SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef Chivez het volgende:
Mijn hals en tepels...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
Moet ik nog uitvinden.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef FokR het volgende:
Uh bij mij... borstkas en tepels en buik en navel... jij?
De OP kan ook veranderd worden naar "Wat zijn jouw meest erogene zones".quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef djerryw het volgende:
Mensen die meerdere lichaamsdelen opnoemen terwijl gevraagt wordt om de meest erogene zone (niet zones)![]()
dat ken ik ja, dat hij de grote sterke vent is en ik het kleine meisjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef Cherryblossom het volgende:
Het is niet zo zeer het plekje, maar wat hij er mee doet.
Ik vind het sowieso heerlijk als mn vriend zijn 2 handen in mijn taille legt. Dan voelt hij zo sterk, en ik zo fragiel(hij is ook heel sterk).
Verder zijn er erg veel plekjes tussen schouders en knieën met een erotische lading
Je schouders dus?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Als iemand mij hier kust ....![]()
[ afbeelding ]
dat stukje van je nek naar je schouderkom zeg maar (niet bovenop maar iets meer naar beneden)quote:
Ieder z'n ding he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat stukje van je nek naar je schouderkom zeg maar (niet bovenop maar iets meer naar beneden)
uhm ja het valt daar wel onder denk ik
het is lastig uit te leggen, en het zal niet echt een "officiële erogene zone zijn maar het is wel "het" plekje
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:50 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dat ken ik ja, dat hij de grote sterke vent is en ik het kleine meisje
het zal wel komen omdat we van nature willen worden beschermd door de man ofzo, maar het voelt heel erg fijn ja
Primaire: vagina?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
By the way, wat zijn secundaire geslachtsorganen?
Anus????quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef FokR het volgende:
[..]
Primaire: vagina?
Secundaire: anus?
Misschien dat... weet niet.
primaire = vagina, secundaire = borstenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef FokR het volgende:
[..]
Primaire: vagina?
Secundaire: anus?
Misschien dat... weet niet.
Ik snap.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:23 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
primaire = vagina, secundaire = borsten
Borsten zijn toch geen geslachtsorganen?quote:Op donderdag 1 april 2010 07:23 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
primaire = vagina, secundaire = borsten
I loooove brainsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef erodome het volgende:
Mijn hersenen, want als de minsset juist is is zo'n beetje alles erogeen.
geslachtskenmerken jongens..quote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Borsten zijn toch geen geslachtsorganen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |