Ja,ik weet niet of een andere instructeur uitmaakt.Ik vind het ook best lullig voor mn eigen.'Niks persoonlijks hoor,maar ik denk dat je een kut-instructeur ben en dat ik daarom eens een ander probeer'quote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens een paar lessen een andere instructeur nemen. Wie weet helpt het!
Ik dacht trouwens dat je instructeur het serieus bedoelde (dan zou ik echt meteen een andere hebben genomen). Misschien gaat het wel langzaam nu, maar ik heb gemerkt dat ik ~20 lessen lang amper vooruit ging en de laatste 5 lessen zag ik een deel van het licht () en vandaag was het er plotseling volledig. Dat is echt een hele sprong vooruit uit het niets. Wie weet overkomt het jou ook wel en praat je over 5 lessen volledig anders
![]()
Misschien heeft het wel met de lente te maken!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef Ice-Blue het volgende:
YEAAAAAAHH! vanochtend geslaagd in Breda!
IK BEN ZOOOO BLIJ !!!![]()
De rit ging opzich wel lekker, paar kleine foutjes maar de examinator vond het goed genoeg.
Iedereen heeeeel veeel suc6 met het behalen van je roze pasje!
Ook voskamp! Les bij Marcel.. Jij dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Rofl das wel heel erg toevallig! Ik moet in Epse afrijden. Tussen Zutphen en Deventer heb je zo'n wegrestaurant zitten. Daar begint het BNOR examen.
[..]
Voskamp en jij?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef Ice-Blue het volgende:
De rit ging opzich wel lekker, paar kleine foutjes maar de examinator vond het goed genoeg.
Gefeliciteerd !!!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef Ice-Blue het volgende:
Het is opzich wel fijn dat je weer zo snel op mag! Tafelnummer zegt toch niet zoveel, je moet naar het nummer van de examinator kijkenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:43 schreef MelR het volgende:
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 22 April weer opkan voor mn herexamen!...om 13.05...ben niet zo heel blij met deze tijd, maar anders was het of 8 uur sochtends of pas 4 uurs middags...en ja, als je kan rijden moet je het op elk tijdstip kunnen toch?...ik heb me voorgenomen deze keer NIET zenuwachtigte zijn...dat heeft de vorige keer alleen maar in mn nadeel gewerkt. wel zie ik op mijn oproepkaart dat ik het zelfde tafenummer als de vorige keer heb...betekent dit ook dat ik dezelfde eximinatrice heb?...en zo ja, zou dit dan in mijn voordeel of nadeel zijn?...hmm wel snel dat ik weer op kan, was al bang dat het pas mei zou worden!..zaterdag weer rijden om 15.00!!!
Ik snap eigenlijk niet zo heel veel van je verhaalquote:Op woensdag 7 april 2010 17:45 schreef sybvb het volgende:
heey ik ben al een tijdje aan het lessen geweest maarja. 25 nov werd ik 18 26e haalde ik me theorie 28e 1e rijles gehd. Ik reed elke zaterdag 2 uur omdat ik doordeweeks op kamers zit. Mijn insttructeur is een die normaal alleen 10-daagse geeft iritante hints geeft en je oren van je kop lult. Ik had 24 maart ttt gehad en met 40 uur afgereden op 13 april. maar 5 maart heb ik een ongeluk met de brommer gehad. Ik haalde een auto in en voorderest zijn er geen getuigen dus ze kan wel liegen, ik weet zelf niks meer. Ik ben in de berm gekomen begon te slingeren en raakte een boom. het stond op de voorpagina van het nhd van 6 april. Ik ben er gelukkig nog. ik hielt een gebroken pols over waarvoor ik maar 3 weken gips moest, hersenschudding, scheurtje in mijn rugwervel 8, en 1 van de 5 zenuwen die je arm aantruurt is niet goed meer. Ik hoop dat dit goed gaat komen of ze gaan opereren in leiden. Maar ik kan dus niet rijlesen als ik me arm niet onhoog kan houden. Ik kan het geld van me ttt en examen terug krijgen. maar dan moet ik een brief van het ziekenhuis erbij doen. Dus moet ik mischien opnieuw gekeurd worden, wat zouden jullie doen?
Ik begrijp er ook niet veel van.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:57 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo heel veel van je verhaal.
Opzich is het CBR niet heel moeilijk met geld teruggeven. Ik had 2 jaar geleden examen op dezelfde dag als de crematie van mijn oma, waardoor ik dus geen examen heb kunnen doen. Ik kreeg toen een brief van mijn instructeur mee die ik in moest vullen en ik moest een rouwbrief opsturen. 2 weken later kreeg ik het geld teruggestortquote:Op woensdag 7 april 2010 18:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niet veel van.
Mij lijkt dat je alleen nog kans maakt om geld terug te krijgen als je bijvoorbeeld volgende week ofzo een examen/ttt/oid zou hebben maar dat nu niet zou kunnen doen dankzij dat ongeval. Maar zelfs dan betwijfel ik of het CBR gemakkelijk je geld terug geeft.
Maar het lijkt me volstrekt logisch dat je geen geld terug kan krijgen voor een dienst die je al hebt afgenomen.
Om 11.40. Mooi tijdstip. Rustig ritje, deels door dorpen en deels over snelweg. Maakte wat kleine foutjes maar dat heeft ze me vergeven. Ze vond het een veilige rit en had voor de rest geen commentaar. Omkeeropdracht ging perfect en inparkeren ook. Zat met wat meer vertrouwen achter het stuur dan de 1ste keer. Maar desondanks was wel ik zenuwachtig. Maar als de eerste 10 minuten voor je gevoel goed gaan krijg je er vanzelf een beter gevoel bij.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef MelR het volgende:
gefeliciteerd hippos!!!! hoelaat moest je? pfff ik ben jaloershopelijklukt mijn 2e x ook
Bij Gerrit Maas. Hij geeft parttime les bij Voskamp en parttime bij zijn eigen rijschool in Winterswijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef monsterd. het volgende:
Ook voskamp! Les bij Marcel.. Jij dan?![]()
Gefeliciteerd! Ongeveer dezelfde score als ik. Hoewel ik het gevoel had dat ik bij de gewone theorie iets van 8 fouten had, slechts 2quote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef jacobras het volgende:![]()
![]()
![]()
Geslaagd voor theorie examen auto!Bij gevaarherkenning 9 fout, bij therie slechts 2
![]()
![]()
Inderdaad Jac0busquote:Op naar het praktijkexamen dus
Ervaring.. Gewoon proberen te blijven kijken, je krijgt vanzelf zon moment van "ahhh!"quote:[b] De instructeur greep in, ik had het bord wel gezien maar reed toen al de straat bijna in, dus hij greep terecht in. Baal er wel van, want ik weet die dingen wel, maar kijk dan niet ver genoeg vooruit. Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |