Dat vind ik echt knap, dat je dat helemaal in je eentje hebt uitgezocht. Die vermoeidheid heb ik ook gehad, ik was gewoon opgebrand. Ik had ondertussen al zo lang met een happy face meegedaan en weggedrukt wat ik eigenlijk voelde, ik was gewoon kapot. Twee dagen per week naar school was echt mijn maximum, meer haalde ik niet. Ik was letterlijk ziek van hoe ik me voelde.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Hoe ik erachter kwam dat ik depressief was, was door tv. Ik zag een talkshow over depressies waarin werd besproken dat het niet normaal was om dood te willen. Dat wist ik eigenlijk niet eens. Ik dacht dat het gewoon bij de puberteit hoorde of zo, of dat iedereen dat had. Dus toen ben ik naar de bieb gegaan om erover te lezen, en later ook op internet toen we dat hadden. Op die manier heb ik wel veel 'zelf' kunnen doen aan mijn denkpatronen, onzekerheid, en ook geleerd met mijn fobieën, dwangneuroses, paniekaanvallen en wanen om te gaan. Niet dat ik daar vanaf was, maar als je weet wat iets is, hoef je er iig niet meer bang voor te zijn. En ik accepteerde ook dat het een ziekte was, dat ik niet dood wilde omdat het leven kut was, maar omdat ik een ziekte had waardoor ik me zo voelde. Maar ik had niet de hoop op een beter leven. Ik had wel contact met een klasgenote die depressief was, dat hielp een beetje, en ik had contact met mensen van een forum (veel mensen daar waren ook depressief of anderszins 'gestoord'). Op een gegeven moment ging ik studeren en in die periode werden mijn problemen anders. Ze werden meer fysiek. Tijdens de middelbare school was ik misschien knettergek, maar ik hield alles vol: deed school en werkte 20 uur per week. En toen kwam er een soort breekpunt. Ik kon niet meer goed praten, kon mijn gedachten niet ordenen, zei woorden die ik niet in gedachten had, ik kon dingen niet meer onthouden, kon me geheel niet meer concentreren en sliep op een gegeven moment tot twintig uur per dag. Op dat moment hield ik het echt niet meer vol, ik kon gewoon echt niet meer. Ik was zo moe dat ik na college een stil gangetje opzocht om uit te rusten, omdat ik de bushalte op de hoek niet meer haalde. Dat moment moest ik gewoon iets doen: ofwel naar de dokter, ofwel er een eind aan maken. En ik had toen veel contact met iemand via dat forum en zij heef toen heel erg op mij ingepraat om naar de dokter te gaan, omdat ik toch eigenlijk niks meer te verliezen had, en dat heb ik toen gedaan.
Maar ik dacht altijd dat niemand wat gemerkt had. Totdat ik op een reunie van de middelbare school kwam en een docent zei dat ie blij was dat het beter met me ging omdat ie het gevoel had vroeger dat het niet goed ging. En achteraf was ik zo boos dat hij niks had gedaan, maar ik vroeg me ook af of anderen het niet gemerkt hebben. Ik verwijt het mijn ouders ook dat ze niks gemerkt hebben. Ook van mijn evt. autisme niet. Terwijl ik echt wel wat dingen heb gedaan die niet normaal waren (voor een kind van die leeftijd) en mijn puberteit was echt bizar. Ik kan er niet bij dat er als ouder geen lampje bij je gaat branden als je dochter een huilbui krijgt omdat ze een vork laat vallen, of zulke extreme stemmingswisselingen heeft dat ze in een paar minuten van huilen naar hysterische lachbuien en terug kan gaan, constant woedeuitbarstingen heeft, met spullen gooit, gigantische hoeveelheden voedsel wegwerkt en enorm aankomt in korte tijd. Echt niet, ik kan het ze niet vergeven. Ik heb door alles van toen al geen band met ze en die komt er denk ik niet meer ook. Ik heb mijn woede en teleurstelling richting hun geaccepteerd en opzij gezet voor een klein beetje 'normaal' contact, meer omdat zij dat willen en omdat ik als we het niet hebben bang ben dat ik er misschien ooit spijt van krijg.
Ik heb momenten waarop ik ontzettend aanhankelijk ben, dan wil ik iedereen knuffelen, maar een vreemde moet niet aan me komen. Zo wilde mijn leraar Engels mij eens een boek geven in de pauze. Ik was druk bezig met een bonusvraag van natuurkunde (kortom: niet aanspreekbaar), en hij legde zijn hand op mijn schouder om mijn aandacht te trekken. Ik schrok me wild (en was woest), dus ik mepte kéihard naar achteren. Oeps.quote:[..]
Ik heb geleerd met aanrakingen van vreemden om te gaan. Voor mij juist liever geen 'hele' aanrakingen. 'Halve' kan ik tegenwoordig accepteren met het idee dat anderen er niet bij stil staan of het goed bedoelen en die komen niet in intieme gebieden. Dus bijv. een schouderklopje oid kan ik mee leven, dat doet me nu niets meer terwijl ik het vroeger vervelend vond. Maar als iemand me knuffelt vind ik dat uitermate vervelend, dan heb ik een soort van 'blackout' om ermee om te gaan. Het ligt bij mij echt heel erg aan de persoon. Soms wil ik iemand bijv echt geen hand geven, of ik ga m'n hand wassen. (Maar misschien komt dat ook omdat ik vroeger smetvrees heb gehad...).
Ach, ik ga er vanuit dat mijn vriend van te voren onder de douche is geweest. Dat doet hij ook steeds heel braaf. Ik beleef er ook niet zo gek veel plezier aan, maar hij wel, dan is dat voor mij wel een goede reden. Vrouwen trouwens idem, van hen verwacht ik ook dat ze zich wassen van te voren (doe ik immers ook). Ik heb daar niet zoveel problemen mee.quote:[..]
Nee, daar doen ze nog veel ergere dingen mee! Bij orale seks heb je een goede kans dat zo'n ding zweterig is, er pluisjes ondergoed aan zitten (ranzig maar waar), er al meerdere keren mee geurineerd is die dag en dan wil je al helemaal niet nadenken over waar ze dat ding al voor jou ingestoken hebben. Ieuw!
Nog afgezien van het feit dat ik echt de logica erachter niet begrijp, waarom je zo'n ding in je mond wil steken. Ik steek iemands grote teen toch ook niet in m'n mond? Wat voor plezier moet je daar nou aan beleven?
En dan voor wat betreft vrouwen, wat daar iedere maand uit komt zetten, daar moet je ook niet aan denken.
![]()
Nee, want het lukt je wel zonder relatie. Het komt op mij over alsof je te weinig voor hem kon zorgen. Ik zelf ben bijvoorbeeld een control freak, op vakantie gaan is erg lastig voor mij. Dan laat ik de meeste belangrijke dingen achter (boeken bijvoorbeeld) en daar kan ik op dat moment niet voor zorgen. Ik kan er niet zeker van zijn dat niemand ze heeft gestolen, of dat het huis is afgefikt. Op dat moment projecteer ik de behoefte aan controle over mezelf, teveel op bezittingen die waardevol voor mij zijn. Ik wil er op dat moment teveel 'deel van uitmaken', ofzo.quote:[..]
Ja, of de bevestiging dat je niet goed voor jezelf kunt zorgen...
Hm, maar je weet wel dat je voldoening hebt gehad. Die wetenschap geeft mij weer voldoening op zich.quote:[..]
Nee, zodra het moment voorbij is heb ik er geen voldoening meer van en zoek ik dus iets nieuws waar ik voldoening van kan krijgen.
[..]
Of gewoon angst...
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:24 schreef Demise het volgende:
[..]
, Evanescence, Linkin park, Live, Nightwish,
Hoe vaker je het erover hebt, hoe minder taboe erop komt te liggen. Ik weet bijvoorbeeld dat een vriendin van mij in het begin heel huiverig was, bang dat ik ook meteen op haar zou vallen (hoezo arrogant, trouwens). Het is nu twee jaar geleden dat ik uit de kast kwam (ik deed alles maar meteen in één keer: ik heb Asperger, ADHD en ik ben biseksueel) en ik heb er nooit moeilijk over gedaan. Zo zeg ik bijvoorbeeld gerust dat ik dat meisje dat daar loopt best knap vind, ook al ben ik alleen met hetero vriendinnen. Een tijdje terug zou ik bij eerstgenoemde vriendin blijven logeren vanwege gemakszucht en toen hebben we samen in een tweepersoonsbed geslapen. Had ze geen enkel probleem meer mee.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Voor mijn gevoel is het toch iets raars, reageren andere mensen er raar op. Ofwel ze vinden het 'eng' en zijn gelijk bang dat je op hun valt, of mannen gaan gelijk 'stoer' doen over seks met twee vrouwen. En daarnaast praat ik in het algemeen moeilijk over seks. Ik voel me gewoon altijd zo opgelaten als ik het er over 'moet' hebben. Verder toch ook wel van huis uit denk ik. Homosexualiteit was toch een not in my backyard-iets. Homo's zijn prima, zolang je kind het maar niet is zeg maar. Toen mijn vader er per ongeluk achterkwam dat ik bi ben, wou hij er toch meteen 'over praten' alsof het iets zwaars was (wat het al anders maakt, want je ouders zullen nooit 'met je willen praten' als je zegt dat je hetero bent) en mijn moeder reageerde negatief, vroeg hoe ik dan kon weten dat ik op vrouwen viel als ik er nog nooit wat mee had gehad. En bi zijn maakt het misschien ook wel 'te makkelijk' om het te negeren. Als je een vriend hebt kun je makkelijk opgaan in de heteromassa zeg maar en hoef je het andere deel van jezelf niet te erkennen. En dat heb ik dus ook niet gedaan.
Verder eens vwb de stickers.
Vind het knap dat je al zo ver bent qua acceptatie van wie je bent. Ik ben negen jaar ouder en ik heb misschien nog wel een langere weg te gaan dan jij.
Vroeger wel heel veel, nu wat minder. Sommige muziek luister ik omdat ik de drum geweldig vind (Dragonforce), andere omdat ik goed kan meebléren, en weer andere omdat de muziek gecompliceerd is en alle instrumenten goed op elkaar zijn afgestemd. Vroeger luisterde ik vooral muziek die zo druk en vol mogelijk was, dan was er geen ruimte meer in mijn hoofd om zelf druk te zijn of na te denken.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:48 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dark chest of wonders
![]()
en Slipknot?
Ik luister tegenwoordig ook minder Slipknot, maar vroeger heel veel.. en ik heb Disasterpiece DVD en die is echt supergoed!! Veel beter dan de cd's en dat is een uitlaatklep.. Maar het doet allemaal heel veel met me.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:54 schreef Demise het volgende:
[..]
Vroeger wel heel veel, nu wat minder. Sommige muziek luister ik omdat ik de drum geweldig vind (Dragonforce), andere omdat ik goed kan meebléren, en weer andere omdat de muziek gecompliceerd is en alle instrumenten goed op elkaar zijn afgestemd. Vroeger luisterde ik vooral muziek die zo druk en vol mogelijk was, dan was er geen ruimte meer in mijn hoofd om zelf druk te zijn of na te denken.
De video is wel crap.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:59 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig ook minder Slipknot, maar vroeger heel veel.. en ik heb Disasterpiece DVD en die is echt supergoed!! Veel beter dan de cd's en dat is een uitlaatklep.. Maar het doet allemaal heel veel met me.
En Dark chest of wonders is ook zo'n ding.. dat is een triggertje![]()
Ik reed eens met een flink opgevoerde Ford Sierra Cosworth en toen gingen we de velsertunnel in met gewoon 120 km per uur, maar dit liedje stond op.. en toen kwamen we er met 230 km per uur weer uit![]()
(het was rustig op de weg, dus niet gevaarlijk)
Dat komt zooo dichtbij, en is zooo persoonlijk..quote:I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless lost under the surface
Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
I've become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you
Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you
Every step that I take is another mistake to you
And every second I waste is more than I can take
[Chorus]
And I know
I may end up failing too
But I know
You were just like me with someone disappointed in you
[Chorus]
[Chorus]
I'm tired of being what you want me to be
I'm tired of being what you want me to be.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef Autidude het volgende:
Ik had niet echt opgelet op die nighwish clip, was ook moelijk om iets te vinden.. ging meer voor het geluid.
Maar dit
[..]
Dat komt zooo dichtbij, en is zooo persoonlijk..
ITS ME!!
En dan krijg ik ook weer herinneringen aan een borderline forum enzo.
Een hele tijd lang was dit mijn favoriete nummer, vanwege de tekst.quote:I got a candle
And I've got a spoon
I live in a hallway with no doors
And no rooms
Under a windowsill
They all were found
A touch of concrete within the doorway
Without a sound
Someone save me if you will
And take away all these pills
And please just save me if you can
From my blasphemy in my wasteland
How did I get here
And what went wrong
Couldn't handle forgiveness
Now I'm far beyond gone
I can hardly remember
The look of my own eyes
How can I love this a life so dishonest
It made me compromise
Jump in the water
Jump in with me
Jump on the altar
Lay down with me
The hardest question to answer
Is why
Why
Someone save me
Someone save me
Somebody save me
Somebody save me
Please don't erase me
Wat ze ook besluiten, morgen komt. En overmorgen. En de dag daarna. Hoe stressvol of angstaanjagend iets ook kan zijn, je weet dat je op een gegeven moment weer iets eet. Naar de wc gaat. Iets drinkt. Gaat slapen. Muziek luistert. Al die dingen stoppen niet, dat blijft. Dat is zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef Autidude het volgende:
Die is ook wel mooi..
En ik ben de weg kwijt, en ik ben bang.. want ik weet dat ik zoals ik me nu voel dat het fout kan gaan en daar ben ik bang voor want daar heb ik geen controlle over. Maar dat is meer mijn borderline, alleen ik weet niet wat ik moet denken en ik kan niet tegen die onduidelijkheid en dat is weer ASS, en ondertussen moet ik wat doen maar ik weet niet wat en dat is weer ADHD.
Ik heb het best moeilijk nu, ik weet niet wat ik moet doen.. ik moet wachten, maar morgen gaan ze over mijn leven beslissen, en ik weet niet hoe dat eindigt.
Daarom schrijf ik het nu ook op hier, omdat ik weet dat dat goed is en een beetje helpt. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen en ik heb nu even geen vluchtweg of uitlaatklep en dat is een groot probleem.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef francis998 het volgende:
zo, ben er weer bij. Voel me gigantisch moe, en heb hoofdpijn en beetje bijkpijn, een paar choco eitjes teveel op gisteren.
Dus ben veel op internet te vinden.
Net ff bijgelezen en ik moet zeggen dat ik nu wel redelijk into evanescence ben, ook wel wat nickleback.
Verder niet echt veel op te merken. Maar demise dat wat jij zegt dat mensen in het begin moeite hebben met het bi zijn van jou, snap ik eigenlijk wel. Ik heb zelf een tante die iig lesbisch is, en toch super vrouwelijk is, en zij heeft dan ook een vriendin. Maar eerst toen ik er pas achter kwam wist ik ook niet helemaal meer hoe ermee om te gaan. Maar dat is meer uit ontwetendheid en het niet snappen en of denken dat je daardoor totaal anders bent. Maar in feite moet je er gewoon de juiste blalans in zien te vinden.
Je vrouwelijk en mannelijke lesbiennes.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef francis998 het volgende:
zo, ben er weer bij. Voel me gigantisch moe, en heb hoofdpijn en beetje bijkpijn, een paar choco eitjes teveel op gisteren.
Dus ben veel op internet te vinden.
Net ff bijgelezen en ik moet zeggen dat ik nu wel redelijk into evanescence ben, ook wel wat nickleback.
Verder niet echt veel op te merken. Maar demise dat wat jij zegt dat mensen in het begin moeite hebben met het bi zijn van jou, snap ik eigenlijk wel. Ik heb zelf een tante die iig lesbisch is, en toch super vrouwelijk is, en zij heeft dan ook een vriendin. Maar eerst toen ik er pas achter kwam wist ik ook niet helemaal meer hoe ermee om te gaan. Maar dat is meer uit ontwetendheid en het niet snappen en of denken dat je daardoor totaal anders bent. Maar in feite moet je er gewoon de juiste blalans in zien te vinden.
Ha!! Maar vanmiddag niet.. Ik zag er 2, korte koppies en allebei heel erg mannelijk gedrag. Ik veroordeel ze niet, vind het prima.. maar ik vind het wel heel erg vreemd. Dat vrouwen van vrouwen houden vind ik helemaal cool! Logisch zelfs, en dat een vrouwe een mannelijke kant heeft ook.. ik heb als man zijnde ook een vrouwelijke kant.. Maar zo overdreven? Dat snap ik niet..quote:Op maandag 29 maart 2010 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vrouwelijk en mannelijke lesbiennes.Dat zie je vaker in relaties die ze hebben en wie de "man" en de "vrouw"is....
Da's minder. Ik hou er ook niet van als je een planning hebt gemaakt en dat dan in de war wordt gegooid door externe invloedenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef Demise het volgende:
Gatverdamme. Ik had een hele duidelijke planning. Morgen twee toetsen, woensdag naar Artis, donderdag een-dag-student op de RuG, vrijdag naar oma, zaterdag werken. Wat blijkt? Een-dag-student gaat niet door, want zesdeklassers hebben voorrang (vrij logisch) en er is niet genoeg plek. Dat krijg ik net, in een mailtje, te horen. Dat betekent dat ik donderdag dus weer gewoon naar school moet. Op zich ook nog geen ramp, daar zou ik me nog op kunnen instellen, ware het niet dat mijn vorige wiskunde leraar ontslagen is en er daardoor een blokuur wiskunde op de donderdag bij is geplaatst.
Kortom: ik moet donderdag opeens naar school, in plaats van om 12:35 ben ik dan om 15:00 vrij, ik heb een blokuur wiskunde (2 uur achter elkaar stilzitten), en ik heb een nieuwe leraar die ik weer helemaal mag gaan uitleggen waarom ik niet meedoe met de klassikale gedeeltes van de les.
\quote:Op maandag 29 maart 2010 18:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ha!! Maar vanmiddag niet.. Ik zag er 2, korte koppies en allebei heel erg mannelijk gedrag. Ik veroordeel ze niet, vind het prima.. maar ik vind het wel heel erg vreemd. Dat vrouwen van vrouwen houden vind ik helemaal cool! Logisch zelfs, en dat een vrouwe een mannelijke kant heeft ook.. ik heb als man zijnde ook een vrouwelijke kant.. Maar zo overdreven? Dat snap ik niet..
en ik ben nu weer een stuk rustiger dankzij medicatie, maar ik heb weer dingen gedaan vandaag![]()
Als eerste had ik al mijn hand kapot geslagen, bloed, vellen die er bij hangen, schaafwonden.. Lekker goed gestompt![]()
En zojuist een half uurtje terug ben ik nog net ontsnapt aan ellende en gezeik.. Ik kom de supermarkt uit en dan staan er van die vreselijke koters te vragen om muntjes of zegels etc.![]()
Ik negeer ze altijd, of loop dwars door ze heen.. want ik vind het echt verschrikkelijk!
En nu kon ik het niet laten om toch wat te zeggen, leeftijd intereseert me niets.. ik was al slim genoeg op mijn 7e ofzo.. dus fuck die tienjarige "kinderen"..
Ik vroeg heel netjes of ze zichzelf nou niet vreselijk zwerver voelde? Je gelooft het werkelijk niet, maar dan antwoord een 9 of 10 jarig pokkekotertje van 2 turfen hoog gewoon doodleuk; dat bent u zelf!!
FLITS.. FOUT!! WRONG AWNSER!!! Ik greep hem vast en hield mijn rechtervuist voor zijn gezicht en vertelde hem dat hij kon zien dat ik nog wat ruimte over had op die vuist en of hij zijn melktandjes al had gewisseld.. Vervolgens had ik wel meteen door dat ik zelf behoorlijk fout zat en waren er al mensen van plan om MIJ in mijn nek te grijpen, dus heb ik het maar gelaten voor wat het was. Ik antwoorde nog dat ik geen zwerver was omdat ik wél boodschappen had gedaan. Kreeg als antwoord; dat doen mijn ouders ook!! HOMOOO!!! HOMOOOOO!!!!!!!
WTF??!! En het ligt natuurlijk weer aan mij, ik ben niet zo goed in sociaal doen en met andere mensen, vanwege mijn stoornissen![]()
![]()
![]()
echt heh... Maar goed, ik heb nu mijn rust.. en ik hoop dat de instanties mij morgen gerust kunnen stellen, want ik ga alles vertellen. IK WIL HULP!! en ik heb het nodig
Ik heb er ook geen probleem mee. Ook niet als mannen op elkaar vallen. Die mensen zijn zo, ze zijn voor mij gelijken. Ik ken er ook in mijn kring. De mannelijken zijn vaak erg zachtaardig.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ha!! Maar vanmiddag niet.. Ik zag er 2, korte koppies en allebei heel erg mannelijk gedrag. Ik veroordeel ze niet, vind het prima.. maar ik vind het wel heel erg vreemd. Dat vrouwen van vrouwen houden vind ik helemaal cool! Logisch zelfs, en dat een vrouwe een mannelijke kant heeft ook.. ik heb als man zijnde ook een vrouwelijke kant.. Maar zo overdreven? Dat snap ik niet..
Och ik wordt hier zo verdrietig van als ik dit lees..... Het is je borderline denk ik dat weer zo opspeelt. De stress wordt dan weer te hoog, en dat moet dan weer afvloeien.quote:en ik ben nu weer een stuk rustiger dankzij medicatie, maar ik heb weer dingen gedaan vandaag![]()
Als eerste had ik al mijn hand kapot geslagen, bloed, vellen die er bij hangen, schaafwonden.. Lekker goed gestompt![]()
Ik vind het ook niet prettig. Hier staan vaak allochtonen die met krantjes staan.... Voel ik me ook niet altijd op mijn gemak. Ze zijn wel vriendelijk gelukkig.quote:En zojuist een half uurtje terug ben ik nog net ontsnapt aan ellende en gezeik.. Ik kom de supermarkt uit en dan staan er van die vreselijke koters te vragen om muntjes of zegels etc.![]()
Ik negeer ze altijd, of loop dwars door ze heen.. want ik vind het echt verschrikkelijk!
Gelukkig dat je nu geholpen wordt....Maar je spanning loopt denk ik veel te hoog op. Je ziet denk ik wel erg op tegen de gesprekken....quote:En nu kon ik het niet laten om toch wat te zeggen, leeftijd intereseert me niets.. ik was al slim genoeg op mijn 7e ofzo.. dus fuck die tienjarige "kinderen"..
Ik vroeg heel netjes of ze zichzelf nou niet vreselijk zwerver voelde? Je gelooft het werkelijk niet, maar dan antwoord een 9 of 10 jarig pokkekotertje van 2 turfen hoog gewoon doodleuk; dat bent u zelf!!
FLITS.. FOUT!! WRONG AWNSER!!! Ik greep hem vast en hield mijn rechtervuist voor zijn gezicht en vertelde hem dat hij kon zien dat ik nog wat ruimte over had op die vuist en of hij zijn melktandjes al had gewisseld.. Vervolgens had ik wel meteen door dat ik zelf behoorlijk fout zat en waren er al mensen van plan om MIJ in mijn nek te grijpen, dus heb ik het maar gelaten voor wat het was. Ik antwoorde nog dat ik geen zwerver was omdat ik wél boodschappen had gedaan. Kreeg als antwoord; dat doen mijn ouders ook!! HOMOOO!!! HOMOOOOO!!!!!!!
WTF??!! En het ligt natuurlijk weer aan mij, ik ben niet zo goed in sociaal doen en met andere mensen, vanwege mijn stoornissen![]()
![]()
![]()
echt heh... Maar goed, ik heb nu mijn rust.. en ik hoop dat de instanties mij morgen gerust kunnen stellen, want ik ga alles vertellen. IK WIL HULP!! en ik heb het nodig
Nee zeggen of gewoon negeren en geen aandacht aan besteden.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
\
Oja, die kinderen
Eerst die AH voetbalplaatjes en nu die dominosteentjes van de C1000.
Maar je kan ook gewoon nee zeggen hoor
Dat weet ik, en normaal negeer ik ze altijd.. Maar ik moest ze gewoon op hun plekje wijzen, en terecht..quote:Op maandag 29 maart 2010 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
\
Oja, die kinderen
Eerst die AH voetbalplaatjes en nu die dominosteentjes van de C1000.
Maar je kan ook gewoon nee zeggen hoor
Bij mannen vind ik het wel een beetje raar, maar ik ben dan ook gek op vrouwen dus ik snap vrouw-vrouw welquote:Op maandag 29 maart 2010 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus? Wie zegt dat jij er niet weer een heel andere kijk op hebt dan hun?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:49 schreef Autidude het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een soort van 112 freelance reporter/fotograaf worden, maar hier in de buurt hebben we al 3 van dat soort fanatiekelingen (volgens mij stuk voor stuk ook autisten, ben er 99% van overtuigd)
Of je hebt het woordje 'blijer' over het hoofd gezien, of jij hebt een heel ander idee van blij dan ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:24 schreef Demise het volgende:
[..]
Van Arctic Monkeys de hele cd, Whatever people say I am, that's what I'm not, van Nickelback ook heel veel, o.a. Feeling way too damn good, Save me, If everyone cared en How you remind me. Evans Blue voornamelijk Cold (but I'm still here), The pursuit en The tease, Snow Patrol de cd A hundred million suns, van Owl City de cd Ocean eyes, van The Prodigy voornamelijk Invaders must die, The Foo Fighters met Echo's, silence, patience & grace, Porcupine Tree is gewoon helemaal geweldig, vooral met Piano lessons, Blackest eyes en Trains.
Verder nog veel 10 years, 12 stones, 36 crazyfists, A perfect circle, Adema, Amon amarth, Apocalyptica, Chevelle, Cold, Crossfade, Dark tranquillity, Disco ensemble, Epica, Evanescence, Linkin park, Finntroll, Hoobastank, Infected mushrooms, James marsters, Kamelot, KoRn, Lacuna coil, Live, Machine supremacy, Nightwish, Norther, Riverside, Royksopp, Seether, Shinedown, Smile empty soul, Sonata Arctica, Staind, The killers, Therion, Trapt en Tristania.
Herkenbaar. Vakanties zijn o.a. de periodes waarin mijn vreemde gedachten de kop op steken. Op sommige momenten voel ik me best normaal, maar voor vakanties absoluut niet. Dan heb ik echt een soort 'voorbereiding' nodig. Ten eerste plan ik alles tot in de puntjes en boek ik alles zelf. Een keer via een reisbureau gedaan en dat was allemaal fout gegaan dus sindsdien doe ik alles zelf. Lang leve de creditcard die dat mogelijk maaktquote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Demise het volgende:
Nee, want het lukt je wel zonder relatie. Het komt op mij over alsof je te weinig voor hem kon zorgen. Ik zelf ben bijvoorbeeld een control freak, op vakantie gaan is erg lastig voor mij. Dan laat ik de meeste belangrijke dingen achter (boeken bijvoorbeeld) en daar kan ik op dat moment niet voor zorgen. Ik kan er niet zeker van zijn dat niemand ze heeft gestolen, of dat het huis is afgefikt. Op dat moment projecteer ik de behoefte aan controle over mezelf, teveel op bezittingen die waardevol voor mij zijn. Ik wil er op dat moment teveel 'deel van uitmaken', ofzo.
Mij dus niet. Het gevoel dat ik voldoening heb gehad blijft niet hangen...quote:Hm, maar je weet wel dat je voldoening hebt gehad. Die wetenschap geeft mij weer voldoening op zich.
Wat is er mis mee om aan iemand te vragen of je iets mag hebben waar diegene toch niks mee doet???quote:Op maandag 29 maart 2010 18:24 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat weet ik, en normaal negeer ik ze altijd.. Maar ik moest ze gewoon op hun plekje wijzen, en terecht..
Maar dan krijg je een antwoord terug waarvan ik even op blind ging..
Wat is er in godsnaam aan de hand met de wereld? Ik zeg heel eerlijk dat ik geen lieverdje ben geweest en een extreem pokke koter.. Maar de jeugd van tegenwoordig?? Ik klink wel heel bejaard, en daar kan je weer de conclusie uit trekken dat het altijd zo is geweest.. Maar dat kan je dus wel vergeten.. Lastpakken en shit is er altjid geweest.. Maar lang niet zo als nu of de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |