quote:
Nee, ik wissel gewoon af.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat jij wel de ultieme combo hadWissel je zelf of heb je niet iets vast wat je erbij maakt?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Mijn collega heeft net mijn lievelingsbroodje voor me meegenomen uit de stad.
Met rosbief, bacon, pijnboompitjes, gebakken uitjes, sla en een sausje. Whaaaaaaa
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Mijn collega heeft net mijn lievelingsbroodje voor me meegenomen uit de stad.
Met rosbief, bacon, pijnboompitjes, gebakken uitjes, sla en een sausje. Whaaaaaaa
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.![]()
Ik heb net eigengemaakte pilav met rijst achter de kiesjes. Straks een hard broodje halen zodat ik vanavond een snel diner kan doen onderweg naar het werk.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe ik. Van elk hapje![]()
Heb jij ook lekker gegeten?
Nee zeg!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat krijg je nog even weg nadat je een broodje met eiersalade op hebt?
Dat regel je goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Volgende week donderdag gaat Mips haar zojuist verworven vrouwelijkheid weer verliezen
Ik had ook maar 1 (één!) broodje als lunch hoor. Maar wel een lekkerequote:
Zo. Wie heeft die aardbeien shake gedingesd dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaa pompoenbroodje filet american
en een bammetje met home -made eiersalade en 1 met komkommerschijfjes en dressing
en dan nog als klap op de vuurpijl
home -made shake aardbeien
Arm Mipsjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Volgende week donderdag gaat Mips haar zojuist verworven vrouwelijkheid weer verliezen
Iemand in het restaurantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook maar 1 (één!) broodje als lunch hoor. Maar wel een lekkere
En jij hoort ook tot de vreetwolven, want jij hebt het ook vaak over etenDus. Pluh.
[..]
Zo. Wie heeft die aardbeien shake gedingesd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |