abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 14:12:26 #226
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80042488
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens een paar lessen een andere instructeur nemen. Wie weet helpt het!

Ik dacht trouwens dat je instructeur het serieus bedoelde (dan zou ik echt meteen een andere hebben genomen). Misschien gaat het wel langzaam nu, maar ik heb gemerkt dat ik ~20 lessen lang amper vooruit ging en de laatste 5 lessen zag ik een deel van het licht ( ) en vandaag was het er plotseling volledig. Dat is echt een hele sprong vooruit uit het niets. Wie weet overkomt het jou ook wel en praat je over 5 lessen volledig anders

Misschien heeft het wel met de lente te maken!
Ja,ik weet niet of een andere instructeur uitmaakt.Ik vind het ook best lullig voor mn eigen.'Niks persoonlijks hoor,maar ik denk dat je een kut-instructeur ben en dat ik daarom eens een ander probeer'
Ik weet gewoon dat ik kán rijden,dat is het frustrerende Gister naderde ik in een woonwijk een onoverzichtelijke rechter zijstraat.Ik naderde rustig en remde toen ik een auto tevoorschijn zag komen.Ging dus alles goed,en dan nog zeggen 'Je kunt beter in z'n 1 naderen hé.' Hij had niet hoeven ingrijpen,ik was super op m'n hoede,hij had ook kunnen zeggen 'Goed,ging prima!' Ik hoop dat het morgen beter gaat,en ik heb zin in mn TTT

@Lammetje,ik PM je van de week nog wel even
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_80042553
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef Ice-Blue het volgende:
YEAAAAAAHH! vanochtend geslaagd in Breda!
IK BEN ZOOOO BLIJ !!!
De rit ging opzich wel lekker, paar kleine foutjes maar de examinator vond het goed genoeg .

Iedereen heeeeel veeel suc6 met het behalen van je roze pasje!
Gefeliciteerd!!
  woensdag 7 april 2010 @ 16:21:03 #228
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_80047248
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Rofl das wel heel erg toevallig! Ik moet in Epse afrijden. Tussen Zutphen en Deventer heb je zo'n wegrestaurant zitten. Daar begint het BNOR examen.
[..]

Voskamp en jij?
Ook voskamp! Les bij Marcel.. Jij dan?
quote:
IK BEN ZOOOO BLIJ !!!
De rit ging opzich wel lekker, paar kleine foutjes maar de examinator vond het goed genoeg .

Gefeliciteerd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_80048186
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 22 April weer opkan voor mn herexamen!...om 13.05...ben niet zo heel blij met deze tijd, maar anders was het of 8 uur sochtends of pas 4 uurs middags...en ja, als je kan rijden moet je het op elk tijdstip kunnen toch?...ik heb me voorgenomen deze keer NIET zenuwachtigte zijn...dat heeft de vorige keer alleen maar in mn nadeel gewerkt. wel zie ik op mijn oproepkaart dat ik het zelfde tafenummer als de vorige keer heb...betekent dit ook dat ik dezelfde eximinatrice heb?...en zo ja, zou dit dan in mijn voordeel of nadeel zijn?...hmm wel snel dat ik weer op kan, was al bang dat het pas mei zou worden!..zaterdag weer rijden om 15.00!!!
pi_80048362
quote:
IK BEN ZOOOO BLIJ !!!

Gefeliciteerd !!!
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  woensdag 7 april 2010 @ 17:00:28 #231
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_80049005
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:43 schreef MelR het volgende:
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 22 April weer opkan voor mn herexamen!...om 13.05...ben niet zo heel blij met deze tijd, maar anders was het of 8 uur sochtends of pas 4 uurs middags...en ja, als je kan rijden moet je het op elk tijdstip kunnen toch?...ik heb me voorgenomen deze keer NIET zenuwachtigte zijn...dat heeft de vorige keer alleen maar in mn nadeel gewerkt. wel zie ik op mijn oproepkaart dat ik het zelfde tafenummer als de vorige keer heb...betekent dit ook dat ik dezelfde eximinatrice heb?...en zo ja, zou dit dan in mijn voordeel of nadeel zijn?...hmm wel snel dat ik weer op kan, was al bang dat het pas mei zou worden!..zaterdag weer rijden om 15.00!!!
Het is opzich wel fijn dat je weer zo snel op mag! Tafelnummer zegt toch niet zoveel, je moet naar het nummer van de examinator kijken
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_80049610
dat staat er niet, alleen nr van voertuig en instructeur en tafelnr en alles is hetzelfde als vorige keer...
  woensdag 7 april 2010 @ 17:45:47 #233
293321 sybvb
geen alcolist kom gwn uit wf
pi_80050772
heey ik ben al een tijdje aan het lessen geweest maarja. 25 nov werd ik 18 26e haalde ik me theorie 28e 1e rijles gehd. Ik reed elke zaterdag 2 uur omdat ik doordeweeks op kamers zit. Mijn insttructeur is een die normaal alleen 10-daagse geeft iritante hints geeft en je oren van je kop lult. Ik had 24 maart ttt gehad en met 40 uur afgereden op 13 april. maar 5 maart heb ik een ongeluk met de brommer gehad. Ik haalde een auto in en voorderest zijn er geen getuigen dus ze kan wel liegen, ik weet zelf niks meer. Ik ben in de berm gekomen begon te slingeren en raakte een boom. het stond op de voorpagina van het nhd van 6 april. Ik ben er gelukkig nog. ik hielt een gebroken pols over waarvoor ik maar 3 weken gips moest, hersenschudding, scheurtje in mijn rugwervel 8, en 1 van de 5 zenuwen die je arm aantruurt is niet goed meer. Ik hoop dat dit goed gaat komen of ze gaan opereren in leiden. Maar ik kan dus niet rijlesen als ik me arm niet onhoog kan houden. Ik kan het geld van me ttt en examen terug krijgen. maar dan moet ik een brief van het ziekenhuis erbij doen. Dus moet ik mischien opnieuw gekeurd worden, wat zouden jullie doen?
pi_80051291
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:45 schreef sybvb het volgende:
heey ik ben al een tijdje aan het lessen geweest maarja. 25 nov werd ik 18 26e haalde ik me theorie 28e 1e rijles gehd. Ik reed elke zaterdag 2 uur omdat ik doordeweeks op kamers zit. Mijn insttructeur is een die normaal alleen 10-daagse geeft iritante hints geeft en je oren van je kop lult. Ik had 24 maart ttt gehad en met 40 uur afgereden op 13 april. maar 5 maart heb ik een ongeluk met de brommer gehad. Ik haalde een auto in en voorderest zijn er geen getuigen dus ze kan wel liegen, ik weet zelf niks meer. Ik ben in de berm gekomen begon te slingeren en raakte een boom. het stond op de voorpagina van het nhd van 6 april. Ik ben er gelukkig nog. ik hielt een gebroken pols over waarvoor ik maar 3 weken gips moest, hersenschudding, scheurtje in mijn rugwervel 8, en 1 van de 5 zenuwen die je arm aantruurt is niet goed meer. Ik hoop dat dit goed gaat komen of ze gaan opereren in leiden. Maar ik kan dus niet rijlesen als ik me arm niet onhoog kan houden. Ik kan het geld van me ttt en examen terug krijgen. maar dan moet ik een brief van het ziekenhuis erbij doen. Dus moet ik mischien opnieuw gekeurd worden, wat zouden jullie doen?
Ik snap eigenlijk niet zo heel veel van je verhaal . Ben je nou al geslaagd of niet Ik neem aan van niet. Waarom zou je in jouw ogen recht hebben op het terug krijgen van het geld van je TTT? Dat heeft er toch niks mee te maken?
  woensdag 7 april 2010 @ 18:28:20 #235
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_80052472
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:57 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet zo heel veel van je verhaal .
Ik begrijp er ook niet veel van.

Mij lijkt dat je alleen nog kans maakt om geld terug te krijgen als je bijvoorbeeld volgende week ofzo een examen/ttt/oid zou hebben maar dat nu niet zou kunnen doen dankzij dat ongeval. Maar zelfs dan betwijfel ik of het CBR gemakkelijk je geld terug geeft.

Maar het lijkt me volstrekt logisch dat je geen geld terug kan krijgen voor een dienst die je al hebt afgenomen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_80052525
Volgens mij heeft die nog geen examen gedaan, hij noemt 13 april (al doet die dat wel in combinatie met voltooide tijd)
pi_80052663
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:28 schreef Eix het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook niet veel van.

Mij lijkt dat je alleen nog kans maakt om geld terug te krijgen als je bijvoorbeeld volgende week ofzo een examen/ttt/oid zou hebben maar dat nu niet zou kunnen doen dankzij dat ongeval. Maar zelfs dan betwijfel ik of het CBR gemakkelijk je geld terug geeft.

Maar het lijkt me volstrekt logisch dat je geen geld terug kan krijgen voor een dienst die je al hebt afgenomen.
Opzich is het CBR niet heel moeilijk met geld teruggeven. Ik had 2 jaar geleden examen op dezelfde dag als de crematie van mijn oma, waardoor ik dus geen examen heb kunnen doen. Ik kreeg toen een brief van mijn instructeur mee die ik in moest vullen en ik moest een rouwbrief opsturen. 2 weken later kreeg ik het geld teruggestort .
Dus als je inderdaad nog geen examen gedaan hebt denk ik wel dat je het geld terug kunt krijgen. Het lijkt me echter niet echt waarschijnlijk dat je het geld voor je TTT terug krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pannenkoeken op 07-04-2010 18:42:07 ]
pi_80052779
Geslaagd vanmiddag. Had dezelfde CBR miep als de vorige keer. Had niet verwacht dat het gelukt zou zijn, maar ze had geen commentaar. 1 ding dan: 'waarom heb je zo de vorige keer niet gereden?'
Morgen naar de gemeente...!
pi_80054850
gefeliciteerd hippos!!!! hoelaat moest je? pfff ik ben jaloers hopelijklukt mijn 2e x ook
  woensdag 7 april 2010 @ 20:12:24 #240
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_80056801
Kan er iemand misschien een update maken van de lijst van geslaagden?
  woensdag 7 april 2010 @ 20:13:03 #241
293321 sybvb
geen alcolist kom gwn uit wf
pi_80056838
als e het ver genoeg van te voren en met een geldige in dit geval dus medische reden aangeeft kunt je het terug krijgen, en nee ik ben nog niet geslaagd heb nog 14 uur tegoed bij de rijschool.
pi_80061248
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef MelR het volgende:
gefeliciteerd hippos!!!! hoelaat moest je? pfff ik ben jaloers hopelijklukt mijn 2e x ook
Om 11.40. Mooi tijdstip. Rustig ritje, deels door dorpen en deels over snelweg. Maakte wat kleine foutjes maar dat heeft ze me vergeven. Ze vond het een veilige rit en had voor de rest geen commentaar. Omkeeropdracht ging perfect en inparkeren ook. Zat met wat meer vertrouwen achter het stuur dan de 1ste keer. Maar desondanks was wel ik zenuwachtig. Maar als de eerste 10 minuten voor je gevoel goed gaan krijg je er vanzelf een beter gevoel bij.
pi_80063281
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef monsterd. het volgende:
Ook voskamp! Les bij Marcel.. Jij dan?
Bij Gerrit Maas. Hij geeft parttime les bij Voskamp en parttime bij zijn eigen rijschool in Winterswijk.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:22:33 #244
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80064174

Geslaagd voor theorie examen auto! Bij gevaarherkenning 9 fout, bij therie slechts 2
pi_80066288
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef jacobras het volgende:

Geslaagd voor theorie examen auto! Bij gevaarherkenning 9 fout, bij therie slechts 2

Gefeliciteerd! Ongeveer dezelfde score als ik. Hoewel ik het gevoel had dat ik bij de gewone theorie iets van 8 fouten had, slechts 2

Op naar het praktijkexamen dus
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 7 april 2010 @ 23:49:21 #246
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80068080
quote:
Op naar het praktijkexamen dus
Inderdaad Jac0bus

Had trouwens bij een vraag van de gevaarherkenning "Niets doen", zie ik op het laatste moment pas een bal op de weg liggen. Snel op correctie gedrukt, maar toen was ik al te laat . Waarom doen ze niet gewoon dat zodra je op een andere knop drukt, dat je antwoord wordt? Waarom zou je anders 2x drukken...
pi_80071520
gefeliciteerd Hippos

ja met theorie heb je maar weinig tijd om te reageren, verbeteren lukt eigenlijk amper. Maar eigenlijk wel goed, vooral met vragen van gevaarherkenning. Op de weg heb je ook geen tijd om je reactie te verbeteren over het algemeen....
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_80072274
Gisteren liet mijn instructeur me maar wat 'aankloten' zoals hij het verwoordde. Een lesje waarbij hij zo min mogelijk ingreep. Soms de verkeerde versnelling of iets verkeerd door de bocht, en bij stoplichten meestal panikeren.. De stoplichten hadden een hekel aan me, ze stonden vaak net weer op groen vlak voordat ik stilstond en waarbij ik mn versnelling dus nog niet in zn 1 had gezet..

Dat resulteerde in mij die de persoon achter me niet tot last wilde zijn, dus heel erg panikerend schakelen, koppeling los laten en tegelijkertijd gas vol in willen drukken

Maar wel de eerste keer de snelweg opgeweest (ook al was het maar even erop om de volgende afslag er alweer af te gaan) en de grote rotonde van Zwolle 3-kwart gedaan zonder problemen

Bah, autorijden is lastig!
  donderdag 8 april 2010 @ 13:43:07 #249
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_80081414
Ik weet niet hoe lang je al lest, maar over het algemeen is de 'wet': nooit haastig doen want dan duurt het alleen maar langer. Die andere autos wachten wel, ze hebben geen keus. En als ze aso gaan gedragen horen ze sowieso al niet thuis in het verkeer en is het ook niet jouw schuld. Snel wegwillen (afgeslagen motor op een rotonde anyone :x ?) is nobel, maar je maakt alleen maar sneller meer fouten, en dan worden mensen wel ongeduldig ja Fouten maken is niet erg, er staat niet voor niks een grote L op je dak.

Vanochtend/middag les 16 of 17 of zo gehad. Ging aardig. Fouten van het begin maak ik niet zo veel meer, maar ik kijk nog niet ver genoeg vooruit en ook de snelheid blijft lastig Ik zie snelheidsborden vaak wel maar rij dan 1 straat die snelheid. Daarna ga ik weer de snelheid rijden die ik denk dat je daar mag, en dat gaat regelmatig fout (50 km/u waar nog een 30 km/u zone is bv). Door gebrekkig vooruit kijken wou ik ook bijna een doodlopende weg in. De instructeur greep in, ik had het bord wel gezien maar reed toen al de straat bijna in, dus hij greep terecht in. Baal er wel van, want ik weet die dingen wel, maar kijk dan niet ver genoeg vooruit. Iemand tips?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 8 april 2010 @ 14:14:50 #250
296848 2na
BoomTakHuis
pi_80082641
quote:
[b] De instructeur greep in, ik had het bord wel gezien maar reed toen al de straat bijna in, dus hij greep terecht in. Baal er wel van, want ik weet die dingen wel, maar kijk dan niet ver genoeg vooruit. Iemand tips?
Ervaring.. Gewoon proberen te blijven kijken, je krijgt vanzelf zon moment van "ahhh!"

Je kunt niet goed kijken voor je vertrouwd bent met de auto en de verschillende situaties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')