Jaaaa, maar dan doe ik het nog wel een keerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Verspreidt dat nou een beetje over de week, straks ga je je weer vervelen
Hè, kut
Nou nee, maar wel zooooveel beter, echt een genot nu, Je zal je er over verbazen.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Zal wel iets uitmaken maar 't is niet ineens een ongekend scherp sturend en fantastisch op de weg liggend circuitmonster geworden hoor.
Ik zit wel iets lager als dat... denk dat ik met mijn draagarmen [het laagste harde deel van de auto] hooguit 5-8 cm hebquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
Die van mij wel. Ik zit op nog geen 20cm van de grond als het niet minder is.
55 PK? Teringquote:Op maandag 29 maart 2010 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel zooooveel beter, echt een genot nu, Je zal je er over verbazen.
En het is maar een 1.6 diesel met 55 pk, dus een monster zal het ook nooit worden.
Dat is een compliment tochquote:Op maandag 29 maart 2010 14:57 schreef L.no het volgende:
The fuck? Mijn topic was maar een paar uur aan de gang en is nu al dicht. Die daarvoor een weekend.
Mja, denk dat ik ook zo uitgekeken ben op m'n 180 paardjesquote:Op maandag 29 maart 2010 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
55 PK? Tering
Ik vind de 86 PK van nu al krap zat![]()
Maar ik rij 1 op 20quote:Op maandag 29 maart 2010 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
55 PK? Tering
quote:
Bolletjesquote:Op maandag 29 maart 2010 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
IDZ.. Gantt, maar dan met bolletjes. Een soort andere weergave.. Als ik er naar google, vind ik niet (precies) wat ik zoek..
Ik rij 1:14 zo een beetje.. Maarja, ik rij vaak te hard. 150 rijden op de A12 is gewoon makkelijk te doen..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik rij 1 op 20
En rijgenot vind ik belangrijker dan snelheid en stoplichtsprintjes
Wees blij, jij krijgt straks 101 pkquote:Op maandag 29 maart 2010 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
55 PK? Tering
Ohja, ook niks mis meequote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik rij 1:14 zo een beetje.. Maarja, ik rij vaak te hard. 150 rijden op de A12 is gewoon makkelijk te doen..
Ik had serieus verwacht dat het er zo uit ziet bij Dean.quote:
scheelt soms niet alles.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had serieus verwacht dat het er zo uit ziet bij Dean.
Inclusief die dikke op het dak
En de 6e versnelling. Met een beetje geluk is het dan 1:16quote:Op maandag 29 maart 2010 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees blij, jij krijgt straks 101 pk
Ik vertikte het na 1 keer om nog met de auto die kant op te gaan. Wat een tyfuseind. Pleur bijna in slaap over die afstand joh. Geef mij maar een trein, een DSI en een Ipod..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, ook niks mis mee
Maar ik doe liever 1:20. En dan kan ik ook best stukken 140-150 doen.
Nu kan ik Kerkrade op en neer op 1 tank, anders bijna twee
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vertikte het na 1 keer om nog met de auto die kant op te gaan. Wat een tyfuseind. Pleur bijna in slaap over die afstand joh. Geef mij maar een trein, een DSI en een Ipod..
Als ik mijn auto in de vangrail of andere auto parkeer duurde het nog langer voordat ik bij je was..quote:
btw die 6de versnelling is kut, probeer dan maar eens van 120 naar 140 te gaan.... kan je beter naar je 5 teruggaanquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En de 6e versnelling. Met een beetje geluk is het dan 1:16
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, denk dat ik ook zo uitgekeken ben op m'n 180 paardjes.
Je 5e en 6e zijn dan ook om zuiniger mee te rijden.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
btw die 6de versnelling is kut, probeer dan maar eens van 120 naar 140 te gaan.... kan je beter naar je 5 teruggaan
Nergens last van hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vertikte het na 1 keer om nog met de auto die kant op te gaan. Wat een tyfuseind. Pleur bijna in slaap over die afstand joh. Geef mij maar een trein, een DSI en een Ipod..
Dit.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nergens last van hoor
Gewoon lekker cruizen, halverwege even benen strekken, bakje koffie, ff pissen en weer door.
Muziekje op, zonnebril en lekker doorhobbelen
Failquote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ik mijn auto in de vangrail of andere auto parkeer duurde het nog langer voordat ik bij je was..
En been there, done that
Thanks.quote:
Jij hebt ook geen slaapapneuquote:Op maandag 29 maart 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nergens last van hoor
Gewoon lekker cruizen, halverwege even benen strekken, bakje koffie, ff pissen en weer door.
Maar ik ben dan ook verslaafd aan autorijden enzo
Komt nog welquote:Op maandag 29 maart 2010 15:19 schreef L.no het volgende:
Man, is dit uberhaupt nederlands? ik begrijp geen moer van jullie
Onder home en dan iets links van het midden "use energypack"quote:Op maandag 29 maart 2010 15:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Thanks.
Nu even zoeken waar ik die dingen kan vinden
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nergens last van hoor
I know.. Ach, het waren Anti's in die andere auto..quote:
True... maar flikker je dan in de bus/trein enzo niet in slaap?quote:
ja hallo, bijles fries en gitaar is al veel hoorquote:
Uh, soms. Maar het gevaar dat je dan iemand anders pijn doet is dan weg. Tenzij ik ga slaapwandelenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
True... maar flikker je dan in de bus/trein enzo niet in slaap?
Ik vind autorijden 1 van de meer vervelende dingenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nergens last van hoor
Ik vind vrachtwagen rijden dan wel leuk. Auto is beetje saai.. Motorrijden nog geen (besturende) ervaring mee..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind autorijden 1 van de meer vervelende dingen.
Wat is beter: motor of trein?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vermaak me onderweg prima hoor. Kijken naar het landschap, auto's onderweg enzo. En soms debiele acties van de medeweggebruikersquote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat mag heul niet achter het stuur !quote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vermaak me onderweg prima hoor. Kijken naar het landschap, auto's onderweg enzo. En soms debiele acties van de medeweggebruikers
En als ik me wel verveel, dan ga ik wel Fok!ken
JIj doet ook heel veel dingen achter het stuur.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat mag heul niet achter het stuur !
Och, wat allemaal niet magquote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat mag heul niet achter het stuur !
Dat was jij hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]
JIj doet ook heel veel dingen achter het stuur.
En gehoorbeschadiging dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Uh, soms. Maar het gevaar dat je dan iemand anders pijn doet is dan weg. Tenzij ik ga slaapwandelen
Juist, altijd leukquote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Vermaak me onderweg prima hoor. Kijken naar het landschap, auto's onderweg enzo. En soms debiele acties van de medeweggebruikers
quote:En als ik me wel verveel, dan ga ik wel Fok!ken
Oh dean post moeiteloos mee tijdens het rijdenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
En gehoorbeschadiging dan?
[..]
Juist, altijd leuk
[..]Dat kan ik niet eens, vind een sms lezen al niks
Hangt er vanaf.. gebruik de motor eigenlijk alleen maar voor plezierritjes. Als ik ergens heen moet is 't of auto of OV.quote:
Ik bedoelde meer.. een boterham eten terwijl je koffie aan het drinken bent tijdens het rijden.quote:
en bij 350 kilometer?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.. gebruik de motor eigenlijk alleen maar voor plezierritjes. Als ik ergens heen moet is 't of auto of OV.
Alleen bij hoge mate van uitzondering wil ik wel eens de motor pakken.
Dat is niet verboden hoor..?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer.. een boterham eten terwijl je koffie aan het drinken bent tijdens het rijden.
Ja, je doet ook regelmatig sms-en tijdens het rijden.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is niet verboden hoor..?
Dingen als eten en drinken achter het stuur is in mijn optiek niet gevaarlijk. Met je mobieltje kloten (maak ik me ook schuldig aan) is een stuk gevaarlijker..
Merk wel dat ik steeds beter word in multitasken achter het stuur.. Sturen met de knie, beetje aankloten
Waarschijnlijk de auto. Of het OV.quote:
Geen probleemquote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Oh dean post moeiteloos mee tijdens het rijden
Dat ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:38 schreef jna het volgende:
Ik vind het al kut genoeg om mn telefoon uit mn broekzak te krijgen tijdens het rijden
Dat. Ik zit toch al lekker relax in de auto... en als je 200 km rechtdoor moet, lekker beetje onderuit, linkerknie tegen het stuur en cruisen maar. Maar met 1 hand Fok!ken en een hand aan het stuur gaat ook wel goedquote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is niet verboden hoor..?
Dingen als eten en drinken achter het stuur is in mijn optiek niet gevaarlijk. Met je mobieltje kloten (maak ik me ook schuldig aan) is een stuk gevaarlijker..
Merk wel dat ik steeds beter word in multitasken achter het stuur.. Sturen met de knie, beetje aankloten
Ja verdorie, de auto of het OV, make up your mind.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de auto. Of het OV.
Behalve als 't 350km richting de Eifel is oid.
Zitten sowieso te dure en te zachte banden onder om kapot te rijden op de snelweg. Doe er maar 4000km mee, 350km snelweg is dan al bijna 10%
.
Ik draag ook geen leren broekenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:38 schreef jna het volgende:
Ik vind het al kut genoeg om mn telefoon uit mn broekzak te krijgen tijdens het rijden
Dat zeg ik ook lieverd..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, je doet ook regelmatig sms-en tijdens het rijden.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:38 schreef jna het volgende:
Voordat je gaat rijden gewoon dat ding op de stoel naast je of in het dashboard leggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ja.
Moet je je in allerlei bochten wringen om dat ding er uberhaupt uit te krijgen.
Wat begreep je niet aan 'ja'.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik draag ook geen leren broeken
Mijn broek (ten minste, degene die ik het meeste draag) kan ik moeiteloos mijn telefoon uit halen..
[..]
Dat zeg ik ook lieverd..
Ja, de autoquote:Op maandag 29 maart 2010 15:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja verdorie, de auto of het OV, make up your mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, de auto.
Koppig ventje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Kan ook de motor pakken als de bandjes toch op zijnquote:
Ohjawelquote:Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
OV is ook relaxt hoor, ik mis het treinen soms wel
quote:
Fietsenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:53 schreef L.no het volgende:
Ik heb weinig keus.
Of de fiets of de trein.
Ja man, als mislukte agent een beetje met die veredelde fohn op passerende auto's schieten...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vorige week wel een bekeuring van 33 euro in 't koekblik.
Stonden ze te laseren, de helden. Zag ze, remde nog af. Blijkbaar net iets te laat.
Met de schandalige snelheid van 57 gepakt. Wat crimineel hè?
Geef dan gewoon geen bekeuring. Mooiste was nog dat dat knulletje vroeg wat ik als verklaring op wilde geven waarom ik ZO HARD reed.
.
Van zuidlimburg naar het noorden van friesland fietsenquote:
Ik ga zo ook even een blokje omquote:
Ik neem aan dat je daar 50 moest rijden... dan vraagt het echt om eenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vorige week wel een bekeuring van 33 euro in 't koekblik.
Stonden ze te laseren, de helden. Zag ze, remde nog af. Blijkbaar net iets te laat.
Met de schandalige snelheid van 57 gepakt. Wat crimineel hè?
Geef dan gewoon geen bekeuring. Mooiste was nog dat dat knulletje vroeg wat ik als verklaring op wilde geven waarom ik ZO HARD reed.
.
Het probleem is, is dat ik niet onopvallend foto's kan maken. tenminste, met mijn mobiel kan het wel, maar ik kan het niet uploaden.quote:
Ja, 50 iddquote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar 50 moest rijden... dan vraagt het echt om eenreactie
Je kan ze toch op je computer zettenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Het probleem is, is dat ik niet onopvallend foto's kan maken. tenminste, met mijn mobiel kan het wel, maar ik kan het niet uploaden.
Oplossing: breek 't stuk in tweeën.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is het eten van 1 stuk chocolade nooit genoeg en wil je daarna altijd nog wat hebben![]()
![]()
Daag je me uit?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Van zuidlimburg naar het noorden van friesland fietsen
Had het in 3en gebroken, hielp niksquote:
Been there done that.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Van zuidlimburg naar het noorden van friesland fietsen
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
HEY ETCETERA!!
http://thisiswhyyourefat.com/
Okquote:
Maar geen donglequote:
Herkenbaar.. zeer herkenbaar..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is het eten van 1 stuk chocolade nooit genoeg en wil je daarna altijd nog wat hebben![]()
![]()
Met de fiets? serieus?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there done that.
Alleen dan vanuit Luxemburg.
Diekirch - Valkenswaard.
Je bent een feederquote:Op maandag 29 maart 2010 15:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
M'n vriend heeft gezegd dat als ik ga afvallen, hij mee gaat doen. En ik wil niet dattie wegwaait
Dat dus. Al weet ik niet wat het betekend, maar ik ben dan ook een digibeet bij mobiele telefoons.quote:
Dan zou hij de feeder zijn tochquote:
Hij wil toch dat jij afvalt, niet andersom?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou hij de feeder zijn tochEn nee
Hij wil juist niet dat ik afval, vindt hij nergens voor nodigquote:Op maandag 29 maart 2010 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij wil toch dat jij afvalt, niet andersom?
Of iig, hij vindt 't niet erg als jij afvalt.
Oh, op die manierquote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij wil juist niet dat ik afval, vindt hij nergens voor nodigEn hij is zelf vrij dun, vandaar z'n dreigement
Gewoon een bluetooth dongle kopen en je kan foto's versturen en muziek op je telefoon zettenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus. Al weet ik niet wat het betekend, maar ik ben dan ook een digibeet bij mobiele telefoons.
Ook van dr vriend.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Pics?
Van jou dan.
Het was toch wel al duidelijk dat ik die niet postquote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Pics?
Van jou dan.
Waar haal je ze? Kan ik gewoon eentje kopen bij de mediamarkt kopen of moet ik eentje hebben speciaal voor mijn mobiel?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon een bluetooth dongle kopen en je kan foto's versturen en muziek op je telefoon zetten
Oh je mag ze ook pm'en hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was toch wel al duidelijk dat ik die niet post
Maakt geen hol uitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar haal je ze? Kan ik gewoon eentje kopen bij de mediamarkt kopen of moet ik eentje hebben speciaal voor mijn mobiel?
Ja dat zou je wel willenquote:
Nee overal hebben ze die dingenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar haal je ze? Kan ik gewoon eentje kopen bij de mediamarkt kopen of moet ik eentje hebben speciaal voor mijn mobiel?
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef L.no het volgende:
Dus zo'n ding kan je gewoon kopen en je kan iedere mobiel ermee gebruiken die een blauwe tand heeft?
Hey.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je maakt me nieuwsgierig kuthoer.
quote:
quote:
Zou wat zijn alstie het door de Jordaan deed, ofnietquote:
Awww!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef The_Dean het volgende:
Dit ga ik ook bouwen![]()
![]()
![]()
Een Kat-apult
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef The_Dean het volgende:
![]()
![]()
Een Kat-apult
[ afbeelding ]
't Ziet er alleen uit als een overmaatse eekhoorn en niet als kat.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef The_Dean het volgende:
![]()
![]()
Een Kat-apult
[ afbeelding ]
Met een kat werkt ie niet minder hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
't Ziet er alleen uit als een overmaatse eekhoorn en niet als kat.
Kleine aanpassing dat ie net als een muizenval werktquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
Je moet er wel bij blijven, zie die hand het touwtje doorknippen.
Nooo.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef The_Dean het volgende:
![]()
![]()
Een Kat-apult
[ afbeelding ]
Niet nodig, ik ben geen fotomodelquote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je maakt me nieuwsgierig kuthoer.
Zo glijden mijn katten ook door mijn slaapkamerquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Ok, paar driftende kutbeesten dan maar:
[ afbeelding ]
uhm.. juist jaquote:
Hoe flik je dat dan?quote:
Flexibel zijnquote:
dus met eentje bedrijf je de liefde en de andere zuigt de nootjes er van afquote:
Ik wil 25 seconden van mijn leven terug.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil 25 seconden van mijn leven terug.
ik vond het best grappigquote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil 25 seconden van mijn leven terug.
Je kom is wel heul groen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef L.no het volgende:
Mijn schatjes
[ afbeelding ]
Hier zijn ze druk bezig met het onderzoeken van de kom
[ afbeelding ]
Anima
[ afbeelding ]
Kenji
Ze poepen vast veel.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef L.no het volgende:
Alleen is het water zo ehm.. dof.. en dit is de derde dag.
Goudvissen zijn heel vervuilend jaquote:
Misschien moet ik pampers kopen. Borstvoeding willen ze iig niet.quote:
Moet je er zo een ding in flikkerenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef L.no het volgende:
Alleen is het water zo ehm.. dof.. en dit is de derde dag.
Vergeleken met dag 1 is het een enorm verschil.quote:
Dat weet ik, we hebben ook visjes in de huiskamer in een kom. Alleen duurt het een weekje voordat je het een beetje merkt en na 2 weken dan denk je echt van 'jezus, wat zit hierinquote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Goudvissen zijn heel vervuilend ja
Heb je je steentjes wel heul goed uitgespoeld Lno?
Zit ff te denken waar het aan kan liggen...
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je er zo een ding in flikkeren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je er zo een ding in flikkeren
[ afbeelding ]
Zucht. het zijn ook geen karpers. Die willen borstvoeding..quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet ik pampers kopen. Borstvoeding willen ze iig niet.
Succes!!quote:
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zucht. het zijn ook geen karpers. Die willen borstvoeding..
Jij brengt dingen altijd zo negatief hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zucht. het zijn ook geen karpers. Die willen borstvoeding..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Smaakt naar watermeloensap trouwens
Dus gewoon naar water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
* moet denken aan Shoot 'em Upquote:
quote:
Ja dat wilde ik net zeggen. Ik dacht dat ik vandaag erg was, maar Dean gaat een stuk verder. Plus jullie poepen ook gewoonquote:Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Van al die mensen dat jij dat zegt vandaag.
Zo vies is mijn tiet heul niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Ja dat wilde ik net zeggen. Ik dacht dat ik vandaag erg was, maar Dean gaat een stuk verder. Plus jullie poepen ook gewoon
Ik zie de grap niet.quote:
*sabbelsabbelquote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef jna het volgende:
[..]
Maar het beeld van Dean die er aan hangt wel
Ik zag 'm nu pas iddquote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef L.no het volgende:
Dan ben ik de enige die een grap in ziet dan.
Oh oke.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag 'm nu pas iddMaar in de scene is het geen grap
quote:
Ok nu gaan jullie te ver. Volgende keer maak ik echt een foto van mn drol en pm ik 'm naar jullie 2!quote:
Puike filmquote:
Nou, wat denk jequote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
Waarom is er een KFC banner bij mij in dit topic.
TASTE'S LIKE CHICKENquote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
Waarom is er een KFC banner bij mij in dit topic.
Ja, eigenlijk welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Al dat vroege opstaan bevalt mij ook niet zo, hoor je mij klagen?
Ja. De hele godganse dag al.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje is dat weird als er een gesprek komt over je eigen borsten.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet 't goed gemaakt, als jij nou ff een foto van die borsten post dan gaan wij over op een ander onderwerp.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje is dat weird als er een gesprek komt over je eigen borsten.
Jij moet het begrijpen.. jij bent een vrouw.
Ok, L.no snapt 'm gelukkig welquote:
Heyquote:Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet 't goed gemaakt, als jij nou ff een foto van die borsten post dan gaan wij over op een ander onderwerp.
Zie fobo, daar zie je genoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet 't goed gemaakt, als jij nou ff een foto van die borsten post dan gaan wij over op een ander onderwerp.
Wat voor een wil jequote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Jij mag ook wel een foto van L.no's borsten plaatsen hoor.
Je hebt pm..quote:
Doe mij die ook ff als je wilquote:
Die van mij zijn al verouderd...quote:
Kinderpornoquote:
Whut?quote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij vast in de kast, met verborgen camera's
SBS6 zal er vast over hebben..een paar keer...quote:
Als ze James Bond maar niet onderbreken want dan steek ik dat hele kamp in de fikquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
SBS6 zal er vast over hebben..een paar keer...
..
Deden ze vroeger altijd. Midden in een film met shownieuws beginnen. Ik werd nooit in mijn leven zó pissig.. en ik ben een zeikwijf.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze James Bond maar niet onderbreken want dan steek ik dat hele kamp in de fik
Alsof die a4 formaat Harry Potter banners al niet genoeg zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze James Bond maar niet onderbreken want dan steek ik dat hele kamp in de fik
Ja inderdaad. Lekker spannende lange film... BAM Hart van Nederland en shownieuws. Drie kwartier later door met het laatste half uur van de film waar je dan inmiddels al niks meer van snapt.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Deden ze vroeger altijd. Midden in een film met shownieuws beginnen. Ik werd nooit in mijn leven zó pissig.. en ik ben een zeikwijf.
Vast wel hoor, als SBS6 iets kán onderbreken doen ze het ook! Net als dat het morgen voorpaginanieuws zal zijn in de Telegraafquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef The_Dean het volgende:
Maar dit is een dikke TV premiere, dus denk niet dat ze hem onderbreken.
Alhoewel, het blijft SBS6....
Inderdaad....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast wel hoor, als SBS6 iets kán onderbreken doen ze het ook! Net als dat het morgen voorpaginanieuws zal zijn in de Telegraaf
Vond ik ook toen ik nog niet kon lezenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef jna het volgende:
Maar de telegraaf is dan ook een echte kwaliteitskrant
Ze gebruiken te veel inkt om je kont fatsoenlijk mee af te vegenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef jna het volgende:
Maar de telegraaf is dan ook een echte kwaliteitskrant
Ja anders had ik dat op de foto gezet vanmiddagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze gebruiken te veel inkt om je kont fatsoenlijk mee af te vegen.
quote:
Ja, dat productplacement bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:36 schreef jna het volgende:
Die reclames in de Bond films zijn altijd zo mooi onopvallend
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat productplacement bedoel je?
Ja, hebben ze netjes onopvallend gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |