Vooral voor haarzelf hoop ik dat ze er bovenop komt. Ze is een tijdje terug dus gestopt met zingen omdat ze met haar gezondheid geen keus had. En dan zou het triest zijn als ze alsnog iets overkomt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef Buschetta het volgende:
Tof wijf...
Hoop dat ze snel of erboven op komt of zonder lijden heengaat.
ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef Buschetta het volgende:
Tof wijf...
Hoop dat ze snel of erboven op komt of zonder lijden heengaat.
Geen enkele operatie is zonder risico. Een narcose is narcose, of je nou voor een hartoperatie gaat of voor je kleine teen (al zal dat laatste meer met verdoving gedaan worden dan narcose, maar goed).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef willempjewever het volgende:
Hoe kan dit gebeuren bij een heup operatie? Mijn schoonvader krijgt over 3 weken een nieuwe heup? Maar de gezondheid van hooper was natuurlijk niet zo heel denderend denk ik.
Understatement.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef Duderella het volgende:
. Die was toch een beetje van Lotje getikt, dacht ik?
Ja dat dacht ik ook dat ze uit elkaar waren.. maar goed, als het met Sugar Lee Hooper maar goed komt! Wel triest voor haar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef Duderella het volgende:
Ik dacht dat het uit was met die Andrea. Die was toch een beetje van Lotje getikt, dacht ik?
Ze heeft geloof ik zowat alle ziektes die je je kan bedenken. Heb haar twee jaar terug het hele verhaal bij Jensen horen vertellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef willempjewever het volgende:
Waarom zat ze eigenlijk in een scootmobiel? Te dik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |