Een echte peenbuiker ja!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
echt uit Loosduinen??
Peenbuikah! :-)
ik vind het maar een depressieve zakquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:40 schreef StinsonB het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe een van de leukere vrijdagavond uitzendingen vind. Een leuke gast!
Punt gemaaktquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
het gemiddelde voetbalpubliek zal eerder in een heftruck rijden als in een bootje
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Veerboot het volgende:
Zodra dat laatste moment op YouTube staat, maak ik er een gifje van
yep sluijter was een prima gast! johan was geniaal met dat dagboek! koren op zijn molen natuurlijk! vind em meer op zn plek bij een blad als prive of story dan bij VI maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Was weer een geniale aflevering.Vond Sluijter wel lachen.
Voorlezen uit dat dagboek was sowieso meesterlijk.
hey! maar jij had toch ook in het celletje in antwerpen gezeten?? toevallig. kom je ook bij den haag dan?quote:
Dj_Day-V was me op dat andere forum al voor (geloof dat er hier geen links daarnaartoe mogen?):quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Veerboot het volgende:
Zodra dat laatste moment op YouTube staat, maak ik er een gifje van
Voetbal International #70: Vanavond met Koek en Zopiequote:Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens was er eerst een overzicht van alle door jouw gemaakte giffen! maar die kan ik nu niet meer vinden, jammer want was een prachtig, bijna ontroerend, gezicht....![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:47 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dj_Day-V was me op dat andere forum al voor (geloof dat er hier geen links daarnaartoe mogen?):
[ afbeelding ]
Ik heb er ook nog een iets meer close-up van gemaakt:
[ afbeelding ]
[..]
Voetbal International #70: Vanavond met Koek en Zopie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |