Ja klopt, ik kom heel soms bij Den Haag maar ben een Feyenoord supporter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hey! maar jij had toch ook in het celletje in antwerpen gezeten?? toevallig. kom je ook bij den haag dan?
Heb ik ook even gedaan.quote:Op maandag 5 april 2010 14:33 schreef bascross het volgende:
Nog een paar uurtjes, straks maar weet wat vragen insturen.
Dat, of die misser van Ado.quote:Op maandag 5 april 2010 18:30 schreef Adelante het volgende:
Ik gok dat Renee's moment die is van die twee spitsen van Sparta alleen voor de keeper
quote:Op maandag 5 april 2010 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Ah joh! Laat toch gaan joh. Is toch leuk man.
Haha!!quote:Op maandag 5 april 2010 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Ah joh! Laat toch gaan joh. Is toch leuk man.
Zie 321 KLB topicsquote:Op maandag 5 april 2010 20:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Waarom hebben die mannen van Carglass altijd van die kutstemmen?
quote:Donk kon de wedstrijd niet uitspelen, want in de slotfase ontving de verdediger van Club Brugge een rode kaart. "Jammer dat ik zo de eerste rode kaart uit mijn carričre krijg. Ik ging voor de bal. Die speler komt misschien hard neer, maar ik had wel de bal. In mijn ogen is dat nooit een rode kaart."
Duidelijk gebrek aan IQ, een erg groot gebrek zelfs.quote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, Donk heeft een gigantisch bord voor z'n kop. Zie de reactie erop.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-ogen-onterecht-rood
[..]
Hij zou een goede troll zijn op fok!quote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, Donk heeft een gigantisch bord voor z'n kop. Zie de reactie erop.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-ogen-onterecht-rood
[..]
Klopt, heeft ie zo vaak laten zien. Tegen Ajax in de beker toen ook.quote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duidelijk gebrek aan IQ, een erg groot gebrek zelfs.
Subjectieve verslaggeving!quote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet Eredivisie Live deze mannen een wedstrijd laten becommentariëren. Dat geschreeuw over die overtredingen enzo is best geniaal.
Was zeker rood van Ditewig, maar de Zeeuw speelde echt vuil/watjesachtig (zeg ik als ajax-fan).quote:Op maandag 5 april 2010 21:25 schreef Omnifacer het volgende:
Niet lullen Derksen, zuiver rood dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |