Hoezo ouwe tijd? Waar turken veelvuldig aanwezig zijn, zijn ze nog steeds niet echt geliefd hoor al zijn de problemen met turken minder erg dan die met de marokkanen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Kikopuz het volgende:
Ik kan me nog de goeie ouwe tijd herinneren dat mensen turken haatten![]()
Wat is er gebeurd met de Turk? Kom op mensen, dat dit kan in Nederland. Laten we weer massaal de turken haten
Turken hebben de dönertent ter compensatie, ik roep al jaren om een Marokkaanse snack, maar er komt maar niksquote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hoezo ouwe tijd? Waar turken veelvuldig aanwezig zijn, zijn ze nog steeds niet echt geliefd hoor al zijn de problemen met turken minder erg dan die met de marokkanen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Turken hebben de dönertent ter compensatie, ik roep al jaren om een Marokkaanse snack, maar er komt maar niks
Ja, maar dat kan je niet 's nachts even halenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef pisnicht het volgende:
couscous is anders toch echt wel een positief iets uit marokko (ok, is geen snack maar anders wordt het zo lang zoeken)
Sowieso couscous.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je niet 's nachts even halen
Oh, hier in t noorden heb ik er geen last vanquote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hoezo ouwe tijd? Waar turken veelvuldig aanwezig zijn, zijn ze nog steeds niet echt geliefd hoor al zijn de problemen met turken minder erg dan die met de marokkanen.
Turken zijn nog grotere sukkels . DIe zijn zelfs fier op hun strontland.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Kikopuz het volgende:
Ik kan me nog de goeie ouwe tijd herinneren dat mensen turken haatten![]()
Wat is er gebeurd met de Turk? Kom op mensen, dat dit kan in Nederland. Laten we weer massaal de turken haten
De grap is dat ze zelfs dat werk maar matig hebben gedaan. Er zijn ontzettend veel die zo snel mogelijk met 'rugklachten' en andere kutsmoesjes de wao ingegaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef sinadO het volgende:
Marokkanen.
Het binnenhalen van gastarbeiders om ze nadat het werk gedaan was niet linea recta terug te sturen naar het land van herkomst is de grootste fout die ons land ooit gemaakt heeft en was het begin van het einde.
Kanker pauper, hou jij het maar gewoon bij stamppot simpele proleet dat je bent.quote:
Je kan idd niet veel doen. Maar hoe dan ook zou ik als ik jou was wel een jaartje kickboksen en Krav Maga doen. Zoals het klinkt ben je voorlopig niet van die lui af, misschien redt dat jaar vechtsport je wel van een gigantische aframmeling of erger.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Toen ik zei dat ik dit niet ging doen zeiden ze dat ze me nog wel even zouden pakken en dat ik erop kon rekenen dat ik met 1 telefoontje het ziekenhuis in lag. Dit liet ik allemaal over mij heen komen, het liet mij koud. Want wat kon ik beginnen tegen een roverstroep van 12 a 15 man?!
100% eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef sinadO het volgende:
Marokkanen.
Het binnenhalen van gastarbeiders om ze nadat het werk gedaan was niet linea recta terug te sturen naar het land van herkomst is de grootste fout die ons land ooit gemaakt heeft en was het begin van het einde.
Vind je het niet een beetje raar dat je op een vechtsport moet om te voorkomen dat je door een groep Marokkanen in elkaar wordt geramd?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 03:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je kan idd niet veel doen. Maar hoe dan ook zou ik als ik jou was wel een jaartje kickboksen en Krav Maga doen. Zoals het klinkt ben je voorlopig niet van die lui af, misschien redt dat jaar vechtsport je wel van een gigantische aframmeling of erger.
Turken zijn in het algemeen gewoon prima lui. Daar ligt het aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
fixed.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef henrydg het volgende:
De waarheid :
Het overgrote deel van de Marokkaanse jongeren bezorgen inderdaad overlast. Dit valt echter meer op , omdat ze buitenlands zijn. Nederlanders zorgen verhoudingsgewijs voor veel minder overlast.
Daardoor wordt de indruk gewekt dat Marokkaanse mensen slecht zijn, overlast bezorgen terwijl dit eigenlijk niet zo is.
Er zijn een boel aardige Nederlanders en een boel aardige buitenlanders/Marokkanen.
En voor beide is er een groep die het voor de rest verpest alleen valt het bij Marokkanen ( en andere buitenlanders ) meer op , ook omdat dát wel in het nieuws komt en als een groepje hardcore-idioten overlast bezorgen, niet.
En over schoolprestaties :
Ze hebben nou eenmaal meer moeite met school en omdat het ze geen ene kanker interesseert want zodra 16 gaan ze toch wel drugs verkopen whatever, want dat is de "easy money gain mofofuckaz".
Teveel tekst voor KLB?
Samenvatting : Nederlanders en buitenlanders zitten soms allebei fout.
Masaal een heel volk hatenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:36 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
fixed.
edit; speciaal ingelogt om op dit topic te reageren. Mooiste zijn altijd van die mongooltjes die marokkanen gaan lopen verdedigen enzo. Wat een sadness, bah bah.
Ah, hier hebben we d'r zo een.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat Nederlandse meiden hoeren zijn is een typisch vooroordeel.
Gerechtvaardigd? Nee.
Komt het uit lucht vallen? Nee.
Vooroordeel nog nooit bevestigd? Nee.
Zijn Nederlandse meisjes hoeren? Nee.
O ja, want Nederlanders moeten discriminatie van etnische minderheden niet afkeuren, maar toejuichen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:36 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
fixed.
edit; speciaal ingelogt om op dit topic te reageren. Mooiste zijn altijd van die mongooltjes die marokkanen gaan lopen verdedigen enzo. Wat een sadness, bah bah.
Hey, 'apartheid' is een nederlands woord hčquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, want Nederlanders moeten discriminatie van etnische minderheden niet afkeuren, maar toejuichen?
Blijft raar om een Amerikaan about the apartheid the hearing speaken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, 'apartheid' is een nederlands woord hč![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |