Mo lekker wijf ben je er ook weer ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:33 schreef tonja het volgende:
Vertaling iemand?
[. quote:
kaya 35: mo lekker wijf ben je der ook weer tiltmo op zwiert f rondje kut ze glij weg sorry mo da wasnie de bedoeling ma sta wel leuk je neus op je voorhoofd .]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Mo lekker wijf ben je er ook weer ?
Dildo erop, zwiert effen een rondje kut !
Glijd zo heerlijk weg !
Sorry Mo dat was niet de bedoeling, maar wel lekker met je hele neus en voorhoofd !
Vraag me niet was ze aan het doen is
Dat staat er !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is meer een product van je eigen fantasie denk ik
hij had de PSV posters gekocht op de veiling en kwam ze betalen en ophalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
En daar gaan ze weer ?! Ik weet nog steeds niet wat ze kwamen doen ?
Echt waar, dat iemand nog de moeite neemt om die rotzooi op te halen ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij had de PSV posters gekocht op de veiling en kwam ze betalen en ophalen.
quote:kom net aan in amsterdam ga mijn dingetje doen
Oké, bedankt. Hij had een tijdje geleden ook een fake-artikel over Huub geschreven, las ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kees is de vriend van Frans (Mr Moskofiets) die maakt filmpjes en lurkt op FOK!, maar post zelf nooit. Vroeger zette ik de filmpjes van Frans altijd op FOK!, maar incidenteel doet/deed Kees dat ook.
Is zij van the little people?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Linke Loetje en Streetgirl worden op de chat al de nieuwe Alsido en Liesbeth genoemd.
[ afbeelding ]
Waarom kies je zo'n naam dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef danaqui het volgende:
En weer een ban.
Mag niet eens kutwijf heten daar op de chat
Je mag ook niéts meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef danaqui het volgende:
En weer een ban.
Mag niet eens kutwijf heten daar op de chat
Is het heel erg als ik deze mededeling van Loosebeth niet begrijp?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef Disana het volgende:
Liesbeth leeft in het verleden. Van haar twitter:
"Geeft Marijke's Life vorm, 5 februari is de start van deze nieuwe soap op www.studiovlemmix.tv about 2 hours ago via Twikini"
http://twitter.com/LiesbethMertens
Als de moderator een sexueel getinte bui heeft mag het wel! Je weet nooit wat daar wel en niet mag, is volledig afhankelijk van het humeur van die Suzzy.quote:
Nee hoor, ik snap hem ook niet. Je kunt er weer eens uit afleiden hoe Liesbeth 'persberichten' en 'promotie' opstelt en waarom dat nul komma nul resultaat oplevert.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik deze mededeling van Loosebeth niet begrijp?
Kan natuurlijk ook nog zijn dat het 5 februari 2011 is, maar denk dat zelfs Loosebeth niet zo optimistisch is om te denken dat SV die datum haalt.
"Geef Marijke's life vorm" Moet een mens zich daar nu bij voorstellen?
Daar moest ik ook even bij nadenken. Marijke's Life zal de titel van het programma zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
Kan, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar om zo'n naam aan te nemen. Zou mezelf nooit zo noemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als de moderator een sexueel getinte bui heeft mag het wel! Je weet nooit wat daar wel en niet mag, is volledig afhankelijk van het humeur van die Suzzy.
Ik zou ook liever een serieuze naam kiezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar om zo'n naam aan te nemen. Zou mezelf nooit zo noemen
Tweet van Marijke Sterreporter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar moest ik ook even bij nadenken. Marijke's Life zal de titel van het programma zijn.
quote:verwarrend hè? Marijke Live op www.marijkeboer.nl en Marijke's real life op http://www.studiovlemmix.tv (vanaf 5 april iedere werkdag)
Waarschijnlijk is ze gewoon benieuwd naar wat voor schunnige reacties ze van mannen krijgtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
Met de oproep om Marijke's Life vorm te geven worden gasten gezocht?
Ze is waarschijnlijk een soort van logo of bannertje aan het maken voor dat programma.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik deze mededeling van Loosebeth niet begrijp?
Kan natuurlijk ook nog zijn dat het 5 februari 2011 is, maar denk dat zelfs Loosebeth niet zo optimistisch is om te denken dat SV die datum haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |