Naar wie heeft ze dat doorgespeeld?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef beequeen het volgende:
Op de chat zegt marianne1976 dat ze sponsoren heeft gevonden, zelfs AH en een grote geldschieter.
Ze doen er bij SV echter niks mee. Zou ze het zelf geloven?
Ja, laten we er hier ook nog even een item van maken, misschien een apart topic !?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef shomila het volgende:
Angela was vanochtend naar het ziekenhuis daar zeiden ze dat ze der huisarts moest bellen, en die zei dat er een ernstig vermoeden is van longkanker.
En nu moet ze van de week een dag opgenomen worden voor onderzoeken.
Das een goeie! Mail weg, alles weg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Naar wie heeft ze dat doorgespeeld?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gebeurt wel eens dat die arts niet aanwezig is, of druk oid. Ken ook iemand die kanker had en via de huisarts de uitslagen van de testen krijgt die in het ziekenhuis zijn afgenomen.![]()
Heksje je moet het niet zo verdraaien he
quote:kaya 35: mo lekker wijf ben je der ook weer tiltmo op zwiert f rondje kut ze glij weg sorry mo da wasnie de bedoeling ma sta wel leuk je neus op je voorhoofd
quote:
Oh kee, sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb niks verdraaid ik vertel het hoe ze het op de chat zei hoor, een ernstig vermoeden etc.
Kees is de vriend van Frans (Mr Moskofiets) die maakt filmpjes en lurkt op FOK!, maar post zelf nooit. Vroeger zette ik de filmpjes van Frans altijd op FOK!, maar incidenteel doet/deed Kees dat ook.quote:
Mo lekker wijf ben je er ook weer ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:33 schreef tonja het volgende:
Vertaling iemand?
[. quote:
kaya 35: mo lekker wijf ben je der ook weer tiltmo op zwiert f rondje kut ze glij weg sorry mo da wasnie de bedoeling ma sta wel leuk je neus op je voorhoofd .]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Mo lekker wijf ben je er ook weer ?
Dildo erop, zwiert effen een rondje kut !
Glijd zo heerlijk weg !
Sorry Mo dat was niet de bedoeling, maar wel lekker met je hele neus en voorhoofd !
Vraag me niet was ze aan het doen is
Dat staat er !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is meer een product van je eigen fantasie denk ik
hij had de PSV posters gekocht op de veiling en kwam ze betalen en ophalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
En daar gaan ze weer ?! Ik weet nog steeds niet wat ze kwamen doen ?
Echt waar, dat iemand nog de moeite neemt om die rotzooi op te halen ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij had de PSV posters gekocht op de veiling en kwam ze betalen en ophalen.
quote:kom net aan in amsterdam ga mijn dingetje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |