Groningen en ABN kunnen sprekenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Dat werk heb ik ook een jaar gedaan in Groningen. Ik ben Groninger.
Ik kan WEL ABN.
Kut voor je, boertje
welke callcenter is dat toevallig?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef MissKriel het volgende:
Haha !!
Bij ons in de buurt maakt het niet uit hoe je spreekt als je het maar verkoopt blijkbaar dat ik in het callcenter werkte in schagen (quality contacts) vet veel buitenlanders en die konden echt geen ABN!
Nee hoor dat was het tweede gesprekquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef o.us het volgende:
Je hebt een tweede gesprek man, maak je niet druk.
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef o.us het volgende:
Je hebt een tweede gesprek man, maak je niet druk.
het betaalt 8,31 euro voor part-time werkquote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef maartena het volgende:
Oh, en je moet toch wel erg weinig ambitie hebben als je wil werken voor een call-center..... Zelfs in een supermarkt kun je sneller carrière maken.
Boers accent kan ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef wesp40 het volgende:
[..]
onzin, ik praat wel met een accent misschien maar het is geen boers
Boerquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef wesp40 het volgende:
[..]
en er staat nergens in de advertentie dat je ABN moet kunnenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef nerd4sale het volgende:
Onzin-reden, accentloos ABN Nederlands bestaat niet.
AHJAHAHA!!! vet grappig!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Groningen en ABN kunnen spreken_!
Groningen
Boeren
Limburg
Brababwe
Ik zou je ook afwijzen op het feit dat je je eigen taal niet eens kan spreken. Van een buitenlander/immigrant, oké, maar van een rasechte boer als jij verwachten we beter.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef wesp40 het volgende:
Ik bel dus direct met de werkgeefster en zij luistert aandachtig naar mijn verhaal. Op het eind zegt ze dat je voor dit baan accentloos ABN Nederlands moet praten, en wijst me gelijk af. Wat is dat nou??Zelfs mensen uit Groningen of met een dialect komen niet in aanmerking voor volgens haar.
Waar denk je dat die N voor staat?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef nerd4sale het volgende:
Mensen uit Groningen spreken (een) dialect, en/of hebben een accent.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef heavyyield het volgende:
[..]
Mensen uit Groningen hebben een dialect
Touchéquote:Op maandag 29 maart 2010 16:58 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Mensen uit Groningen spreken een dialect, en/of hebben een accent.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Deetch het volgende:
Ach ja als echte groninger wil je toch ook niet voor een bedrijf werken dat op taal discrimineerd?
Supra groningam nihil (er gaat niets boven groningen)
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef wesp40 het volgende:
Ik had zaterdagavond gesolliciteerd op een baan bij een callcentrum in Groningen.
Boerquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AHJAHAHA!!! vet grappig!
Maar TS. geluidsopname van je anti-ABN?
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef MissKriel het volgende:
Haha !!
Bij ons in de buurt maakt het niet uit hoe je spreekt als je het maar verkoopt blijkbaar dat ik in het callcenter werkte in schagen (quality contacts) vet veel buitenlanders en die konden echt geen ABN!
Echt wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef nerd4sale het volgende:
Als dat je idee van een carrière is.....quote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef wesp40 het volgende:
het betaalt 8,31 euro voor part-time werk24 uur per week
Gelukkig kunnen ze zelf het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef wesp40 het volgende:
blabla
Bedrijfsprofiel:
Onze opdrachtgever is een van de snelst groeiende Europese contact center organisaties met meer dan 70 vestigingen in meer dan 25 landen. Het betreft hier een facilitair callcenter die voor verschillende grote opdrachtgevers werk uitvoert.
De vestiging in Groningen waar jij komt te werken, heb je zo'n 500 collega's.
Bedrijfscultuur:
Er heerst een resultaatgerichte maar bovenal een heel gezellige & collegiale sfeer!
blabla
Dit project behandeld alle vragen van klanten die gebruik maken van telefoon, internet en televisie. De vragen die je binnen krijgt bij deze afdeling zijn erg divers, dit kunnen technische vragen zijn, aan- afmeldingen, factuurvragen enz.
Functie-eisen:
• MBO+ werk en denkniveau
• computervaardigheden
• Oplossingsgericht
• Commercieel ingesteld
• Beheersen van de Nederlandse taal in spraak en geschrift
• Communicatieve vaardigheden
• Met targets om kunnen gaan
blablalba
Ziggoquote:
Een Gronings accent klinkt gewoon verschrikkelijk agressief en onvriendelijk, verstandig van ze dat ze je afwijzen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef wesp40 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |