abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4777028
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 12:09 schreef Paperclipjes het volgende:

[..]

José Maria Calvo is alleen een OPTIE als Brett Emerton verkocht wordt. Het is de laatste maanden zeer stil rond Brett dus wie weet is een opvolger niet eens nodig. José Maria Calvo is een van de mogelijke opvolgers er zijn dus meer kandidaten.

Maar! Als Ferdinand van Leeds naar Man. Utd verhuist komt er dus een hoop geld vrij bij Leeds, waardoor Emmo dus kan worden aangetrokken.
Het is vooralsnog een beetje een 'als..als-verhaal'. Maar ik heb wel vertrouwen in Baan, die koopt echt niet zomaar de eerste en de beste knutselaar.
pi_4781549
quote:
Guardiola definitief rond met Roma

Op 21 mei riep Roma president Sensi al "Guardiola is van ons". Maar het heeft alles bij elkaar nog een maand geduurd om de transfer ook werkelijk rond te krijgen. Deze week kwam de Spaanse international door de strenge medische controle van Roma en kan de tweejarige overeenkomst uit de kast worden gehaald voor het ondertekenen. Fabio Capello, coach van Roma, is dan ook opgelucht dat de transfer eindelijk een feit is. Nu Edgar Davids nog.

pi_4831810
Samardzic terug naar Heerenveen
heel slim van em, maar hij had natuurlijk nooit naar Feyenoord moeten gaan

(maar wanneer krijgen we tomasson terug?)

pi_4855994
Celtic have targeted Manchester United skipper Roy Keane as their new player-manager if Martin O'Neill decides to join Leeds.

Keane has been linked with Celtic several times but this move would involve him taking over the reins at Parkhead (Daily Express).

Mick McCarthy will quit as coach of the Republic of Ireland to take over at Celtic if Martin O'Neill moves to Leeds (Daily Mirror).

Republic of Ireland boss Mick McCarthy is a shock contender to become Portugal's new manager on a £1m contract (The Sun).

Middlesbrough have launched an £8m bid to sign England midfielder Owen Hargreaves from Bayern Munich (Daily Star).

Birmingham boss Steve Bruce could follow up his move for Senegal skipper Aliou Cisse with a swoop for Inter Milan's £4m-rated Sierra Leone striker Mohammed Kallon (Daily Mail).

Ray Parlour's £4m move from Arsenal to Leeds is on hold following the sacking of boss David O'Leary (The Sun).

Aston Villa are set to move for Ronny Johnsen if Turkey defender Alpay Ozalan decides to cash in on his impressive World Cup displays with a big-money move to Germany (Daily Express).

South Korea's World Cup hero Ahn Jung-Hwan could be on his way to the Premiership from Perugia for £2.5m after signing up with an English agent (Daily Mail).

Chelsea face a £2m bill for Espanyol's Quique Da Lucas as Alaves are claiming to have signed a pre-contract agreement with the midfielder (The Sun).

Brazil's World Cup-winning midfielder Gilberto Silva is being offered to Premiership clubs for £4.5m by agents representing his club Atletico Miniero (The Independent).

laatste gossip van http://bbc.co.uk/football

woensdag 3 juli 2002 @ 19:39:15 #205
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_4870847
Fulham heeft zich bij Vitesse gemeld voor Victor Sikora, zo meldt dagblad De Gelderlander woensdag. De Arnhemmers wezen een tweede bod van Ajax, dat persoonlijk al rond is met de 24-jarige international, van de hand. Nu de financiële druk vanwege het verkrijgen van een licentie van de ketel is, heeft Vitesse weer een betere onderhandelingspositie.

"We willen wel meewerken aan een transfer van Sikora, maar dan moet dat wel de beste oplossing zijn voor Vitesse", liet voorzitter Jos Vaessen woensdag weten. De Arnhemse club heeft naar eigen zeggen nog geen concreet bod gehoord van Fulham, waar ook Edwin van der Sar zijn brood verdiend.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  woensdag 3 juli 2002 @ 23:12:02 #206
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_4874841
Ronald naar Real Madrid,

Feyenoord misschien weer tegenover Ronaldo
[Bron: FR Fans.nl]

Als Feyenoord op 30 Augustus tegen Real Madrid om de Super Cup speelt, bestaat de kans dat de Feyenoord verdedigers het weer moeten opnemen tegen Ronaldo. Eerder dit jaar speelde Feyenoord tegen Inter Milaan, de huidige club van de braziliaan. De verdedigers van Feyenoord hadden het toen niet al te lastig met Ronaldo. Ronaldo speelde toen in de Kuip tot de '69 minuut, in die minuten wist Inter niet te scoren. Uiteindelijk werd het toen 2-2.

Ronaldo staat niet onwelwillend tegenover een transfer naar Real Madrid. Dat zegt de topschutter van Brazilië woensdag in een interview met Spaanse sportkranten. "Als Real Madrid me wil, kunnen ze bellen."

Ik snap niet wat Madrid met hem moet, oke Ronaldo is erg goed en het is bijna zeker dat ie dat ook weer wordt, maar heeft Madrid niet genoeg goeie spitsen???

Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
pi_4874978
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:12 schreef Rotterdam1908 het volgende:

Ik snap niet wat Madrid met hem moet, oke Ronaldo is erg goed en het is bijna zeker dat ie dat ook weer wordt, maar heeft Madrid niet genoeg goeie spitsen???

Daar gaat het niet om. Commerciel is ie blijkbaar interessant om zo veel geld binnen te halen voor de club. Ronaldo kon mooi naast Raul spelen en de rest mag oprotten of de bank warmhouden.
pi_4877264
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:12 schreef Rotterdam1908 het volgende:
Ronald naar Real Madrid,

Feyenoord misschien weer tegenover Ronaldo
[Bron: FR Fans.nl]

Als Feyenoord op 30 Augustus tegen Real Madrid om de Super Cup speelt, bestaat de kans dat de Feyenoord verdedigers het weer moeten opnemen tegen Ronaldo. Eerder dit jaar speelde Feyenoord tegen Inter Milaan, de huidige club van de braziliaan. De verdedigers van Feyenoord hadden het toen niet al te lastig met Ronaldo. Ronaldo speelde toen in de Kuip tot de '69 minuut, in die minuten wist Inter niet te scoren. Uiteindelijk werd het toen 2-2.

Ronaldo staat niet onwelwillend tegenover een transfer naar Real Madrid. Dat zegt de topschutter van Brazilië woensdag in een interview met Spaanse sportkranten. "Als Real Madrid me wil, kunnen ze bellen."

Of Ronaldo goed genoeg is voor Real, of het wel slim is van Real om het aan te trekken...blablabla...is geen discussie.

IMHO...moet Ronaldo naar Madrid. Als ik Ronaldo was zou ik naar Madrid gaan, waarom? Omdat Ronaldo geen Champions League heeft gewonnen. En bij welke club heb je het meeste kans om de CL te winnen..bij Madrid toch...ik denk dus ook dat Ronaldo zeker naar Madrid gaat. Dan rot Morientes maar op.....Ronaldo wil prijzen pakken...dus naar Madrid.

pi_4884187
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:18 schreef RAiDEN het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Commerciel is ie blijkbaar interessant om zo veel geld binnen te halen voor de club. Ronaldo kon mooi naast Raul spelen en de rest mag oprotten of de bank warmhouden.

Liever Morientes dan Ronaldo
God Hates Me
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 juli 2002 @ 19:28:34 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_4887107
Juninho keert waarschijnlijk terug bij Middlesbrough (dit zou de derde keer zijn dat ie daar heen gaat)
Wow k vond m bij Middlesbrough echt een fantastische voetballer vooral in de FA cup finale. hij speelde zo'n beetje in zn eentje tegen Man. utd.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_4909255
quote:
Beenhakker: 'Er valt te praten over Chivu'

--------------------------------------------------------------------------------
6-7-2002
Cristian Chivu is nog altijd Ajacied maar de leiding van de Amsterdamse club realiseert zich dat een transfer nog altijd tot de mogelijkheden behoort. Nadat Ronald Koeman in de Spaanse sportkrant AS al hoog opgaf over zijn pupil, liet ook technisch directeur Leo Beenhakker zich niet onbetuigd.

'Cris is een zeer complete voetballer. Hij heeft alles in zich. Hij is fysiek sterk, kan één tegen één spelen, hij is snel, opbouwend sterk en heeft een goed schot in de benen. En bovenal is hij nog jong. Ik kan me geen centrale verdediger herinneren die op zijn 21ste al zoveel ervaring heeft. Ook buiten het veld is hij op en top professional. In dat opzicht zou ik hem een 10 geven', prees Beenhakker Ajax' Roemeense aanvoerder in AS.

Beenhakker benadrukte nogmaals dat Ajax Chivu graag wil behouden, maar toonde zich eveneens realistisch. 'Als Real Madrid bereid is zijn afkoopsom (naar verluidt 20 miljoen euro, red.) te betalen, dan staat Ajax machteloos.' Maar ook bij een iets lager bod zijn er mogelijkheden. 'Als Real met een interessant bod komt, dan valt er te praten over een transfer. Net als veel andere clubs hebben wij ook geld nodig', aldus de voormalige trainer van de Koninklijke.

Wat een klote beleid voeren ze daar bij Ajax zeg.
Wie volgt er volgend jaar V/d Vaart, Van der Meyde en Mido. ??
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 juli 2002 @ 18:56:10 #212
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4909497
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 18:26 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Wat een klote beleid voeren ze daar bij Ajax zeg.
Wie volgt er volgend jaar V/d Vaart, Van der Meyde en Mido. ??

Idd. Als Ajax uberhaupt niet een compleet modderfiguur wil slaan tijdens de CL zullen ze Chivu toch echt moeten behouden. Dan maar geen Sikora hoor...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 juli 2002 @ 00:56:09 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_4913765
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 18:56 schreef Doc het volgende:

[..]

Idd. Als Ajax uberhaupt niet een compleet modderfiguur wil slaan tijdens de CL zullen ze Chivu toch echt moeten behouden. Dan maar geen Sikora hoor...

even voor de duidelijkheid Ajax is een aan de beurs genoteerde NV dus die moeten (zo veel mogelijk) winst maken dus ja dan maar spelers verkopen, Dat deden ze een paar jaar terug ook met Gronkjaer (Gods hoe schrijf je dat) die moest weg zodat ze geen verlies zouden lijden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 10 juli 2002 @ 21:04:18 #214
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4960042
Vrede en Tchoutang naar Shachtar Donetsk (Oekraine). Als de deal doorgaat dan haalt Roda J.C. Nikiforov als vervanger van Vrede...Torma is op proef bij de Graafschap

Raar hoor..allebei naar de Oekraine.

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_4960931
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 21:04 schreef Kaalhei het volgende:
Vrede en Tchoutang naar Shachtar Donetsk (Oekraine). Als de deal doorgaat dan haalt Roda J.C. Nikiforov als vervanger van Vrede...Torma is op proef bij de Graafschap

Raar hoor..allebei naar de Oekraine.

Is zeker raar...maar spelen ze dan niet CL? bij Donetsk, en ook in Oekraine verdienen de topvoetballers bakken met geld. Over salaris zullen ze dus echt niet te klagen hebben...als ze heen gaan.
pi_4961276
(c) PSV NV
PSV heeft het 19-jarige Braziliaanse talent Edno Roberto Cunha gecontracteerd. De Braziliaan traint woensdagmorgen voor het eerst mee met PSV, maar zal in principe is het tweede elftal gaan spelen.
'Edno' speelde sinds 1999 voor het Braziliaanse Avaí Esporte Clube één seizoen daarvoor voor Lages Esporte Clube, de club in zijn geboorteplaats City of Lages in State of Santa Catarina.

In 1999 werd hij het 'City Champion' met het team onder 17 jaar en in 2001 'State of Santa Catarina Champions' met het team onder 20 jaar. Edno maakte in 2002 deel uit van het 'State Team of Santa Catarina' en werd gekozen tot meest waardevolle speler. Hij kon eveneens een voorselectie tegemoet zien voor het Braziliaanse nationale elftal onder 20 jaar.

En weer een talent voor PSV.

vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 15:04:46 #217
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_5088212
quote:
Ajax wil proberen Tom Soetaers los te weken bij Roda JC. Assistent-trainer Tonnie Bruins Slot bekeek dinsdag de oefenwedstrijd tegen Charleroi, terwijl donderdag hoofdcoach Ronald Koeman aandachtig toeschouwer was bij het duel tegen Racing Genk. Beiden volgden nauwgezet de verrichtingen van de 21-jarige Belg.

Na het mislukken van de transfer van Vitesse-aanvaller Victor Sikora heeft Ajax zijn aandacht verplaatst naar Kerkrade. De Amsterdamse ploeg is aan de linkerkant op zoek naar een aanvallend ingestelde speler. De snelle Soetaers voldoet met zijn attractieve manier van voetballen en zijn jeugdige leeftijd aan het Amsterdamse plaatje.

bron www.ld.nl

Als ruilobject heeft Ajax Richard Knopper aangeboden maar hierin heeft Roda JC geen interesse. Het vertrek van Vrede en Tchoutang is zo goed als zeker. Roda JC wil de belg Donovan Maury aantrekken te vervanging, deze centrale verdediger komt van Perugia.

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_5100067
Rio Ferdinand van leeds Utd. Naar Manchester Utd.
45 miljoen euro.

wordt daarmme duurste verdediger van de wereld..(was stam dat niet voor hem?)

zondag 21 juli 2002 @ 18:05:47 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_5100104
Volgens mij was hij dat zelf al toen 'ie vorig jaar naar Leeds ging...
  zondag 21 juli 2002 @ 19:48:11 #220
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5101162
http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=42787

Liverpool wil af van Litmanen ...

Hopelijk komt hij weer terug naar Ajax

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_5101194
quote:
Op zondag 21 juli 2002 19:48 schreef amnesiac het volgende:
http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=42787

Liverpool wil af van Litmanen ...

Hopelijk komt hij weer terug naar Ajax

Laten we het hopen.
Krijgt Ajax meteen weer een top middenveld.
En tevens iedere week een uitverkocht stadion.
Maarja eerst maar even zien voordat ik het geloof.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 12:49:23 #222
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_5120439
ik kom net terug bij de training van sparta, en daar wisten de spelers mij tevertellen dat nourdin boukhari voor 4 jaar naar ajax gaat. kan iemand dit bevestigen?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 23 juli 2002 @ 12:58:10 #223
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_5120524
is net ook op de sparta internet site bekent gemaakt.

Boukhari naar Ajax
Nourdin Boukhari speelt de komende vier seizoenen voor Ajax. De Marokkaans international had bij Sparta nog een doorlopend contract tot juli 2003.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 23 juli 2002 @ 13:11:57 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_5120661
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
is net ook op de sparta internet site bekent gemaakt.

Boukhari naar Ajax
Nourdin Boukhari speelt de komende vier seizoenen voor Ajax. De Marokkaans international had bij Sparta nog een doorlopend contract tot juli 2003.

Wat moeten we met die gozer

Enige reden dat die ik kan bedenken is een vriendendienst om Sparta levend te houden

dinsdag 23 juli 2002 @ 13:49:41 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5121090
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:11 schreef twi het volgende:

[..]

Wat moeten we met die gozer

Enige reden dat die ik kan bedenken is een vriendendienst om Sparta levend te houden

Nourdin Boukhari was al lange tijd te goed voor Sparta, en eerlijk gezegd had ik ook verwacht dan een topclub hem zou kopen, maar ik dacht eerder aan PSV dan Ajax, ik hoop dat ie aan spelen toekomt van hij heeft een hele mooie actie in zijn benen...

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')