Oké, bedankt. Hij had een tijdje geleden ook een fake-artikel over Huub geschreven, las ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kees is de vriend van Frans (Mr Moskofiets) die maakt filmpjes en lurkt op FOK!, maar post zelf nooit. Vroeger zette ik de filmpjes van Frans altijd op FOK!, maar incidenteel doet/deed Kees dat ook.
Is zij van the little people?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Linke Loetje en Streetgirl worden op de chat al de nieuwe Alsido en Liesbeth genoemd.
[ afbeelding ]
Waarom kies je zo'n naam dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef danaqui het volgende:
En weer een ban.
Mag niet eens kutwijf heten daar op de chat
Je mag ook niéts meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef danaqui het volgende:
En weer een ban.
Mag niet eens kutwijf heten daar op de chat
Is het heel erg als ik deze mededeling van Loosebeth niet begrijp?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef Disana het volgende:
Liesbeth leeft in het verleden. Van haar twitter:
"Geeft Marijke's Life vorm, 5 februari is de start van deze nieuwe soap op www.studiovlemmix.tv about 2 hours ago via Twikini"
http://twitter.com/LiesbethMertens
Als de moderator een sexueel getinte bui heeft mag het wel! Je weet nooit wat daar wel en niet mag, is volledig afhankelijk van het humeur van die Suzzy.quote:
Nee hoor, ik snap hem ook niet. Je kunt er weer eens uit afleiden hoe Liesbeth 'persberichten' en 'promotie' opstelt en waarom dat nul komma nul resultaat oplevert.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik deze mededeling van Loosebeth niet begrijp?
Kan natuurlijk ook nog zijn dat het 5 februari 2011 is, maar denk dat zelfs Loosebeth niet zo optimistisch is om te denken dat SV die datum haalt.
"Geef Marijke's life vorm" Moet een mens zich daar nu bij voorstellen?
Daar moest ik ook even bij nadenken. Marijke's Life zal de titel van het programma zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
Kan, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar om zo'n naam aan te nemen. Zou mezelf nooit zo noemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als de moderator een sexueel getinte bui heeft mag het wel! Je weet nooit wat daar wel en niet mag, is volledig afhankelijk van het humeur van die Suzzy.
Ik zou ook liever een serieuze naam kiezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar om zo'n naam aan te nemen. Zou mezelf nooit zo noemen
Tweet van Marijke Sterreporter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar moest ik ook even bij nadenken. Marijke's Life zal de titel van het programma zijn.
quote:verwarrend hè? Marijke Live op www.marijkeboer.nl en Marijke's real life op http://www.studiovlemmix.tv (vanaf 5 april iedere werkdag)
Waarschijnlijk is ze gewoon benieuwd naar wat voor schunnige reacties ze van mannen krijgtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
Met de oproep om Marijke's Life vorm te geven worden gasten gezocht?
Ze is waarschijnlijk een soort van logo of bannertje aan het maken voor dat programma.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik deze mededeling van Loosebeth niet begrijp?
Kan natuurlijk ook nog zijn dat het 5 februari 2011 is, maar denk dat zelfs Loosebeth niet zo optimistisch is om te denken dat SV die datum haalt.
Nou ik vind het nogal plat en lijken op uitlokking. Wat mij betreft heb je die ban wel verdiend.quote:
Kees_Knalpiemel is een held.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook liever een serieuze naam kiezen.
Ik mezelf ook niet, maar anderen noemen me soms wel zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar om zo'n naam aan te nemen. Zou mezelf nooit zo noemen
Ik heb het gevoel dat Liesbeth als grafisch vormgever net zoveel voorstelde als ze nu doet als redacteur/secretaresse/politica/whatever. Bar weinig dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze is waarschijnlijk een soort van logo of bannertje aan het maken voor dat programma.
Ze was vroeger grafisch vormgever.![]()
"Geef vorm" is een verkeerde vervoeging van het werkwoord "vormgeven".
Nederlands is ook inderdaad een moeilijke taal.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk een soort van logo of bannertje aan het maken voor dat programma.
Dat snapte ik wel, maar ze had kunnen volstaan met 'ontwerpt'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik die naam maar één keer zou gaan gebruiken.quote:
O die Marijke!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tweet van Marijke Sterreporter.
[..]
Zou ze weten hoe dat moet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:36 schreef Xsanthe het volgende:
Foutje maken is altijd mogelijk
haal de tweet dan weg en maak een nieuwe
Op Linkedin kan ik niks terugvinden van haar grafische skills.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het gevoel dat Liesbeth als grafisch vormgever net zoveel voorstelde als ze nu doet als redacteur/secretaresse/politica/whatever. Bar weinig dus.
Daar heb je die promocreations weerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op Linkedin kan ik niks terugvinden van haar grafische skills.
http://nl.linkedin.com/pub/dir/?first=Liesbeth&last=Mertens&search=Search
Hierna heb ik mezelf zachtjes in de onderarmen gekrast.quote:PromoCreations... met éxtra aandacht
PromoCreations is een creatief bedrijf dat zich bezig houdt met het concept, de styling en de realisatie van promotie voor bedrijven.
Uw bent bij ons aan het juiste adres voor Promotie-artikelen, Relatiegeschenken, Premiums, Bedrijfskleding en Kerstpakketten.
Naast een enorme collectie standaard Relatiegeschenken en Bedrijfskleding maken wij ook Promotie-artikelen, Relatiegeschenken en Bedrijfskleding op maat. Passend bij uw huisstijl, product of thema.
Wij zorgen dat úw bedrijf op de juiste manier onder de aandacht komt en dat het niet snel wordt vergeten. Wij geven éxtra aandacht!
Wat zijn we ook een stel valse krengen hè?quote:
Dat is Lies je toch niet waard hè? Leg weg die scheermesjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
Hierna heb ik mezelf zachtjes in de onderarmen gekrast.
Denk eigenlijk wel dat ze die ontworpen heeft, het is nogal simpel met standaard fontjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je die promocreations weer
http://www.promocreations.nl/
Ammenooitniet dat Liesbeth die site heeft ontworpen of er de eigenaar van is.
Ben ik bij ú aan het juiste adres voor Premiums met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
Maar Heel Leuk Dat Alle Productgroepen Een Eigen Hoofdletter Krijgen.
Dan heeft ze er een pasklaar template van buitenaf voor gebruikt waarin ze alleen nog maar plaatjes en teksten hoeft in te vullen. Teksten die om te janken zijn. Ze zei dat ze dit 'bedrijf' ging verkopen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dan een domme Tupperwaredoos het wil hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel dat ze die ontworpen heeft, het is nogal simpel met standaard fontjes
Even verder kijken dan je neus lang isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op Linkedin kan ik niks terugvinden van haar grafische skills.
http://nl.linkedin.com/pub/dir/?first=Liesbeth&last=Mertens&search=Search
quote:DTP-medewerker at Reclamestudio Koreman
Oh ja, net als Alsido is zij ook allround. Lies heeft echt moeite met data.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even verder kijken dan je neus lang is![]()
Misschien was het een deeltijdbaan. Dan heb ik niks gezegd.quote:Creative Director
Drukkerij van den Boogaard
(Printing industry)
September 1992 — June 1997 (4 years 10 months)
DTP-medewerker
Reclamestudio Koreman
(Graphic Design industry)
March 1988 — October 1992 (4 years 8 months)
Zijn ze dan wel Uniek en Speciaal voor mij gemaakt? Of krijg ik dezelfde Keuze als bij een van die duizenden andere bedrijfjes in Promotieartikelen en Premiums en Bedrijfskleding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik bij ú aan het juiste adres voor Premiums met een hoofdletter?
Dat ze tussen twee banen als Creative Director ook nog eens Marketing en Communicatie assistent is geweest doet mij ook vermoeden dat zij daar iets anders onder verstaat dan ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
En op de een of andere manier neem ik dat 'Creative Director' met een hele hoop korrels zout.
Nee, óf praktisch al mijn ex-klasgenoten zijn 1 van die 10quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
DTP-medewerker: negen van de tien keer een connect the dots-job.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |