Idd, phpmystyle redt dit topic niet, maar maakt het waarschijnlijk erger. Hij is het type autist dat z'n mammie laat bellen als hij van een forum gebanned wordtquote:
Wat een leuke penis heb jij in je UI zeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Idd, phpmystyle redt dit topic niet, maar maakt het waarschijnlijk erger. Hij is het type autist dat z'n mammie laat bellen als hij van een forum gebanned wordt
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Snap nog steeds niet dat deze mod het ermee eens dat het topic open mag blijven :
[KLB FB]
![]()
Dankje, helemaal zelf getekendquote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een leuke penis heb jij in je UI zeg.
[ afbeelding ]
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Idd, phpmystyle redt dit topic niet, maar maakt het waarschijnlijk erger. Hij is het type autist dat z'n mammie laat bellen als hij van een forum gebanned wordt
*must resist to post pics*quote:Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Faalmongool/
Mja, je mag lekker trollen in KLB ongekent hoe of wat vanaf nu.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Snap nog steeds niet dat deze mod het ermee eens dat het topic open mag blijven :
[KLB FB]
![]()
Moet ik mischien m'n telefoonnummer doorgeven, kan je moeder mij bellen, dit duurt me te lang.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
*must resist to post pics*
Nou vertel dan huilie, wat is er volgens jou dan gebeurd
Reconstueer dat lekker zelf maar. Ben jou niets verplicht, lutser.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
*must resist to post pics*
Nou vertel dan huilie, wat is er volgens jou dan gebeurd
Een andere school laat hem toe in HAVO4. Hij blijft ( gelukkig ) niet op dezelfde school.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Op wat voor kutschool zit jij dan dat ze daar zo mee omgaan
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:19 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Een psychiater moet nooit tegen een autist vertellen dat ie zijn leven op het goede spoor moet zetten
Troll seizoen is geopend, en je mag zelf ook mee doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Nogmaals een report ingestuurd.
Vind het te ver gaan deze discussie, en in het begin gaf ik al aan dat TS niets zinnigs te melden heeft en niet zomaar met "autisten" moet spotten.
Dan moet je maar niet huilenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reconstueer dat lekker zelf maar. Ben jou niets verplicht, lutser.
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Vind het te ver gaan deze discussie, en in het begin gaf ik al aan dat TS niets zinnigs te melden heeft en niet zomaar met "autisten" moet spotten.
ach een beetje trollen moet toch wel kunnen?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mja, je mag lekker trollen in KLB ongekent hoe of wat vanaf nu.![]()
Mwah aan de ene kant ook wel weer leuk.
Oja, hierom was je m'n favo modquote:Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef zquing het volgende:
[..]
ach een beetje trollen moet toch wel kunnen?
Ja inderdaad. Moeten Mods mijn reacties ook niet gaan wijzigen (in andere Topics bijvoorbeeld) als ik maar een beetje ga trollen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef zquing het volgende:
[..]
Inderdaad, en meer..quote:Op maandag 29 maart 2010 18:32 schreef Spoortie het volgende:
Eh, alleen als ik de TT al lees denk ik al: laat deze TS even lekker tering krijgen ofzo?
trek het je niet persoonlijk aan en negeer dit topic.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Moet natuurlijk wel passen in de "discussie" en wat andere mods doen oordeel ik zelf niet overquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Moeten Mods mijn reacties ook niet gaan wijzigen (in andere Topics bijvoorbeeld) als ik maar een beetje ga trollen.
Ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel passen in de "discussie" en wat andere mods doen oordeel ik zelf niet over
Het is Kankerlaagbaak.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een randdebiel die hier zitten bashen en te kankeren.
Dan doe ik teveel slotjes, laat ik een topic open is 't ook niet goedquote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja.
Net of dat dit een discussie is, dit soort onderwerpen horen niet thuis in KLB.
Ik altijd aan:quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef WillFerrell het volgende:
Bij de gemiddelde autist denk ik altijd aan
Misschien ben je niet geschikt voor het modden.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Dan doe ik teveel slotjes, laat ik een topic open is 't ook niet goed
Yeah. Dat is een drogreden. Een anekdotische argumentatie om precies te zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Autisten die altijd refereren aan dat selecte gezelschap autisten die wel wat hebben bereikt.
Ga 't bij je moeder uithuilenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een randdebiel die hier zitten bashen en te kankeren.
Wat?quote:
Lees de quote, mijn reactie en haal daar je conclusie uit.quote:
Zeg dat niet tegen een autist of hij tript fucking ballz.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die denken dat er maar 1 vorm van autisme is.
Geen idee.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
Hoeveel mods zijn er eigenlijk autistisch? Ook genoeg volgens mij?
Kunnen jullie geen poll onder de mods houden?quote:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef zquing het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Het gaat er om of ze goed modereren, daar worden ze op beoordeeld.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen poll onder de mods houden?
Is dat een kenmerk van autisme?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef phpmystyle het volgende:
Swarma in elk geval wel, post alleen maar slotjes zonder ook maar iets toe te voegen. Oja, en een hele grote mod, maar die noem ik maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |