Of ga je nog niet?quote:
Zei Duimelot!quote:
Had je moeten PM'en of de LaPo moeten hebben.quote:
Lekker slapen Lucciequote:
Ja ik had al op invoeren gedrukt maar je was te snel.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je moeten PM'en of de LaPo moeten hebben.
20 al johquote:
Okdoeiquote:
Snel je Gerard Joling dekbed eropquote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Bravebart het volgende:
Oh, even vergeten, ik had mn bed afgehaald
quote:
Heb ik nog nietquote:
Wil je nu ook een Ricky Martin dekbed Bart?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:31 schreef L.no het volgende:
Schokkend! Ricky Martin is homo!
wow.. eindelijk
Nee, Ricky is te sexy voor mijn bedquote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je nu ook een Ricky Martin dekbed Bart?
Dan liggen al die chicks op ricky te soppen in plaats van op jouquote:Op maandag 29 maart 2010 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, Ricky is te sexy voor mijn bed
Letterlijk jaquote:Op maandag 29 maart 2010 23:40 schreef jna het volgende:
[..]
Dan liggen al die chicks op ricky te soppen in plaats van op jou
Wat erruuggggg, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
Ik zou niet soppen, maar ik zou ook niet in bart zijn bed liggen
Schokkend indeedquote:Op maandag 29 maart 2010 23:31 schreef L.no het volgende:
Schokkend! Ricky Martin is homo!
wow.. eindelijk
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:45 schreef jna het volgende:
[..]
Wat erruuggggg, je weet niet wat je mist
BURN!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
Ik zou niet soppen, maar ik zou ook niet in bart zijn bed liggen
Lekker slapen Bartcorequote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef Bravebart het volgende:
Right, ik ben mn bed opmaken en slapen enzo![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef Bravebart het volgende:
Right, ik ben mn bed opmaken en slapen enzo![]()
Jij wel?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:45 schreef jna het volgende:
[..]
Wat erruuggggg, je weet niet wat je mist
Neequote:
Ik heb het wel eens als ik al in de trein zit en mn kabel voor het gemak niet mee heb genomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:20 schreef jna het volgende:
Kennen jullie dat. Je hebt een album gekocht en denkt: vanavond in bed ff luisteren. Lig je lekker in bed, kom je tot de conclusie dat je het nog op je iPod/iPhone moet zetten
Over treinen gesproken. Dat internet in de trein vandaag was ook een enorme failquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als ik al in de trein zit en mn kabel voor het gemak niet mee heb genomen
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:26 schreef jna het volgende:
[..]
Over treinen gesproken. Dat internet in de trein vandaag was ook een enorme fail
Ja wat hadden ze dan verwachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag het jaMaar het schijnt gekomen te zijn omdat iedereen het internetten aan het proberen was
Mja geen ideequote:
Het is van tmobile dus ik verwacht eigenlijk hetzelfde als wat ik nu met m'n iPhone hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja geen ideeIk verwacht dat het echt kakkend traag internet gaat worden
Mja, ik ben vooral benieuwd naar hoe vaak het weg zal gaan vallen. Als ik nu van Rotterdam/DH naar Hengelo ga, valt hij minimaal 10 keer uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:55 schreef jna het volgende:
[..]
Het is van tmobile dus ik verwacht eigenlijk hetzelfde als wat ik nu met m'n iPhone hebdan zal vooral de dekking een probleem worden.
Ik heb al last van den haag naar Rotterdam. Niet alleen qua internet maar ook gewoon m'n signaal om te bellen wat een tijd gewoon op geen service staat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ben vooral benieuwd naar hoe vaak het weg zal gaan vallen. Als ik nu van Rotterdam/DH naar Hengelo ga, valt hij minimaal 10 keer uitNatuurlijk bij Deventer, maar daar storen autoradio's ook, maar ook op compleet willekeurige momenten
Truequote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb al last van den haag naar Rotterdam. Niet alleen qua internet maar ook gewoon m'n signaal om te bellen wat een tijd gewoon op geen service staat.
Best freaky dit. Ik wil net zeggen: oh shit vandaag start de deeltjesversneller, de wereld vergaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:02 schreef Bravebart het volgende:
Vandaag gaat de deeltjesversneller eindelijk aan de gang
Nu eerst slapen![]()
Het is een complot! Ik zet mn aluminium hoedje alvast maar op!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:05 schreef jna het volgende:
[..]
Best freaky dit. Ik wil net zeggen: oh shit vandaag start de deeltjesversneller, de wereld vergaat.
En jij begint er ook over
Jij ook Jantjequote:
Postorderbride.ru ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:09 schreef Broekpaling het volgende:
Bweuh, mailbox legen....maar 800 mails.
Come again?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, ik ga vandaag even knallen. Heb eigenlijk nog een maand te gaan voor het betere typwerk, dus moet ff aan de bak.
Kusjes!
En remember, Suck my dick while i fuck that ass![]()
Gast wil/moet dit jaar eens afstuderen..quote:
Zoek maar op youtube naar horsedick.mpeg (en dan die tekst die ik zei).. Alleen of het verstandig is om te youtube'n daarop is vraag 2quote:
Wordt hoog tijd inderdaad. Alleen moet ik nog een leuke prank ofzo bedenken om daar ff de boel op te naaienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gast wil/moet dit jaar eens afstuderen..
* PieterBas wil graag drinken op de kosten van Inholland tijdens bootjes diplomauitreiking![]()
Naar Lilian Calendar lopen en haar vol op de bek kussen..... en dan roepen, dat had ik nou altijd willen doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
Wordt hoog tijd inderdaad. Alleen moet ik nog een leuke prank ofzo bedenken om daar ff de boel op te naaien
Met welke redenen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
M'n plan van aanpak is weer afgekeurd. Godallejezus wat een gezeik zeg
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
M'n plan van aanpak is weer afgekeurd. Godallejezus wat een gezeik zeg
Happy nowquote:Conclusie:
Wel een zeer goede verbetering.
Hoofd/deelvragen niet gesnapt
Plaats van het onderzoek niet gesnapt
Verantwoording van de onderzoeksmethode kan beter
mijn dag kan niet meer stuk. Dank jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Voor jullie gemoedsrust dan
[..]
Happy now![]()
Ze hebben ook overal hetzelfde te zeiken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Happy now![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn dag kan niet meer stuk. Dank je
Ach er staat in de tekst nog wel meer en hij heeft een a4 met voorbeeld dingen erbij gedaan enzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hebben ook overal hetzelfde te zeiken.En nooit een keertje concreet uitleggen wat ze anders willen zien.
Alleen maar onzin hier..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef ptb het volgende:
wat een topic zeg
word hier ook ergens over gedicusieerd of niet echt?`?
Verder leef ik wel met je mee hoor. Ik weet precies hoe het voelt. Kan je niet met de docent samen gaan zitten om goede hoofd- en deelvragen samen te stellen..?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Happy now![]()
Ik ben te koppig om dat te doen, wil eerst zelf proberen het te verbeterenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verder leef ik wel met je mee hoor. Ik weet precies hoe het voelt. Kan je niet met de docent samen gaan zitten om goede hoofd- en deelvragen samen te stellen..?
Suit yourselfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben te koppig om dat te doen, wil eerst zelf proberen het te verbeterenEn met dat voorbeeld wat hij erbij heeft gedaan moet het wel lukken hoop ik.
Wat ist?quote:
Lichaam doet weer niet wat ik wil. Ik werd wakker met teveel pijn.quote:
Je blooste.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo snel opgevrolijkt?Ik wist niet dat ik dat talent had
Danke.quote:
Nu al zwanger?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Danke.
Vandaag een echo maken om te kijken wat er gaande is met mijn buik.. Ik ben benieuwd.
en wie is de vaderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou een mooie verhaallijn in de soap worden![]()
Voor mij kan het niet meer hoor.. Is te lang geleden..quote:
Ik niet in ieder geval.quote:
Precies. Oh kut, zou bij wijze van wel kunnen.. Was eind augustus voor het laatst geloof ik..quote:
Niet helemaal waar, sommige hebben wel van de beschermingsdingen.. maar dat zijn niet echt helmen. Rugbyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef The_Dean het volgende:
Even klagen
Net op Discovery noemde de presentator Football helmen telkens Rugby helmen... maar Rugby wordt gespeeld door echte kerels, en die dragen helemaal geen helm!
Eens. Hoewel bloemkooloren nou ook niet echt mooi zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef The_Dean het volgende:
Even klagen
Net op Discovery noemde de presentator Football helmen telkens Rugby helmen... maar Rugby wordt gespeeld door echte kerels, en die dragen helemaal geen helm!
Van die veredelde mutsen inderdaad. Logisch, maar geen helm.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, sommige hebben wel van de beschermingsdingen.. maar dat zijn niet echt helmen. Rugby![]()
Six Nations![]()
Je PI zegt genoegquote:
^^quote:
quote:Bij de protonenbotsingen kunnen de temperaturen oplopen tot 100.000 keer de warmte in het hart de zon, maar het koelsysteem houdt de versneller op een constante temperatuur van ongeveer 271 graden onder nul.
Holla!quote:
Bootmans!quote:
Damnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
Die deeltjesversneller heeft wel een aardig koelsysteem
[..]
Whoeeeeeeequote:# CERN
Experiment have seen collisions!!!!!!!!!!! 2 minutes ago via web
# CERN
First time in the history!!!!!!!!!!!! World record!!!!!!!! 2 minutes ago via web
Dit zou toch het einde van de wereld betekenenquote:
Zeiden de sceptici jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit zou toch het einde van de wereld betekenen
Geheugenverlies ftwquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies. Oh kut, zou bij wijze van wel kunnen.. Was eind augustus voor het laatst geloof ik..
* Bootje84 zoekt dekking
Waar heb je het over?quote:
Ik moet het wel spannender maken.. het is tenslotte een soapdrama.quote:
Dát was nou wel een grapquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet het wel spannender maken.. het is tenslotte een soapdrama.
Komt nog wel, gaat een beetje langzaamquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit zou toch het einde van de wereld betekenen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Komt nog wel, gaat een beetje langzaam
Yup!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
Dean, kan jij ff respect asken bij mij, krijg ik 25 xp erbij en dan level ik weer
Done!quote:
Jaquote:
quote:
RENNEN!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik word gek, bergen met problemen komen op me af!
Het is die deeltjesversneller!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik word gek, bergen met problemen komen op me af!
LHC dudequote:
Als het mis zou gaan zou het nu al mis zijn gegaan hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb alvast mn voorzorgsmaatregelen genomen hoor
[ afbeelding ]
Large Hadron Colliderquote:
En ze poepen niet..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Vrouwen hebben helemaal geen humor, grapjas
Deeltjesversnellerquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga mezelf weer ff verwennen nuttig maken.
Toedels. Tot straks
De deeltjesversneller. Maar aangezien je gisteren ook niks wist van die aanslagen in Rusland...quote:
Ik ook niet hoor. Nu nog niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
De deeltjesversneller. Maar aangezien je gisteren ook niks wist van die aanslagen in Rusland...
de belastingaanslagenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
De deeltjesversneller. Maar aangezien je gisteren ook niks wist van die aanslagen in Rusland...
Ja, ik had netjes bijgelezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Mijn tv staat alleen aan voor films en wat coole series, that's it. Soms lees ik de FP.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Dus jullie kijken nooit naar het nieuws?
Ik loop stage bij een nieuwsbedrijf, it's hard to miss thingsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ik volgde het nieuws altijd best goed, maar de laatste tijd is het hard achteruit gegaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Zitten nu alweer op 100,101quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef PieterBas het volgende:
Lol ik ben de 100,001 follower van Cern op Twitter
hoe weet je dat? er komen nu per minuut 100 followers bij ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef PieterBas het volgende:
Lol ik ben de 100,001 follower van Cern op Twitter
Heeft ze vast via Tell Sell gekocht Mike!quote:
Like OMG, duh!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft ze vast via Tell Sell gekocht Mike!
Zo weinig mogelijk. Toch nooit iets voor wat me interesseert. Heel soms krijg ik een stukje mee hier en daar, bijvoorbeeld als ik lig te sleutelen/buiten ben en de radio aan heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Toffe gast, of wat?quote:
LHCquote:
It was like totally cheap too. Got a free kitchen knife set because you ordered immediatelyquote:
Ik ben net zo snel als die protonen =Dquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg geen tijd meer om te editten.
Hoiquote:
Ook zo koud?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben net zo snel als die protonen =D
Order within five minutes and get a second one FOR FREE!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
It was like totally cheap too. Got a free kitchen knife set because you ordered immediately
OMG! I got a free nail file!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:52 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Order within five minutes and get a second one FOR FREE!
quote:
Geloof het nietquote:
Jou onderschrift en ondertitel doen me denken aan dit nummer:quote:
Die heb ik live gezien!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jou onderschrift en ondertitel doen me denken aan dit nummer:
quote:
Ik ken de gitarist van Jayaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jou onderschrift en ondertitel doen me denken aan dit nummer:
Stoer!!quote:
Ok, heel zachtjes danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stoer!!![]()
Mag ik je aanraken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh bummer. Ik zou 'm niet meer willen aanraken hoor, Dean.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, heel zachtjes danAl klinkt het toffer dan het is, want ik heb hem maar 1 keer echt gezien
Is een vriend/buurjongen van een vriend mij
Destijds wist ik amper wat Jaya was though
Jaya is echt zo gaafquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, heel zachtjes danAl klinkt het toffer dan het is, want ik heb hem maar 1 keer echt gezien
Is een vriend/buurjongen van een vriend mij
Destijds wist ik amper wat Jaya was though
Ja, maar Bart is zo aanraakbaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh bummer. Ik zou 'm niet meer willen aanraken hoor, Dean.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh bummer. Ik zou 'm niet meer willen aanraken hoor, Dean.
Als ik die vriend spreek zal ik het eens vragenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jaya is echt zo gaaf
Vraag hem eens wanneer ze weer naar Friesland komen
Dankjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik die vriend spreek zal ik het eens vragen
Volgens mij zitten ze nu vooral in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dankje
Maar wonen al die gasten nou in Nederland? Zanger is niet Nederlands, maar woont wel in Amsterdam volgens mij. Hij gebruikt soms zelfs Nederlandse woorden in de teksten
quote:Originating from Boston and currently based in Amsterdam, the Netherlands
http://www.nu.nl/binnenla(...)-met-cementlijm.htmlquote:Reizigersvereniging Rover kwam erachter dat als de kaart wordt ingesmeerd met cementlijm de poortjes van de metro wel opengaan maar geen geld wordt afgeschreven.
Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze nu vooral in Amsterdam
[..]
*gaat cementlijm halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Jenny!
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-met-cementlijm.html
Ik kreeg nét m'n nieuwe ov chipkaart binnen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Jenny!
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-met-cementlijm.html
Zal je altijd zien hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik kreeg nét m'n nieuwe ov chipkaart binnen!
Bouwmarkt/doe het zelf zaken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal je altijd zien he
Ik moet hem dit weekend gaan gebruiken, misschien eens kijken waar ik cementlijm kan kopen
Kom ik wel ff langs bij jou, delen we de kostenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal je altijd zien he
Ik moet hem dit weekend gaan gebruiken, misschien eens kijken waar ik cementlijm kan kopen
Mja, het verneukte is, als het niet werkt, is je OV-chipkaart wel kapoetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef jna het volgende:
[..]
Kom ik wel ff langs bij jou, delen we de kosten
Oja. Mja, klein detail..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het verneukte is, als het niet werkt, is je OV-chipkaart wel kapoet
Allang gedaan manquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:23 schreef jna het volgende:
[..]
Bart jij zit op de TU, ken jij geen nerds die dat ding kunnen kraken?
Wat danquote:
quote:
HET KOMT DOOR DIE DEELTJESVERSNELLER!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
Het gaat ff goed hozen hier zo te zien
Sowieso jaquote:
Deze?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:44 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga mn boek over antimaterie maar eens uitlezen
Sorry hoorquote:
Die leek me te moeilijkquote:
* wegrentquote:
* Etcetera tackeltquote:
ik drukte op following en toen stond er 100.001quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:35 schreef jna het volgende:
[..]
hoe weet je dat? er komen nu per minuut 100 followers bij ofzo
Snorlax FTWquote:
Die had jij tochquote:
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Is dat met die cementlijm niet gewoon een 1 april grap
cementlijn?!?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Is dat met die cementlijm niet gewoon een 1 april grap
De verschillende media hebben het al weer verwijderd...quote:
Mjaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De verschillende media hebben het al weer verwijderd...
Een sterke 1 aprilgrap is juist dat het geloofwaardig moet zijnquote:
Ja en op 1 aprilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een sterke 1 aprilgrap is juist dat het geloofwaardig moet zijn
Oh afknapper.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik keek my sweet 16 met de zoon van Timbaland
Dit was zn cadeauquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:08 schreef L.no het volgende:
Whehe, dat is stiekem leuk om te kijken, hoe triest het ook is.
Ik vroeg sinds mijn geboorte om op mijn 18e een auto te krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef jna het volgende:
Mwah heb het net tegen mn ouders gezegd dus ze kunnen nog 4maanden sparen tot mn verjaardag.
PARTY!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef jna het volgende:
Mwah heb het net tegen mn ouders gezegd dus ze kunnen nog 4maanden sparen tot mn verjaardag.
Waren dat je eerste woordjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vroeg sinds mijn geboorte om op mijn 18e een auto te krijgen.
Ouwe lul word je danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard. Die auto plus een party. My super sweet 23
Worden wij uitgenodigd?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard. Die auto plus een party. My super sweet 23
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
"CONJO, DIE AUTO IS VIESSSSSS, IK WIL 'M!"
Ze horen je een bitchslap te geven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vroeg ook aan mijn ouders om die McLaren.. Alleen weigeren ze hem mij te geven..
Ja, daar vroeg ik ook om. Kreeg ik óok al nietquote:
wat de fok... Sorry, maar dat doe je een lambo niet aan..quote:
Luie ouders.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg ik ook om. Kreeg ik óok al niet
Ik bij een bakje boter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs cadeau gekregen voor m'n 18de verjaardag
Altijd handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |