Coevordenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef fratsman het volgende:
Live-verslag doen hier op Fok! (grens is hemelsbreed nog geen km hiervandaan.)
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
Vragen of Kraftwerk Rammstein komt optreden in Utreg
geloof je het zelfquote:Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef porsche1 het volgende:
MAAR MISSCHIEN HEBBEN WIJ HET WEL UITGELOKT!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef jazeetie het volgende:
Frans pratendan denken ze dat ze verkeerd zijn!!!!
Zeg wel dat ze het gelijk mogen hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Runselpink het volgende:
We zouden ze ook door kunnen sturen naar Friesland, dan denken ze: in welk land zijn we nu beland?
Je hebt ook Friezen in Duitsland, dus waarschijnlijk kunnen ze wel met elkaar overwegquote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef Runselpink het volgende:
We zouden ze ook door kunnen sturen naar Friesland, dan denken ze: in welk land zijn we nu beland?
quote:
Oh vergeet dat vechten, Bier en Bratwurstquote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef Q. het volgende:
Ze juichend opwachten. Mits ze duits bier en bratwurst meenemen.
Opgelost slotje.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef jazeetie het volgende:
Frans pratendan denken ze dat ze verkeerd zijn!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:51 schreef picodealion het volgende:
Mijn SS pak weer uit de kast halen.
Originele garp!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Mijn oude SS pak van stal halen.
Hehehe , Fok! wordt dan Fök!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Aan ieders lippen hangen in het stormloopSturmlauftopic n.a.v. dezelfde gebeurtenis.
Dan denken ze dat het een grap is , want buitenlanders horen( over het algemeen ) het verschil tussen duits en nederlands niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:36 schreef Monopoly het volgende:
Pas maar op, anders krijg je zulke topics:
[TRV] Wo ist der Weg zum Hamelen?
[ONZ] Ich habe ein neue Fahrrad einz!
[V&A] Ich verkauf Blumbolle. Wollen Sie essen? Kauf hier deine Blumbolle!
[KPD] Die Prinses von den Niederlanden: Maxima
Rechtschreib-Nazi!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |