Nein, PS3 exclusive.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Daar is nog niets over gezegd. Maar ik ga er eigenlijk een beetje van uitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Het is al zo lang stil rondom versus, ik verwacht op de E3 wel een aankondiging over de platforms. Als het exclusive zou blijven dan verwacht ik inderdaad wel een port na een tijdje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Zelfde universum, andere karakters.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat voor game dan, een spin-off?
Mja, het ziet er op zijn minst interessant uit. Ik ga ze toch alle twee toch halen. Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Zou Agito voor de iPhone komen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Say whut?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
en natuurlijk nog minimaal twee Kingdom Hearts spellen
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Al zijn die meer van de Crystal Bearers reeks, tenminste, Nintendo dan. Online PSP is must havequote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou Agito voor de iPhone komen?
Tenminste, agito was toch voor mobile phones?
Of was ie voor de PSP?
Oowo ok. Jammer.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Marble het volgende:
[..]
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.
Wel op de website jaquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Was dit al gepost?
Square Enix wil Final Fantasy IX op het PSN
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Het is iets kinderlijker wellicht, omdat het een kruising is tussen FF en Disney.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Is Kingdom Hearts te vergelijken met FF XIII
Dit is mijn eerste FF maar zo verslavend
Ja maar toch niet geport naar een GSM lijkt me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |