abonnement Unibet Coolblue
pi_82611451
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef krijtlijk het volgende:
Vanochtend zagen we in de supermarkt een man met dwerggroei, en ik zie mijn zoontje al kijken.
Zijn vingertje begint met wijzen en ik denk ojee nu komt het!
BRIL! BRIL! HE MAMA? BRIL!
Euh, ja dat klopt, die meneer draagt een bril.

Pfff, opluchting.
Zoiets heb ik als klein Taartje ook gedaan in de supermarkt. Er liep een donkere man, die ik op die leeftijd nog niet (vaak) had gezien. Mijn moeder zag me al kijken en vreesde het ergste. Tot ik zei: 'Mama, die meneer heeft een mooi trainingspak he?'
A balanced diet is a cookie in each hand
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:06:12 #227
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82633992
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef krijtlijk het volgende:
Vanochtend zagen we in de supermarkt een man met dwerggroei, en ik zie mijn zoontje al kijken.
Zijn vingertje begint met wijzen en ik denk ojee nu komt het!
BRIL! BRIL! HE MAMA? BRIL!
Euh, ja dat klopt, die meneer draagt een bril.

Pfff, opluchting.
Maak je je dus helemaal voor niks druk
pi_82634305
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Taartje het volgende:

[..]

Zoiets heb ik als klein Taartje ook gedaan in de supermarkt. Er liep een donkere man, die ik op die leeftijd nog niet (vaak) had gezien. Mijn moeder zag me al kijken en vreesde het ergste. Tot ik zei: 'Mama, die meneer heeft een mooi trainingspak he?'
ik schijn op diezelfde manier al eens zon donkere meneer te gbben gezegd dat ie zich moest gaan wassen, hij was helemaal vies
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:16:27 #229
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_82634541
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef krijtlijk het volgende:
Vanochtend zagen we in de supermarkt een man met dwerggroei, en ik zie mijn zoontje al kijken.
Zijn vingertje begint met wijzen en ik denk ojee nu komt het!
BRIL! BRIL! HE MAMA? BRIL!
Euh, ja dat klopt, die meneer draagt een bril.

Pfff, opluchting.
Wahahahaha, the horror maar wat een geluk!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_82634632
Papa: Mahre eet eens niet met volle mond....
Mahre: Het is praat niet met volle mond ( big smile erbij....)
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:32:46 #231
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_82635380
Vooral geluk dat hij nog maar 2 is en nog niet echt lange zinnen maakt.
Maar ik vrees het ergste voor de toekomst, hij wil altijd alles benoemen.
Als we op de fiets zitten gaat het meestal van: auto auto auto, he mama, auto... fiets fiets, he mama, fiets... bril bril...
Weet je hoeveel auto's, fietsen en mensen met een bril je tegenkomt op een dag?
pi_82654114
Krijtlijk, erg herkenbaar.

"slakje mama, kijk slakje, slakje mama"
"slakje op een takje mama"
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_82654407
Krijtlijk
Ook hier het alles benoemen herkenbaar trouwens Mama auto, meer auto, mama auto mama, maaaamaa, auto, auto papa? samen met mama in auto mama he:') En dat dan in 1 zin, soms zo enthousiast dat ze struikeld over de woorden

En Suus
  maandag 14 juni 2010 @ 03:29:13 #234
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_82773311
mammaaaaah! waar ben je? Ik: op de wc. Milou: oh wacht maar lieffie, jij even schudden en dan ik komen vegen, heb je gepoept? Bij het woord poep krijgt ze de slappe lach
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:23:52 #235
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_82895027
Papa had de jongste zondag aan de lijn om te vertellen dat hij er een nichtje bij heeft gekregen: Valerie.

Na de eerste kleine teleurstelling dat het geen neefje is geworden, was zijn reactie:
"Papa, weet je waar ik bij die naam aan moet denken? Shalalie, shalala"

En bedankt :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:02:26 #236
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_82899760
Mama jij aan de kant! Ik: oh, waarom dan? Milou: ikke wil koprol doen (ik dacht nog van doe maar niet op bed, zoveel richtingsgevoel heb je niet, je lijkt in ieder geval in één ding op je moeder ) Maar daar ging ze.... zo het bed af
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_82902936
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Papa had de jongste zondag aan de lijn om te vertellen dat hij er een nichtje bij heeft gekregen: Valerie.

Na de eerste kleine teleurstelling dat het geen neefje is geworden, was zijn reactie:
"Papa, weet je waar ik bij die naam aan moet denken? Shalalie, shalala"

En bedankt :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n situatie hadden wij hier ook. Nichtje van manlief voor de geboorte van onze zoon.

Nichtje: Als jullie een baby'tje krijgen ben ik niet meer de jongste in de familie. Ik hoop dat het een meisje wordt, dan ben ik niet meer het enig meisje.
Nichtje na de geboorte: Hij is geen meisje maar ik vind hem wel lief
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:29:29 #238
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_82904327
Sta vanmiddag bij het schoolhek te wachten tot ze uitgaan. Kleuters zijn aan het buitenspelen (ik was weer eens veul te vroeg ) Groepje meisjes spelen "Circus"

"Hooggeleerd publiek!"
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_82906991
Vanmiddag in de speeltuin, mijn peuter tegen de buurjongen van een jaar of 9/10:
"Grote kind, ga jij glijden?" "Grote kind... wat doe jij? en vervolgens ging ze hem een bloemetje brengen
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 17 juni 2010 @ 06:38:42 #240
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_82916320
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:29 schreef SeaOfLove het volgende:
mammaaaaah! waar ben je? Ik: op de wc. Milou: oh wacht maar lieffie, jij even schudden en dan ik komen vegen, heb je gepoept? Bij het woord poep krijgt ze de slappe lach

hahhaa, zooooooo herkenbaar !!!!!!
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:42:17 #241
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_82946245
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 06:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

hahhaa, zooooooo herkenbaar !!!!!!
Ik moet altijd zo lachen om jouw dames! Milou heeft een boodschappenlijstje geschreven: notjes met jokola, jippies en pauwa toetties. (m&m's , chips en paula- toetjes) goddank dat ze vertelt wat ze heeft geschreven, ik lees het er niet vanaf Ik: maar Milou dat is toch niet gezond?! Milou: oh, mammie toch, ikke ook tomaat en kommerkommer kopen!
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:01:21 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82947074
Mijn peuter heeft het K** woord ontdekt:

'Van je k** k** k** rijdt de koning door de put' & 'Klein, klein keuteltje (ja, ik leer em niet dat het kleutertje is ) wat doe je in mijn k**'
Bij het eerste liedje kon ik mijn lachen niet houden maar bij de tweede had ik er wel zat van met negeren dus ik zeg: 'Ik wil dat ene woord niet horen hier.' en ik kreeg als antwoord: 'Welk woord niet? Dingedang?'

Met zijn zelfbedachte woorden... Argh!

Even later hoor ik hem hetzelfde riedeltje nog eens uitvoeren maar dan alles ipv k** met kont vervangen...
Help!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:06:25 #243
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_82947293


Ben weer heerlijk bijgelachen!

Bedankt weer voor de bijdrage
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82947729
Poep is ook in bij mijn oppaspeuter.

Wat wil je op je brood? "Poep"

Maar ook piemel is in.... wat soms wel tot grinnikbuien van mij leidt : "Hey poes, ga je mee naar de wc, dan mag je mijn piemel zien"
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82947812
Wij aten vanavond oa. shoarma. M. vraag aan Amber of ze weet hoe dat vlees heet. Amber weet het niet. M. vertelt dat het shoarma is. Reactie van Amber: Hmmmm wat een lekkere wormen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:20:46 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82947919
Oja, dat poep op je broodje kennen we hier ook...

Laatst vanaf de wc zat er 1 in zichzelf te praten: 'Wat ruik ik toch? Wat is dat toch wat ik ruik? Het is wel een beetje vies luchtje... Maar wat is het dan toch? Het stinkt! Oooooooh, het zijn mijn poepjes! Dan is het wel lekker!'
Ik zei: 'Dan kun je het ook wel zelf afvegen!'
Peuter:
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:28:45 #247
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82948292
Haha, die vieze woordenfascinatie .

Ik versta mijn eigen dochter uiteraard altijd . Behalve daarnet:

Ik leg S in bed en dan beginnen de kletsverhalen. Op een gegeven moment:
S: R isse kloeboei.
Ikke: ?
S: R isse kloeboei toch mama?
Ikke:
S: Jaahaa, R isse kloeboei hè mama. Ikke niet, ik ben groot.
Ikke: Ja jij bent groot, en R is een babietje, maar ik weet niet wat je met kloeboei bedoelt schattie.
S: R isse kloeboei, ikke niet. Ikke nie kloeien hè mama?

Ping. Ik had vanavond een aantal keren tijdens het eten tegen R gezegd : Oh manneke, wat een knoeiboel.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:33:02 #248
593 sjak
Juffie Bloem
pi_82948496
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja, dat poep op je broodje kennen we hier ook...

Laatst vanaf de wc zat er 1 in zichzelf te praten: 'Wat ruik ik toch? Wat is dat toch wat ik ruik? Het is wel een beetje vies luchtje... Maar wat is het dan toch? Het stinkt! Oooooooh, het zijn mijn poepjes! Dan is het wel lekker!'
Ik zei: 'Dan kun je het ook wel zelf afvegen!'
Peuter:


Onze dochter was er vanavond niet. Daarvoor in de plaats kwam Doornroosje logeren. Ze voerde het ver door. Na de mededeling aan mij (Jetske's mama, mag ik hier logeren misschien want mijn papa en mama zijn dood) vertelde ze aan Schanulleke: "Papa van Jetske, heeft Jetske ook prinsessenkleren?" "Nee", zegt hij, "die heeft ze niet" "Oh, dat geeft niet hoor". "Ik heb alleen maar prinsessenkleren want dat dragen prinsessen alleen maar" "Mijn vriendinnen, Belle en Assepoester, hebben ook alleen maar prinsessenkleren, maar dat zijn dan ook prinsessen...blablabla"
En alles met een hoog stemmetje, want zo praten prinsessen. Help, hoe lang gaat ze dit volhouden?
Lekker douchen!
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:35:17 #249
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_82948591
die van mij praat/zingt ook altijd als ze op de wc zit in zichzelf, irritanter is dat ze kan fluiten sinds een tijdje... onder de douche het liefste
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_82948602
Jet ennuhh lang
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')