quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Een typisch Turks postuurquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:
Jülide, je postuur klopt bij mijn beeld van je
Gras-eter.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke kloon van mij was het ook alweer, ik kan even niet op zijn naam komen.
Waarom dacht je dan eerst dat jij het wel was? Je weet zelf toch wel of je een bericht hebt gestuurd of niet.quote:
jij begon. Flauwerd!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Neehee, het is Arya niet. Never mind.
Kapitein overduidelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kapitein overduidelijk is er ook weer.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb mijn haren vandaag laten millimeteren (5 mm). Voor het eerst in mijn leven. Ziet er best stoer uit, al zeg ik het zelf.Hoef ik 's morgens lekker niet meer minuten lang voor de spiegel te staan.
Nee dames, geen foto.
Dat was hemquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Kort haar is wel makkelijk ja. Die gouwe goeie ouwe tijd.
Lauren verslaat, was net op Veronica.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Werden ze ''verzetsstrijders'' genoemd?Hoe heet de docu?
Klinkt logisch. Dat verklaart dan ook waarom veel vrouwen zich aansluiten bij de PKKquote:Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lauren verslaat, was net op Veronica.
Anywho, de conclusie die ik heb kunnen trekken n.a.v die docu is: PKK-vrouwen sluiten zich bij de PKK aan om hun thuissituatie te ontvluchten.
Dus, of ze sluiten zich aan bij de PKK (waar vrouwen en mannen zogenaamd wel gelijk zijn), of ze gaan een uitzichtloze toekomst tegemoet (uitgehuwelijkt worden, kinderen baren en verder onderdrukt worden, alleen omdat ze vrouw zijn).
En dat 'verheerlijken' ze danquote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Een hele tijd terug heb ik een keer een Britse documentaire over de PKK gezien. Daar werden ze natuurlijk helemaal verheerlijkt (alles wat anti-turkije is, is een vriend van het westen, you know). En daar zaten zelfs meisjes tussen die zich daar op hun 11e bij hadden aangesloten. Damn, 11 jaar gewoon.
Vertel dat de Britse paupers in Alanya en Bodrum maarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Een hele tijd terug heb ik een keer een Britse documentaire over de PKK gezien. Daar werden ze natuurlijk helemaal verheerlijkt (alles wat anti-turkije is, is een vriend van het westen, you know). En daar zaten zelfs meisjes tussen die zich daar op hun 11e bij hadden aangesloten. Damn, 11 jaar gewoon.
Heren wel dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb mijn haren vandaag laten millimeteren (5 mm). Voor het eerst in mijn leven. Ziet er best stoer uit, al zeg ik het zelf.Hoef ik 's morgens lekker niet meer minuten lang voor de spiegel te staan.
Nee dames, geen foto.
Ja Rookert, jij snapt die gedachte niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vertel dat de Britse paupers in Alanya en Bodrum maar![]()
En sowieso die gedachte
Mijn tante heeft daar ongeveer 15 jaar geleden les gegeven. Nope, het is daar geen pretjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
Sowieso zijn documentaires over dit soort dingen altijd wat gekleurd. Er moet een bepaald bevestigd worden.
Kijkcijfers etc.
Maar het zuid-oosten van Turkije, daar is het geen pretje volgens mij als vrouw.
Ik heb ook een familielid die daar les heeft gegeven (Mardin), en zij zegt hetzelfde. Jammer genoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn tante heeft daar ongeveer 15 jaar geleden les gegeven. Nope, het is daar geen pretje.
Een neef van mij geeft er momenteel les.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn tante heeft daar ongeveer 15 jaar geleden les gegeven. Nope, het is daar geen pretje.
Ne alaka simdi.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een neef van mij geeft er momenteel les.
Hij laat ze onderling Koerdisch (pauze's etc.) praten zei hij, maar in de les liever voornamelijk Turks.
Het ging over vrouwenonderdrukking.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Het ging over de PKK. Dus ja het heeft er mee te maken.
Helaas. Mijn tante werd dan ook telkens bedreigd door die pkk-tuig. Ze moest hen geld geven, anders werd ze afgemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook een familielid die daar les heeft gegeven (Mardin), en zij zegt hetzelfde. Jammer genoeg.
Serieus?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Helaas. Mijn tante werd dan ook telkens bedreigd door die pkk-tuig. Ze moest hen geld geven, anders werd ze afgemaakt![]()
!
Serieus?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Helaas. Mijn tante werd dan ook telkens bedreigd door die pkk-tuig. Ze moest hen geld geven, anders werd ze afgemaakt![]()
!
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Defol be.quote:
Want dat zijn ze niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Werden ze ''verzetsstrijders'' genoemd?Hoe heet de docu?
Okey ik zal voortaan zelf geen nieuwe dingen in de discussie brengen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol be.
Je snapt best wat ik bedoel. We hadden het over vrouwenonderdrukking bij de PKK. Niet zozeer over de PKK zelf.
Triest.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
Ja (maar dit is dan ook 15 jaar geleden).
Gewoon bedreigen met een mes. Jeweets![]()
.
Nouja sorry hoor. Maar het was opeens daldan dala, vandaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey ik zal voortaan zelf geen nieuwe dingen in de discussie brengen.![]()
Jaja.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nouja sorry hoor. Maar het was opeens daldan dala, vandaar.
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik vind die kurt-acilimi ofzo al helemaal nergens opslaan
Troll alert.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik vind die kurt-acilimi ofzo al helemaal nergens opslaan
Eigenlijk vind ik dat Koerden en Turken met elkaar in vrijheid moeten leven. Maar als ze zichzelf nog steeds met PKK associëren vind ik het gewoon nergens opslaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom? Vind je het normaal dat het verboden voor mensen was hun eigen taal te spreken? Denk je niet dat dit mede heeft geleid tot het ontstaan van de PKK?
Dan ben je niet tegen meer rechten voor Koerden, maar tegen de PKK.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat Koerden en Turken met elkaar in vrijheid moeten leven. Maar als ze zichzelf nog steeds met PKK associëren vind ik het gewoon nergens opslaan.
I know, maar al krijgen Koerden meer rechten. Het doel is een eigen soevereine staat. Dus PKK zal niet stoppen tot dat gebeurd.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je niet tegen meer rechten voor Koerden, maar tegen de PKK.
Dat verschil is heel belangrijk, inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je niet tegen meer rechten voor Koerden, maar tegen de PKK.
Aah, mooi. Ik ga het zeker kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=445551/langid=43
Hier heb je die aflevering.
Ik ben volledig voor het krijgen van meer rechten voor Koerden, maar ik ben bang dat diezelfde Koerden PKK-aanhangers zullen blijven. En de PKK is juist HET probleem.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat verschil is heel belangrijk, inderdaad.
Hmm, dan moeten we denken dat het niet zo is. Misschien is dit wel fout. Ik ken geen Koerden, dus ik zal het ook niet wetenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ben volledig voor het krijgen van meer rechten voor Koerden, maar ik ben bang dat diezelfde Koerden PKK-aanhangers zullen blijven. En de PKK is juist HET probleem.
Ik ken veel Koerden.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten we denken dat het niet zo is. Misschien is dit wel fout. Ik ken geen Koerden, dus ik zal het ook niet weten. Wat jij zegt hoor ik wel vaker
.
De PKK is niet het probleem. Het probleem was/is de Turkse onderdrukking en assimilatie-pogingen. De PKK is daar slechts een logisch gevolg van.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ben volledig voor het krijgen van meer rechten voor Koerden, maar ik ben bang dat diezelfde Koerden PKK-aanhangers zullen blijven. En de PKK is juist HET probleem.
Damn, dat is raar. Hebben je ouders ook geen Koerdische vrienden? Zitten jullie niet aangesloten bij een Turkse organisatie (Camii, cemiyet?)?quote:
True, maar waarom doen ze het niet via de politiek?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De PKK is niet het probleem. Het probleem was/is de Turkse onderdrukking en assimilatie-pogingen. De PKK is daar slechts een logisch gevolg van.
Praat nooit met ze.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
En wat zeggen ze? Willen ze hun eigen land of nemen ze genoegen met meer vrijheid?
Misschien zijn mijn Turkse vrienden stiekem Koerdischquote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, dat is raar. Hebben je ouders ook geen Koerdische vrienden? Zitten jullie niet aangesloten bij een Turkse organisatie (Camii, cemiyet?)?
Ik denk dat je dat dan wel zou weten hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn Turkse vrienden stiekem Koerdisch! We zijn wel aangesloten bij een Turkse organisatie
.
Omdat de Koerden destijds ook politiek onderdrukt werden. De enige toevlucht is dan een gewapende strijd.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
True, maar waarom doen ze het niet via de politiek?
Wij hebben genoeg Koerdische kenissen. Ik ken zelfs Koerdsiche vrouwen van rond de 35 die gewoon niet kunnen lezen en schrijven, gewoon omdat hun ouders vonden dat school niks voor meisjes was.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn Turkse vrienden stiekem Koerdisch! We zijn wel aangesloten bij een Turkse organisatie
.
Dat vind ik altijd zo jammerquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg Koerdische kenissen. Ik ken zelfs Koerdsiche vrouwen van rond de 35 die gewoon niet kunnen lezen en schrijven, gewoon omdat hun ouders vonden dat school niks voor meisjes was.
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
Balen. Maar ik ga slapen. Welterusten iedereen
.
Haha. Jouw avatar lijkt een beetje op een suf koelkasmagneetje dat wij hebben. Mijn zusje wilde dat magneetje heel graag hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je vroeg opstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat magneetje welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn gebruikersicoon is helemaal niet suf.
Hahha dat magneetje lijkt er echt op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar dat magneetje wel. Ik heb een webcamfoto van dat ding gemaakt. [ afbeelding ]
Hehe![]()
!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar dat magneetje wel. Ik heb een webcamfoto van dat ding gemaakt. [ afbeelding ]
Hehe![]()
!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik speel een psychologisch spelletje met jullie.
Doet dat het er minder op lijken dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahha dat magneetje lijkt er echt op.
*Oh nee wacht, dat is Wik zijn avatar.![]()
Over boekhouden.quote:
Hehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/887431/502d5f74/trololo_kat.html
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/887431/502d5f74/trololo_kat.html
Wat doe je je broertje aan. En wat heb jij voor broertje dat hij dit zomaar toestaat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Julis het volgende:
Ik heb vanochtend de haren van mijn broertje gestijld. Ik verveelde me
. Het stond hem wel leuk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:01 schreef Ayca het volgende:![]()
heeft je broertje lang haar dan?
Emel heeft hem al gezien, zei hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
[edit] Wik ook blijkbaar.
Niet alles geloven wat op het internet staatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Emel heeft hem al gezien, zei hij![]()
.
[edit] Wik ook blijkbaar.
Ik geloof best snel in ietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op het internet staat
hij's niet zo moeilijk te vinden, heur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op het internet staat
Wat een aardige zus ben je dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha! Niets
! Ik help hem met chickies playen
!
pass me die link danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij's niet zo moeilijk te vinden, heur.
Niet doen! niemand is te vertrouwen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik geloof best snel in iets! Iedereen kan mij wat wijsmaken. Maar als ik merk dat het fout is, dan word ik boos
!
Het is altijd een klein groepje mensen die je vertrouwt ja. En als zei dan iets vervelends doen ben je de lul. Maar shit happens, je moet gewoon een aantal mensen kunnen vertrouwen in je leven en vaak doe je dat ook na een lange selectieprocedure.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef Ayca het volgende:
Maar ik ben serieus hoor, er zijn maar weinig mensen die ik echt vertrouw
Eerst zei je dat niemand te vertrouwen was, je overdreef dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef Ayca het volgende:
Maar ik ben serieus hoor, er zijn maar weinig mensen die ik echt vertrouw
ihvkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is altijd een klein groepje mensen die je vertrouwt ja. En als zei dan iets vervelends doen ben je de lul. Maar shit happens, je moet gewoon een aantal mensen kunnen vertrouwen in je leven en vaak doe je dat ook na een lange selectieprocedure.
boehoequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerst zei je dat niemand te vertrouwen was, je overdreef dus.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:30 schreef msnk het volgende:
GS, wat doe je
Heb me twee dagen kut gevoeld
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die stoere verhaaltjes!
Dat had niet gehoeven, nu staat mijn opmerking zo leegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb spijt van mijn verhaaltje. Ik haal het weg
!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:30 schreef msnk het volgende:
GS, wat doe je
Heb me twee dagen kut gevoeld
Lekker voor je opmerking.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven, nu staat mijn opmerking zo leeg
22quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe oud is hij geworden?
[x cool story]
je papa?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Hor (<-klik)
Zijn jullie praktisch aangelegd?
Helaasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Hor (<-klik)
Whehe, met je muggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Hor (<-klik)
Hoe ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, met je muggen.
Hoe ver steekt die hendel uit als je je raam opendoet? Wij hebben soortgelijke ramen en mijn vader heeft daar gewoon een solide hor voor gezet die je d.m.v. wat draaiende haken vast kan zetten. Het raam gaat dan wel maar half open, maar het is beter dan die rotbeesten in je kamer.
Ik ken ook mensen die gewoon een soort va muggennet voor hun raam hebben hangen, kan je bij de bouwmarkt kopen.
Nou ja, hij houdt van klussen en heeft ze zelf helemaal op maat gemaakt. Maar als dat ding zo ver uitsteekt kun je het beste gewoon zo'n netje kopen denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe ?![]()
Het steekt toch wel best ver uit. >20cm op zijn maximum.
Ik heb die netten ook voor in mijn kamerraam. Gewoon met klittebandstrip voor in je raamkozijn. Werkt prima.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef IHVK het volgende:
Ik zag bij Xenos voor 2 euro van die horren die je kan bevestigen met lijm of punaises. Dat zou in dit geval best kunnen, maar erg praktisch is het niet, steeds die dingen in en uit.
Maar je hebt dat vervelende uitsteeksel dus, even eentje proberen of het lukt. Kost toch maar 2 euro.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb die netten ook voor in mijn kamerraam. Gewoon met klittebandstrip voor in je raamkozijn. Werkt prima.
Je mag vrouwen niet platslaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had gisteren ook voor het eerst in maanden een mug op mijn kamer. Hij heeft het niet overleefd.
Meneer de biologicusquote:
En dan geen varken etenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
Ik ontleed dieren, ik heb geen recht van spreken.
Iddquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Idd![]()
Ach het is ook maar een onwetende Nederlander
Racist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ach, als je dieren en insecten ontleed, dan kun je ze toch net zo goed gewoon opeten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Deze moet je wel uitleggen hoor meneer Rook.
Okey maar hier zat totaal geen logica in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
Kom op zeg, ik grijp altijd elk dom flintertje om te generaliseren om daarmee aan te tonen hoe dom sommige mensen zijn in redeneren
Sprinkhanen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, als je dieren en insecten ontleed, dan kun je ze toch net zo goed gewoon opeten?
OHHHH nu begrijp ik wat voor raam jij hebt! Nee dan zou ik geen oplossing weten eigenlijk, behalve dan die hendel gewoon los te halen als je je raam helemaal open zet. Maar goed, dan kun je je raam dus niet alleen maar een klein stukje open zetten als het waait, want dan waait 'ie helemaal open.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar je hebt dat vervelende uitsteeksel dus, even eentje proberen of het lukt. Kost toch maar 2 euro.
Zullen we een schapenhart ontleden om het goed te maken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey maar hier zat totaal geen logica in.
Is goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zullen we een schapenhart ontleden om het goed te maken?![]()
Ik heb dat soort van gedaan in de 5e
Wie kopt hem in?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een pauperraam. Wrijf het er maar in.
Nou mijn raam is anders ook een pauperraam, behalve met die hor. Ik kan nieteens gordijnen ophangen omdat ik zo'n klotekantel-raam heb. Ik wil gewoon gordijnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een pauperraam. Wrijf het er maar in.
je houdt er gewoon van om bespied te worden door nieuwsgierige buren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:59 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je mijn raam en mijn geen-gordijnen.
IHVK's kamer afgaande op zijn raam "quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
Nette Kamers.![]()
De meeste studentenkamers in Leiden.![]()
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK's kamer afgaande op zijn raam "".
Mijn zus haar kamer is netjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
Nette Kamers.![]()
Nee niet waar want dat donkere wat je ziet is mijn rolluik. Maar het is kaal zonder gordijnen. Ik wil mooie witte gordijnen die zo in boogjes hangen bovenaan je kozijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
je houdt er gewoon van om bespied te worden door nieuwsgierige buren.
Mijn kamer is echtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
Nette Kamers.![]()
We gaan het toch goedmaken.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee niet waar want dat donkere wat je ziet is mijn rolluik. Maar het is kaal zonder gordijnen. Ik wil mooie witte gordijnen die zo in boogjes hangen bovenaan je kozijn.![]()
[..]
Mijn kamer is echt. Maar ik zit niet op kamers, woon gewoon lekker thuis.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
Afbeeldingen of het heeft niet plaatsgevonden
quote:
Mijn kamer heeft de nodige opruimwerkzaamheden nodigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Afbeeldingen of het heeft niet plaatsgevonden
Smoesjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn kamer heeft de nodige opruimwerkzaamheden nodig.
Verbaast me niks. Vrouwelijke studentenhuizen zijn de smerigste rotbende's die je je maar kunt voorstellen, veel althans.quote:
je moet het ook niet tegen mensen met een laag IQ zeggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Smoesjes.
Trouwens, mensen begrijpen het niet als je 'kapitein overduidelijk' zegt.
VVD wil 30 miljard bezuinigen
Ach ik heb er nu geen last vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Vrouwelijke studentenhuizen zijn de smerigste rotbende's die je je maar kunt voorstellen, veel althans.
Meisjes horen netjes te zijn.
Ja, stom hoor!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach ik heb er nu geen last van
Eigenlijk wel he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 21:22:49 ]![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks mis met brillen.
Toch draag ik liever lenzen.
![]()
-4, -4.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Julis het volgende:
[..]
- 3,75 en - 3,25 ongeveer. Jij dan
?
Surinamerquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Ik draag geen bril samen met mijn moeder, de rest wel hier.
Wat is jullie mening over ooglaserbehandelingen?![]()
Ik ook, maar ik slaap altijd rond twaalven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer 06.00 opstaan.
Trusten![]()
![]()
Ik ga het wel laten doen denk ik, maar nu is het nog niet echt noodzakelijk (en mis ik de nodige doekoes).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef IHVK het volgende:
Wat is jullie mening over ooglaserbehandelingen?Cool story, Hansel.![]()
Jij hebt niet veel slaap nodig dan, of wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik slaap altijd rond twaalven.
Trusten![]()
Ik zou echt 10 uur per nacht moeten slapen, maar dat haal ik nooit. Meestal 7 of 8.![]()
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer 06.00 opstaan.
Ik wil het misschien later wel laten doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef IHVK het volgende:
Wat is jullie mening over ooglaserbehandelingen?
. Nu niet.
![]()
Dat verschilt echt per persoon hoor. Ik heb altijd veel slaap nodig gehad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
7 of 8 is perfect, meer is ook niet goed schijnt![]()
Maar wel lekkerSlaap lekker aan wie gaat slapen
Tatli ruyalar!![]()
![]()
Haha ik heb dat ook, op mijn werk. Om 12.45 breng ik alle kinderen naar bed, tot 15.oo. In de tussentijd is het echt zo'n inkak-moment.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
Ik slaap in ieder geval niet genoeg. Val telkens bijna in slaap tijdens het college.
![]()
Nu ga ik ECHT slapen.![]()
![]()
Zegt misschien meer over het vakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
Ik slaap in ieder geval niet genoeg. Val telkens bijna in slaap tijdens het college.
![]()
Nee, ik had het eerst ook, maar laatste tijd niet meer, volgens mij komt het omdat ik me minder focus op wat er gezegd wordt![]()
![]()
Dag moedertjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook, op mijn werk. Om 12.45 breng ik alle kinderen naar bed, tot 15.oo. In de tussentijd is het echt zo'n inkak-moment.![]()
Nu ga ik ECHT slapen.
![]()
![]()
Ja ooit. Als ik getrouwd ben enzo. Nu gewoon juf/pedagogisch leidster.quote:Is genoeg, want als ik thuis ben heb ik 's nachts (nog) geen kinderen die me wakker blèren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |