Door een paypal geschil. Waarom paypal al die klachten uit Nigeria nog honoreert, is me een raadsel trouwens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:46 schreef rowger het volgende:
haha bedankt, maar hoe kan bij paypal worden 'gescammed' dan?
Nee, want dan heb je alsnog niets. Want dat geld halen ze terug. Kost je alleen maar moeite.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef rowger het volgende:
is het slim om een paypal account aan te maken en hem het geld over te laten maken, en vervolgens niets op te sturen?
Wat ben jij naïefquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:51 schreef rowger het volgende:
ik denk dat dit het verstandigst is geweest:
ik heb hem verteld dat ik geen paypal gebruik ivm met scam, dus als hij te vertrouwen is reageert hij, is hij niet te vertrouwen en ziet het woord scam is hij snel genoeg weg..
zelfs als hij het op je rekening overmaakt is de kans nog 99% dat t een scam is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:51 schreef rowger het volgende:
ik heb hem verteld dat ik geen paypal gebruik ivm met scam, dus als hij te vertrouwen is reageert hij, is hij niet te vertrouwen en ziet het woord scam is hij snel genoeg weg..
iemand interesse in een een draagbare dvd speler haahahah
als ik echt zo naief en dom zou zijn, zou ik dan deze prutsite bezoeken?quote:
En als 1 op de 10 niet daadwerkelijk op Paypal inlogt, is Nigeriaantje alweer binnen.quote:Nigeriaantje heeft naar u overgemaakt: ¤17,32 EUR
Transactiereferentie: 1BA12345KD293856L
Beste Rowger,
Nigeriaantje heeft een bedrag van ¤140,00 EUR naar u overgemaakt.
De details bekijken
Kunt u het geld op uw rekening niet zien?
Maakt u zich geen zorgen - het duurt soms enkele minuten voor het wordt weergegeven.
Met vriendelijke groet,
Robbert de Haan
Marketingdirecteur PayPal Benelux
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Scheer niet alle Nigerianen over één kam
Sorry, had ik er bij moeten zetten dat het sarcastisch was?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nee, een Nigeriaan die in Amerika verblijft, en in Nederland een dvd-speler wil kopen voor een vriend en deze naar Nigeria wil laten opsturen. En vervolgens wil betalen met paypal, nou dat is helemaal betrouwbaar.
Maar als hij reageert, betekent dat nog niet dat-ie te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:51 schreef rowger het volgende:
niet per definitie nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als hij reageert, betekent dat nog niet dat-ie te vertrouwen is.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Sorry, had ik er bij moeten zetten dat het sarcastisch was?
In het geval waar Nigeria, Paypal en pakketje gezamelijk de situatie bepalen, zou ik zelfs zeggen per definitie niet.quote:
Domme trollquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef rowger het volgende:
hahahaha stelletje lozersssssssssssss, deze man heeft gwoon 140 euro overgemaakt met internet bankieren, en dus is dat niet terug te draaien
Nigeriaantjes sturen ook massaal "vermeld hier je logingegegevens van je bank"-mailtjes, dus het zou nog kunnen ook... Neemt niet weg dat het hoe dan ook wordt teruggeboekt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef rowger het volgende:
hahahaha stelletje lozersssssssssssss, deze man heeft gwoon 140 euro overgemaakt met internet bankieren, en dus is dat niet terug te draaien
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:19 schreef rowger het volgende:
als iemand met internetbankieren iets overmaakt, en het ook op mijn rekening zichtbaar is, is dat niet meer terug te draaien
---quote:Geachte BillsGate, Mijn naam is Janet Hweggehaald, ben 38 jaar en kom uit Belgie.De den at ik u dit alles vertel is, omdat ik zeer geinteresseerd ben in het product dat u aanbiedt . Graag zou ik willen weten , of het artikel dat u anbiedt ook ettertijk in destaat verkeert dat wat u beschrijft, aangezien ik dit product
als cadeau voor mijn zoon bestemd is Graag zou ik direct voor het product willen betalen. Ook zou ik u willen vragen om het totale ostenplaatje naar mij te versturen inclusief zendkosten.Ook zou ik u direct willen vragen om uw rekening nr , Naam , En Adres,evt ook uw tel nr.Zodra u mij uw gegevens hebt gemaild zal ik u het geld toe sturen.onderstaand vindt alvast de gegevens van mijn zoon.
Name: Adebayo BabaTunde
Address:30 Lagere road
City ; ile ife
Statesun state
Zip code:234036
Country:Nigeria
.Mvg,J. Hweggehaald,
Ik durfde niet...quote:Hallo bedankt voor uw email,Ik kan 100% begrijpen wat u bedoeld maar ik vraag u aub om het product voor me naar nigeria te sturen, het is namelijk zo dat als ik de artikel eerst moet ontvangen en daarna naar $nigeria moet sturen het mij dubbele erzendkosten kost, Ik ben bereid de verzendkosten te betalen naar nigeria.Hoop dat u mij ertrouwd en hoop snel weer iets van u te horen met de gehele kosten plaatje en uw bank gegevens.
Mvg
Screendumb van je rekening.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef rowger het volgende:
En waarom wil zo'n Nette Nigeriaan joúw adresgegevens?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:24 schreef BillsGate het volgende:
Ik had er ook eentje:
[..]
---
Mijn reactie: Mag ik het niet naar uw adres in België sturen?
[..]
Ik durfde niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |