Hij stond in het voorprogramma van de afscheidstour van Johan, daar heb ik em al eens een paar nummertjes horen zingenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
@alors: weer?![]()
Dit is ook een leuk nummer ja
Idd, Zwollequote:
quote:
Lol, dat kende ik nog nietquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond
Jij woont in Friesland toch? Net zoals Marijke
Caro Emerald kan niet vaak genoeg gedraaid wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef alors het volgende:
Even afkloppen, maar wat een fijne muziek bij 3v12 vandaag. Tenminste niet Anouk, Kane, Caro Emerald en al die dingen die je al 8000 keer gehoord hebt.
Nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Caro Emerald kan niet vaak genoeg gedraaid worden
In de zin van dat je haar beu bent?quote:
Ze wordt KAPOT gedraaid. En heb die nummers inmiddels sws wel gehoord.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de zin van dat je haar beu bent?
Ik heb haar zaterdag live gezien... dat is een van de betere live-optredens die ik ooit heb gezien
In den beginne zijn het ook aardige nummers en ik ben er vast van overtuigd dan ze live heel leuk is. Maar die nummers worden echt helemaal aan gort gedraaid, net zo lang tot ze niet meer een luchtig melodietje zijn maar een chronische piep in je oren. Tis om te jankenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de zin van dat je haar beu bent?
Ik heb haar zaterdag live gezien... dat is een van de betere live-optredens die ik ooit heb gezien
Die smileyquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zal best kunnen, ik ben haar echt beu. Of ja, de mensen die de playlists samenstellenMoet dat nummer echt zo vaak gedraaid worden
Ik kan het serieus niet meer aanhoren
![]()
Tof nummer [ afbeelding ]
Ach, 538 heeft er maar 6 dus dit valt wel meequote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Zij kan er niets aan doen dat 3FM maar 15 bands op de playlist heeft staan... wat avontuurlijker mag het allemaal wel
Goed, iedereen wist dat al 15 jaarquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2215515/ricky-martin-komt-kast.html
Nou, wat een nieuws.
Iddquote:Op maandag 29 maart 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Goed, iedereen wist dat al 15 jaar
Ben toch benieuwd of dat wat gaat worden...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Slash.... daar heb ik wel zin in op Pinkpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |