Is je bij de inburgering niet uitgelegd dat opmerkingen over de treinenloop in Nederland altijd uitrdaaien op een nazivergelijking?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrij zieke opmerking, nee zal niet generaliseren.
In mijn kringen niet hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is je bij de inburgering niet uitgelegd dat opmerkingen over de treinenloop in Nederland altijd uitrdaaien op een nazivergelijking?
Jij zal vast ook wel grappen maken over mensen naar kampen te sturen ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is je bij de inburgering niet uitgelegd dat opmerkingen over de treinenloop in Nederland altijd uitrdaaien op een nazivergelijking?
Ik kan er altijd wel om lachen...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker een linkse, die kunnen de oorlog alleen maar serieus benaderenquote:
Widlers is zeer blij dat Westerbork nog bestaat, goede vooruitziende blik van de PvdnsdAp om dat functioneel te behouden.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij zal vast ook wel grappen maken over mensen naar kampen te sturen ofzo.
Dat is gezond. Waar de lach verloren gaat, begint de barbarij.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan er altijd wel om lachen...
Dat dit pas gemeld werd bij post 72#.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat ik me eigelijk afvraag is waarom AP tegen meisjes moet voetballen
Dan bel je toch 0900-8844quote:Op maandag 29 maart 2010 18:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gezien de gedragingen na afloop, acht ik de kans redelijk aanwezig dat er weleens iemand gemept is na een dergelijke bedreiging. Daarbij zou ik zo'n bedreiging ook niet zomaar over mijn kant laten gaan, kom nou.
Ze kloten niet allemaal. Of wil je zeggen dat ik kloot? Je kent mij niet eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:41 schreef WatIsDat het volgende:
Weetje wat het mooie is.
Iedereen roept altijd het is een klein groepje is en dat we niet moeten zeiken dat er amper marokkanen in ons land zijn. En dat er op mijn school amper marokkanen zitten.
Maar ze kloten wel allemaalDus dan kun je wel zeggen dat het er weinig zijn maar stop aub met dom lullen en met het verdedigen van marokkanen
Jij kent alle Marokkanen?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:41 schreef WatIsDat het volgende:
Weetje wat het mooie is.
Iedereen roept altijd het is een klein groepje is en dat we niet moeten zeiken dat er amper marokkanen in ons land zijn. En dat er op mijn school amper marokkanen zitten.
Maar ze kloten wel allemaalDus dan kun je wel zeggen dat het er weinig zijn maar stop aub met dom lullen en met het verdedigen van marokkanen
Waarschijnlijk hebben ze alleen gezegd hem af te maken, maar hebben ze daarna niets meer gedaan...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef AndersdanJOu het volgende:
Het zijn eigenlijk allemaal laffe kutMarokkaantjes,ze durven alleen maar in grote groepen iemand in elkaar te slaan.uiteraard zouden ze dat nooit in hun eentje durven daar zijn ze dan weer te zwak voor.
Maar TS hebben ze je nou al gepakt voor het niet excuses aanbieden aan het "Marokkanen sletje",of heb je je excuses toch nog aangeboden?
grapje?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef sedano het volgende:
Altijd maar weer die Marokkanen...... zo makkelijk te wijzen naar een ander![]()
Omdat ik vaker lompe opmerkingen en bedreigingen naar mijn hoofd krijg van Marokkanen dan van Nederlanders, en dat is wel opvallend als je kijkt naar het aantal Nederlanders in Nederland en het aantal Marokkanen in Nederland.quote:
Gelukkig maar dat je niets tegen mij hebt, goed dat je dat er ook gelijk er bij vermeldt ten opzichte van andere users. Ik ben ook zeer tegen al dat tuig, ik heb er ook zo vaak mot mee gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat ik vaker lompe opmerkingen en bedreigingen naar mijn hoofd krijg van Marokkanen dan van Nederlanders, en dat is wel opvallend als je kijkt naar het aantal Nederlanders in Nederland en het aantal Marokkanen in Nederland.
Ik heb niets tegen de Marokkanen die zich gewoon gedragen, geen probleem. Maar het zijn er zoveel die buiten rondhangen en ongevraagd zich bemoeien met langswandelende mensen.
Oké, blij dat we op één lijn zitten dan.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je niets tegen mij hebt, goed dat je dat er ook gelijk er bij vermeldt ten opzichte van andere users. Ik ben ook zeer tegen al dat tuig, ik heb er ook zo vaak mot mee gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |