Bij mijn eerste keer bowlen bedroeg mijn totaalscore over 10 beurten 8 punten. Ik was nogal jong, had grote moeite de bal überhaupt op te tillen en er lagen niet van die handige rupsen in de baanquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:32 schreef lubje25 het volgende:
Ik gooide eens na een drama-sessie bowlen, achterste-voren tussen mijn benen door mijn eerste strike![]()
Was zeker voor te lachen maar vroeg me af waarom ik de rest van de avond had geprobeerd serieus goed te gooien.
Het had nog veel leuker geweest als er een Dr Bibber versie van Spider-Man had geweest ...quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er bestaat een Spider-Man versie van Dr Bibber
Dat vrees ik ook.... maar ik moet Twan om 12 uur ophalen... misschien heb ik nog geluk dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Smorgens...
Je zal vanmiddag willen dat je toch met de auto was gegaan...
Ja mamaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je je lange haar niet weet te waarderen ga je maar naar de kapper
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ik ben net 3 kwartier bezig met m'n inleiding en volgens mij al bijna klaar.![]()
In elk geval moet de deadline van 5 uur wel te halen zijn zo.
Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Voortaan om je ideeën te onthouden een dictafoontje bij je dragen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ik ben net 3 kwartier bezig met m'n inleiding en volgens mij al bijna klaar.![]()
In elk geval moet de deadline van 5 uur wel te halen zijn zo.
Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Ik ben dan niet zo wakker dat ik iets kan gaan inspreken of opschrijven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voortaan om je ideeën te onthouden een dictafoontje bij je dragen?
Ja, dat is ook wel herkenbaar. Gelukkig sloeg het vannacht wel ergens op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Zo'n half-wakker staat waarin je dingen bedenkt die echt geniaal zijn. En dan wordt je wakker en slaat het nergens op. Dat heb ik tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |