Het is ook deels een kwestie van stampen, daar is de één beter in dan de ander, maar hoe is zo iemand dan op de weg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,goed gedaan! Ik had er 18 van de 25 en 37 van de 40.Er zat een meisje achter me wat er voor de zesde keer was.Het komt niet arrogant over hoor als je dit zo zegt.Ik heb er begrip voor als iemand voor een tweede keer moet (Te weinig geleerd,black-out,zenuwen) maar 4,5,6 keer..Come on.
Haha in de theorie was ik gewoon goed,maar op de weg..Ach ja,de een heeft 'theorie' skills,en de anders doet het in praktijk goed.Rijden is bij mij een drama indd..quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook deels een kwestie van stampen, daar is de één beter in dan de ander, maar hoe is zo iemand dan op de weg?
M'n ouders zouden zeggen: betaal het zelf maar lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef singlemetkids het volgende:
ik heb ook verbaasd gestaan van het aantal mensen wat zakte met theorie. Naast me zaten twee jongens met petjes op die er voor de 10e keer waren![]()
en ze gingen ook zonder papiertje weer weg....zo vreemd. Mijn instructeur zei dat dat vaak jonge gasten zijn waarvan papa en mama de examens boeken en betalen. Die het dus niet boeit of ze het halen of niet.
Maar lijkt me dat je na een paar keer niet meer met goed fatsoen je ouders dan onder ogen kan komen.
Ik heb ook maar een paar dagen wat geoefend en ging ook goed. AL kneep ik hem wel.
Als ouder zou ik dan hooguit 1 keer betalen. Zak je? Betaal dan maar lekker zelf. Moet je zien hoe goed ze dan leren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef singlemetkids het volgende:
ik heb ook verbaasd gestaan van het aantal mensen wat zakte met theorie. Naast me zaten twee jongens met petjes op die er voor de 10e keer waren![]()
en ze gingen ook zonder papiertje weer weg....zo vreemd. Mijn instructeur zei dat dat vaak jonge gasten zijn waarvan papa en mama de examens boeken en betalen. Die het dus niet boeit of ze het halen of niet.
Maar lijkt me dat je na een paar keer niet meer met goed fatsoen je ouders dan onder ogen kan komen.
Ik heb ook maar een paar dagen wat geoefend en ging ook goed. AL kneep ik hem wel.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had vanmorgen mijn examen, ik ben geslaagd!!! Het rijden ging voor mijn gevoel superslecht, 2 keer afgeslagen. Maar hij vond t voldoende.
Ik had ook tegen niemand verteld dat ik af zou rijden lammetje, als iemand erom vroeg zei ik dat het binnen nu en 6 weken zover zou zijn. Dit zei ik al 4 weken. Alleen mijn echtgenoot wist dat het zover was.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had vanmorgen mijn examen, ik ben geslaagd!!! Het rijden ging voor mijn gevoel superslecht, 2 keer afgeslagen. Maar hij vond t voldoende.
Ik had ook tegen niemand verteld dat ik af zou rijden lammetje, als iemand erom vroeg zei ik dat het binnen nu en 6 weken zover zou zijn. Dit zei ik al 4 weken. Alleen mijn echtgenoot wist dat het zover was.
Ik kan hem pas dinsdag aanvragen...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En dan straks met de auto langs als je vrienden en familie rijden
![]()
! Ze zullen wel verbaasd zijn dan
.
Gefeliciteerd! Afslaan maakt volgens mij niet zoveel uit, zolang het maar niet op de snelweg gebeurd, en je netjes verder kan rijden.quote:Ik had vanmorgen mijn examen, ik ben geslaagd!!! Het rijden ging voor mijn gevoel superslecht, 2 keer afgeslagen. Maar hij vond t voldoende.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Lammmetje het volgende:
Nu alweer een nieuw topic met zoveel berichten, jullie posten veel te snel!
2na gefeliciteerd met je rijbewijsen house_is_a_feeling balen dat je gezakt bent, volgende keer beter
Ik heb vandaag lopen kloten met m'n rijles: koppeling liet ik zomaar ineens omhoog gaan alsof ie in de vrij zat en hij stond in z'n 1; bijna iemand aangereden op de rotonde; racen door de bochten heen; fietsers inhalen voor een kruispunt; veel te laat beginnen met terugschakelen voor bochten/rotondes; tegen stoepranden botsen, enz.En ik moet volgende week afrijden? Ik zie het nu somber in
Heb nog 4 uurtjes gepland en dan moet ik. Ik ben zenuwachtig als ik eraan denk. Het lijkt me verschrikkelijk om te zeggen tegen iedereen dat ik ben gezakt. Ik was van plan om het tegen weinig mensen te zeggen wanneer mijn rijexamen is, maar de halve wereld weet het nu (ik kan mijn mond ook nooit houden
).
Grr, ik haat mezelf op dit moment![]()
Veel succes nog voor de mensen die vandaag moeten afrijden/theorie hebben.
Edit: Monsterd, volgens mij moest jij vandaag op. Ik hoop dat je het gehaald hebt!![]()
he shit zeg, was je instructeur mee??quote:Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef monsterd. het volgende:
Nou ik ben dus echt gezakt.. Een ontztettende lul van een examinator, vond hem veeeele malen strengen dan de vorige. Naar mijn idee ging het prima, ik stopte netjes voor ieder kruispunt om te kijken of er iets aan kwam. 2 kleine foutjes gemaakt, een fietsen die met een hele vaart rechts af ging, (hij kwam al van rechts, wel haaientanden bij hem), ik ging er vlak hard er langs. die examinator schrok terwijl het gewoon prima ging.. Ja maar stel je voor DAT..Daarnaast per ongeluk in de 4 over een rotonde, puur misgeschakeld..
Toch bleef hij erbij dati k niet genoeg keek, terwijl ik het naar mijn idee vaker en langer/beter deed dan tijdens rijlessen..
Ben eigenlijk goed pissig nu..
Balen zeg,kan me voorstellen dat je goed kwaad bent.Lijkt me heel frustrerend als je zelf het gevoel hebt dat het allemaal prima gaat om er daarna achter te komen dat degen die het oordeel velt,daar heel anders over denkt..Vooral dat stel je voor dát..Shoot himquote:Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef monsterd. het volgende:
Nou ik ben dus echt gezakt.. Een ontztettende lul van een examinator, vond hem veeeele malen strengen dan de vorige. Naar mijn idee ging het prima, ik stopte netjes voor ieder kruispunt om te kijken of er iets aan kwam. 2 kleine foutjes gemaakt, een fietsen die met een hele vaart rechts af ging, (hij kwam al van rechts, wel haaientanden bij hem), ik ging er vlak hard er langs. die examinator schrok terwijl het gewoon prima ging.. Ja maar stel je voor DAT..Daarnaast per ongeluk in de 4 over een rotonde, puur misgeschakeld..
Toch bleef hij erbij dati k niet genoeg keek, terwijl ik het naar mijn idee vaker en langer/beter deed dan tijdens rijlessen..
Ben eigenlijk goed pissig nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |