quote:
En nu, wat gaan ze ermee bereiken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
De hele kudde staat nu buiten op fluitjes te blazen en op trommels te rammen.
Het is net het Oranje legioen...
Er moeten hier 19 schoonmaakmedewerkers weg, waar ze tegen zijn i.v.m. werkdruk e.d. en ze willen, zoals bij de landelijke acties, 20 cent per uur er bij...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En nu, wat gaan ze ermee bereiken?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Tip van de dag:
dinsdag 30 maart 2010 14:15
ROVER kraakt OV-chip met cementlijm
Reizigersvereniging ROVER heeft de OV-chipkaart gekraakt. Veel technische kennis was hier niet voor nodig, enkel een pot lijm. Dit heeft ROVER dinsdag laten weten.
Als de kaart wordt ingesmeerd met cementlijm gaan de poorten van de metro open, zonder dat er geld wordt afgeschreven. “Schijnbaar zorgt cementlijm dat de kaart wel kan worden gelezen, maar apparatuur kan er niet op schrijven”, aldus ROVER.
De betrouwbaarheid van de ov-chipkaart staat al langer ter discussie. Eerder wisten Duitse hackers en onderzoekers van de Radboud Universiteit Nijmegen ook al de kaart te kraken.
Bron: AT5.nl
psst, wat voor datum is het overmogen?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
psst, wat voor datum is het overmogen?
I know, maar er wordt niet verwezen naar een datum, dus ik sluit het nog niet uit dat het onmogelijk is...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
psst, wat voor datum is het overmogen?
Precies, meestal 'moet' er dan iets in als 'rover zal morgen op een persconferentie deze hack tonen'. 30 maart-grappen zijn lang zo leuk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar er wordt niet verwezen naar een datum, dus ik sluit het nog niet uit dat het onmogelijk is...
Heyquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt de hele tijd honger en nu is het bijna etenstijd, krijg ik ontzettende buikkramp
Dat denk ik ook. Als ik echt heel lang niets eet, dan krijg ik ook buikpijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey
Was jij nog huizen wezen kijken? En zoja: what's up??
[..]misschien even proberen om iets lichts te eten? Je hebt misschien een beetje te lang gewacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |