ficken?quote:
geen idee..slap ouwehoeren zoals altijd?quote:
Mijn Germaans is niet meer wat het wasquote:
Hippe shit ouwe!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee..slap ouwehoeren zoals altijd?
je zou denken dat iedereen deze antieke grap wel zou begrijpen iddquote:
überhaupt = duitsquote:
omdat ik er benquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef -moppie- het volgende:
toll, scheise, geil topic is dit zeg...
Ja, ik zag het erna pas!quote:
Beter dat ik hem erna zie, dan dat ik zo de straat op zou gaan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou denken dat iedereen deze antieke grap wel zou begrijpen idd
lijkt me nog smeriger dan normale bifiquote:
Past wel bij jou denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beter dat ik hem erna zie, dan dat ik zo de straat op zou gaan!
[ afbeelding ]
whehehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup weer met zijn verfijnde culinaire smaak
Nee best lekker vind ik. Normale Bifi vind ik ook niet lekker.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lijkt me nog smeriger dan normale bifi
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup weer met zijn verfijnde culinaire smaak
Daarom heb ik het om 10 uur al gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whehehe
moet eigenlijk boodschappers doen maar heb geen zin
Ik ga zo koken. Lekker witlof etenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whehehe
Als je haar maar goed zit toch?quote:
Haal je toch even een burgertjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whehehe
Een zelf gekookte?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga zo koken. Lekker witlof etenEvi eens aardappel laten proeven en eten in combinatie met broccoli. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:59 schreef -moppie- het volgende:
Even lachen.
Rare brieven in vragenrubrieken Fancy/Girlz!, etc.
snep het ook nietquote:
quote:
quote:Ik heb een frikandel in mijn vagina gestoken, ik dacht, bevroren is ie wat koud, dus ik bakte hem en nu is er een stuk afgebroken, wat moet ik doen?
Langzaamaan gaat de voeding over op "echte" voeding. Zij drink geen melk meer en eet gewoon lekker brood e.d. dus dat gaat goed. Gaan nu ook met fruit beginnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Grapje, ging laatst toch over potjes enzo
ok...ik lolde hardopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu wel zin in een frikadel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |