Da's inderdaad een goede manier om reizigers weer uit de trein en in de auto te krijgen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Een brainfart van de werkgroep heeft o.a. tot dit geresulteerd:
NS overweegt duurder kaartje tijdens spits
Misschien kom je er hier achter:quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Och die spotters.. Ik zie er ook geregeld 1 lopen op vrijdagmiddag bij Hilversum Noord, ventje van een jaar of 16-22 (ik kan slecht schatten)
Wie o wie?
Dat is met elke spitsreiziger zo. Of denken ze dat die mensen voor hun lol om half acht een trein in duiken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Ofyles2 het volgende:
De automobilist pakken is altijd controversieel, maar ik snap niet dat de OV-reiziger weer moet boeten voor iets waarvoor ze niet gekozen hebben.
De politiek neemt al jaren de burger op de korrel, ongetwijfeld geholpen door de vertruttingspolitiek die het CDA voert.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is met elke spitsreiziger zo. Of denken ze dat die mensen voor hun lol om half acht een trein in duiken.
Jaja......hoe wil je dat meten dan? Warmte sensoren in de zittingen of zo? Het is nu ook al bekend dat voor en achter in meestal (iets) meer plek is, toch stappen daar de minste mensen in.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef James1988 het volgende:
Daarnaast zou een druktemeter o.i.d. op de nieuwe CTA's ook wel kunnen helpen. Als je daar kunt tonen dat er 10 bakken aankomen waar in de uiteinden minder mensen zitten (kleurcodes misschien, groen = weinig mensen, rood = veel mensen), zou dat ook de spreiding wel helpen denk ik.
Dat gaat natuurlijk nooit werken, want dan heb je constant een een grote groep mensen die door één deurtje aan een uiteinde van de trein moeten. 'k Denk dat het juist veel zal schelen, als je zeker wist dat de trein telkens op dezelfde plek zou stoppen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef James1988 het volgende:
Wat ook zou helpen is om de reizigers zich beter te laten spreiden... volgens mij is een heel simpele manier om niet altijd bij het bakbord te stoppen, maar willekeurig ergens langs het perron. Dan weer aan het einde, dan weer aan het begin, dan halverwege, enz.
Gewichtquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe wil je dat meten dan? Warmte sensoren in de zittingen of zo?
Zo kan het nog is 20 jaar meegaan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef dennistd het volgende:
Hier trouwens nog wat foto's van de vrijheidstrein gisteren:
[ afbeelding ]
Plan T 520
Vrijheidstrein als sprinter uit Apeldoorn, te Enschede
[ afbeelding ]
Plan T 520
Vrijheidstrein als sprinter naar Apeldoorn, te Enschede
[ afbeelding ]
Plan T 520
Filmzaal van de vrijheidstrein
[ afbeelding ]
Plan T 520
Eerste klas-afdeling van de vrijheidstrein
[ afbeelding ]
Plan T 520
Expositie 'niet weggooien' in de vrijheidstrein
[ afbeelding ]
Plan T 520
De vrijheidstrein vanuit de vrijheidstrein, tussen station Deventer en de IJsselbrug
Dat hoort bij de grote crisisbezuinigingsplannen. Reizigers de trein uit jagen zodat er minder geinvesteerd hoeft te worden in het openbaarvervoer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Ofyles2 het volgende:
De automobilist pakken is altijd controversieel, maar ik snap niet dat de OV-reiziger weer moet boeten voor iets waarvoor ze niet gekozen hebben.
Is s' hertogenbosch bijv. dan beter? daar heb je midden op het perron aan elke kant 1 roltrap (met daarachter een gewone trap verstopt) daamee zorg je niet bepaald voor een betere spreiding in de trein en op het perron.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:11 schreef Eix het volgende:
Waarom lastig doen met gewicht berekenen en dergelijke?
Als je een betere spreiding wilt moet je het probleem bij de kern aanpakken,dus zorgen dat de entree naar de perrons centraal ligt en niet ergens helemaal voor of achteraan. Eindhoven is in dit opzicht een draak van een station.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je meerdere entrees hebt, zoals bij Adam Centraal
ja, ik ga er ook heenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:52 schreef lezut het volgende:
Ik heb vaak genoeg gezien dat de IC Almelo - Enschede achterin nog helemaal leeg was, terwijl het voorin proppen was. Mensen zijn moeilijk bestuurbare wezens wat dat betreft.
Iemand hier die nog naar de Rail Carriere dagen gaat?
Ik denk het persoonlijk niet...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:00 schreef Socios het volgende:
Is dat ook voor banen bij de Nederlandse Spoorwegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:39 schreef Lady-Miekie het volgende:
tvp voor de vrijheidstrein!!Je zit goed, hoor. Pics, dan wil ik je best aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeah!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Je zit goed, hoor. Pics, dan wil ik je best aanraken.
Je tieten welteverstaan. Je kleine teen of je knieholte is doorgaans wat minder belangstelling voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef James1988 het volgende:
Guys, guys, komt er eens een vrouw in dit treinautistentopic (nofi), jagen jullie haar meteen weer weg met zulke vuilpraterij.Ah joh ik kan wel wat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de liefhebbers: too bad, m'n tieten lijken in de verste verte niet op treinen dus dan zou ik zwaar offtopic gaan![]()
Haha goedzo, maar welkom hoor. Reis je veel met de trein?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ah joh ik kan wel wat hebben![]()
Voor de liefhebbers: too bad, m'n tieten lijken in de verste verte niet op treinen dus dan zou ik zwaar offtopic gaan
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef James1988 het volgende:
dit treinautistentopic (nofi),[..]Je bent een beetje in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? Geslaagd?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar het was wel opgebroken voordat die kabel er kwam te liggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Wie zegt dat dat stukje spoor al jaren is opgebroken? Is het niet namelijk.
Bedankt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha goedzo, maar welkom hoor. Reis je veel met de trein?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens in het land is, als gevolg van wat wijzigingen in de infrastructuur, de volgende situatie te vinden. Het gaat met name om het middelste stukje spoor, met een lengte van enkele tientallen meters, zonder aansluiting op wat dan ook. Nu krijg je als Meesterproef voor het diploma Vingerverver Eerste Klasse de volgende opdracht.
Je staat met je kabel op punt A. Je moet een manier bedenken om die kabel van punt A naar punt B te trekken. Hoe doe je dat?
a) Ik kies de groene route, noordelijk om het obstakel heen
b) Ik kies de bruine route, zuidelijk om het obstakel heen
c) Ik kies de blauwe route, er dwars overheen. Dat is de kortste weg.
d) Geen van bovengenoemde antwoorden.
[ afbeelding ]
Het juiste antwoord:Altijd leuk die sporen rond UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? Geslaagd?Altijd onderweg naar het avontuur
Met dank aan mijn riante busoverstap (7 min plus bus nog eens 5 min te laat bleek later...) te Oldenzaal heb ik ook even gekeken naar de Plan U die daar stond (113, gaf nog "Aachen" als bestemmingquote:
Beetje verder kijken op de site en je ziet vanzelf het antwoord op je vraagquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg die dienstregeling van de vrijheidstrein:
zondag 4 april: Amersfoort - niet weggooien
wtf ? is het een wegwerptrein misschien
[ afbeelding ]
Alsof een VIRM-zesje in de ochtendspits genoeg isquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef James1988 het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit een lolbroek is... laat NS eerst maar eens wat langere treinen inzetten, als 7 of 10 bakken ICRm niet voldoende is gooien ze er maar een VIRM-zesje (eventueel met een viertje erachter) ertegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |