Die ene gast heeft wel pech zeg:quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:03 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig.Spinnen zijn heel leuk als je ze beter kent.
Kan wel kloppen want mijn zus hield mij nachtenlang wakker door haar gekrijs omdat er weer eens een langpoot over de grond richting haar bed kroop.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:26 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Leer over het onderwerp en zet je angst om in fascinatie!![]()
Ik ben er nooit echt bang voor geweest zolang ze op veilig afstand bleven en vond het altijd al nuttige dieren maar er was wel een bepaalde afkeer die ik er bij voelde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Kan wel kloppen want mijn zus hield mij nachtenlang wakker door haar gekrijs omdat er weer eens een langpoot over de grond richting haar bed kroop.
Waar heb je deze omschakeling geleerd?
Misschien dat die angst komt uit respect voor de beesten. Ze zijn immers klein, wij zijn groot. Hoe klein zijn wij dan in vergelijking met hun?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Het is het beste om te respecteren in plaats van te vrezen want angst is een slechte raadgever.
Klinkt als een cheesy citaat uit een kung-fu film maar het klopt wel.
Je moet ze inderdaad nageven dat ze zelfs Chuck Norris het nakijken geven als het op indruk maken aankomt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:32 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Misschien dat die angst komt uit respect voor de beesten. Ze zijn immers klein, wij zijn groot. Hoe klein zijn wij dan in vergelijking met hun?![]()
Kung-Fu Citaten zijn nooit cheesy!
Als suikerspin verkoper?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
We kunnen nog veel leren van spinnen. Ik zou graag de eerste zijn die een spinnedraad zou kunnen namaken. Ik zou schat hemeltje rijk worden.
quote:
Die laatste is echt geniaal!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ene gast heeft wel pech zeg:
Het 3e filmpje is echt super geniaal btw, ik zou de kat echt zn gang laten gaan
Ik zou onderhand naar een ander continent verhuisd zijn
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:26 schreef Vengerr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De angst wordt kinderen aangeleerd door irrationeel angstige volwassenen.
Leer over het onderwerp en zet je angst om in fascinatie!![]()
Ik weet dat het heel diep zit bij velen maar het kan echt hoor.
Ik moest er vroeger ook niets van hebben en nu geniet ik van die dieren.
Wat let je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]Jij hebt spinnen?
Ik wil ze ook, heel erg graag
Wat geef je die beesten eigenlijk te eten? En kunnen ze ook gevaarlijk zijn? Als in bijten naar je hand als je hun hok probeert schoon te maken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Wat let je.![]()
Voor 30 tot 60 euro kan je al een voor beginners geschikte halfwas vogelspin zoals een soort uit het Brachypelma genus hebben met terrarium.
Verder onderhoud is spotgoedkoop en niet moeilijk.
Bezoek eens een van de grotere reptielenbeurzen zoals die op 11 april in Houten.
Daar zijn heel heeeeel veel vogelspinnen te vinden.
Krekels? Sprinkhanen? Nooit van gehoord?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat geef je die beesten eigenlijk te eten? En kunnen ze ook gevaarlijk zijn? Als in bijten naar je hand als je hun hok probeert schoon te maken?
Wat leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef Xantalien het volgende:
Bij ons op school zat er ook zo een. Daarmee gingen ze voetballen. In de gang.
Gevolg: Ik ben er vandoor gegaan.Gatver, wat een enge beesten.
Krekels zijn perfect voedsel en verkrijgbaar via internet of dieren speciaalzaken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat geef je die beesten eigenlijk te eten? En kunnen ze ook gevaarlijk zijn? Als in bijten naar je hand als je hun hok probeert schoon te maken?
Die zat vorige zomer in mijn tuin, althans, het lijkt er op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ene gast heeft wel pech zeg:
Het 3e filmpje is echt super geniaal btw, ik zou de kat echt zn gang laten gaan
Ik zou onderhand naar een ander continent verhuisd zijn
Ja tja, dat zit vaak dan weer een beetje tegen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Northside het volgende:
Gelukkig heb ik 2 huistijgers die dit soort dingen snel en discreet voor me oplossen.
[ afbeelding ]
Nee, oke, ik zal het anders zeggen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat leukMocht de spin op doel? Gaat vast uitstekend met acht armen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |