Bij mijn eerste keer bowlen bedroeg mijn totaalscore over 10 beurten 8 punten. Ik was nogal jong, had grote moeite de bal überhaupt op te tillen en er lagen niet van die handige rupsen in de baanquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:32 schreef lubje25 het volgende:
Ik gooide eens na een drama-sessie bowlen, achterste-voren tussen mijn benen door mijn eerste strike![]()
Was zeker voor te lachen maar vroeg me af waarom ik de rest van de avond had geprobeerd serieus goed te gooien.
Het had nog veel leuker geweest als er een Dr Bibber versie van Spider-Man had geweest ...quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er bestaat een Spider-Man versie van Dr Bibber
Dat vrees ik ook.... maar ik moet Twan om 12 uur ophalen... misschien heb ik nog geluk dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Smorgens...
Je zal vanmiddag willen dat je toch met de auto was gegaan...
Ja mamaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je je lange haar niet weet te waarderen ga je maar naar de kapper
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ik ben net 3 kwartier bezig met m'n inleiding en volgens mij al bijna klaar.![]()
In elk geval moet de deadline van 5 uur wel te halen zijn zo.
Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Voortaan om je ideeën te onthouden een dictafoontje bij je dragen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ik ben net 3 kwartier bezig met m'n inleiding en volgens mij al bijna klaar.![]()
Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Ik ben dan niet zo wakker dat ik iets kan gaan inspreken of opschrijven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voortaan om je ideeën te onthouden een dictafoontje bij je dragen?
Ja, dat is ook wel herkenbaar. Gelukkig sloeg het vannacht wel ergens op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Zo'n half-wakker staat waarin je dingen bedenkt die echt geniaal zijn. En dan wordt je wakker en slaat het nergens op. Dat heb ik tenminste
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel herkenbaar. Gelukkig sloeg het vannacht wel ergens op.![]()
Een ex van mij is eens midden in de nacht rechtop gaan zitten. Hij begon heel luid allemaal wiskundige vergelijkingen op te dreunen en ging vervolgens weer liggen. Ik had een aantal dingen wel onthouden, maar echt niet alles. Toen ik het hem de volgende dag vertelde bleek het te gaan om een berekening waar hij volledig op vast was gelopen. Hij was best teleurgesteld dat ik niet even een blaadje en pen had gepakt 's nachts om mee te schrijven.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Er een nachtje over slapen helpt dus echtquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Oeh ja, herkenbaarquote:Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Dat heb ik ook, goed dat je het hebt onthoudenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
quote:
Geef dan ook een antwoord wat een ander kan begrijpen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Om een of andere reden kom ik er iedere keer in terecht
Ja, sorry, ik dacht dat het klotebeest in een boom woondequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef dan ook een antwoord wat een ander kan begrijpen...
Dan doen ze voornamelijk ook, in Venezuela heb ik ze in de boom gezien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik dacht dat het klotebeest in een boom woonde
haha, nog mooier danquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doen ze voornamelijk ook, in Venezuela heb ik ze in de boom gezien.
maar ik vond dat niet relevant...
Ja, 's nachts.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
haha, nog mooier dan
Wel leuk dat je ze ook echt gezien hebt overigens. Jungletrektocht gedaan?
Die kikkers zijn over het algemeen gevaarlijker dan die spinnen volgens mij, aangezien bij de meesten contact met met de huid al genoeg is. Maar wel leuke ervaring neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 's nachts.
Overdag zie je ze nauwelijks...
Toen ook veel slangen en enorm grote spinnen gezien.
Die laatste vond ik niet zo geweldig...
Die kikkers doen niet zo veel zolang je ze niet aanraakt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die kikkers zijn over het algemeen gevaarlijker dan die spinnen volgens mij, aangezien bij de meesten contact met met de huid al genoeg is. Maar wel leuke ervaring neem ik aan?
*ril*quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kikkers doen niet zo veel zolang je ze niet aanraakt.
Di spinnen zitten in enorme webben die je in het donker niet altijd ziet (ook al heb je wel een zaklamp bij je voor noodgevallen, maar alleen de gids heeft er één aan) en dat levert bijhoorlijke horror taferelen op als je met je hoofd in zo'n web loopt en je weet dat er zo'n spin zit...
Ok, point taken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kikkers doen niet zo veel zolang je ze niet aanraakt.
Di spinnen zitten in enorme webben die je in het donker niet altijd ziet (ook al heb je wel een zaklamp bij je voor noodgevallen, maar alleen de gids heeft er één aan) en dat levert bijhoorlijke horror taferelen op als je met je hoofd in zo'n web loopt en je weet dat er zo'n spin zit...
Bij de jungletour werd gevraagd of tijdelijk iemand anders met de zaklamp voorop wilde lopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
Bij ons in de tuin hangen al webben van kruisspinnen en dan krijgt ik al neigingen om wild in het rond te gaan slaan als ik er 1 niet zie en in mijn gezicht krijg
Tegenwoordig pak ik een takje en speel even voor Harry Potter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |