Door een paypal geschil. Waarom paypal al die klachten uit Nigeria nog honoreert, is me een raadsel trouwens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:46 schreef rowger het volgende:
haha bedankt, maar hoe kan bij paypal worden 'gescammed' dan?
Nee, want dan heb je alsnog niets. Want dat geld halen ze terug. Kost je alleen maar moeite.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef rowger het volgende:
is het slim om een paypal account aan te maken en hem het geld over te laten maken, en vervolgens niets op te sturen?
Wat ben jij naïefquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:51 schreef rowger het volgende:
ik denk dat dit het verstandigst is geweest:
ik heb hem verteld dat ik geen paypal gebruik ivm met scam, dus als hij te vertrouwen is reageert hij, is hij niet te vertrouwen en ziet het woord scam is hij snel genoeg weg..
zelfs als hij het op je rekening overmaakt is de kans nog 99% dat t een scam is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:51 schreef rowger het volgende:
ik denk dat dit het verstandigst is geweest:
ik heb hem verteld dat ik geen paypal gebruik ivm met scam, dus als hij te vertrouwen is reageert hij, is hij niet te vertrouwen en ziet het woord scam is hij snel genoeg weg..
iemand interesse in een een draagbare dvd speler haahahah
als ik echt zo naief en dom zou zijn, zou ik dan deze prutsite bezoeken?quote:
En als 1 op de 10 niet daadwerkelijk op Paypal inlogt, is Nigeriaantje alweer binnen.quote:Nigeriaantje heeft naar u overgemaakt: ¤17,32 EUR
Transactiereferentie: 1BA12345KD293856L
Beste Rowger,
Nigeriaantje heeft een bedrag van ¤140,00 EUR naar u overgemaakt.
De details bekijken
Kunt u het geld op uw rekening niet zien?
Maakt u zich geen zorgen - het duurt soms enkele minuten voor het wordt weergegeven.
Met vriendelijke groet,
Robbert de Haan
Marketingdirecteur PayPal Benelux
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |