quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Een typisch Turks postuurquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:
Jülide, je postuur klopt bij mijn beeld van je
Gras-eter.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke kloon van mij was het ook alweer, ik kan even niet op zijn naam komen.
Waarom dacht je dan eerst dat jij het wel was? Je weet zelf toch wel of je een bericht hebt gestuurd of niet.quote:
jij begon. Flauwerd!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Neehee, het is Arya niet. Never mind.
Kapitein overduidelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kapitein overduidelijk is er ook weer.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb mijn haren vandaag laten millimeteren (5 mm). Voor het eerst in mijn leven. Ziet er best stoer uit, al zeg ik het zelf.Hoef ik 's morgens lekker niet meer minuten lang voor de spiegel te staan.
Nee dames, geen foto.
Dat was hemquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Kort haar is wel makkelijk ja. Die gouwe goeie ouwe tijd.
Lauren verslaat, was net op Veronica.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Werden ze ''verzetsstrijders'' genoemd?Hoe heet de docu?
Klinkt logisch. Dat verklaart dan ook waarom veel vrouwen zich aansluiten bij de PKKquote:Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lauren verslaat, was net op Veronica.
Anywho, de conclusie die ik heb kunnen trekken n.a.v die docu is: PKK-vrouwen sluiten zich bij de PKK aan om hun thuissituatie te ontvluchten.
Dus, of ze sluiten zich aan bij de PKK (waar vrouwen en mannen zogenaamd wel gelijk zijn), of ze gaan een uitzichtloze toekomst tegemoet (uitgehuwelijkt worden, kinderen baren en verder onderdrukt worden, alleen omdat ze vrouw zijn).
En dat 'verheerlijken' ze danquote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Een hele tijd terug heb ik een keer een Britse documentaire over de PKK gezien. Daar werden ze natuurlijk helemaal verheerlijkt (alles wat anti-turkije is, is een vriend van het westen, you know). En daar zaten zelfs meisjes tussen die zich daar op hun 11e bij hadden aangesloten. Damn, 11 jaar gewoon.
Vertel dat de Britse paupers in Alanya en Bodrum maarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Een hele tijd terug heb ik een keer een Britse documentaire over de PKK gezien. Daar werden ze natuurlijk helemaal verheerlijkt (alles wat anti-turkije is, is een vriend van het westen, you know). En daar zaten zelfs meisjes tussen die zich daar op hun 11e bij hadden aangesloten. Damn, 11 jaar gewoon.
Heren wel dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb mijn haren vandaag laten millimeteren (5 mm). Voor het eerst in mijn leven. Ziet er best stoer uit, al zeg ik het zelf.Hoef ik 's morgens lekker niet meer minuten lang voor de spiegel te staan.
Nee dames, geen foto.
Ja Rookert, jij snapt die gedachte niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vertel dat de Britse paupers in Alanya en Bodrum maar![]()
En sowieso die gedachte
Mijn tante heeft daar ongeveer 15 jaar geleden les gegeven. Nope, het is daar geen pretjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef IHVK het volgende:
Sowieso zijn documentaires over dit soort dingen altijd wat gekleurd. Er moet een bepaald bevestigd worden.
Kijkcijfers etc.
Maar het zuid-oosten van Turkije, daar is het geen pretje volgens mij als vrouw.
Ik heb ook een familielid die daar les heeft gegeven (Mardin), en zij zegt hetzelfde. Jammer genoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn tante heeft daar ongeveer 15 jaar geleden les gegeven. Nope, het is daar geen pretje.
Een neef van mij geeft er momenteel les.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn tante heeft daar ongeveer 15 jaar geleden les gegeven. Nope, het is daar geen pretje.
Ne alaka simdi.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een neef van mij geeft er momenteel les.
Hij laat ze onderling Koerdisch (pauze's etc.) praten zei hij, maar in de les liever voornamelijk Turks.
Het ging over vrouwenonderdrukking.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Het ging over de PKK. Dus ja het heeft er mee te maken.
Helaas. Mijn tante werd dan ook telkens bedreigd door die pkk-tuig. Ze moest hen geld geven, anders werd ze afgemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook een familielid die daar les heeft gegeven (Mardin), en zij zegt hetzelfde. Jammer genoeg.
Serieus?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Helaas. Mijn tante werd dan ook telkens bedreigd door die pkk-tuig. Ze moest hen geld geven, anders werd ze afgemaakt![]()
!
Serieus?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Helaas. Mijn tante werd dan ook telkens bedreigd door die pkk-tuig. Ze moest hen geld geven, anders werd ze afgemaakt![]()
!
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Defol be.quote:
Want dat zijn ze niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Werden ze ''verzetsstrijders'' genoemd?Hoe heet de docu?
Okey ik zal voortaan zelf geen nieuwe dingen in de discussie brengen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol be.
Je snapt best wat ik bedoel. We hadden het over vrouwenonderdrukking bij de PKK. Niet zozeer over de PKK zelf.
Triest.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
Ja (maar dit is dan ook 15 jaar geleden).
Gewoon bedreigen met een mes. Jeweets![]()
.
Nouja sorry hoor. Maar het was opeens daldan dala, vandaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey ik zal voortaan zelf geen nieuwe dingen in de discussie brengen.![]()
Jaja.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nouja sorry hoor. Maar het was opeens daldan dala, vandaar.
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik vind die kurt-acilimi ofzo al helemaal nergens opslaan
Troll alert.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik vind die kurt-acilimi ofzo al helemaal nergens opslaan
Eigenlijk vind ik dat Koerden en Turken met elkaar in vrijheid moeten leven. Maar als ze zichzelf nog steeds met PKK associëren vind ik het gewoon nergens opslaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom? Vind je het normaal dat het verboden voor mensen was hun eigen taal te spreken? Denk je niet dat dit mede heeft geleid tot het ontstaan van de PKK?
Dan ben je niet tegen meer rechten voor Koerden, maar tegen de PKK.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat Koerden en Turken met elkaar in vrijheid moeten leven. Maar als ze zichzelf nog steeds met PKK associëren vind ik het gewoon nergens opslaan.
I know, maar al krijgen Koerden meer rechten. Het doel is een eigen soevereine staat. Dus PKK zal niet stoppen tot dat gebeurd.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je niet tegen meer rechten voor Koerden, maar tegen de PKK.
Dat verschil is heel belangrijk, inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je niet tegen meer rechten voor Koerden, maar tegen de PKK.
Aah, mooi. Ik ga het zeker kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=445551/langid=43
Hier heb je die aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |