quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef MaJo het volgende:
Dat vind ik juist zo leuk aan Lowlands, nieuwe bandjes ontdekken
Het schijnt dat hij een van zijn befaamde sneaky-gigs doet om zijn latest moves te showenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:55 schreef julian6 het volgende:
Hoor zonet dat niemand minder dan Zanger Rinus ons wellicht op lowlands komt verblijden met een bliksemoptreden![]()
Kijk en beluister zijn laatste megahit:
Johnny Rotten van de Sex Pistols.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef kciR het volgende:
Is er ooit een act op LL geweest, van vergelijkbare kwaliteit? En dan niet als gimmick.
Alsof Lowlands het van de grote namen moet hebben, bovendien is dit een fractie van de line up en nu al klagenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Reckoner het volgende:
Ja ik ga ook..2e keer
Wel beetje tegenvallende namen gister, als dit de "grote namen" moeten zijn dan legt Lowlands het wel af tegen alle buitenlandse festivals.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Reckoner het volgende:
Ja ik ga ook..2e keer
Wel beetje tegenvallende namen gister, als dit de "grote namen" moeten zijn dan legt Lowlands het wel af tegen alle buitenlandse festivals.
Dolf Jansenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef kciR het volgende:
Is er ooit een act op LL geweest, van vergelijkbare kwaliteit? En dan niet als gimmick.
(Edit: en dan nu niet gaan beweren dat dit het hoogste niveau is)
Vroeger in de Foxtrot, had je gig na gig van dit niveau.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef kciR het volgende:
(Edit: en dan nu niet gaan beweren dat dit het hoogste niveau is)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Vroeger in de Foxtrot, had je gig na gig van dit niveau.
Wat te denken van Bas van Toor met een mondharmonica-show, Henk Wijngaard of Mr. Methane
Zou vet zijn!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef Da hopman het volgende:
Ik vind onderstaand event ook wel iets voor in de Alpha als start van de dag.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
SGT. MADD'S LONELY NEDERBEAT ORKEST
Wow! Op 24 april aanstaande geven we samen met het onvolprezen Metropole Orkest acte de prescence in de HMH. Op deze avond zullen onder de noemer "The Beatles Symphony" de albums "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" en "Magical Mystery Tour" in hun totaliteit worden uitgevoerd door het orkest, waarbij artiesten -zoals Manuela Kemp, Frdrique Spigt, Waylon en wij dus- als solisten zullen optreden met het orkest. We wisten niet wat we hoorden toen we gevraagd werden, Bealtes fans als we zijn is dit een heuse "dream-come-true"!
<><><><><><><><><><><><><><><>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |