SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef Chivez het volgende:
Mijn hals en tepels...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
Moet ik nog uitvinden.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef FokR het volgende:
Uh bij mij... borstkas en tepels en buik en navel... jij?
De OP kan ook veranderd worden naar "Wat zijn jouw meest erogene zones".quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef djerryw het volgende:
Mensen die meerdere lichaamsdelen opnoemen terwijl gevraagt wordt om de meest erogene zone (niet zones)![]()
dat ken ik ja, dat hij de grote sterke vent is en ik het kleine meisjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef Cherryblossom het volgende:
Het is niet zo zeer het plekje, maar wat hij er mee doet.
Ik vind het sowieso heerlijk als mn vriend zijn 2 handen in mijn taille legt. Dan voelt hij zo sterk, en ik zo fragiel(hij is ook heel sterk).
Verder zijn er erg veel plekjes tussen schouders en knieën met een erotische lading
Je schouders dus?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Als iemand mij hier kust ....![]()
[ afbeelding ]
dat stukje van je nek naar je schouderkom zeg maar (niet bovenop maar iets meer naar beneden)quote:
Ieder z'n ding he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat stukje van je nek naar je schouderkom zeg maar (niet bovenop maar iets meer naar beneden)
uhm ja het valt daar wel onder denk ik
het is lastig uit te leggen, en het zal niet echt een "officiële erogene zone zijn maar het is wel "het" plekje
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:50 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dat ken ik ja, dat hij de grote sterke vent is en ik het kleine meisje
het zal wel komen omdat we van nature willen worden beschermd door de man ofzo, maar het voelt heel erg fijn ja
Primaire: vagina?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
By the way, wat zijn secundaire geslachtsorganen?
Anus????quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef FokR het volgende:
[..]
Primaire: vagina?
Secundaire: anus?
Misschien dat... weet niet.
primaire = vagina, secundaire = borstenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef FokR het volgende:
[..]
Primaire: vagina?
Secundaire: anus?
Misschien dat... weet niet.
Ik snap.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:23 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
primaire = vagina, secundaire = borsten
Borsten zijn toch geen geslachtsorganen?quote:Op donderdag 1 april 2010 07:23 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
primaire = vagina, secundaire = borsten
I loooove brainsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef erodome het volgende:
Mijn hersenen, want als de minsset juist is is zo'n beetje alles erogeen.
geslachtskenmerken jongens..quote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Borsten zijn toch geen geslachtsorganen?
quote:
Je kunt het misbruiken, das wat anders.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:39 schreef FokR het volgende:
[..]
Daar kun je wel geslachtsgemeenschap mee hebben.
Mwah misbruiken.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt het misbruiken, das wat anders.
Haalt natuurlijk niet weg dat je het lekker kunt vinden natuurlijk.![]()
Maar aangezien zowel mannen als vrouwen er normaliter een hebben is het geen geslachtskenmerk.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:39 schreef FokR het volgende:
Daar kun je wel geslachtsgemeenschap mee hebben.
ja dat idd ook...quote:Op donderdag 1 april 2010 18:12 schreef see-through het volgende:
met de tong langs de binnenkant van mn schouderbladen hmmmm!
of achter het oor, langs het oor in het oor oorlelletje yum! En een beetje 'teasend' zoenen vind ik ook erg fijn.
Ja nou inderdaad, als het maar goed gebeurt! Ik hou ook wel van een beetje bijten in de nek en zo... Maar ik hou ook wel van beetje het lichaam ontdekken, zo kwam ik er laatst achter dat als er zachtjes in mn kuit gebeten wordt ik ook totaal hitsig wordt!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat idd ook...
word een hele waslijst bij mij
serieus jah? dat zou ik zo niet gedacht hebben idd....misschien ook maar es uitproberenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:27 schreef see-through het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad, als het maar goed gebeurt! Ik hou ook wel van een beetje bijten in de nek en zo... Maar ik hou ook wel van beetje het lichaam ontdekken, zo kwam ik er laatst achter dat als er zachtjes in mn kuit gebeten wordt ik ook totaal hitsig wordt!
Ja, leuk hè!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef Flena het volgende:
[..]
serieus jah? dat zou ik zo niet gedacht hebben idd....misschien ook maar es uitproberen
jaaaa dat ken ik!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef see-through het volgende:
[..]
Ja, leuk hè!
Het geen wat in ieder geval geen erogene zone is bij mij is onder mn voeten, mijn god! Daar wordt ik ongecontroleerd van en dan ga ik opeens per ongeluk heel hard schoppen, tja misschien voor bepaalde mensen sexy maar zelf wordt ik er niet opgewonden van brrr!
O nee ontspannen als er iemand aan mn voeten zit kan ik niet, gelukkig heb ik nog nooit een partner gehad met een voetenfetisj!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:27 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaaa dat ken ik!!!
hoewel het soms wel goed gaat....dan is het wel erg lekker....
oh nou een hele fijne avond dan!! tot laterssss misschienquote:Op donderdag 1 april 2010 19:30 schreef see-through het volgende:
[..]
O nee ontspannen als er iemand aan mn voeten zit kan ik niet, gelukkig heb ik nog nooit een partner gehad met een voetenfetisj!
Maar nu ga ik me maar eens klaarmaken voor mn optreden voor vanavond, even compleet geil worden van mezelf die op het podium staat te rocken met mn basgitaar![]()
daarom secundaire, omdat het er wel mee te maken heeft maar niet echt wordt gebruikt (meestal)quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Borsten zijn toch geen geslachtsorganen?
Grappig, ik heb precies hetzelfde. Maar dan alleen aan de rechterkant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Als iemand mij hier kust ....![]()
[ afbeelding ]
Wel een beetje opletten dat er op de goede plekken gebeten wordt en niet te hardquote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef Flena het volgende:
[..]
serieus jah? dat zou ik zo niet gedacht hebben idd....misschien ook maar es uitproberen
Ik moest gelijk aan The Big Lebowski denkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef erodome het volgende:
quote:TREEHORN
People forget that the brain is the
biggest erogenous zone--
DUDE
On you, maybe.
TREEHORN
Of course, you do get the good with
the bad. The new technology permits
us to do exciting things with
interactive erotic software. Wave
of the future, Dude. 100% electronic.
DUDE
Uh-huh. Well, I still jerk off
manually.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef erodome het volgende:
Nee hoor, niet altijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:24 schreef ad0rable het volgende:
geslachtsorgaan heb je idd maar een van per persoon
Tja, ontdekken is toch gewoon leuk? Alles al weten is ook maar saai, ik hou wel van een beetje onderzoek des lichaamquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:27 schreef Leipo666 het volgende:
grappig dat ik hier dingen lees van vrouwen die ik echt nooit hoef te proberen bij mijn vriendin
zij heeft zo haar eigen plekjes
ik ook hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:29 schreef see-through het volgende:
[..]
Tja, ontdekken is toch gewoon leuk? Alles al weten is ook maar saai, ik hou wel van een beetje onderzoek des lichaam
Zo is dat, daarom kun je lekker blijven onderzoeken, is toch leuk! Ik heb nu anderhalf jaar een relatie en ik blijf nog steeds dingen ontdekken hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:32 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik ook hoor
maar blijkbaar is niet elke vrouw hetzelfde: wat bij de een een erogene zone is, is bij de ander echt precies het tegenovergestelde
je kan ook bezig blijven want die gevoelige plekken kunnen ook veranderen gedurende je levenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef see-through het volgende:
[..]
Zo is dat, daarom kun je lekker blijven onderzoeken, is toch leuk! Ik heb nu anderhalf jaar een relatie en ik blijf nog steeds dingen ontdekken hoor!
Hehehe dat komt wel vaker voorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:03 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik las hier ergens het "door haren strelen"... Dat is echt fijn! En in een stoute mood mag hij ook best een beetje aan mn haar trekken.. Zn hand door mn haar en vlak bij mn hoofd een vuist maken, waardoor er wat spanning komt te staan op een groot deel van mn haar.... Beetje bizar, maar als het subtiel gebeurd wel erg fijn. (helaas is mn vriend niet zo subtiel in the heat of the moment:P)
dat ken ik ja, die onvoorzichtigheid op zo'n momentquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:03 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik las hier ergens het "door haren strelen"... Dat is echt fijn! En in een stoute mood mag hij ook best een beetje aan mn haar trekken.. Zn hand door mn haar en vlak bij mn hoofd een vuist maken, waardoor er wat spanning komt te staan op een groot deel van mn haar.... Beetje bizar, maar als het subtiel gebeurd wel erg fijn. (helaas is mn vriend niet zo subtiel in the heat of the moment:P)
It's all in the game.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:03 schreef Cherryblossom het volgende:
ik denk het.... heb het nog nooit meegemaakt, dus ik weet het niet...quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:13 schreef FokR het volgende:
Ben ik nu de enige die het lekker vindt, als iemand in me navel likt?
Nope, vooral heel fijn als er drank ingegoten wordt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:13 schreef FokR het volgende:
Ben ik nu de enige die het lekker vindt, als iemand in me navel likt?
Datquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:22 schreef Flena het volgende:
[..]
ik denk het.... heb het nog nooit meegemaakt, dus ik weet het niet...
zachtjes aan de haren trekken staat idd ook in mijn rijtje...en waar hij me ook helemaal gek mee krijgt is me tegen de muur aanduwen (of ergens anders tegen) en me dan zoenen... en als hij zijn hand op keel legt en dan zachtjes duwt (niet te hard want moet wel kunnen ademen) eerst de keel strelen en dan steeds ietsje duwen...als tie dat doet, dan ben ik niet meer te houden
Ja heerlijk, en dan zachtjes die drank uit de navel likken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:39 schreef see-through het volgende:
[..]
Nope, vooral heel fijn als er drank ingegoten wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intelligent, but fucked up.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
zet je schrap....PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |