Ik snap je punt niet, of een trein komt op tijd en ja, soms komt hij te laat. Maar of dat nou iets met autochtonen te maken heeft... Maar probeer het nog eens, je kan vast wel wat vinden!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, tijdens mijn inburgeringscursus gebeurde er weer iets typisch a la autochtoon, de treinen kwamen weer te laat. Niet dat ik wil generaliseren ofzo.
Kan je ze eens vragen waarom ze dat doen en of het toeval is dat ze Marokkaans zijn en dit soort dingen doenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Bij ons op school zitten er ook een paar, echt iets van 5. 3 Daarvan zijn een stelletje mogolen, als je ze alleen al aankijkt beginnen ze te tieren en als je een beetje staat te koenen pakken ze je bal af om hem ongegeneerd op het dak te schieten (20 euri foetsie). Na herhaaldelijk klagen bij schooldirectie is er nog niks gebeurd.
Ja, maar goed, dat is nu eenmaal een bekend probleem. Een probleem dat trouwens in stand blijft door beide groepen. De herrieschoppers hebben echt niet alleen schuld.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat ik vaker lompe opmerkingen en bedreigingen naar mijn hoofd krijg van Marokkanen dan van Nederlanders, en dat is wel opvallend als je kijkt naar het aantal Nederlanders in Nederland en het aantal Marokkanen in Nederland.
Ik heb niets tegen de Marokkanen die zich gewoon gedragen, geen probleem. Maar het zijn er zoveel die buiten rondhangen en ongevraagd zich bemoeien met langswandelende mensen.
Ze hebben vaak een hekel aan Nederlandse mensen ,ze hebben het gevoel dat ze gediscrimineerd worden waardoor ze zo rot gaan gedragen naar de autochtonen toe.(heb ik ooit als antw gekregen)quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je ze eens vragen waarom ze dat doen en of het toeval is dat ze Marokkaans zijn en dit soort dingen doen![]()
zal helaas geen zinnig antwoord uitkomen denk ik![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet, of een trein komt op tijd en ja, soms komt hij te laat. Maar of dat nou iets met autochtonen te maken heeft... Maar probeer het nog eens, je kan vast wel wat vinden!
Waardoor de autochtonen weer misselijk doen tegen de allochtonen en de cirkel is rond. Zo komt er dus nooit een eind aan en blijven de twee groepen naar elkaar wijzen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Ze hebben vaak een hekel aan Nederlandse mensen ,ze hebben het gevoel dat ze gediscrimineerd worden waardoor ze zo rot gaan gedragen naar de autochtonen toe.
De wandelaars lokken het uit door langs te lopen?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dat is nu eenmaal een bekend probleem. Een probleem dat trouwens in stand blijft door beide groepen. De herrieschoppers hebben echt niet alleen schuld.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De wandelaars lokken het uit door langs te lopen?
Verklaar je nader.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Ze hebben vaak een hekel aan Nederlandse mensen ,ze hebben het gevoel dat ze gediscrimineerd worden waardoor ze zo rot gaan gedragen naar de autochtonen toe.(heb ik ooit als antw gekregen)
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waardoor de autochtonen weer misselijk doen tegen de allochtonen en de cirkel is rond. Zo komt er dus nooit een eind aan en blijven de twee groepen naar elkaar wijzen.
Jammer dat het moeilijk is aan die cyclus te ontsnappen, zeker nu de xenofobie weer meer wordt aangewakkerd door onder andere Wilders' optreden.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Kikopuz het volgende:
Ik kan me nog de goeie ouwe tijd herinneren dat mensen turken haatten![]()
Wat is er gebeurd met de Turk? Kom op mensen, dat dit kan in Nederland. Laten we weer massaal de turken haten
OF JOU HATENquote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Nou rustig, we kunnen ook weer de Molukkers haten
Zie je een wandelaar in zijn eentje of misschien met zijn tweeën wel eens een discriminerende opmerking maken tegen een groep Marokkanen van 15 man?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef steve.T het volgende:
Marokkanen zijn het vriendelijkste volk ter wereld. ze gaan met ze allen om je heen staan en vragen wat je probleem is
Ik ben half-macedonisch, ook leukquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben namelijk half moluks, maar dan mag je me alleen maar half haten hoor
Het is : AndersdanJij , nie dan jouquote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef AndersdanJOu het volgende:
Verbaast me eigenlijk dat er altijd maar topics geopend worden over de Marokkaanse jongens.
Hebben de Nederlandse meiden geen mot met Marokkaanse meisjes want die kunnen ook aardig bitcherig overkomen.
Dit is je uitleg waarom 't ze 't slechter doen op school, 't is lang geleden dat ik zo'n goede reden had gehoordquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |