Jeetje. Dat zou ik met kinderen en man die niet meewil eigenlijk nooit meer willen doen danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Promoveren is ook zoiets wat k wel heel erg graag zou willen
en mn scriptiebegeleider geeft me nog steeds the evil eye omdat ik geen poging wil wagenmaar promoveren betekent ook een jaar (minimaal) naar China om daar veldwerk te doen en dat zie ik met baby dan weer even niet zitten
nee een jaar in mn eentje weg gaat dus inderdaad niet gebeuren neequote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jeetje. Dat zou ik met kinderen en man die niet meewil eigenlijk nooit meer willen doen dan.
manlief hier heeft ook alleen mavo, maar is daarmee zeker niet kansloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik wel m`n best gedaan voor VWO en was ik wel íets gaan leren. Maar ja, nu heb ik alleen maar Mavo en ben ik kansloos
ja en nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Maar vind je het ook niet zonde dan dat je dat jaar dan nu nooit meer gaat doen? Want dat zou ik dan toch wel weer hebben.
Tis niet alleen daardoor nee,maar met een man die amper thuis is, een hok vol kinders en een lijf wat niet meewerkt schiet het allemaal niet echt op natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef trui het volgende:
[..]
manlief hier heeft ook alleen mavo, maar is daarmee zeker niet kansloos.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef innepin het volgende:
Maar bij nader inzien was het best een belachelijk iets om te onderzoeken. Dus. mja.
jaja, op een ontwikkelingspsychologisch onderwerp nog wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef innepin het volgende:
Ben jij gepromoveerd trui? Waarop dan?
haha, nu ben ik wel heel benieuwd!quote:In januari was ik bij een symposiumgebeuren waar een onderwerp naar voren kwam dat ik meteen gaaf vond en toen dacht ik wel even: oehhh daar ga ik op promoveren!
Maar bij nader inzien was het best een belachelijk iets om te onderzoeken. Dus. mja.
Het is verleidelijk om te willen wat je op dat moment niet aan het doen bent. Maar zo geweldig is dat promoveren niet noodzakelijkerwijs; veel collega's van me zitten tegen een burn-out aan te schurken. Eentje zit nu zelfs thuis. Die is uit pure ellende maar nog een keer zwanger geworden.quote:
Ik zal het even mooi opbouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ich zuhause ankamquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef Saffier het volgende:
Niet bijgelezen kom ik even binnenvallen....
Duits-sprekend/schrijvende dames, wie wil en kan er een zinnetje voor mijn vriendin haar dochter naar het duits vertalen?
Het gaat om 'Toen ik thuiskwam....'
wenn = als, wann = wanneerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het verschil tussen wenn en wann ook alweer.
Nu wel waarschijnlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef trui het volgende:
heeft ze haar huiswerk wel zo goed gemaakt dan?
extra uitleg: Wann is het vraagwoord. Dus: Wanneer komt hij thuis? Wenn kan ook wanneer betekenen, maar dan: Wanneer ik thuis kom, ga ik douchen.quote:
zu Hause is naar huis, Zuhause is thuisquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef miss_sly het volgende:
Is het niet zu Hause?
Duits is al heeeel lang geleden
Ik zat ook met wann/wenn in het begin, maar in deze zin moet het Als zijn...tis gewoon een stomme taalquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Waarom vroeg ik dat; Het is een typische vraag voor een wann/wenn onderdeel. Ik wist alleen zelf niet meer wat wat was. En dat terwijl ik de complete Wortschatz drie keer heb moeten overschrijven
.
best spannend nogquote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Ah, ja, zo was het ongeveer
De rechtszitting van mijn broer is de 15e volgende maand. Verwachting is dat zijn vrouw vrijkomt (medeplichtig, niet dader en dus voorarrest=straf) en hij een jaar of 4 krijgt.
Ja, als was de troef die maar in twee zinnen voorkwam van de 10quote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik zat ook met wann/wenn in het begin, maar in deze zin moet het Als zijn...tis gewoon een stomme taal
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
en gatver, ik ben een soort Floor Faberkijk t voor t eerst maar t kreng is net zo hyper en onzinnig als ik
jammer dat t georgina is
Neeeee joh, het gaat meer om de grote beelden die in parken enzo staan. In Central Park en in Parijs enzo. Zo van, huuu wat doet Shakespeare daar in hemelsnaam?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
Innepin, geweldig leuk onderzoek toch? Bronzen Shakespeare bustes in diverse kringloopcentra over de hele wereld!![]()
Gelukkig had je een helder moment daarna.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
brrr iemand bekend met dit boek?
http://www.familieblij.nl/page30.php?view=productPage&product=42&category=4
Kreeg ik per mail van vrienden aangeboden om eens te lezen als ik zin heb.
maar ik krijg er serieus kippenvel van
Wie hier in gelooft, gelooft vast ook nog in sinterklaasquote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Linda2205 het volgende:
Nouja, wordt dat van te voren aangekondigd met spotting of is het in ene "flats" zeg maarKwam langzaam op gang, maar toen het eenmaal bezig was, toen stonden de sluizen ook openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
bedankt hequote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Kwam langzaam op gang, maar toen het eenmaal bezig was, toen stonden de sluizen ook open
hoorde overigens van de dokter, dat het voor veel voedende dames dus een hele lichte ongesteldheid is, als ze het al zijn. Ik werd pas na 11 maanden voor het eerst ongesteld..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef oeke het volgende:
Bij mij was het in ene flats.
Ja, dat zou het er niet gezelliger op maken gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe vertel ik dat in godnsaam aan mn moeder
Maar ik begin nu ook buikpijn te krijgen, dus ik geloof wel dat het echte ongesteldheid is. 6 maanden en 9 dagen na mn bevalling. Toch best redelijk
Lotte!
Noah!
Ik dacht dat ook, de eerste keer weer ongesteld, dat ik eventueel zwanger kon zijn.... Vage klachten enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, dat zou het er niet gezelliger op maken gok ikEn hoe vertel ik dat in godnsaam aan mn moeder
Maar ik begin nu ook buikpijn te krijgen, dus ik geloof wel dat het echte ongesteldheid is. 6 maanden en 9 dagen na mn bevalling. Toch best redelijk
Bij Lotte was ik vanaf NOD misselijk. En nu heb ik alleen maar ongesteldheidsbuikpijn... komt goedquote:Op maandag 29 maart 2010 23:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook, de eerste keer weer ongesteld, dat ik eventueel zwanger kon zijn.... Vage klachten enzo
Maarruh, bij jou is het gewoon ongesteldheid! Ik VOEL het!
Oh gewoon..of er een emmer leeg werd gegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm...dames?Mag ik ff een ongesteldheidsvraag in de groep gooien? Hoe ging dat, de eerste keer na de bevalling? Ik geloof dat het er hier eindelijk aan zit te komen, maar hm
ja, jij helptquote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh gewoon..of er een emmer leeg werd gegooid
niet ongesteld of niet spoiler?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
het zou wel mooi ontopic zijn, linda.![]()
![]()
ik duim mee dat 't niet zo is....
trusten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef trui het volgende:
ehm ik bedoel meer dat ik hoop dat je niet zwanger bent.![]()
welterusten!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef Linda2205 het volgende:
Bij Lotte was ik vanaf NOD misselijk. En nu heb ik alleen maar ongesteldheidsbuikpijn... komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotte!
Noah!
mja.. en het heeft niet doorgezet ook. En nu denk ik steeds aan Free. En Pvoess, die meteen over innestelingsbloedingen begonquote:
Wat voor vrienden zijn dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
Mijn atheïstische nekharen gaan ervan overeind staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt mij wel een interessant boek eigenlijk.
he bahquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef lily het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-rivier-gevist.html
ja, niet bladzijde voor bladzijde hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:44 schreef oeke het volgende:
Pinq, was je echt het woordenboek aan het lezen? Wat leuk!
Ik denk dat mensen zulke dingen sturen omdat ze troost willen bieden. Het is misschien knullig, maar het is vast lief bedoeld. Daar ga ik tenminste maar vanuit want anders zou ik me als atheïst voortdurend moeten ergeren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van het bekeren en zonde e.d. zoals door hem genoemd, maar het verhaal an sich dus wat hij heeft mee gemaakt, vind ik wel een interessant iets. Wat gebeurt er als je dood gaat... Ik zou het zelf trouwens nooit rondsturen.
Ik vind het ook maar eng en vooral blaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
Vreselijk zeg....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef lily het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-rivier-gevist.html
dan mag ik idd hopen dat je dat wint!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef Vivi het volgende:
Miss_Sly, wat een gedoe met je broeder!Ik hoop maar op het beste, toch
.
Ik heb al een jaar een zaak lopen (eiks sinds het overlijden van mijn moeder) tegen haar huisarts. Omdat hij in haar laatste dagen haar ziekenhuis opname heeft verzuimd te regelen en gewoon niet bereikbaar was, en geen vervanging had geregeld of wat dan ook, heeft de euthanasie niet plaats kunnen vinden zoals zij zo graag wilde. Dus als ik dit maar voor 1 iemand kan voorkomen in de toekomst is me dat we een jaar rechtbank gezeur waard.
Mijn baan bevalt reuzegoed.
ja best wel ja! werk, kindjes, het schiet er nogal bij in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Belanaben je zo druk, we zienje zo weinig meer.
nou, het is dus wel 1 van de dingen die meetelt, het centraler in het land wonenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef dutchie het volgende:
Ja en wij oosterlingen vinden het wel gezellig dat Belana deze kant op komt. Zeker omdat Lishe weer richting zuiden trekt.
of niet. Ik ken mensen en die hadden hun huis binnen twee dagen verkochtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Belana het volgende:
het is vanwege Nick zijn werk, die zit dan centraler in het land, maar ik heb altijd die kant op gewild en we gaan het gewoon doen. Maar eerst huis verkopen en dat kan in deze markt natuurlijk wel ff duren.
Dus ja, wel huis op het oog, maar of dat het ook wordt...
Ja maar nou vraagt iedereen of we niet te weinig vroegenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef pessie het volgende:
Belana al 2 bezichtigingen! Fijn!
En Estrys jullie hadden je huis echt historisch snel verkocht! Ik hoorde wel eens binnen 2 weken, maar 2 dagen
Brinkhorst lijkt me een mooie wijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Lenaatje het volgende:
Belana leuk naar Apeldoorn! Ben hier geboren en getogen!! Al enig idee waar in Apeldoorn je wil wonen!
Wel spannend je huis verkopen!
we hebben een mooi huis gezien op de textielwegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:54 schreef Lenaatje het volgende:
Ja wij wonen er nog steeds. Hebben 3 jaar in Zutphen gewoond maar ik miste gewoon Apeldoorn, en toen zijn we teruggegaan! Heerlijk. Wij wonen in de Maten. Brinkhorst is leuk! Dichtbij het centrum en veel mooie oude huisjes! Leuk!
Leuk! Ben heel benieuwd waar je terecht gaat komen! Gaan julllie ook al kijken of echt eerst jullie huis verkopen! En ik vind de huizen hier ook al best aan de prijs eigenlijk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:05 schreef Belana het volgende:
[..]
we hebben een mooi huis gezien op de textielweg
prachtige huizen inderdaad daar! En in vergelijking met hier niet duur!
Ja Apenheul! wij moeten ook nog even een abonnement halen, is voor inwoners van apeldoorn nu helemaal goedkoop!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:19 schreef Belana het volgende:
dat zijn altijd goeie tips, dankjewel!
we gaan nog niet kijken, eerst verkopen. we hebben wel al een keer rond gereden om een beetje te proeven van de stadHet lijkt me zalig wonen daar!
Abonnementje op de apenheul
jeetje, wat gebeuren zulke dingen toch vaak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Vivi, wat goed dat je dat doet! Dat lijkt me voor je eigen verwerking ook heel belangrijk.
Mijn vader is indertijd de eerste dagen na zijn nieroperatie (hij had een tumor dus zijn nier was er helemaal uitgehaald) heel slecht opgevangen. Hij lag op de verkeerde afdeling en verpleegsters keken niet naar hem om terwijl hij de hele tijd ziek, zwak en misselijk was. We dachten dat dat kwam door de narcose, maar achteraf had hij toen waarschijnlijk al last van de longembolie die hem later fataal is geworden. Vanaf het moment dat hij instortte is er wel heel goed voor hem gezorgd en zijn ook wij goed opgevangen. Dat heeft alle verschil gemaakt, want anders had ik er waarschijnlijk ook een zaak van gemaakt.
Onder de prijs te koop zetten waar je het 5 jaar geleden voor gekocht hebt? Dat zou inderdaad heel raar zijn. Vooral omdat je ook nog de kosten koper hebt betaald en je dat er na 5 jaar toch wel uit moet hebben. Aan de andere kant zijn er veel onzekere factoren op het moment die de doorstroom op de woningmarkt belemmeren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:31 schreef Lishe het volgende:
Nou pessie(mist)ik ben het er eigenlijk mee oneens. Dat zou in ons geval betekenen dat we het onder de prijs van 5 jaar geleden te koop zouden zetten.
En dat lijkt me een niet.
Ik vind het wat, die huizenmarkt.
Estrys, ik ben strontjaloers op jou! Gefeliciteerd!
Klein maar dapperquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:40 schreef oeke het volgende:
Oh hemeltje, die Senna, misschien niet zo groot maar wel pijlsnel!
Ow, echt waar? wat goed!! Zie je, NOG een reden!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:37 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ja Apenheul! wij moeten ook nog even een abonnement halen, is voor inwoners van apeldoorn nu helemaal goedkoop!
Wat gaat dat alweer hardquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klein maar dapper
Ze is klein genoeg om zich aan de rand van de wasmand tot staan op te trekken, dus heel groot is ze niet. En toen bewoog ze zich zomaar in mijn richting met kleine stapjes. Dus echt "lopen" is het nog niet, maar ze begint wel te stappen. Mijn kleine baby wordt veeeeel te snel groot.
Ja het is wat die huizenmarktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:31 schreef Lishe het volgende:
Nou pessie(mist)ik ben het er eigenlijk mee oneens. Dat zou in ons geval betekenen dat we het onder de prijs van 5 jaar geleden te koop zouden zetten.
En dat lijkt me een niet.
Ik vind het wat, die huizenmarkt.
Estrys, ik ben strontjaloers op jou! Gefeliciteerd!
Je hebt haar nog niet eens echt gezien johquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:14 schreef Belana het volgende:
[..]
Wat gaat dat alweer hardde laatste keer dat ik je zag was je nog hoogzwanger!
Zo ver is het niet hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet eens echt gezien joh
In het Vondelpark was dat he, laatste keer?
Ow jee, kom je nog wel naar een Vondelpark meet als je zover weg woont?
Wel balen zeg dat jullie er geld bij moeten leggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja het is wat die huizenmarkt![]()
Nou zaten wij in een 'starterssegment' en die markt is redelijk stabiel gebleven. Bovendien hoeft er weinig te gebeuren aan ons huis, we hebben net een verbouwing achter de rug. Maar dan nog moeten wij er geld bij leggen helaas, niet heel veel maar toch. Maar dat komt door die verbouwing.
Het belangrijkste is dat je een reeele vraagprijs neemt, ook met het oog op wat er nog moet gebeuren en vergelijkbare woningen in de wijk. Mijn schoonvader vroeg de hoofdprijs en daar moet nog heel veel gebeuren, zo'n huis met binnen grijze bakstenenen een badkamer van 30 jaar oud en die heeft een nieuwe (lelijke) grijze keuken (die niemand wil) Maar die man is zo eigenwijs: 'die badkamer doet het toch nog? en die keuken is net nieuw en grijze bakstenen binnen is toch mooi?
Is ook zo, valt wel mee, maar klinkt wel ver weg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef Belana het volgende:
[..]
Zo ver is het niet hoordus ja natuurlijk!
Had ik al geschreven dat wij tijdelijk in dat huis van mijn schoonvader gaan wonen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Wel balen zeg dat jullie er geld bij moeten leggen.
Wat jij beschrijft van je schoonvader zijn inderdaad de huizen waar wij naar kijken, hetzelfde type vraagprijs ook helaas. We hebben ook al te maken gehad met erven, dat is helemaal feest als je daarmee in onderhandeling gaat...
Daar komen nog huizen aan de overkant van de straatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef pessie het volgende:
Estrys, zou je aan zo'n grijze bakstenen muur wennen? Ben er best benieuwd naar..
En mooi uitzicht over land en bos inderdaad.
Dit ben ik wel met je eens. Het probleem is alleen dat de huizenmarkt scheef is gegroeid tussen 1990 en 2002 (zo ongeveer) en de huizenverkopers die hier op Fok! zitten en hun huis proberen te verkopen hebben van die prijsstijging niets meegekregen. En de reden dat je altijd meer voor je huis moet krijgen dan waarvoor je het destijds hebt gekocht is dat je al 10% van de aankoopprijs van je woning hebt moeten neerleggen aan kosten koper. Dus na aankoop van een huis van 2 ton, moet je sowieso 220 krijgen voor je huis, en als je dat niet kunt krijgen, dan maak je al verlies...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het altijd best apart dat huizenverkopers per se winst moeten maken. De prijsstijgingen van huizen staan echt in geen verhouding tot de gemiddelde salarisstijging..
De hele huizenmarkt is scheef
De zuidhollandse variant bestaat nogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef trui het volgende:
ik ga zo weer eens naar m'n leescluppie.(net op 't nippertje m'n boek uit weer he, 't zal ook eens niet..)
hoe gaat 't eigenlijk met de OUD-leeslub, bestaat ie nog en wat lezen jullie nu?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef k_i_m het volgende:
Ons appartement gaat nu ook definitief in de verkoop. Net nu blijkt dat 3 deuren verderop enorm onder onze prijs wil gaan zitten, volgens de makelaar dan. Ik geloof het pas als ik het op Funda zie. Mocht het inderdaad zo zijn zou het wel behoorlijk kut zijn.
Ik weet het niet. Kan me bijna niet voorstellen aangezien we redelijk nieuwbouw wonen en het keurige mensen zijn. Het enige puntje is dat het gebouw naar de achterkant breder uitloopt, en wij bijna aan het eind zitten, en zij vrij aan het begin, dus minder meters hebben. Maar niet zoveel minder dat er zo'n groot verschil zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:26 schreef trui het volgende:
k_i_m, he jakkes. maar dat van jullie ziet er vast stukken beter uit?
Wij hebben zoiezo al bepaald dat we onze eigen vraagprijs aanhouden. Daarmee hebben we al de laagste vraagprijs in het gebouw, en voor 10.000 meer is er laatst nog een appartement verkocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:33 schreef trui het volgende:
kunnen jullie niet met die mensen gaan praten, en kijken of je op een gelijke vraagprijs kunt gaan zitten, desnoods ergens in 't midden?
Venenlaankwartierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef innepin het volgende:
Belaan, waar staat je huidige huis ergens? (welke wijk enzo?)
Ik ken misschien nog wel mensen in je stad die misschien nog wel willen verhuizen...
ow dat gaat absoluut lukkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:02 schreef trui het volgende:
belana, wat een grote verandering! ik vind apeldoorn & omgeving ook heel mooi. maar inderdaad, dan zul je ook vast op zoek gaan naar ander werk! succes met de verkoop nu eerst. (oeh jullie mooie huis, ik hoop dat je er weer zoiets voor terug kunt kopen!)
dat scheelt inderdaad!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:37 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben zoiezo al bepaald dat we onze eigen vraagprijs aanhouden. Daarmee hebben we al de laagste vraagprijs in het gebouw, en voor 10.000 meer is er laatst nog een appartement verkocht.
En dan nog, verkopen ze het toch lekker snel, blijven wij gewoon over met dan de laagste vraagprijs. Ons huis moet nog gebouwd worden, daar gaat nog ruim een jaar overheen.
Zijn het echt de ouders of hebben de kinderen een briefje meegekregen dat ze 'vergeten' zijn af te geven?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:24 schreef Muks het volgende:
Zit nu op mijn werk, oudergesprekken maar al 2 ouders die gewoon niet op komen dagen
Daar kan ik dus niet tegen he
Moet je deze kant op komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef huuphuup het volgende:
huizenmarkt... ik word er gewoon verdrietig vanik wil zó graag een leuk koophuisje met een tuin
maar het gaat gewoon niet op onze starterssalarissen. Ja een appartementje in Den Haag ofzo kan misschien wel maar dat wil ik dan weer niet.
Het liefst zou ik een opknapper kopen en daar dan iets moois van maken en er nog lang en gelukkig levenmaarja wie niet
Oeh leesclub! Ik wil na juni ofzo ook wel meedoen als dat mag.ik wil weer meer gaan lezen maar nu nog ff niet, te druk met studie enzo.
psies dat jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn het echt de ouders of hebben de kinderen een briefje meegekregen dat ze 'vergeten' zijn af te geven?
Da's niet leuk... en dan zit je ook nog eens te wachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:24 schreef Muks het volgende:
Zit nu op mijn werk, oudergesprekken maar al 2 ouders die gewoon niet op komen dagen
Daar kan ik dus niet tegen he
dan kan k de watertoren van mijn durrep niet meer zien en krijg ik heimweequote:
yup, of ten minste, laten doen. wij zijn niet zo handigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:15 schreef pessie het volgende:
Belana mooi huis hoor! Hebben jullie het zelf zo opgeknapt?
Wij zijn zelf op zoek naar een vrij standaard jaren '70 tussen/hoekwoning. Groot voordeel: Hebben ruime tuinen en zijn over het algemeen vrij ruime huizen terwijl de vraagprijs niet hoog is.
Heftig inderdaad Kimpossible. Heb je zelf enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik zag dat ze weggelopen was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:13 schreef Kimpossible het volgende:
Gatverdarrie, het laatste wat je wilt is een missing persons alert tegen komen van iemand die je goed kent..
Daarom wil ik jullie toch ffkes wijzen op deze link..
Bah.
Kom je bij ons wonen? Onze buren gaan verhuizen. 185.000 en er valt vast wat vanaf te praten en veel op te knappen. Geen tuin, wel ruimte tussen wat schuttingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef huuphuup het volgende:
huizenmarkt... ik word er gewoon verdrietig vanik wil zó graag een leuk koophuisje met een tuin
maar het gaat gewoon niet op onze starterssalarissen. Ja een appartementje in Den Haag ofzo kan misschien wel maar dat wil ik dan weer niet.
Het liefst zou ik een opknapper kopen en daar dan iets moois van maken en er nog lang en gelukkig levenmaarja wie niet
Oeh leesclub! Ik wil na juni ofzo ook wel meedoen als dat mag.ik wil weer meer gaan lezen maar nu nog ff niet, te druk met studie enzo.
Wanneer komen jullie? Dan wil ik best een keertje op Amelie passen hoor, geen probleem.quote:
dat klinkt wel als een goeie optiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie? Dan wil ik best een keertje op Amelie passen hoor, geen probleem.
Tja, ik wist het. En toch voelde ik me aangesproken...erg he!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef k_i_m het volgende:
Je spreekt het natuurlijk wel uit als Sjaak-elien he sjak?.
Hey k_i_m! Huis verkopenquote:
We zijn nog niet klaar hè.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Buuf!![]()
fijn dat je lekker ontspannen bent. Geslaagd weekend dus?
@Sjak ja ik vind het heel naarwe willen zo graag maar kunnen gewoonweg niet. We hebben ook gewoon een (groeiend) gezin dus zoeken naar goedkope appartementen zijn niet echt een optie wat ons betreft.
oh!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar hè.![]()
nog helemaal tot vrijdag! Heb vandaag al een nieuw boek gekocht.
En naar Knokke geweest.
Neuh, precies tussen de buien door gegaan. Lekker in de zon gewandeld. En toen voor de bui weer binnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:12 schreef _Bar_ het volgende:
Niet teveel last van de regen gehad debuurvrouw?
Er is hier (of nu dan dáár) ook werk hoor. en een goeie school met onderwijs voor alle voorkomende stickersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!ik dacht dat je een lang weekend ging ofzo
![]()
Woah, ga jij ff als herboren terugkomen dan!
Oeh bij buuf in de straat wonen, dan ben je echt debuufmaar mja, iets met ver rijden naar t werk enzo haha
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er is hier (of nu dan dáár) ook werk hoor. en een goeie school met onderwijs voor alle voorkomende stickers![]()
Ik geef eerlijk toe dat ik wel aan je moest denken toen ik de topictitel verzonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:08 schreef sjak het volgende:
[..]
Tja, ik wist het. En toch voelde ik me aangesproken...erg he!
Ja, en soms zo dat je je stickerverwijderaar wenst.quote:
Aangezien 1/3 van de mensen moet verkassen (intern) ben ik bang van niet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef Belana het volgende:
kimpossible, wat vreselijk zeg...
Ja, dat weet ik nog rewimo, dat jij een jaren 30 huis had daarwas ook heel mooi!
en wat leuk, je gata dus misschien naar een andere afdeling?
hebben ze niet nog banen richting gelderland?
Behang plus behangplakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Pfff... Pubers.. Heb je daar ook stickers voor?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Ticootje het volgende:
Ok en adem uit. Dat was het, bedankt voor het luisteren.
jah.... Echt hè? Ik ging het helemaal anders doen. Mijn ouders waren zo stom, die begrepen er niets van.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:59 schreef k_i_m het volgende:
En, hoor je je eigen moeder al praten? meheheehhehee.
Da's heel nobel van je *aai*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Of ik het later begrijp weet ik niet, maar ik ga me er in ieder geval een stuk minder over opnaaien dan mijn ouders hebben gedaan. Dat heb ik mezelf wel vast beloofd.
Ja, dat denk ik wel. Mijn moeder had nooit zo'n vertrouwen dat het wel goed zou komen. Ik ben ook overbeschermd opgevoed. Toen ik een poos 3/4 Javaanse Jongens rookte (quote:
ow jee, bij jouw baas gaat het dus ook lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aangezien 1/3 van de mensen moet verkassen (intern) ben ik bang van niet...
3/4 javaanse jongensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Mijn moeder had nooit zo'n vertrouwen dat het wel goed zou komen. Ik ben ook overbeschermd opgevoed. Toen ik een poos 3/4 Javaanse Jongens rookte (. ) ploos zij stiekem mijn uitgemaakte shaggies uit om te kijken of er drugs in zat
.
Kijk; ik weet dat je er alleen maar aan hoeft te ruiken. Zo wordt elke generatie weer slimmer.
Nou, op zich gaat het prima met het bedrijf, maar er is een overname geweest en nu moet er bezuinigd worden (volgens mij willen ze vooral laten zien hoe goed ze het wel niet kunnen met minder mensenquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:01 schreef Belana het volgende:
ow jee, bij jouw baas gaat het dus ook lekker
MMM.. maar blijf jij ook zo kalm als je een telefoonrekening van 600 eurootjes krijgt omdat dochterlief geen beltegoed had?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Mijn moeder had nooit zo'n vertrouwen dat het wel goed zou komen. Ik ben ook overbeschermd opgevoed. Toen ik een poos 3/4 Javaanse Jongens rookte (. ) ploos zij stiekem mijn uitgemaakte shaggies uit om te kijken of er drugs in zat
.
Kijk; ik weet dat je er alleen maar aan hoeft te ruiken. Zo wordt elke generatie weer slimmer.
Jep! Ik heb dr al gewaarschuwd dat ik gewoon haar rekening leegtrek.. Zonder problemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan zouik zeggen dat ze weet waar ze voor mag werken de komende tijd
Ik ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:06 schreef Belana het volgende:
Ik was een hele makkelijke puber, eigenlijk heb ik niet gepuberd, zeggen mijn ouders zelf ook.
Ik moet er niet aan denken, dat soort "grapjes"quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
MMM.. maar blijf jij ook zo kalm als je een telefoonrekening van 600 eurootjes krijgt omdat dochterlief geen beltegoed had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |