http://en.wikipedia.org/wiki/Obesityquote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef Schemerig het volgende:
[..]
Liters per dag. Bij de tosti, de boerenkool en niet te vergeten de patat.
Wat is het verschil dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Snackbar en McDonalds met elkaar vergelijken.
Wat is de MCdonalds dan een hoerentent?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Snackbar en McDonalds met elkaar vergelijken.
Ik ben bekend met de aandoening, maar ook dit maakt mij niet dik. Ik ben zo'n grote baas dat ik uren per dag sport én neuk. En het compenseert.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij de McDonalds bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar de balie waar zo'n kansloos figuur bakjes saus voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een bakje saus voor dat geld.
Dan leg je het bakje saus op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn bakje saus wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Verkopen ze er ook bier bij?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef Skonk het volgende:
Soberzo klopt het niet, je krijgt veel meer patat dan bij de snackbar, maar saus voor een midget.
De meeste allochtonen @ Mcdonalds zijn zo onverschillig én onoplettend, dat ik denk dat ze in bijna alle gevallen helemaal niets zullen zeggen. En terecht.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij de McDonalds bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar de balie waar zo'n kansloos figuur bakjes saus voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een bakje saus voor dat geld.
Dan leg je het bakje saus op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn bakje saus wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Nee. Wanneer TS onder de rivieren woont, begaat hij hoogstwaarschijnlijk de fout om friet te bezigen. Iets dat ik natuurlijk af dien te keuren.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of TS boven of onder de rivieren woont
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ga je ervan uit dat alleen allochtonen @ Mcdonalds werken?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef Schemerig het volgende:
[..]
De meeste allochtonen @ Mcdonalds zijn zo onverschillig én onoplettend, dat ik denk dat ze in bijna alle gevallen helemaal niets zullen zeggen. En terecht.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:29 schreef tralalala het volgende:
[..]Nee, godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit wel eens bij de Mac geweest?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef Poostema het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat alleen allochtonen @ Mcdonalds werken?
Ja hoor... werken heul niet alleen allochtonen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij de Mac geweest?
Jouw vriendin valt zeker op allochtonen dan.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ja hoor... werken heul niet alleen allochtonen.
M'n beste vriendin heeft er nog haar vakantiejob gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |