op internet durf je dat wel te zeggen tegen zon vrouw, in het echt rukt ze je ballen eraf als je dat zegtquote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vrijgevochten vrouwen .. U BETTER MAKE ME A GODDAMN SANDWITCH BITCH!!
Dit heeft juicy gemaaktquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met welk programma heb je die UI gemaakt, ik wil ook alberto hebben
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gezond? Dan is het over met de paaseitjes van Kinder
Photoshopquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met welk programma heb je die UI gemaakt, ik wil ook alberto hebben
Das je eigen schuldquote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn research paper heeft weer zwaar te lijden onder de zondagavond SBS avond![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef 9611Niels het volgende:
FFFUUUU, IK HAD ZO'N CELEBRATIONS FLES WAAR JE DE ONDERKANT AF KUNT HALEN, WIL IK HEM RECHT OP ZETTEN, FLIKKERT DIE ONDERKANT ERAF![]()
ALLE CELEBRATIONS OP DE GROND
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb morgen tentamens =) heb al wel aardig geleerd dus kan nu genieten van Alberto en Koos !quote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn research paper heeft weer zwaar te lijden onder de zondagavond SBS avond![]()
Bohhh, geakquote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef remlof het volgende:
Ik zet m'n tv voor het eerst in m'n leven als er geen voetbal op SBS6 en val midden in de reclame
Whahhahaaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef 9611Niels het volgende:
FFFUUUU, IK HAD ZO'N CELEBRATIONS FLES WAAR JE DE ONDERKANT AF KUNT HALEN, WIL IK HEM RECHT OP ZETTEN, FLIKKERT DIE ONDERKANT ERAF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bak een taart en vier het.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 5 tentamens /examens in April en heb 1 dag per week schoolquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamens =) heb al wel aardig geleerd dus kan nu genieten van Alberto en Koos !
Mijne hoeft pas volgende week dinsdag af te zijn, maar ik ken mezelf dus ben alvast begonnenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamens =) heb al wel aardig geleerd dus kan nu genieten van Alberto en Koos !
Nee hoor mijn vriendin kan wel tegen een geintje gelukkig weet niet met wat voor een trut jij daar dan zitquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef flipp. het volgende:
[..]
op internet durf je dat wel te zeggen tegen zon vrouw, in het echt rukt ze je ballen eraf als je dat zegt
balenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef flipp. het volgende:
ben ik de enige die die zwitsal reclame superfout vind....
Uitstellenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mijne hoeft pas volgende week dinsdag af te zijn, maar ik ken mezelf dus ben alvast begonnen
Geen boetes krijgen is nog leuker.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Zo'n boete betalen als een braaf schaap is ook leuk
Premium-membersquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Alleen de elite kan hem zien natuurlijk.
Haha verstandig nee dat red ik meestal niet, bij mij is het altijd laatste moment werk echt kut..quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mijne hoeft pas volgende week dinsdag af te zijn, maar ik ken mezelf dus ben alvast begonnen
Ik win! Ben aan het leren voor een tentamen in juniquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, wtfquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wanneer is de meet bij jou?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb weer een glas sinas voor me staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |