quote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:40 schreef SolidasRock het volgende:
we zijn weer terug van center parcs meierdal.![]()
Superleuk, Van de voorspelde 3 dagen regen en onweer is het alleen op zondag beetje gaan regenen, voor de rest veel zon, zwemmen, fietsen, zwemmen, golfen, zwemmen, bowlen, zwemmen, alcoholmisbruik en zwemmen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie 't gehad?
En goedemorgen allen
Ja, is ook ingewikkeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Hier is de OPhttp://wiki.fok.nl/index.php/Den_Haag
Ik post alleen maar de link naar de OP, zodat je het eventueel nog aan kunt passen. In de oude OP stond nog de link naar het oude bestand. That's all...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Kom op jongens, ik was moe, barstende koppijn, gooi er nog 1 reactie in en zie tot mijn grote schrik dat het de 301e post is en ik het topic sluit. Ik wil toch niet zonder meer naar bed gaan, dus open toch een topic, zet erbij dat het gesloten kan worden, leg uit waarom en dan zie ik nu toch allemaal huilies? Tjonge![]()
Bedankt voor de inleving, succes met het topic. Daag
Laat je niet opnaaienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Kom op jongens, ik was moe, barstende koppijn, gooi er nog 1 reactie in en zie tot mijn grote schrik dat het de 301e post is en ik het topic sluit. Ik wil toch niet zonder meer naar bed gaan, dus open toch een topic, zet erbij dat het gesloten kan worden, leg uit waarom en dan zie ik nu toch allemaal huilies? Tjonge![]()
In de tijd dat je jezelf hebt zitten opvreten en dit bericht had geplaatst, kon je ook ff je OP aanpassenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Als je dan toch bezig bent....zorg ook ff voor wat zon hahahaha lijkt wel of de wereld vergaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:35 schreef knnth het volgende:
* knnth verspreidt wat liefde en bloemetjes en regenboogjes
Zeg dat. Ik zit hier met de lampen aanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef knnth het volgende:
Pfff nu je het zegt ja, het is bijna nacht boven de stad![]()
Misschien is het dan wel weer hardstikke mooi weerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanavond moet ik hardlopen maar ik heb er nu helemaal geen zin in.........
Met mijn geluk.......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel weer hardstikke mooi weer
Met zo'n instelling...quote:
Kap eens ff lekker, ik 'moet' ook :pquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanavond moet ik hardlopen maar ik heb er nu helemaal geen zin in.........
Subtielquote:
Dat kun je oplossen door een paar plastic zakjes eromheen te doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Subtiel, ik wil ook maar wil ook mooi weer! (anders worden mijn nieuwe schoenen vies hahahhaha)
doe eens niet zo gezelligquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:10 schreef MissMSX het volgende:
En zoals we allemaal weten zijn hardlopers doodlopers
Ik weet zeker dat ik het hardst loop richting het eerste bankje om op adem te komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:10 schreef MissMSX het volgende:
En zoals we allemaal weten zijn hardlopers doodlopers
Alsof er daar nog op wordt gelet als je een dame met harde tepels in d'r shirt post.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef CaLeX het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een doodloper
3048 Ben ik ofcoz, let vooral op mijn vette kicksies. Echte doodlopers
Pfff en wat voor een damequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof er daar nog op wordt gelet als je een dame met harde tepels in d'r shirt post.
Eerder op benen letten dan op tieten. Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff en wat voor een dame
Je benen zien er toch wel getrained uit Calex....of klinkt dit nu heel erg gay?
Ik beloof dat ik alleen naar je benen kijkt als je ze post.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb alleen hardloopfoto's van mezelf waarbij ik snakkend naar adem en rood aangelopen op de grond lig
Jaaaa...ergens denk ik dat je dan toch alleen maar let op mn mooie blauwe hardloopschoenenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik alleen naar je benen kijkt als je ze post.
Het zou zomaar kunnen. De vraag is of daar wat mis mee is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Jaaaa...ergens denk ik dat je dan toch alleen maar let op mn mooie blauwe hardloopschoenen
Ik scan binnen een multiseconde en had reeds besloten niet verder te kijken naar de beste vrouwquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik alleen naar je benen kijkt als je ze post.
Volgens mij is Jill best de moeite om langer naar te kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik scan binnen een multiseconde en had reeds besloten niet verder te kijken naar de beste vrouw
Daarnaast moet ik natuurlijk mijn 'concurrenten' in de gaten houden
Had ik al om foto's gevraagd ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij is Jill best de moeite om langer naar te kijken
Oh nee ik begreep hem verkeerd...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Had ik al om foto's gevraagd ?
Wanneer ga je mee met mij hardlopen?
Ja maar ik ook he, kunnen we elkaar beademen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh nee ik begreep hem verkeerd...
Ik en hardlopen , wat denk jij. Je weet toch dat ik liever lui als moe ben
.
Zolang je me maar beademt vind ik het bestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef zeemonster het volgende:
Ik weet het beter gemaakt , jij rent en ik kijk toe.
Je vergeet de 'je moet wel blazen op het tuitje' grol.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zolang je me maar beademt vind ik het best
Nee zoiets zou ik nooit zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet de 'je moet wel blazen op het tuitje' grol.
Helaas, je reputatie is je vooruitgesneld.quote:
Dit zegt meer iets over jou dan over Ronniequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, je reputatie is je vooruitgesneld.
Dat ik het onthouden heb bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Dit zegt meer iets over jou dan over Ronnie
Dat begint niet....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef zeemonster het volgende:
Trouwens , wanneer begint dat stomme WK ..
Als jij je als mandarijn verkleed ga ik als sushiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:06 schreef zeemonster het volgende:
Mooi dan verkleed ik mij als mandarijn en ga ik ook juichen , tegen wie is de eerste wedstrijd ? Japan ?
Zou ik niet erg vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
.
Ik denk trouwens serieus dat Nederland er snel uitligt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef Civilian het volgende:
Zou ik niet erg vindenDes te sneller is die WK hype weer over
Vroeger als in '88?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef zeemonster het volgende:
Vroeger vond ik het wel leuk , gezellig met zijn allen kijken en daarna gezellig samenzijn. Zelfs de oranjegekte vond ik toen leuk. Nu speelt het Nederlands elftal gewoon kut en wordt gezellig samenzijn altijd matten op het eind.
Toen zeemonster nog over het land kroop.quote:
Zeemonster, the missing link...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen zeemonster nog over het land kroop.
De overgang naar zee ging vrij makkelijk. Ze praat zoveel dat ze op de natuurlijke manier geen tijd meer heeft om te ademen. Kleine moeite om zonder adem ook enige tijd onder water te vertoeven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
Zeemonster, the missing link...
[ afbeelding ]
2 druppels....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeemonster, the missing link...
[ afbeelding ]
Tsja, het is of dat, of dit:quote:
Dat waren wel tijden. Was toen pas vier, maar kan me nog steeds ergens vaag herinneren dat Nederland toen gewonnen had en iedereen bij mn oma in de straat een polonaise ging doen. Heeft toch wel indruk op me gemaaktquote:
* Flappekz gaat maar eens met Civilian meedoenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:04 schreef Civilian het volgende:
Moguh! Koffie halfuurtje is voorbij en nu maar 's flink aan 't werk
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:46 schreef GotC het volgende:
Leuk, die foto's! CaleX, zijn dat Adidas Stabils (schoenen)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Pfff en wat voor een dame
Je benen zien er toch wel getrained uit Calex....of klinkt dit nu heel erg gay?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat waren wel tijden. Was toen pas vier, maar kan me nog steeds ergens vaag herinneren dat Nederland toen gewonnen had en iedereen bij mn oma in de straat een polonaise ging doen. Heeft toch wel indruk op me gemaakt
1988, ik zal het nooit vergeten........ sterker nog, ik heb een DVD waarop de viering van het kampioenschap in ons dorp werd gevierd... leuk man al die bekenden te zien in hun 1988 outfit en looksquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Flappekz het volgende:
1988![]()
Ik rende als 8 jarige compleet in het oranje gehuld met een gastoeter door het dorp (Poeldijk). Overal toeterende auto's met mensen die uit de ramen hingen. We leken wel oranje turken
Ik zie overigens nu pas die hardloopfoto's, leuk! Ben blij dat er van mij geen hardloopfoto bestaat. Wel een paar andere sportfoto's helaas...
Klopt, had ik kunnen doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
In de tijd dat je jezelf hebt zitten opvreten en dit bericht had geplaatst, kon je ook ff je OP aanpassen
Dat was ook heel liefquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik post alleen maar de link naar de OP, zodat je het eventueel nog aan kunt passen. In de oude OP stond nog de link naar het oude bestand. That's all...
Maar je bent er weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klopt, had ik kunnen doen![]()
Ik was alleen zó teleurgesteld in de reacties. Dacht dat ik hier toch lang genoeg deelnam om een dergelijke post te kunnen plaatsen, maar het eerste wat ik zag waren allemaal vragen over waar de op gebleven was![]()
Dus ik had helemaal geen zin om alsnog voor de op te zorgen.
Het zal vast allemaal niet rot bedoeld zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat was ook heel liefEn ik doelde ook niet op jou maar op iedereen die het tóch nodig vond zich af te vragen waar de op was en te suggereren dat het heel moeilijk is om die te plaatsen.
En terechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:35 schreef TvanDahl het volgende:
Zo, eerste post, daar ga ik dan.
Den Haag... damn! Ik loop nu twee maanden stage in deze stad, mijn vriend woont er en ik moet zeggen: ik wil hier stiekem nooit meer weg! En de zomer moet nog komen.
Way better dan Utrecht, waar mijn huidige opleiding zich bevindt!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:35 schreef TvanDahl het volgende:
Zo, eerste post, daar ga ik dan.
Den Haag... damn! Ik loop nu twee maanden stage in deze stad, mijn vriend woont er en ik moet zeggen: ik wil hier stiekem nooit meer weg! En de zomer moet nog komen.
Way better dan Utrecht, waar mijn huidige opleiding zich bevindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |