quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:51 schreef Holy_Goat het volgende:Hoe wil je dat als plugin laten fungeren dan?
als in: wat doet de plugin? alleen interpoleren? Hoe weet ie wat ie moet interpoleren? maakt het ook tabellen aan, zoekt het die op? etc
De tabellen zijn een database van bekende chemische eigenschappen bij verschillende drukken en temperaturen. Nu heb ik een formule gemaakt die een chemische eigenschap uit die tabel haalt (of berekend middels interpolatie) op basis van ingevoerde druk en temperatuur.
Wat ik wil is deze functie voor collega's beschikbaar te maken zonder dat zij elke keer deze spreadsheet moeten openen.
Daarom wil ik een plugin maken die ze eenmalig moeten installeren en ze vervolgens de functies die ik heb gedefinieerd kunnen gebruiken net als de standaard excel functies.
Als ik de spreadsheet opsla als xla en deze vervolgens wil openen krijg ik dus een foutmelding en blijken de tabellen niet meegenomen te worden in de xla.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea:
10.000 15.000 20.000 25.000Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten