeurd. Er is aangifte gedaan van vernieling.
Twee weken geleden werd ook al graffiti op het gebedshuis aangebracht. Ook werden varkenspoten bij het gebouw gedeponeerd, meldt een politiewoordvoerder.
De moskee heeft hier ook aangifte van gedaan. De politie heeft de zaak in onderzoek
Ohja, Moslims kladderen hun eigen moskee vol..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als een politicus roept dat het allemaal de schuld is van de moslims.
Voortaan hakenkruizen op joodse begraafplaatsen ook negeren, of ben ik nu antisemitisch bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Och, gewoon wat graffitivandalisme van kwajongens. Is dat nou een nieuwsbericht waard.
Dat ben ik met Koos en jou eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit zijn de directe gevolgen van het behaviour van Geertje Witler.²
Ja omdat moskeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Och, gewoon wat graffitivandalisme van kwajongens. Is dat nou een nieuwsbericht waard.
Berichten gemist over Veenendaal? Denk dat dit de directe gevolgen zijn van die berovingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat is terecht?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Berichten gemist over Veenendaal? Denk dat dit de directe gevolgen zijn van die berovingen.
Wat heeft de moskee met die incidenten te maken ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:37 schreef Chooselife het volgende:
Nou ja. Eenmalig een muur bekladden of herhaaldelijk met exorbitant geweld een individu beroven. Daar zit een wezenlijk verschil tussen.
Dus die moskeebezoekers tuigen mensen af? Beetje vreemde conclusie. Dus als een groep protestantse jongeren iemand in elkaar rossen dan mag ik de kerk bekladden. Of nee, ik mag zelfs de katholieke kerkbezoekers in elkaar rossen. Dat is immers met gelijke munt terugbetalen, toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:37 schreef Chooselife het volgende:
Nou ja. Eenmalig een muur bekladden of herhaaldelijk met exorbitant geweld een individu beroven. Daar zit een wezenlijk verschil tussen.
Ja, volledig terecht.quote:
Want de link met religie zit hem in... ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:37 schreef Chooselife het volgende:
Ik stel toch een normale vraag? Jij beweer dat dit het gevolg is van de berovingen. Dus ik vraag of dat in jouw ogen terecht is. Dat was lastig op te maken uit jouw antwoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, volledig terecht. Eigenlijk hadden ze iedere allochtoon in Veenendaal moeten doodden en hun huizen in de fik moeten steken.
Je kan toch wel normaal antwoord geven.=quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, een hele normale vraag als je het iq van een visstick hebt. In jouw geval een normale vraag dus.
Dan vraag ik mij wel af wat dan de bekladdingen op synagoges voor veel jaren terug en brandbommen tegen kerken en hakenkruizen op kerkhoven voor oorzaak hadden toen Geert nog geen politicus was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat denk je nou zelf man? Ieder normaal mens keurt dit af, dus waarom moet je mijn bevestiging hebben? Om weer een discussie uit te lokken? Het is je gelukt hoor, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan toch wel normaal antwoord geven. Imbeciel.
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij wel af wat dan de bekladdingen op synagoges voor veel jaren terug en brandbommen tegen kerken en hakenkruizen op kerkhoven voor oorzaak hadden toen Geert nog geen politicus was.
En voor de rest...waarom worden de daders nooit gepakt? Pak die daders al hun geld en desnoods ook de schoenen en jas af (brengt vast nog wel een paar euro op) tot ze genoeg geld hebben om de schade te betalen. Straffen krijgen ze hier toch niet, en zo voelen ze het tenminste letterlijk.
Wat hij zegt, het is gewoon kattenkwaad van wat jochies.quote:
Of naarstig tussen de regels door gaan zoeken naar excuses:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:38 schreef GSP het volgende:
Ik merk wel dat bij bepaalde users de onderbuik spreekt door gelijk deze jongens te veroordelen zonder echt te weten wat de aanleiding is geweest
Ik zie nog niet zo snel een nacht van de lange vorken in Nederland.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Nielsch het volgende:
En als straks Islamitische winkels in puin worden geslagen, dan wast Gekke Geert zijn handen natuurlijk in onschuld. Maar ondertussen is hij blij dat zijn plannen worden uitgedragen...
Heb je hem het weleens horen veroordelen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef Boldface het volgende:
Afkeurenswaardige acties, maar het is tegelijk bizar om de schuld bij Geert Wilders in de schoenen te schuiven. De man ageert op allerlei manieren tegen de islam, maar heeft nog nooit tot dit soort lage acties opgeroepen.
Het is heel simpel. Mensen die een tikkeltje labiel zijn zien hun acties gerechtvaardigd door de woorden van Wilders. Als hij tekeer mag gaan tegen de moslims, dan mag ik dat toch ook?! Dat idee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef Boldface het volgende:
Afkeurenswaardige acties, maar het is tegelijk bizar om de schuld bij Geert Wilders in de schoenen te schuiven. De man ageert op allerlei manieren tegen de islam, maar heeft nog nooit tot dit soort lage acties opgeroepen.
Er worden zoveel gebouwen beklad door mongooltjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Precies, geen reden om al deze ophef over te makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef Michelle_2 het volgende:
Het waren waarschijnlijk gewoon een paar ettertjes die zich verveelden.De gemeente kan ze beter een envelop met geld geven zodat ze een feestje kunnen organiseren.
Laat oom agent ze maar eens ferm toespreken als hij ze te pakken krijgt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Want de link met religie zit hem in... ?
quote:Het ministerie van Justitie onderzoekt welke aanpak van jeugdcriminaliteit werkt. Met die kennis wil het kabinet de problematiek van Marokkaanse jongeren te lijf.
De islam is mogelijk een van de oorzaken van delinquent gedrag van Marokkaanse jongeren. Dat oppert Corine de Ruiter, hoogleraar forensische psychologie in Maastricht die - samen met anderen - in opdracht van het ministerie van Justitie de aanpak van criminele Marokkaanse jongeren in kaart heeft gebracht. Volgens De Ruiter hebben Marokkaanse (en Turkse) jongeren een ‘achterstand in hun morele ontwikkeling’.
Zo’n achterstand is één van de factoren die crimineel gedrag kunnen veroorzaken: wetenschappelijk is aangetoond dat delinquenten vaak een verminderde gewetensfunctie, minder empathisch vermogen en minder agressiecontrole hebben. Dit minder goed ontwikkelde ‘moreel redeneren’ van Marokkaanse en Turkse jongeren is volgens De Ruiter en haar medewerkster Kim van Oorsouw te verklaren uit de islamitische achtergrond van deze minderheidsgroepen.
‘Binnen de islam ligt de nadruk op gehoorzaamheid aan en respect voor de ouders. Individualisme en onafhankelijkheid worden minder belangrijk gevonden - en dit zijn juist de eigenschappen die de morele ontwikkeling tot een hoger niveau kunnen brengen’, aldus de co-auteurs van het Kennisfundament ten behoeve van de aanpak van criminele Marokkaanse jongeren.
Kinderen in Nederlandse gezinnen groeien op met een ‘democratische onderhandelingsstijl’ en veel overleg met de ouders, waardoor ze leren meebeslissen. Islamitische kinderen groeien vaak op in een gezinsstructuur waarin ze ‘alleen maar bevelen moeten opvolgen’.
Dat krijg je er (helaas) van als een dorp stelselmatig wordt lastiggevallen door groepen jongeren die zich dikwijls openlijk afzetten tegen de Nederlandse samenleving / identiteit én in plaats daarvan de eigen (moslim) identiteit keer op keer benadrukken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als een politicus roept dat het allemaal de schuld is van de moslims.
Dat zal echt de reden zijn geweest jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij wel af wat dan de bekladdingen op synagoges voor veel jaren terug en brandbommen tegen kerken en hakenkruizen op kerkhoven voor oorzaak hadden toen Geert nog geen politicus was.
Zo'n kort berichtje en nog mis je de helftquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:37 schreef Chooselife het volgende:
quote:Twee weken geleden werd ook al graffiti op het gebedshuis aangebracht. Ook werden varkenspoten bij het gebouw gedeponeerd, meldt een politiewoordvoerder.
ok kom maar met een uitspraak waar hij dit soort praktijken goedkeurdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je hem het weleens horen veroordelen?²
Van moslims verwacht Wilders toch ook dat die zich expliciet uitspreken tegen elke misstand gepleegd door andere moslims? Dan moet hij zich ook expliciet van dit soort daden distantiëren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok kom maar met een uitspraak waar hij dit soort praktijken goedkeurd
Ik houd me in ieder geval aanbevolen als je een veroordeling en afkeuring aangaande dergelijke daden van hem kunt vinden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok kom maar met een uitspraak waar hij dit soort praktijken goedkeurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |