nee want dan had je geen minuten overquote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef teamlead het volgende:
ik snap die t-mobile reclame niet... als je overgebleven minuten gaat gebruiken om mensen te bellen.... had je dat dan niet meteen kunnen doen
Dit was de laatste van het seizoenquote:
Bij mij wel hoorquote:
ohja! FFFFUUUUU!!!!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee want dan had je geen minuten over
Je negeert mequote:Op zondag 28 maart 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelfde straat, boothill en Joy, Flame, kelder
Ooh, da's vreemd. Ik zie dan die UI niet, die van Pirania ook niet overigens.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bij mij wel hoorik dacht dat je het zo ingesteld had.
check de OP eens?quote:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=12&art=10021925quote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
All in one. Scannen doe ik meer dan printen eigenlijk. Mijn HP print niet meer (scannen wel, dus ik heb niet echt haast).
Bedankt voor dit verzetje tijdens de reclame.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef Szura het volgende:
Sjefke rent het huis van Polleke binnen: Je auto is gestolen! Heb je de dieven gezien? Neen,maar ik heb wel het nummerbord genoteerd.
2 domme blondjes staan in een lift.Eentje heeft een spiegeltje vast.Ze kijkt erin en zegt:maar,die vrouw die ken ik!!!!!Het andere blondje pakt het spiegeltje,kijkt erin en zegt:maar ja,dat ben ik!!!
Wat is de overeenkomst tussen geld en sperma?
Vliegt beide met een noodvaart je zak uit.
2 Kikkers staan op straat, een mannetje en een vrouwtje. Het mannetje gooit 1 euro op de grond en zegt tegen het vrouwtje: ''Eej, daar ligt 1 euro'' De vrouw bukt en pakt de euro, de man pakt haar van achter en zegt, 1 APRIL KIKKER IN JE BIL!!
Is de boothill nou leuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelfde straat, boothill en Joy, Flame, kelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |