balenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef 9611Niels het volgende:
FFFUUUU, IK HAD ZO'N CELEBRATIONS FLES WAAR JE DE ONDERKANT AF KUNT HALEN, WIL IK HEM RECHT OP ZETTEN, FLIKKERT DIE ONDERKANT ERAF![]()
ALLE CELEBRATIONS OP DE GROND
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef flipp. het volgende:
ben ik de enige die die zwitsal reclame superfout vind....
Uitstellenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mijne hoeft pas volgende week dinsdag af te zijn, maar ik ken mezelf dus ben alvast begonnen
Geen boetes krijgen is nog leuker.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Zo'n boete betalen als een braaf schaap is ook leuk
Premium-membersquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Alleen de elite kan hem zien natuurlijk.
Haha verstandig nee dat red ik meestal niet, bij mij is het altijd laatste moment werk echt kut..quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mijne hoeft pas volgende week dinsdag af te zijn, maar ik ken mezelf dus ben alvast begonnen
Ik win! Ben aan het leren voor een tentamen in juniquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, wtfquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wanneer is de meet bij jou?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb weer een glas sinas voor me staan
gewoon die kleur van de achtergrond van die reclame, die vleokt zo erg met de tekst in de reclamequote:
Toch niet zo`n goedkoop huismerk hequote:Op zondag 28 maart 2010 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb weer een glas sinas voor me staan
Zonde...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje , ik zie alleen een tekst van All men nog iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |