abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79792055
Zes keer Sorry hoor maar een paar regeltjes leren kan de grootste mongool nog zelfs. Dat is dus geldverspilling en stupide
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:34:09 #52
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79793740
Yea! Vanochtend met spoed aangevraagd, eigenlijk om een reden!

Goede vrijdag en paasmaandag werden geloof ik (goede vrijdag weet ik niet zeker) niet gezien als werkdagen! Normale aanvraag zou dus op zijn snelst volgende week donderdag zijn! Daar had ik geen zin in! Dus heb het maar versneld aangevraagd!

Morgen om 10:30 mag ik hem ophalen!:D
pi_79794176
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gefeliciteerd,goed gedaan! Ik had er 18 van de 25 en 37 van de 40.Er zat een meisje achter me wat er voor de zesde keer was.Het komt niet arrogant over hoor als je dit zo zegt.Ik heb er begrip voor als iemand voor een tweede keer moet (Te weinig geleerd,black-out,zenuwen) maar 4,5,6 keer..Come on.
Het is ook deels een kwestie van stampen, daar is de één beter in dan de ander, maar hoe is zo iemand dan op de weg?
Tap tap tap
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:37:07 #54
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79796198
Vriendinnetje is geslaagd ik ben trots haha.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79797098
ik heb ook verbaasd gestaan van het aantal mensen wat zakte met theorie. Naast me zaten twee jongens met petjes op die er voor de 10e keer waren
en ze gingen ook zonder papiertje weer weg....zo vreemd. Mijn instructeur zei dat dat vaak jonge gasten zijn waarvan papa en mama de examens boeken en betalen. Die het dus niet boeit of ze het halen of niet.
Maar lijkt me dat je na een paar keer niet meer met goed fatsoen je ouders dan onder ogen kan komen.

Ik heb ook maar een paar dagen wat geoefend en ging ook goed. AL kneep ik hem wel.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:06:55 #56
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79797179
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is ook deels een kwestie van stampen, daar is de één beter in dan de ander, maar hoe is zo iemand dan op de weg?
Haha in de theorie was ik gewoon goed,maar op de weg..Ach ja,de een heeft 'theorie' skills,en de anders doet het in praktijk goed.Rijden is bij mij een drama indd..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_79797543
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef singlemetkids het volgende:
ik heb ook verbaasd gestaan van het aantal mensen wat zakte met theorie. Naast me zaten twee jongens met petjes op die er voor de 10e keer waren
en ze gingen ook zonder papiertje weer weg....zo vreemd. Mijn instructeur zei dat dat vaak jonge gasten zijn waarvan papa en mama de examens boeken en betalen. Die het dus niet boeit of ze het halen of niet.
Maar lijkt me dat je na een paar keer niet meer met goed fatsoen je ouders dan onder ogen kan komen.

Ik heb ook maar een paar dagen wat geoefend en ging ook goed. AL kneep ik hem wel.
M'n ouders zouden zeggen: betaal het zelf maar lekker .
Tap tap tap
pi_79797952
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef singlemetkids het volgende:

Als ouder zou ik dan hooguit 1 keer betalen. Zak je? Betaal dan maar lekker zelf. Moet je zien hoe goed ze dan leren.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 1 april 2010 @ 00:42:59 #59
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79815396
Haha laatst nog bijna ruzie om met mijn vriendin, of we als we kinderen zouden hebben het rijbewijs voor hun zouden betalen. Ik heb me in het leven altijd zelf gered en verwacht dat ook van anderen. Dus ik wil best meebetalen, maar ga niet alles betalen. Een kind kan vanaf 16 jaar makkelijk hier en daar wat werk doen, als hij maar laat zien dat hij snapt dat geld niet magisch verschijnt, maar dat ik ook moet werken om mijn kind dingen te geven. Mijn vriendin wil alles 100% aan het kind geven zodra deze oud genoeg is om te lessen.

Mijn instructeur begon vandaag toevallig over de theorie en zei tot mijn verbazing dat gevarenherkenning het makkelijkste deel is van de theorie. Volgens hem haalt 90% dat gedeelte de eerste keer al.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_79822415
Nu alweer een nieuw topic met zoveel berichten, jullie posten veel te snel!

2na gefeliciteerd met je rijbewijs en house_is_a_feeling balen dat je gezakt bent, volgende keer beter

Ik heb vandaag lopen kloten met m'n rijles: koppeling liet ik zomaar ineens omhoog gaan alsof ie in de vrij zat en hij stond in z'n 1; bijna iemand aangereden op de rotonde; racen door de bochten heen; fietsers inhalen voor een kruispunt; veel te laat beginnen met terugschakelen voor bochten/rotondes; tegen stoepranden botsen, enz. En ik moet volgende week afrijden? Ik zie het nu somber in Heb nog 4 uurtjes gepland en dan moet ik. Ik ben zenuwachtig als ik eraan denk. Het lijkt me verschrikkelijk om te zeggen tegen iedereen dat ik ben gezakt. Ik was van plan om het tegen weinig mensen te zeggen wanneer mijn rijexamen is, maar de halve wereld weet het nu (ik kan mijn mond ook nooit houden ).

Grr, ik haat mezelf op dit moment

Veel succes nog voor de mensen die vandaag moeten afrijden/theorie hebben.

Edit: Monsterd, volgens mij moest jij vandaag op. Ik hoop dat je het gehaald hebt!

[ Bericht 5% gewijzigd door Lammmetje op 01-04-2010 11:09:11 ]
pi_79824588
Ik had vanmorgen mijn examen, ik ben geslaagd!!! Het rijden ging voor mijn gevoel superslecht, 2 keer afgeslagen. Maar hij vond t voldoende.

Ik had ook tegen niemand verteld dat ik af zou rijden lammetje, als iemand erom vroeg zei ik dat het binnen nu en 6 weken zover zou zijn. Dit zei ik al 4 weken. Alleen mijn echtgenoot wist dat het zover was.
*poef* nu is het weg
  donderdag 1 april 2010 @ 11:58:34 #62
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_79824650
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had vanmorgen mijn examen, ik ben geslaagd!!! Het rijden ging voor mijn gevoel superslecht, 2 keer afgeslagen. Maar hij vond t voldoende.

Ik had ook tegen niemand verteld dat ik af zou rijden lammetje, als iemand erom vroeg zei ik dat het binnen nu en 6 weken zover zou zijn. Dit zei ik al 4 weken. Alleen mijn echtgenoot wist dat het zover was.
Gefeliciteerd . En dan straks met de auto langs als je vrienden en familie rijden ! Ze zullen wel verbaasd zijn dan .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_79824912
Het ging echt voor geen meter vandaag . Bijna een verkeersregelaar aangereden, midden op de weg stilstaan, veel te hard langs de benzinepomp scheuren, stoepranden meenemen, afwijking naar rechts hebben , levensgevaarlijk. Het duurt gewoon te lang voor het kwartje valt bij veel situaties. Ook een paar dingen waar ik het absoluut niet mee eens was, maar goed, hij wint toch altijd en ik reed als een debiel, dus ach. Ik kon wel janken op een gegeven moment. En die afstanden op de Tom Tom kloppen ook niet lijkt het. 'Over 100 meter rechtsaf.' Dus ik denk, dat is de volgende. Nee, dus. En ik riep nog: 'Da's echt geen 100 meter!' Alsof dat apparaat wat terug zegt.
Op het Airborneplein had ik last van volggedrag. Ging het een keertje goed allemaal, wil ik van de rotonde af, rij ik met m'n duffe kop blind achter m'n voorligger aan die verkeerd stond opgesteld en er de volgende af moest. Maar goed, volgens mij reed iedereen als een mongool vandaag. Veel mensen die door rood kachelden, ineens stil gingen staan, op het laatste moment toch voor je willen of op het laatste moment op de rem trappen omdat er ergens in moesten. Of dan rij je op de snelweg al helemaal links, komt er zo'n doos die voegt in naar de middelste baan en wil gelijk doorschuiven naar mijn baan. Blinde . En ik zag het gebeuren, ik had al gezien dat er niks achter me reed, had m'n poot al van het gas, en toch krijg IK een uitbrander van de instructeur. Het scheelde weinig of ik zat te janken. Liep vanochtend al te stressen voor een opdracht, dan heb je anderhalf uur rijles met sneeuw en hagel en regen . Ik had het even gehad.
Goed, ik hoef over twee weken pas weer. Pfff.
Tap tap tap
pi_79824955
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef kaatjejannie het volgende:

Gefeliciteerd
Ik ga ook proberen tegen niemand te zeggen wanneer ik moet afrijden, dan gaan anderen me steeds opjutten en ernaar vragen en dan krijg ik helemaal de zenuwen En iedereen teleurstellen als ik het niet zou halen, ook wel pijnlijk.
Tap tap tap
pi_79825243
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:58 schreef -SG- het volgende:

[..]

Gefeliciteerd . En dan straks met de auto langs als je vrienden en familie rijden ! Ze zullen wel verbaasd zijn dan .
Ik kan hem pas dinsdag aanvragen... vandaag na 18.00 uur, maar dan moet ik werken, en dan is de erstvolgende gelegenheid pas dinsdag. Ik heb net iedereen een sms gestuurd:

Gezakt
.
.
.
.
.
Nee, natuurlijk niet, denk na het is 1 april. Ik ben uiteraard geslaagd!!!
Kreeg al leuke reacties.
*poef* nu is het weg
  donderdag 1 april 2010 @ 12:17:18 #66
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_79825310
quote:
Gefeliciteerd! Afslaan maakt volgens mij niet zoveel uit, zolang het maar niet op de snelweg gebeurd, en je netjes verder kan rijden.
  donderdag 1 april 2010 @ 13:00:35 #67
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79826959
Bij mij ging rijles vandaag verbazingwekkend goed.Geen mensen bijna geschept.Vandaag erg gericht ge-lest op het in/uitvoegen van snelwegen,kruispunten en parkeren.Volgens mij heb ik vandaag de meest nuttige rijles ooit gehad qua 'doen'.Instructeur had z'n grapjas aan vandaag,dus dat was ook erg gezellig,en dan gaat rijles automatisch ineens een stuk vlotter
pi_79827940
Ik heb zo weer les, om 4 uur.. Het is mijn twee na laatste les voor mn examen.. Dinsdag nog een lesje en dan is het zover.. Ik schijt in mn broek.. Hopelijk gaat het vanmiddag goed dan stijgt mijn zelfvertrouwen wat..
  donderdag 1 april 2010 @ 13:27:15 #69
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79828091
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Lammmetje het volgende:
Nu alweer een nieuw topic met zoveel berichten, jullie posten veel te snel!

2na gefeliciteerd met je rijbewijs en house_is_a_feeling balen dat je gezakt bent, volgende keer beter

Ik heb vandaag lopen kloten met m'n rijles: koppeling liet ik zomaar ineens omhoog gaan alsof ie in de vrij zat en hij stond in z'n 1; bijna iemand aangereden op de rotonde; racen door de bochten heen; fietsers inhalen voor een kruispunt; veel te laat beginnen met terugschakelen voor bochten/rotondes; tegen stoepranden botsen, enz. En ik moet volgende week afrijden? Ik zie het nu somber in Heb nog 4 uurtjes gepland en dan moet ik. Ik ben zenuwachtig als ik eraan denk. Het lijkt me verschrikkelijk om te zeggen tegen iedereen dat ik ben gezakt. Ik was van plan om het tegen weinig mensen te zeggen wanneer mijn rijexamen is, maar de halve wereld weet het nu (ik kan mijn mond ook nooit houden ).

Grr, ik haat mezelf op dit moment

Veel succes nog voor de mensen die vandaag moeten afrijden/theorie hebben.

Edit: Monsterd, volgens mij moest jij vandaag op. Ik hoop dat je het gehaald hebt!

Hey Lammetje,

weet je mij nog, vorige week? Ik zat ook te stressen, het ging ineens niet meer, ik zag echt geen licht meer aan het eind van de tunnel! Ik voelde dat ik al gezakt was!

Je rijinstructeur/trice, doet het erom! Ze laten je moeilijke dingen doen, hierdoor raak je in de stress! Het mooie is, dat je hiervan leert.. probeer gewoon te lessen, doe wat met je fouten, en hervat jezelf! Ik had 5 lessen echt KUT gereden, en de laatste les ging ineens super! Tijdens het examen doe je wat met die zenuwen, die zet je om in alertheid, en daarom let je goed op, en rijd je waarschijnlijk prima!

Je kan het, echt!

ps. Ik heb net het bewijsje in handen! HIj ruikt zelfs nieuw! Vanavond mijn eerste rit (met mijn vader nog maar even, we gaan naar mijn oma!)
  donderdag 1 april 2010 @ 13:49:36 #70
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_79829023
Nou ik ben dus echt gezakt.. Een ontztettende lul van een examinator, vond hem veeeele malen strengen dan de vorige. Naar mijn idee ging het prima, ik stopte netjes voor ieder kruispunt om te kijken of er iets aan kwam. 2 kleine foutjes gemaakt, een fietsen die met een hele vaart rechts af ging, (hij kwam al van rechts, wel haaientanden bij hem), ik ging er vlak hard er langs. die examinator schrok terwijl het gewoon prima ging.. Ja maar stel je voor DAT.. Daarnaast per ongeluk in de 4 over een rotonde, puur misgeschakeld..

Toch bleef hij erbij dati k niet genoeg keek, terwijl ik het naar mijn idee vaker en langer/beter deed dan tijdens rijlessen..

Ben eigenlijk goed pissig nu..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_79829924
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef monsterd. het volgende:
Nou ik ben dus echt gezakt.. Een ontztettende lul van een examinator, vond hem veeeele malen strengen dan de vorige. Naar mijn idee ging het prima, ik stopte netjes voor ieder kruispunt om te kijken of er iets aan kwam. 2 kleine foutjes gemaakt, een fietsen die met een hele vaart rechts af ging, (hij kwam al van rechts, wel haaientanden bij hem), ik ging er vlak hard er langs. die examinator schrok terwijl het gewoon prima ging.. Ja maar stel je voor DAT.. Daarnaast per ongeluk in de 4 over een rotonde, puur misgeschakeld..

Toch bleef hij erbij dati k niet genoeg keek, terwijl ik het naar mijn idee vaker en langer/beter deed dan tijdens rijlessen..

he shit zeg, was je instructeur mee??
*poef* nu is het weg
  donderdag 1 april 2010 @ 15:14:53 #72
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79832329
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef monsterd. het volgende:

Balen zeg,kan me voorstellen dat je goed kwaad bent.Lijkt me heel frustrerend als je zelf het gevoel hebt dat het allemaal prima gaat om er daarna achter te komen dat degen die het oordeel velt,daar heel anders over denkt..Vooral dat stel je voor dát..Shoot him
pi_79832416
Even in het kort mijn rijles verhaal, ben in november 2008 begonnen op mijn 18e verjaardag, na 3 lessen was t feest alweer over.
Kon niet verder want al mijn opgespaarde geld moest ik ergens anders voor gebruiken.
na ruim 10 maand kon ik weer verder, meteen weer lessen, heel veel.
Theorie gehaald in Oktober in 1 x, geen probleem.
Weer minder lessen kunnen nemen.
Uit eindelijk TTT gehaald begin februari met de hakken over de sloot, puur door de zeuwen, fouten die ik normaal nooit maakte.
Geld weer op.
Nu sinds half februari niet meer gereden, examen staat gepland op 29 April, begin 16 April weer met rijden, elke dag behalve t weekend tot aan mijn examen.
Maar ben ondertussen ruim anderhalf jaar bezig met mijn rijlessen , door onverwachte dingen, maar ook door de rijschool.
Blijkt dat ze een manier hanteren dat meer is gericht naar mensen met faalangst, zo mocht ik pas na 3 lessen gas geven, les daarna remmen etc.
Hopelijk gewoon in 1 keer slagen, wacht al lang genoeg
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
  donderdag 1 april 2010 @ 15:23:07 #74
282133 Japz_u2
A Rolling Stone
pi_79832637
Bahbah gezakt vandaag. Ging echt zooo beroerd. Ik kon het echt makkelijk halen, want rijlessen gingen ook echt prima op het laatst. Toch zó erg verkloten met je rijexamen dat die vrouw me niet kon laten slagen.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:57:25 #75
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_79833835
Vandaag mijn eerste rijles gehad (maandag een proefles). Best vermoeiend nog, maar het was ook een sessie van 2 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')