Nog mooier vind ik van die mongooltjes die speciaal zijn ingelogt om te zeggen waarom ze zijn ingelogt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:36 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
fixed.
edit; speciaal ingelogt om op dit topic te reageren. Mooiste zijn altijd van die mongooltjes die marokkanen gaan lopen verdedigen enzo. Wat een sadness, bah bah.
Denk je ook over de juiste kwaliteiten te beschikken om het één er ander inhoudelijk te reageren of ben je speciaal ingelogt voor je oneliners.quote:
je link faaltquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Runselpink het volgende:
Terondersteuning:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=marokkanen+criminaliteit&meta=&aq=6&aqi=g10&aql=&oq=marokkanen&gs_rfai=&fp=819e66f6a2bb7dfd
Rotterdam is dan ook sowieso niet gezelligquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:27 schreef spermanent het volgende:
Haha hier in Rotterdam zie ik dagelijks zo veel mensen waarbij hun hele leven draait om stoer doen, de meest kansloze figuren op deze planeet dus.
90% van die sukkels is mocro of nigga. En het begint al op verdomd jonge leeftijd.
Gisteren weer een mooi voorbeeldje, alleen de uitstraling zegt gewoon al genoeg. Ik reed met de auto door de stad, steekt er ineens een marokkaans jongetje over van ik denk net 10 jaar (bontkraag inclusief). Hij loopt fucking langzaam en 'breed' over de straat zodat ik helemaal moet afremmen. Kijkt mij een keer boos aan en spuugt op straat.
10 jaar?! Wtf toen ik 10 jaar was, was ik zo'n mooi lief kindjeZo onschuldig.
Dit menneke is al helemaal verpest door zijn omgeving van waarschijnlijk oudere marookaanse broers + vrienden.
En daar zal ik maar helemaal niet over schrijven hier want ik heb dagelijkse irritaties. Niet dat ze mij iets doen tot nu toe (maar ken wel 2 vrienden die pas nog beroofd zijn door... jep), maar die dreigende blikken altijd. Die spanning op straat.
Er heerst totaal geen gezelligheid in deze door godvergeten kutstad. Allemaal omdat de geimporteerde culturen, kansloze stoere kutculturen zijn.
Met dank aan de allochtoontjes daarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rotterdam is dan ook sowieso niet gezellig
Hier in de buurt ( Amsterdam Noord) lopen ook van die rotjochies rond, doen echt te stoer, maargoed als je er één op aanspreekt krijg je waarschijnlijk een steen door je ruit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:27 schreef spermanent het volgende:
Haha hier in Rotterdam zie ik dagelijks zo veel mensen waarbij hun hele leven draait om stoer doen, de meest kansloze figuren op deze planeet dus.
90% van die sukkels is mocro of nigga. En het begint al op verdomd jonge leeftijd.
Gisteren weer een mooi voorbeeldje, alleen de uitstraling zegt gewoon al genoeg. Ik reed met de auto door de stad, steekt er ineens een marokkaans jongetje over van ik denk net 10 jaar (bontkraag inclusief). Hij loopt fucking langzaam en 'breed' over de straat zodat ik helemaal moet afremmen. Kijkt mij een keer boos aan en spuugt op straat.
10 jaar?! Wtf toen ik 10 jaar was, was ik zo'n mooi lief kindjeZo onschuldig.
Dit menneke is al helemaal verpest door zijn omgeving van waarschijnlijk oudere marookaanse broers + vrienden.
En daar zal ik maar helemaal niet over schrijven hier want ik heb dagelijkse irritaties. Niet dat ze mij iets doen tot nu toe (maar ken wel 2 vrienden die pas nog beroofd zijn door... jep), maar die dreigende blikken altijd. Die spanning op straat.
Er heerst totaal geen gezelligheid in deze door godvergeten kutstad. Allemaal omdat de geimporteerde culturen, kansloze stoere kutculturen zijn.
quote:
maar die gasten zijn niet van hier dus ze hebben niks om te verdedigenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:53 schreef TeenWolf het volgende:
Ik ging een keer in een discotheek ergens op een bankje in de hoek zitten, na 5 minuten kwam er opeens een marokkaan scheldend tegen me aan zitten, kennelijk was het 'zijn bankje' , ik ben maar weg gegaan omdat die marokkaan met nog 7 anderen was en ik met totaal 3 man.
Zie het als dierengedrag, die doen dat ook, ze willen hun territoriumpje afbakenen tegen indringers..
Rotterdam is de mooiste rotstad die er is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al was het zo gekleurd als Urk, dan nog was het sfeerloos
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Rotterdam is de mooiste rotstad die er is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |