Jeetje. Dat zou ik met kinderen en man die niet meewil eigenlijk nooit meer willen doen danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Promoveren is ook zoiets wat k wel heel erg graag zou willen
en mn scriptiebegeleider geeft me nog steeds the evil eye omdat ik geen poging wil wagenmaar promoveren betekent ook een jaar (minimaal) naar China om daar veldwerk te doen en dat zie ik met baby dan weer even niet zitten
nee een jaar in mn eentje weg gaat dus inderdaad niet gebeuren neequote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jeetje. Dat zou ik met kinderen en man die niet meewil eigenlijk nooit meer willen doen dan.
manlief hier heeft ook alleen mavo, maar is daarmee zeker niet kansloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik wel m`n best gedaan voor VWO en was ik wel íets gaan leren. Maar ja, nu heb ik alleen maar Mavo en ben ik kansloos
ja en nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Maar vind je het ook niet zonde dan dat je dat jaar dan nu nooit meer gaat doen? Want dat zou ik dan toch wel weer hebben.
Tis niet alleen daardoor nee,maar met een man die amper thuis is, een hok vol kinders en een lijf wat niet meewerkt schiet het allemaal niet echt op natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef trui het volgende:
[..]
manlief hier heeft ook alleen mavo, maar is daarmee zeker niet kansloos.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef innepin het volgende:
Maar bij nader inzien was het best een belachelijk iets om te onderzoeken. Dus. mja.
jaja, op een ontwikkelingspsychologisch onderwerp nog wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef innepin het volgende:
Ben jij gepromoveerd trui? Waarop dan?
haha, nu ben ik wel heel benieuwd!quote:In januari was ik bij een symposiumgebeuren waar een onderwerp naar voren kwam dat ik meteen gaaf vond en toen dacht ik wel even: oehhh daar ga ik op promoveren!
Maar bij nader inzien was het best een belachelijk iets om te onderzoeken. Dus. mja.
Het is verleidelijk om te willen wat je op dat moment niet aan het doen bent. Maar zo geweldig is dat promoveren niet noodzakelijkerwijs; veel collega's van me zitten tegen een burn-out aan te schurken. Eentje zit nu zelfs thuis. Die is uit pure ellende maar nog een keer zwanger geworden.quote:
Ik zal het even mooi opbouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ich zuhause ankamquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef Saffier het volgende:
Niet bijgelezen kom ik even binnenvallen....
Duits-sprekend/schrijvende dames, wie wil en kan er een zinnetje voor mijn vriendin haar dochter naar het duits vertalen?
Het gaat om 'Toen ik thuiskwam....'
wenn = als, wann = wanneerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het verschil tussen wenn en wann ook alweer.
Nu wel waarschijnlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef trui het volgende:
heeft ze haar huiswerk wel zo goed gemaakt dan?
extra uitleg: Wann is het vraagwoord. Dus: Wanneer komt hij thuis? Wenn kan ook wanneer betekenen, maar dan: Wanneer ik thuis kom, ga ik douchen.quote:
zu Hause is naar huis, Zuhause is thuisquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef miss_sly het volgende:
Is het niet zu Hause?
Duits is al heeeel lang geleden
Ik zat ook met wann/wenn in het begin, maar in deze zin moet het Als zijn...tis gewoon een stomme taalquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Waarom vroeg ik dat; Het is een typische vraag voor een wann/wenn onderdeel. Ik wist alleen zelf niet meer wat wat was. En dat terwijl ik de complete Wortschatz drie keer heb moeten overschrijven
.
best spannend nogquote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Ah, ja, zo was het ongeveer
De rechtszitting van mijn broer is de 15e volgende maand. Verwachting is dat zijn vrouw vrijkomt (medeplichtig, niet dader en dus voorarrest=straf) en hij een jaar of 4 krijgt.
Ja, als was de troef die maar in twee zinnen voorkwam van de 10quote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik zat ook met wann/wenn in het begin, maar in deze zin moet het Als zijn...tis gewoon een stomme taal
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
en gatver, ik ben een soort Floor Faberkijk t voor t eerst maar t kreng is net zo hyper en onzinnig als ik
jammer dat t georgina is
Neeeee joh, het gaat meer om de grote beelden die in parken enzo staan. In Central Park en in Parijs enzo. Zo van, huuu wat doet Shakespeare daar in hemelsnaam?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
Innepin, geweldig leuk onderzoek toch? Bronzen Shakespeare bustes in diverse kringloopcentra over de hele wereld!![]()
Gelukkig had je een helder moment daarna.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
brrr iemand bekend met dit boek?
http://www.familieblij.nl/page30.php?view=productPage&product=42&category=4
Kreeg ik per mail van vrienden aangeboden om eens te lezen als ik zin heb.
maar ik krijg er serieus kippenvel van
Wie hier in gelooft, gelooft vast ook nog in sinterklaasquote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
brrr iemand bekend met dit boek?
http://www.familieblij.nl/page30.php?view=productPage&product=42&category=4
Kreeg ik per mail van vrienden aangeboden om eens te lezen als ik zin heb.
maar ik krijg er serieus kippenvel van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Linda2205 het volgende:
Nouja, wordt dat van te voren aangekondigd met spotting of is het in ene "flats" zeg maarKwam langzaam op gang, maar toen het eenmaal bezig was, toen stonden de sluizen ook openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
bedankt hequote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Kwam langzaam op gang, maar toen het eenmaal bezig was, toen stonden de sluizen ook open
hoorde overigens van de dokter, dat het voor veel voedende dames dus een hele lichte ongesteldheid is, als ze het al zijn. Ik werd pas na 11 maanden voor het eerst ongesteld..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef oeke het volgende:
Bij mij was het in ene flats.
Ja, dat zou het er niet gezelliger op maken gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe vertel ik dat in godnsaam aan mn moeder
Maar ik begin nu ook buikpijn te krijgen, dus ik geloof wel dat het echte ongesteldheid is. 6 maanden en 9 dagen na mn bevalling. Toch best redelijk
Lotte!
Noah!
Ik dacht dat ook, de eerste keer weer ongesteld, dat ik eventueel zwanger kon zijn.... Vage klachten enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, dat zou het er niet gezelliger op maken gok ikEn hoe vertel ik dat in godnsaam aan mn moeder
Maar ik begin nu ook buikpijn te krijgen, dus ik geloof wel dat het echte ongesteldheid is. 6 maanden en 9 dagen na mn bevalling. Toch best redelijk
Bij Lotte was ik vanaf NOD misselijk. En nu heb ik alleen maar ongesteldheidsbuikpijn... komt goedquote:Op maandag 29 maart 2010 23:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook, de eerste keer weer ongesteld, dat ik eventueel zwanger kon zijn.... Vage klachten enzo
Maarruh, bij jou is het gewoon ongesteldheid! Ik VOEL het!
Oh gewoon..of er een emmer leeg werd gegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm...dames?Mag ik ff een ongesteldheidsvraag in de groep gooien? Hoe ging dat, de eerste keer na de bevalling? Ik geloof dat het er hier eindelijk aan zit te komen, maar hm
ja, jij helptquote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh gewoon..of er een emmer leeg werd gegooid
niet ongesteld of niet spoiler?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
het zou wel mooi ontopic zijn, linda.![]()
![]()
ik duim mee dat 't niet zo is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |