ficken?quote:
geen idee..slap ouwehoeren zoals altijd?quote:
Mijn Germaans is niet meer wat het wasquote:
Hippe shit ouwe!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee..slap ouwehoeren zoals altijd?
je zou denken dat iedereen deze antieke grap wel zou begrijpen iddquote:
überhaupt = duitsquote:
omdat ik er benquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef -moppie- het volgende:
toll, scheise, geil topic is dit zeg...
Ja, ik zag het erna pas!quote:
Beter dat ik hem erna zie, dan dat ik zo de straat op zou gaan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou denken dat iedereen deze antieke grap wel zou begrijpen idd
lijkt me nog smeriger dan normale bifiquote:
Past wel bij jou denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beter dat ik hem erna zie, dan dat ik zo de straat op zou gaan!
[ afbeelding ]
whehehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup weer met zijn verfijnde culinaire smaak
Nee best lekker vind ik. Normale Bifi vind ik ook niet lekker.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lijkt me nog smeriger dan normale bifi
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup weer met zijn verfijnde culinaire smaak
Daarom heb ik het om 10 uur al gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whehehe
moet eigenlijk boodschappers doen maar heb geen zin
Ik ga zo koken. Lekker witlof etenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whehehe
Als je haar maar goed zit toch?quote:
Haal je toch even een burgertjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whehehe
Een zelf gekookte?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga zo koken. Lekker witlof etenEvi eens aardappel laten proeven en eten in combinatie met broccoli. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:59 schreef -moppie- het volgende:
Even lachen.
Rare brieven in vragenrubrieken Fancy/Girlz!, etc.
snep het ook nietquote:
quote:
quote:Ik heb een frikandel in mijn vagina gestoken, ik dacht, bevroren is ie wat koud, dus ik bakte hem en nu is er een stuk afgebroken, wat moet ik doen?
Langzaamaan gaat de voeding over op "echte" voeding. Zij drink geen melk meer en eet gewoon lekker brood e.d. dus dat gaat goed. Gaan nu ook met fruit beginnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Grapje, ging laatst toch over potjes enzo
ok...ik lolde hardopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu wel zin in een frikadel.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu wel zin in een frikadel.
quote:
quote:Sorry dat ik nog een vraag stel, maar.
als je seks hebt, moet de penis dan in dat gaatje?
(dan is dat toch klein)
Iddquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef -moppie- het volgende:
Juup, die ene met z'n 3 gaatjes is ook leuk!
dus dat deed je bij ziggo...nu snep ik hetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
al die brieven zijn fake he, dat weten jullie? Daar worden speciaal mensen voor aangenomen zelfs
Lijkt me echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
al die brieven zijn fake he, dat weten jullie? Daar worden speciaal mensen voor aangenomen zelfs
da's een algemeen feit gewoon. Daardoor krijgen die bladen lezers. Tegenwoordig bestaat een meidenblad uit minstens acht! pagina's "ingezonden brieven". Core businessquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets voor jou.
Maar hoe weet je dat zo zeker...?
Maar dat was vroeger toch niet en toen stonden er ook altijd (wellicht iets minder raar) van die vage dingen in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's een algemeen feit gewoon. Daardoor krijgen die bladen lezers. Tegenwoordig bestaat een meidenblad uit minstens acht! pagina's "ingezonden brieven". Core business
En dat is serieus? Zo ja hoe weet jij dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het verschil nooit tussen 'zu hause" en "nach hause', maar goed ik heb dan ook geen Duitse les gehad.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
het zou pas spectaculair zijn als je japanse zoutjes Eny op zouden eten
Hehequote:
Daar heb ik dus last van. Jij niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
Stinkt Eny dan ook zo uit dr bek?
Japanse zoutjes zijn lekker maar de luft die eraf komt en vooral na het eten van die dingen, de luft die uit je mond komt![]()
Moggel!
omdat ik niet in slaap kon komen....laatste keer dat ik op de wekker keek was het half 3quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom slaap je dan ook maar 3 uur?
Geen cola drinken 's avondsquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik niet in slaap kon komen....laatste keer dat ik op de wekker keek was het half 3![]()
en dat al 3 dagen achter elkaar
mag überhaupt wel minder cola drinkenquote:
Daarom duw ik altijd 1 in je mond he..quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus last van. Jij niet.
Niet in 1000 stukjes?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:13 schreef -moppie- het volgende:
het valt me overigens mee hoe je er nog uitziet nadat er een bomgordel op je lijf is afgegaan.
Neen, uiteraard niet. De bommen kiezen de weg van de minste weerstand, en dus van je af. Over het algemeen zijn omstanders er veel erger aan toe dan de gebombardeerdequote:
Dat zou wel gebeuren als je de bommen had ingesliketquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, gezicht is nog helemaal heel enzo.
Ik dacht ook dat je uit elkaar zou splashen
Snap ik wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen, uiteraard niet. De bommen kiezen de weg van de minste weerstand, en dus van je af. Over het algemeen zijn omstanders er veel erger aan toe dan de gebombardeerde
ik denk dat het intern wel tot moes is geslagen. Maar als je echt een volledige gordel om hebt dan kan het natuurkundig niet zo zijn dat je explodeert volgens mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snap ik wel.![]()
Maar ik zou wel verwachten dat je middel er niet zo goed aan toe is....
Het hoofd is nog heel zoals je in de Telegraaf kunt zien, wellicht zijn ze wel in 2-enquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snap ik wel.![]()
Maar ik zou wel verwachten dat je middel er niet zo goed aan toe is....
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het intern wel tot moes is geslagen. Maar als je echt een volledige gordel om hebt dan kan het natuurkundig niet zo zijn dat je explodeert volgens mijAlthough mijn natuurkundig gevoel niet betrouwbaar is, het laatste rapportcijfer wat ik er voor heb gekregen was een 2
Oh, nadat ik de foto's heb bekeken zie ik wel dat ze goed gehavend zijn zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het hoofd is nog heel zoals je in de Telegraaf kunt zien, wellicht zijn ze wel in 2-en
Ik denk dat je vermoeden wel redelijk correct is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het intern wel tot moes is geslagen. Maar als je echt een volledige gordel om hebt dan kan het natuurkundig niet zo zijn dat je explodeert volgens mijAlthough mijn natuurkundig gevoel niet betrouwbaar is, mijn vorige rapportcijfer was een 2
Jamaar, dat heb ik ook bij Brainiac. Als iemand met passie en met begrijpelijke voorbeelden vertelt gaat het ook meer leven, en V. kan kostelijk vertellenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo laag? Ik stond een 3.
Heb de afgelopen 10 jaar heel wat meer opgestoken van natuurkunde door de uitleg van V dan ik ooit op school heb geleerd.
ik denk dat dat meer afhangt van de constructie van de bom. De weerstand die een bom tegenkomt is die van de verpakking, daarna blaast het gewoon alle kanten op waar het op gericht is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen, uiteraard niet. De bommen kiezen de weg van de minste weerstand, en dus van je af. Over het algemeen zijn omstanders er veel erger aan toe dan de gebombardeerde
Echt waarquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef Levitation het volgende:
Ik heb zelfs op de deeltjesversneller in CERN gestaan.![]()
Was wel in 2000, een jaar of 9 voor dat ding aangezet werd.
Mja, maar toch denk ik dat als je van 2 kanten een enorme gelijktijdige explosie hebt met een lichaam er tussen, de meeste ellende het luchtruim in gaat. Maar da's enkel een gut feelingquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat dat meer afhangt van de constructie van de bom. De weerstand die een bom tegenkomt is die van de verpakking, daarna blaast het gewoon alle kanten op waar het op gericht is.
Robert Langdon heeft ook bijna voorkomen dat het Vaticaan zou ontploffen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef Levitation het volgende:
Ik heb zelfs op de deeltjesversneller in CERN gestaan.![]()
Was wel in 2000, een jaar of 9 voor dat ding aangezet werd.
Dit bericht is toch van gisteren?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef amaranta het volgende:
AMSTERDAM - Sugar Lee Hooper (62) wordt kunstmatig in coma gehouden na een val van haar scootmobiel.
Foto: VERHORST, ROB
Sugar Lee -echte naam Marja van Toorn- viel afgelopen zondag, brak haar heup en moest onder het mes. Maar tijdens de operatie is het fout gelopen, meldt haar partner Andrea.
Ze kreeg een hartaanval én had zuurstofgebrek. Het is onduidelijk hoe Sugar Lee's toestand nu is. Andrea vertelt: "Vannacht om 01:00 uur proberen de artsen haar wakker te maken, dan weten we pas hoe ze er aan toe is."
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Dat soort dingen vind ik dan wel interessant... dankzij Dan Brown![]()
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, nadat ik de foto's heb bekeken zie ik wel dat ze goed gehavend zijn zeg
Foto?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, gezicht is nog helemaal heel enzo.
Ik dacht ook dat je uit elkaar zou splashen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
telegraaf.nl
ik plaats hier niks voor het geval dat...
Nou, je kan zeg maar aan de status van de hoofden ongeveer wel aflezen hoe de rest er uit moet zien, en rundergehakt komt dicht in de buurt...quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Valt wel mee tochmeer schade van het rondvliegend puin dan van de bom volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Als terrorist wil je zoveel mogelijk slachtoffers maken, je 'richt' de explosieven daarom op de omstanders zodat de meest verwoestende kracht naar de buitenkant wordt geblazen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, maar toch denk ik dat als je van 2 kanten een enorme gelijktijdige explosie hebt met een lichaam er tussen, de meeste ellende het luchtruim in gaat. Maar da's enkel een gut feeling
100 meter onder de grond. Was echt een toffe excursie!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Dat soort dingen vind ik dan wel interessant... dankzij Dan Brown![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, je kan zeg maar aan de status van de hoofden ongeveer wel aflezen hoe de rest er uit moet zien, en rundergehakt komt dicht in de buurt...Wat schrammen en bloed, waaruit concludeer jij dan dat de rest rundergehakt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure nieuwsgierigheid en eigenlijk hou ik wel van ranzige dingen.
Lijkt mij ook, maar hoe kwam je daar nou binnen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
100 meter onder de grond. Was echt een toffe excursie!![]()
Onderaan bij de nek. Daar zie je al dat het goed kapot is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat schrammen en bloed, waaruit concludeer jij dan dat de rest rundergehakt is?
Pure nieuwsgierigheid en eigenlijk hou ik wel van ranzige dingen.
Was een excursie bij een conferentie waar V heen ging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wel tof Levi, hoe kom je daar dan binnen?
Ik dacht echt dat die ene gewoon iets roods aan hadquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onderaan bij de nek. Daar zie je al dat het goed kapot is.
Oh leuk zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was een excursie bij een conferentie waar V heen ging.
Was het eerste jaar dat we elkaar kenden en toen moest hij in augustus naar een conferentie in zwitserland. Hij vroeg of ik zin had om mee te gaan en we zijn toen met de auto via Luxemburg, Duitsland en Frankrijk naar Zwitserland gereden.
De twee dagen dat hij echt conferentie had, heb ik mezelf vermaakt en de andere dagen waren we dus gewoon lekker op vakantie. En met de excursie daar mocht ik ook mee.
Whehehequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat die ene gewoon iets roods aan had![]()
Uiteraard, echte bikkels plaatsen gewoon hoppetee foto's van ontplofte lijken in een slowchatquote:
Lijken boeien me echt niet meer, ik vind het interessant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, echte bikkels plaatsen gewoon hoppetee foto's van ontplofte lijken in een slowchat
Ik denk dat ze gevild is...quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar wat zou dat dan zijn in dr nek (als ze die nog heeft)?
Een wond?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar wat zou dat dan zijn in dr nek (als ze die nog heeft)?
Mij ook niet, maar niet iedereen vindt dat ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijken boeien me echt niet meer, ik vind het interessant.
Dat snap ik anders had ik die foto's hier allang neergeplempt!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een wond?
[..]
Mij ook niet, maar niet iedereen vindt dat ook
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef ArTiC het volgende:
en toen klapte mijn bureaustoel spontaan in elkaar...gaat lekker vandaag
Ze zijn een dag te vroeg met de 1 april grap!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef ArTiC het volgende:
en toen klapte mijn bureaustoel spontaan in elkaar...gaat lekker vandaag
Dit zijn van die klotestoelen waarvan de vergrendeling van de rugleuning soms spontaan losschiet...dan wordt je ineens naar voren gelanceerd...maakt het kantoorleven wel een stuk spannenderquote:
ik wantrouw alles....quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze zijn een dag te vroeg met de 1 april grap!
dus naar de AH en lekkere dingen inslaan!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
tapas
Ik heb net m'n saldo's gecheckt en ik heb nu ook honger
Eh nee, andersom meer...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dus naar de AH en lekkere dingen inslaan!![]()
het is meer dat ik in april geen eten meer kan kopenquote:
Feestquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is meer dat ik in april geen eten meer kan kopen
En da's handig, want bb is ook jarig
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is meer dat ik in april geen eten meer kan kopen
En da's handig, want bb is ook jarig
Vorig jaar kon ik ook al geen kado voor 'm kopenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar is hij weer jarig.![]()
"Komt wel goed schatje"quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
/frustratie
niet een bedrijf waar ik dus zou willen werkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef Blueman het volgende:
Wow!
Dat er nog bedrijven zijn die alleen hun sollicitaties per post willen!![]()
Even mijn sollicitatie vouwen (lang niet gedaan)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, momenteel zit ik echt randje paniekaanval eigenlijk
Je kunt ook een project van de digitalisering maken hequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet een bedrijf waar ik dus zou willen werken
Als ik baas zou zijn zou ik de handgeschreven brief ook per post willen ontvangen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef Blueman het volgende:
Wow!
Dat er nog bedrijven zijn die alleen hun sollicitaties per post willen!![]()
Even mijn sollicitatie vouwen (lang niet gedaan)
Je denkt toch niet dat ik een handgeschreven brief heb gemaaktquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als ik baas zou zijn zou ik de handgeschreven brief ook per post willen ontvangen.
belachelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een handgeschreven brief heb gemaakt
Ze wilde ook geen handgeschreven brief.. dat heb ik ook niet gezegd..quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:50 schreef Levitation het volgende:
Als ze ergens om een handgeschreven brief vragen, solliciteer ik niet eens. Ze kunnen een briefkaart krijgen met "Welkom in de 21ste eeuw".
Ik reageerde dan ook op moppie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze wilde ook geen handgeschreven brief.. dat heb ik ook niet gezegd..
Zei alleen dat ze hem per post wilde!
bellen met randstad... geen zorgs, zo snel pleeg ik geen zelfmoord en als ik banen zoek ga ik niet elke 3 seconden op fok postenquote:
oh...daar is mijn energie geblevenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef -moppie- het volgende:
Als het goed is haalt Colt mij stepapparaat uit de schuur vandaag. Eens kijken hoe lang we het dit keer volhouden. Het is gewoon eng hoeveel energie ik gekregen heb door de zomertijd.
ik was al bang dat je een bomgordel ging kopenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bellen met randstad... geen zorgs, zo snel pleeg ik geen zelfmoord en als ik banen zoek ga ik niet elke 3 seconden op fok posten
pff. weer gerustgesteld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bellen met randstad... geen zorgs, zo snel pleeg ik geen zelfmoord en als ik banen zoek ga ik niet elke 3 seconden op fok posten
Oh, ik mag geen grappen maken op jouw posts? Meldt dat voortaan ff van te voren, scheelt mij weer tiepwerk.quote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pff. weer gerustgesteld.![]()
en hadden ze wat?
We hebben hier toch heul geen metro?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was al bang dat je een bomgordel ging kopen
Het heeft ook met jezelf te maken Artic.quote:
had je m'n pm gezien?quote:
Die zijn toch allemaal het zelfde?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het heeft ook met jezelf te maken Artic.
Heeft iemand het nieuwste boek van Dan Brown gelezen? Zo ja, ik geloof wel in hetgeen die mevrouw onderzoekt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:00 schreef amaranta het volgende:
Dan hoeven ze hem zelf niet uit te printen. Kostenbesparend!
Een ex-collega (met overigens een super net handschrift) had via een handgeschreven brief gesolliciteerd, en tijdens het gesprek vroegen ze haar welk lettertype ze had gebruikt
Ja natuurlijk is er wel iets. Maar niets waar ik voor geschikt benquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is er echt helemaal niks, niks in een winkel of weet ik veel wat dan ook?
iphone ophalen, internet maken bij klant, huisbezoek debiteur, maar ben er weerquote:
Misschien niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal wel sollicitant nr. 147 zijn tho
luchtdruk moet idd worden opgebouwd, naast druk telt debris (weet ff geen NL woord) ook heel erg mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is er wel iets. Maar niets waar ik voor geschikt ben
ook niks waar je eigenlijk veels te slim voor bent?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is er wel iets. Maar niets waar ik voor geschikt ben
Hoe witte gij dat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
luchtdruk moet idd worden opgebouwd, naast druk telt debris (weet ff geen NL woord) ook heel erg mee.
De kop lag er trouwens wel af
Een baan waarmee ik minder verdien dan de WW me oplevert zou een beetje dom zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook niks waar je eigenlijk veels te slim voor bent?
schoonmaken, inpakken, winkel... iets waar je in ieder geval geld mee verdient.
heb je nog lang recht op WW dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een baan waarmee ik minder verdien dan de WW me oplevert zou een beetje dom zijn
vriendje bij de EOD gehad en ik ben niet bang voor een lijkje meer of minder eens goed te bekijken.quote:
Hedde gij andere foto's gezien dan? Of hoe ken jij nou zien dat die kop eraf lag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
vriendje bij de EOD gehad en ik ben niet bang voor een lijkje meer of minder eens goed te bekijken.
* altijd onbelegd brood voorhanden
The FUFR knows it all.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hedde gij andere foto's gezien dan? Of hoe ken jij nou zien dat die kop eraf lag?
Ik heb het probleem dat ik bij dat soort werk ook wordt afgewezen omdat ik te hoog geschoold ben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook niks waar je eigenlijk veels te slim voor bent?
schoonmaken, inpakken, winkel... iets waar je in ieder geval geld mee verdient.
READ THE F. NEWSPAPERSquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hedde gij andere foto's gezien dan? Of hoe ken jij nou zien dat die kop eraf lag?
nr 8 hier...quote:
zet is ze power of ze FUFquote:
ik heb hier de riante keuze tussen:quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben bij nr. 5 opgehouden, nu spa rood
Bij mij komt nu cappu nr 3 er aan, terwijl ik er van mezelf 's morgens maar 2 mag. Ben dus aan het valsspelen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben bij nr. 5 opgehouden, nu spa rood
en ook nog appelkruimelvlaai erbijquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij mij komt nu cappu nr 3 er aan, terwijl ik er van mezelf 's morgens maar 2 mag. Ben dus aan het valsspelen.
Stoute stoute Levi.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en ook nog appelkruimelvlaai erbij
en die stond je zo goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stoute stoute Levi.
Heb wel mijn banaan niet opgegeten, omdat ik al vlaai heb gehad.![]()
Banaan in dr handquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:32 schreef -moppie- het volgende:
banaan in je oor?
met dit weer naar de camping?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:35 schreef FUFR het volgende:
Frau gaat vrijdag waarschijnlijk naar Camping.
ik nietik blijf een dagje langer thuis
Denk dat ie het puin in de aanhangwaggel aan het doen is... hoezo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef FUFR het volgende:
Waar is je bitch moppie?
Ligt ie nog in bed?
kom je vrijdag gezellig een borrel drinken dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:35 schreef FUFR het volgende:
Frau gaat vrijdag waarschijnlijk naar Camping.
ik nietik blijf een dagje langer thuis
freitag ist DJ tag toch bij der FUFR?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom je vrijdag gezellig een borrel drinken dan?
ik miste hemquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk dat ie het puin in de aanhangwaggel aan het doen is... hoezo?
paasvierings endezo.quote:
wil wel, kannie, heb mijn draaimaat over de vloer ivm ons, niet schrikken, minimaal 10 uur sessie volgende maand op een feestje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom je vrijdag gezellig een borrel drinken dan?
doe hast das gut begriffen jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
freitag ist DJ tag toch bij der FUFR?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
paniekaanval wat gesust, net weer twee sollicitaties kunnen doen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
paniekaanval wat gesust, net weer twee sollicitaties kunnen doen
is het nog steeds kloteweer om naar de kamping te gaanquote:
in je paniekaanval?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ben alleen wel zo dom geweest om bb er in te betrekken natuurlijk
ohjeequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ben alleen wel zo dom geweest om bb er in te betrekken natuurlijk
keigezellig man, dikke kleren aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het nog steeds kloteweer om naar de kamping te gaan
idd!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
keigezellig man, dikke kleren aan.
gezellig met de kids eieren zoeken op de camping.
vuurkorf aan, wijntje erbij
Als je 40+ bent misschienquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
keigezellig man, dikke kleren aan.
gezellig met de kids eieren zoeken op de camping.
vuurkorf aan, wijntje erbij
staat wel heel eerlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef ArTiC het volgende:
ach...zolang je in je sollibrieven niet aangeeft dat je bij dat bedrijf wil werken zodat je bier kan kopen komt het wel goe
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef ArTiC het volgende:
ach...zolang je in je sollibrieven niet aangeeft dat je bij dat bedrijf wil werken zodat je bier kan kopen komt het wel goe
quote:
quote:
en wat voor sms-jes krijg je dan terug>quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan ga ik hem paniek sms-jes sturen
zoals FUFRquote:
tuurlijk, zodra het weer het toelaat moeten we weer es BBQ en dropshotten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zullen we een keer daten op de camping?
geen, een verontrust telefoontjequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en wat voor sms-jes krijg je dan terug>
BLUEMAN, ik bied je 25 euro voor Artics spiegels, antenne en foto's van zijn lekke banden.quote:
We hef feets in you, je weet zelfquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen, een verontrust telefoontje
Maar goed, hopelijk leest ie mee en dan wil ik nog even zeggen: Excuses dat ik je overdag lastig val met mijn paniek gemiep en ik ben echt hard bezig met werk vinden
zoals al eerder verteld: ik bén gewoon niet gezelligquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij weet gewoon niet wat gezellig is
Volgens mij doe jij niet gezellig, maar ik denk dat je het stiekem wel bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoals al eerder verteld: ik bén gewoon niet gezellig
antenne is al gejatquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
BLUEMAN, ik bied je 25 euro voor Artics spiegels, antenne en foto's van zijn lekke banden.
dat vind ik dan weer minder. het slapen ok, maar het leven in een tent niet.quote:
ik kom pas los na drank (niet teveel)quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij niet gezellig, maar ik denk dat je het stiekem wel bent.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
antenne is al gejat
verders is het een shortleasebak..kost me niks als je die gaat slopen
Puptentje met z'n 2-en als je elkaar net 4 maanden kent. Dat is tof.quote:
niet teveel los?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom pas los na drank (niet teveel)
ja daar zie ik welles filmpkes van op die internetsquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Puptentje met z'n 2-en als je elkaar net 4 maanden kent. Dat is tof.![]()
zachtjes doen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
een tent lijkt me helemaal niks. Moet je ook allemaal zo zachtjes doen enzo.
En daarbij denk ik altijd dat iedereen zomaar 'binnen' kan komen.
niet teveel drank....alcohol en emo gaat meestal faut bij mij.quote:
Een caravan houdt net zoveel geluid tegen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen, een verontrust telefoontje
Maar goed, hopelijk leest ie mee en dan wil ik nog even zeggen: Excuses dat ik je overdag lastig val met mijn paniek gemiep en ik ben echt hard bezig met werk vinden
uhuh....de week erna was het uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Puptentje met z'n 2-en als je elkaar net 4 maanden kent. Dat is tof.![]()
kamperen = buiten leven. Niet in je sleurhut zittenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer minder. het slapen ok, maar het leven in een tent niet.
zeker niet met slechtes wetter
bij de buttsecksquote:
Kom nou gewoon een keertje langs als de rest bij elkaar komt. Ik ben nogal beniehieuwd namelijk hoe je echt bent...quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet teveel drank....alcohol en emo gaat meestal faut bij mij.
Nee, een sleurhut kun je meenemen, da's veel handiger.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een caravan houdt net zoveel geluid tegen.
Maar gewoon... caravans... *ril
Huur dan gewoon een blokhut
Als ik goed in mijn vel zit gaat dat vast wel een keer gebeurenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kom nou gewoon een keertje langs als de rest bij elkaar komt. Ik ben nogal beniehieuwd namelijk hoe je echt bent...
als je er om vraagt komt ie sowieso niet Levi...quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kom nou gewoon een keertje langs als de rest bij elkaar komt. Ik ben nogal beniehieuwd namelijk hoe je echt bent...
nee, je hebt me nog niet overtuigdquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, een sleurhut kun je meenemen, da's veel handiger.
Bij ons is het al 10 jaar aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh....de week erna was het uit![]()
maar weer een week later weer dik aan
beter lezen mupke, ik heb een anaalfobiequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vandaar dat het zo snel uit was....
Wel als ik het vraag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als je er om vraagt komt ie sowieso niet Levi...
nergens kunnen terugvinden!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beter lezen mupke, ik heb een anaalfobie
en daarom komt hij nu niet meer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb artic lekker wel gezien. al een paar keer
bij mij alweer 8 jaar uitquote:
nou het is eerder andersom denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
en daarom komt hij nu niet meer.
die fobie telt voor beide mogelijkhedenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nergens kunnen terugvinden!
Jij hoeft ook niks in een anus te stoppen, je kunt ook gewoon zelf er iets in krijgen.
hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou het is eerder andersom denk ik
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou het is eerder andersom denk ik
Ik wil hem niet meer in m'n buurt hebben natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
reem tein un jih tmok moraad ne
ben je zo'n schreeuwerd dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
Artic is tov, punt uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil hem niet meer in m'n buurt hebben natuurlijk
ohquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil hem niet meer in m'n buurt hebben natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |