quote:Kinderverkrachter (van Hannah) zwaar mishandeld & het lugubere familiegeheim van Frans Bauer
EdeontvoeringUpdate 21.00 uur:
"De 28-jarige Leo S. die vorige week veroordeeld is tot zeven jaar cel en tbs omdat hij samen met Kai M. de zevenjarige Hanna heeft ontvoerd en verkracht op een camping in Brielle is afgelopen weekend in P.I. de Dordtse poorten op afdeling F in zijn cel bijna doodgeslagen en bewerkt met een mes door mede gedetineerden die er achter waren gekomen wie hij daadwerkelijk was en waar hij voor vast zat.
Leo S. heeft waarschijnlijk hersenletsel opgelopen en ligt momenteel in een observatiecel. Op afdeling F is een groot onderzoek geweest en alle gedetineerden op de afdeling zijn langdurig verhoord en er is om hun medewerking gevraagd maar tot op heden heeft dit niets opgeleverd."
Meldt een bron 'van binnenuit'. Ik heb zo 't idee dat er weinig mensen zijn die medelijden hebben met Leo S.
Daar wordt ik dan wel weer even vrolijk van.quote:LOL Gedetineerden beuken pedo tot moes
hakhakhak.jpgBubba heeft weer keihard toegeslagen. Dit weekend is in PI Dordrecht de pedo Leo Smit finaal tot moes gebeukt door mede-gedetineerden. De al eerder veroordeelde pedofiel Leo Smit was de goorlap die in april 2009 een 7-jarig meisje uit Ede ontvoerde, in de kofferbak stopte en vervolgens misbruikte in een caravan. Samen met de u welbekende KAJ MALLO. Meisje overleefde ternauwernood. (Verdere details over deze misselijkmakende zaak bij misdaadjournalist Hendrik-Jan Korterink.) Collega-gedetineerden in de penitentiaire inrichting kwamen er achter wie Leo Smit werkelijk was, en lieten meneer Smit kennis maken met de bikkelharde mores van het staatshotel-wezen. Leo Smit ligt nu met hersenletsel halfdood ter kreukels in een extrabeveiligde observatiecel en drinkt dubbelvla door zijn neus. Op de afdeling Blok F van PI Dordrecht loopt inmiddels een onderzoek naar de gebeurtenissen, maar dat heeft nog niets opgeleverd. Geen van de inmates kan zich gek genoeg ook maar iets van het voorval herinneren. Dus het kan ook zo maar zijn dat Leo Smit tegen zo'n zware gevangenisdeur is gelopen. Heren, dames, gedetineerden ook. Eigen rechter spelen mag niet in dit land. FOEI!
Omdat mensen, dus ook anderen veroordeelden, nou eenmaal niet van kinderverkrachters houden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef Metalfrost het volgende:
Als ze al vastzitten wegens ernstige misdragingen in de 'vrije samenleving', waarom worden ze dan dubbel gestraft in het gevangeniswezen?
Omdat criminelen onderling een soort "ere"code hebben dat je niet aan vrouwen of kinderen komt, ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef Metalfrost het volgende:
Als ze al vastzitten wegens ernstige misdragingen in de 'vrije samenleving', waarom worden ze dan dubbel gestraft in het gevangeniswezen?
Tsja, een gevangenis is bedoeld als straf, en persoonlijk vind ik dit helemaal niet erg. Eigenlijk zou het standaard moeten zijn: alle gedetineerden een stempel op het voorhoofd met wat ze gedaan hebben, en dan de kindverkrachters en Volkert van der Graafjes niet knus bij elkaar zetten, maar gewoon tussen de drugsdealers en bankovervallers die zelf ook kinderen hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef Godtje het volgende:
Het is niet volgens het rechtssysteem in dit land maar ik betrap mezelf er op dat ik het wel terecht vind.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:39 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat die Sander V. zich ook nog een pijp gaat roken als ie dalijk achter slot en grendel zit.
Die is én een kindermoordenaar én een politie-agent.
Dat is natuurlijk dubbelop en vragen om problemen!
Of gewoon álle veroordeelden de doodstraf geven, dan hoef je heul geen gevangenissen meer te bouwen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, een gevangenis is bedoeld als straf, en persoonlijk vind ik dit helemaal niet erg. Eigenlijk zou het standaard moeten zijn: alle gedetineerden een stempel op het voorhoofd met wat ze gedaan hebben, en dan de kindverkrachters en Volkert van der Graafjes niet knus bij elkaar zetten, maar gewoon tussen de drugsdealers en bankovervallers die zelf ook kinderen hebben.
Idd. Geen door Kema goedgekeurde boksbeugels. Het slaghout is vies, en zijn wonden geïnficteerd en niet gelabelled. Daar word ik ook niet vrolijk van nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik word hier niet bijzonder vrolijk van.
Ja, hilarischquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat criminelen onderling een soort "ere"code hebben dat je niet aan vrouwen of kinderen komt, ofzo..
Provoceren is wat ze kunnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef yvonne het volgende:
Ah, eigen rechtertje spelen wordt weereens toegejuichd door Geen Stijl..
Hellend vlak, heren/dames..
Hey Freud.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Tsja... makkelijk om te zeggen "ik lig hier niet wakker van", maar bedenk wel dat het voor de daders niets met codes te maken heeft maar met de mogelijkheid de perceptie van de eigen positie te verbeteren en zo het eigen geweten te kunnen sussen voor de volgende misdaad
Nee. Hij ontspringt de dans. Gevangenissen hebben een speciale vleugel voor mensen waarvan ze weten dat diegenen in een ander blok hun leven niet zeker zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:39 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat die Sander V. zich ook nog een pijp gaat roken als ie dalijk achter slot en grendel zit.
Die is én een kindermoordenaar én een politie-agent.
Dat is natuurlijk dubbelop en vragen om problemen!
Zeker. Het mag niet en moet ook onderzocht worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef yvonne het volgende:
Ah, eigen rechtertje spelen wordt weereens toegejuichd door Geen Stijl..
Hellend vlak, heren/dames..
Gelukkig geven ze het goede voorbeeld aan "hun kleine meisje" door:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef VancouverFan het volgende:
Hey Freud.
Ik denk dat de daders ook vaders zijn van een kleine meisje en liever niet zien gebeuren dat zo'n viezerik aan hun kind komt als die vrij is. Dat zal denk ik meer meespelen dan hun eigen geweten sussen of positie in de bak.
Waarom niet? Dit betreft twee ongelofelijke klootzakken:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik word hier niet bijzonder vrolijk van.
Ze hebben de levens van een aantal kinderen voorgoed verpest. Hannah is ontvoerd, in een kofferbak opgesloten en ook nog seksueel mishandeld. Ik wens deze lui eigenlijk een Michel S. - einde toe:quote:De mannen namen Hanna mee naar een stacaravan in Brielle. Volgens justitie hebben de mannen haar uitgekleed, zijn naakt tegen haar aan gaan liggen en betastten ze haar. Kaj was het eerst weggegaan, Leo probeerde haar te verkrachten. De ontvoering was voorbereid: ze hadden touw, een verrekijker, chips en limonade bij zich en waren bij een zwembad en hockeyclubs op zoek gegaan naar een jong meisje. Dat ze bij Hannah uitkwamen was toeval. Hannah kreeg het antidepressivum oxazepam toegediend om haar weerstand te breken.
Volgens Hannah zelf was het 'op een heel vies stinkbed’ gebeurd. Beide mannen liepen nog in een proeftijd na eerdere veroordelingen voor ontucht en diefstallen. Kaj M. was in 1997 veroordeeld voor ontucht met een meisje van zes, Leo had zich aan zijn stiefdochtertje van vijf vergrepen.
Hij had wel slachtoffers gemaakt als-ie niet in elkaar was geslagen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef Vivi het volgende:
Nou, die maakt iig geen slachtoffertjes meer. Good riddance.
Die vrouw is echt dieptriest. Kijk, ik kan wel begrijpen dat je pedofielen hekelt, maar om heksenjachten te gaan beginnen en onnodige paniek te gaan zaaien:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef yvonne het volgende:
Enige goede aan het GS artikel is dat ze nu weer voor tijden opgescheept zitten met de Yvonne van hertum volgelingen die allemaal volledig gestoord zijn![]()
Enjoy GS
Het gaat (denk ik) om waar je (al dan niet terecht) voor veroordeeld bent.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sowieso flauwekul dat de hoogsten in rang in de gevangenis in ieder geval niet aan vrouwen en/of kinderen hebben gezeten. Die kunnen dat ook gedaan hebben, maar hebben op andere punten meer voordelen en/of dat ze meer macht hebben.
Maar dat die in ieder geval niet aan kinderen of vrouwen hebben gezeten gaat er bij mij niet in.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij had wel slachtoffers gemaakt als-ie niet in elkaar was geslagen?
Dus ja, hij was al eens gerecidiveerd.quote:Beide mannen liepen nog in een proeftijd na eerdere veroordelingen voor ontucht en diefstallen.
Meeste pedofielen zijn niet de vreemde man die bij het schoolplein rondhangt, maar een oom, vader of neef.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die vrouw is echt dieptriest. Kijk, ik kan wel begrijpen dat je pedofielen hekelt, maar om heksenjachten te gaan beginnen en onnodige paniek te gaan zaaien:
En dan nog: Als iemand pedofiel is, waarschuw je je kinderen gewoon om niet met vreemden mee te gaan. Waarom moet iemand als Yvonne van Hertum zich met de opvoeding van de ouders bemoeien?
Ja, maar waarom zou-ie het niet nog een keer doen, mocht-ie ooit nog vrijkomen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef Christiaan het volgende:
Dus ja, hij was al eens gerecidiveerd.
Zoals ik het nu lees, kan hij vrij weinig meer doen als hij vrijkomt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou-ie het niet nog een keer doen, mocht-ie ooit nog vrijkomen?
Dat-ie in elkaar geslagen is, heeft daar geen effect op.
Jij denkt ook nog dat chemische castratie een oplossing is zeker.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees, kan hij vrij weinig meer doen als hij vrijkomt.
Nou, kan me niet voorstellen dat die gevangenen die menen er op los te kunnen slaan in de bak zitten voor het stelen van een pen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het gaat (denk ik) om waar je (al dan niet terecht) voor veroordeeld bent.
Ja ok, maar om dan (vaak) onnodige hetze te gaan wekken en als een neuroot bij huizen gaan posten enzo gaat wel heel erg ver. (zelfs van die figuren die gaan flyeren dat er een pedofiel in de buurt woont die al hele jaren verhuist bleek te zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Meeste pedofielen zijn niet de vreemde man die bij het schoolplein rondhangt, maar een oom, vader of neef.
Ja, die dubbele moraal is geweldig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, kan me niet voorstellen dat die gevangenen die menen er op los te kunnen slaan in de bak zitten voor het stelen van een pen.
Je komt in NL niet snel in de bak. Durf te wedden dat degenen die er op los meppen zelf ook wel het een en ander op hun kerfstok hebben. Iemand hier zei dat zulke gevangen ook een hekel hebben aan vrouwenmishandelaars, maar vermoed dat een groot deel zich hier zelf wel eens schuldig aan heeft gemaakt.
Een groot deel van de gevangen zit in de bak voor geweldsmisdrijven.
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sowieso flauwekul dat de hoogsten in rang in de gevangenis in ieder geval niet aan vrouwen en/of kinderen hebben gezeten. Die kunnen dat ook gedaan hebben, maar hebben op andere punten meer voordelen en/of dat ze meer macht hebben.
Maar dat die in ieder geval niet aan kinderen of vrouwen hebben gezeten gaat er bij mij niet in.
Ja, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja ok, maar om dan (vaak) onnodige hetze te gaan wekken en als een neuroot bij huizen gaan posten enzo gaat wel heel erg ver. (zelfs van die figuren die gaan flyeren dat er een pedofiel in de buurt woont die al hele jaren verhuist bleek te zijn)
Alsof het elke keer met een vraag gaat. Meisjes/jongens kunnen ook hardhandig ontvoerd worden he.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En dan nog: Als iemand pedofiel is, waarschuw je je kinderen gewoon om niet met vreemden mee te gaan.
Hij moet nog 7 jaar + TBS, tegen de tijd dat-ie daarmee klaar is, is hij me dunkt weer volledig gezond.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Christiaan het volgende:
Zoals ik het nu lees, kan hij vrij weinig meer doen als hij vrijkomt.
Na zijn vrijlating? Ik durf er wat om te verwedden van wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij had wel slachtoffers gemaakt als-ie niet in elkaar was geslagen?
Nee, zulke gevoelens worden tijdelijk onderdrukt, maar de 'ziekte' is weldegelijk permanent. Recidivie-cijfers heb ik zo niet voor de hand maar die liggen hoog.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij moet nog 7 jaar + TBS, tegen de tijd dat-ie daarmee klaar is, is hij me dunkt weer volledig gezond.
Zo werkt de wereld soms. Bij een pooier zijn de vrouwen (in veel gevallen) oud en wijs genoeg om zelf te handelen. Als het om een kind gaat is dat echter anders. Een kind is onschuldig en gevoellig en voor het leven getraumatiseerd. Bovendien willen gevangenen niet echt geasocieerd worden met pedofielen/kindermoordenaars/ex-agenten/verklikkers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dit dus.
Hem in elkaar slaan is gewoon is gewoon een manier om even grote of zo mogelijk zelfs grotere criminelen om te bewijzen wie de baas is in de gevangenis. Lekker hypocriet van veel mensen dus om te gaan juichen.
Als een pooier die tientallen jonge vrouwen in de prostitutie heeft gedwongen en talloze geweldsdelicten op zijn naam heeft staan een pedofiel in elkaar slaat, moet je dan gaan staan juichen voor die pooier? (Fictief voorbeeld.)
Vast wel. Maar het op deze manier verkrachten van een meisje is iets waar maar weinig mensen zich schuldig aanmaken. Dat zijn ook acties waar de gemiddelde crimineel zich verre van houd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, kan me niet voorstellen dat die gevangenen die menen er op los te kunnen slaan in de bak zitten voor het stelen van een pen.
Je komt in NL niet snel in de bak. Durf te wedden dat degenen die er op los meppen zelf ook wel het een en ander op hun kerfstok hebben. Iemand hier zei dat zulke gevangen ook een hekel hebben aan vrouwenmishandelaars, maar vermoed dat een groot deel zich hier zelf wel eens schuldig aan heeft gemaakt.
Een groot deel van de gevangen zit in de bak voor geweldsmisdrijven.
En nu doet-ie dat niet na zijn 7 jaar + TBS, allemaal doordat-ie in elkaar is geslagen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Vivi het volgende:
Na zijn vrijlating? Ik durf er wat om te verwedden van wel.
Sorry, ik bedoelde dat hij tegen die tijd weer helemaal hersteld is van zijn verwondingen van de vechtpartij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef Amos_ het volgende:
Nee, zulke gevoelens worden tijdelijk onderdrukt, maar de 'ziekte' is weldegelijk permanent. Recidivie-cijfers heb ik zo niet voor de hand maar die liggen hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |