En gisteren nog glashard beweren dattie bleefquote:
hahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook een sleutel-verhaal maar dan iets anders maar ach, boeiend.
Vroeger ging ik een keer midden in de zomer, met m'n ouders en zusje naar Zandvoort. Lekker druk, hele dag aan zee gezeten, einde van de dag terug naar de parkeerplaats gelopen.
Bleek al die tijd de sleutel in het slot van de auto te hebben gezeten.
Conclusie: Zandvoort was in de jaren '80 is de veiligste stad van Nederland.
En bedankt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister even nietmaar is Sersjee net weer op de radio geweest?
Gast is zowaar de Paultje Pils van MetMichiel.
- edit: laat maar, ik lees nu pas de eerste pagina van dit topic.Maar ik blijf bij de Paultje Pils theorie.
Is dat hoe ze Giel tegenwoordig noemen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef gerbenp het volgende:
http://nos.nl/artikel/147(...)ge-alvleesklier.html![]()
![]()
quote:
Waar heb je 't over? Die Bohemian Rijsttafel? Die kan je gewoon op de 3FM-site vinden, en achter de schermen is die daar zelfs al in MP3-formaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
sirolf, nog steeds niet van plan om em op youtube te dumpen? want ik wil em graag op mn mp3 hebben
Ja, dat weet ik, maar zo kan ik em niet binnen halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar heb je 't over? Die Bohemian Rijsttafel? Die kan je gewoon op de 3FM-site vinden, en achter de schermen is die daar zelfs al in MP3-formaat.
Kijk eens in je PM. Ik ga die link niet in het openbaar hier posten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar zou je me dan een mp3 linkje willen doen
thnxquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in je PM. Ik ga die link niet in het openbaar hier posten.
Waarom niet http://download.omroep.nl(...)tafel_van_jelmer.mp3quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in je PM. Ik ga die link niet in het openbaar hier posten.
quote:Daft Punk - Aerodynamic staat niet in de almachtige #3FM computer. Dus wordt ie nu vanuit mijn huis gestreamd! #nerd
Welke WMA-streams? De livestreams.omroep.nl-adressen werken hier iig gewoon.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Daft Punk is over het algemeen wel leuk, maar ditDe WMA streams doen het nog steeds niet, alleen de webcam
Goedenavond btw.
Fail van mij, ik had een andere stream.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke WMA-streams? De livestreams.omroep.nl-adressen werken hier iig gewoon.
lijkt me nog lastige stageplek vinden, met zijn allen bij circus Renzquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fail van mij, ik had een andere stream.
Eric heeft snipperdag![]()
HBO circusartiestopleiding![]()
Maar er zijn echt te veel opleidingen, ik moet een Universiteit en studie gaan zoeken, maar er zijn er ook zo veel en dan weet je van de helft van de studies niet wat ze inhoudenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fail van mij, ik had een andere stream.
volgens mij kan je dat gewoon hoor, dan word je doorverbonden met de lokale instantie (911 dus), dat mensen 911 niet kennen is dan wel weer dom, maar ja.. mensenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Een 112 melding doen in the USA.. Fail..
eens.. ik zag ook door de bomen het bos niet meer, nogal toevallig op mijn opleiding gestrand, daar moet je nu een beetje geluk mee hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar er zijn echt te veel opleidingen, ik moet een Universiteit en studie gaan zoeken, maar er zijn er ook zo veel en dan weet je van de helft van de studies niet wat ze inhouden
Had stelling + intro niet gehoord, dacht dat Eric naar die opleiding gingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
tsja, ik vind het ook niet netjes, er zijn ook nog mensen die na je in de studio zitten... Timur doet het ookquote:
MUquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
tsja, ik vind het ook niet netjes, er zijn ook nog mensen die na je in de studio zitten... Timur doet het ook![]()
Maarja Annemiek, ik ga maar voetbal kijken, hopen op een overwinning op z'n Duits voor Bayern.
Roken sowieso...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad....
Sowieso, vrouwen die roken
Band of Skulls
MUquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
MU![]()
, jmr voor Robben en Van Bommel maar Man U is gewoon veel beter
Dat sowieso, al je dat bent gewend kun je alleen maarquote:
De Engelse competitie is ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat sowieso, al je dat bent gewend kun je alleen maardoen bij de NL competitie.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA OLIC![]()
![]()
Het is maar dat ik toen op de slaapstand zat, anders had ik dit vakkundig kenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad....
Sowieso, vrouwen die roken
Band of Skulls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |