abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79759095
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef Demise het volgende:

[..]

Dat is een prima reactie, hoor!

Overigens heb ik haat aan de sportschool. Ik vind het prima om te mijn oefeningetjes te doen (dagelijks), maar dan wel op míjn manier en míjn oefeningen en géén cardio, a.u.b.
ha, waarom geen cardio dan? (goed excuus om om pics te vragen haha nee geintje )doe ik ook niet hoor, heeft weinig zin
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_79760052
achhhhhhhhhhhhh....sporten..bah.
Wel leuk als ik bijvoorbeeld met bekenden ga voetballen ofzo..maar echt bewust naar de sportschool ofzo..hou ik maar een paar weekjes uit...dan is de pret er voor mij echt totaal af..
Weer mijn bekende motivatieprobleem
pi_79760082
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:40 schreef Demise het volgende:

@Autidude:
Wat voor gesprek heb je eigenlijk met het reďntegratiebureau? Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen.

Het is trouwens weer heerlijk weer vandaag...
Hun gaan mij helpen om aan een baan te komen, via hun is dat veel makkelijker en is er veel meer mogelijk. Ik sta niet echt goed in de arbeidsmarkt. Maar met hun hulp is er meer mogelijk, en ik had vandaag een intake gesprek. En dat gesprek ging wel goed..

Ik kon het alleen eerst niet vinden, was ook heel typisch want het stond heel raar aangegeven, het is een beetje te veel om uit te leggen maar het komt er op neer dat ik een bord totaal verkeerd begrepen had, uiteindelijk heb ik het wel gevonden, en toen bleek dat er vandaag nog een auti was die verkeerd was gelopen door dat bord. Toen waren we het er wel over eens dat het een stom bord was, en ik denk dat ze het wel gaan veranderen.

Maar het gesprek was dus goed, alleen hun vinden ook dat het beter is als wat lopende zaakjes zijn afgehandeld omdat ik het daar nu veel te druk mee heb. En ze kunnen misschien helpen met begeleid wonen, maar ik sta daar nog niet zo heel erg open voor. Maar het is iig begonnen allemaal, alleen doen we nu nog even rustig aan en ze had wel al 1 dingetje maar dat is nog in ontwikkeling en daar kon ze totaal geen garantie over geven, maar ze zijn bezig met een bedrijf die een leer/werk traject aan het opzetten is in de ICT met baangarantie e.d. En dat is heel misschien een optie voor mij.

Maar voor nu is het afwachten, de dag zit erop igg.. ben nu even aan het relaxen.. Echt veel gebeurt weer, ook toen ik op de bus ging wachten was er een man op een scooter aangereden en die was zwaar gewond geraakt, er waren ook 2 ambulances en de traumahelikopter was opgeroepen.
Ik heb weer genoeg meegemaakt.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79760150
Oh, en over condoleren.. dat weet ik niet zo goed. Daar ben ik niet zo goed in en ik probeer dat ook te ontlopen. Ik ga ook niet naar begravenissen, dat is te zwaar en ik snap er niets van. Ook verjaardagen en mensen feliciteren heb ik wel moeite mee. Het komt ook zo gedwongen over ofzo, ik vind het vreemd allemaal en onprettig.
pi_79760435
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef Autidude het volgende:
Oh, en over condoleren.. dat weet ik niet zo goed. Daar ben ik niet zo goed in en ik probeer dat ook te ontlopen. Ik ga ook niet naar begravenissen, dat is te zwaar en ik snap er niets van. Ook verjaardagen en mensen feliciteren heb ik wel moeite mee. Het komt ook zo gedwongen over ofzo, ik vind het vreemd allemaal en onprettig.
met begraafplaatsen heb ik ook niks, ik ben 2x op een begraafplaats geweest en vondt er echt niks aan.
Zowieso kijken naar een steen om een persoon te herinneren vindt ik raar, omdat ik wanneer ik wil aan die persoon denk en niet door naar een steen te kijken. Dat vindt ik zo vaag.
En begrafenissen vindt ik ook niks, omdat ik ze ook wel zwaar vindt, en als ik uitgenodigd ben op een begrafenis is dat meestal een nabij iemand..en dan ga ik liever rustig zelf het "graf" bezoeken..omdat ik het niet prettig vindt zo emotioneel te zijn met zoveel mensen in de buurt
pi_79760795
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:

[..]

met begraafplaatsen heb ik ook niks, ik ben 2x op een begraafplaats geweest en vondt er echt niks aan.
Zowieso kijken naar een steen om een persoon te herinneren vindt ik raar, omdat ik wanneer ik wil aan die persoon denk en niet door naar een steen te kijken. Dat vindt ik zo vaag.
En begrafenissen vindt ik ook niks, omdat ik ze ook wel zwaar vindt, en als ik uitgenodigd ben op een begrafenis is dat meestal een nabij iemand..en dan ga ik liever rustig zelf het "graf" bezoeken..omdat ik het niet prettig vindt zo emotioneel te zijn met zoveel mensen in de buurt
Oh ik vind een begraafplaats wel mooi, daar heb ik ook niet zoveel last van. Ik heb ook wel eens op een begraafplaats gewerkt, dan ging ik het gras rondom de graven maaien. Dat vond ik mooi werk. En vroeger ging ik ook wel eens een rondje lopen over de begraafplaats, wij hebben hier een hele mooie, om tot rust te komen. Maar een begravenis en het contact met mensen daaromheen dat vind ik niets.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:28:55 #232
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79760907
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
@ Satsuma, Ikke 043

Vanavond bij Pauw en Wittteman : Professor in de neurologie Victor
Lamme over zijn boek De vrije wil bestaat niet.
2300, staat genoteerd

Bedankt voor de tip!!

En over dat trainen. Ik train ook fanatiek, Hindu-squats omdat ze m'n benen laten branden. Push-ups, pull-ups en nog wat aparte oefeningen zoals in een hoek gaan hangen, en dan proberen mezelf recht te hangen. Ik kom nog altijd niet recht maar kom elke maand weer iets verder :p

Maar zodra er gym was en we moesten push-ups dan stopte ik steevast bij de 30, vanaf 25 deed ik alsof ik het zwaar had Mijn leraR keek me dan altijd raar aan
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79762604

BOEM!!! echt een super foto! Ik wil deze graag op canvas voor in mijn eigen huisje

Ik ga ook even een bedank mailtje sturen naar de Marine, dat ze zo aardig waren en dat het super is dat ze alles zelf hebben gefilmd en ook foto's hebben gemaakt en dat delen.

Deze foto is gemaakt door Richard Frigge van de Marine
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:24:56 #234
247161 ikke043
pi_79764118
Die staat op de defensie nieuws pagina
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79764326
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef ikke043 het volgende:
Die staat op de defensie nieuws pagina
Weet ik, ook een filmpje en een hele mooie drieluik foto.. Maar die zijn in het klein.. Deze is groter
(hij is ook klikbaar heh.. hij is iig groot genoeg om mooi aan de muur te hangen).
pi_79764586
@Demise,
Misschien heeft iemand het al beantwoord en heb ik daar overheen gelezen.
Je vroeg in het vorige topic naar het UWV, wat dit is.
UWV "screent" mensen voor de wajong uitkering, betaald deze uit, en kan ondersteuning, hulp, bieden richting een baan.
CWI was de naam vroeger.
Ik had er zo kunnen werken, als ik dit zo lees
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:35:05 #237
247161 ikke043
pi_79764634
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef Autidude het volgende:

[..]

Weet ik, ook een filmpje en een hele mooie drieluik foto.. Maar die zijn in het klein.. Deze is groter
(hij is ook klikbaar heh.. hij is iig groot genoeg om mooi aan de muur te hangen).
Op de iPod springen die dingen altijd op maximaal(dus valt er niks te klikken). En dan moet ik weer inzoomen om de tekst te vinden.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79765124
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Op de iPod springen die dingen altijd op maximaal(dus valt er niks te klikken). En dan moet ik weer inzoomen om de tekst te vinden.
Oh dat wist ik niet, ik wist niet eens dat je op een iPod kan internetten.. Maar heb je geen normale computer dan?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:46:14 #239
247161 ikke043
pi_79765305
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Autidude het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet, ik wist niet eens dat je op een iPod kan internetten.. Maar heb je geen normale computer dan?
Jawel maar een iPod Touch is handzamer, en de accu gaat langer mee
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79765343
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef ScarFace- het volgende:
@Demise,
Misschien heeft iemand het al beantwoord en heb ik daar overheen gelezen.
Je vroeg in het vorige topic naar het UWV, wat dit is.
UWV "screent" mensen voor de wajong uitkering, betaald deze uit, en kan ondersteuning, hulp, bieden richting een baan.
CWI was de naam vroeger.
Ik had er zo kunnen werken, als ik dit zo lees
Niet alleen wajong heh, ook andere soorten uitkeringen, eigenlijk alles behalve bijstandsuitkeringen.
En CWI is ook niet helemaal waar, want je had ook het GAK.. en alles is nu samengevoegd. Wat vroeger het CWI was heet nu UWV Werkbedrijf, dat is weer een zijtak.
pi_79766030
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen niet zo vaak. En dat gaat waarschijnlijk nog minder worden nu ze sinds kort een vriendje heeft
Arme jonge
[..]
Maar jouw zus loopt ok risico want binnenkort heb jij toch een date?
pi_79766122
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar jouw zus loopt ok risico want binnenkort heb jij toch een date?
Dat is waar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79766364
@ Auti,

Gelukkig dat je een goed gesprek hebt gehad. Het zou wel mooi zijn, dat ICT dingetje
pi_79766411
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef ikke043 het volgende:

[..]

2300, staat genoteerd

Bedankt voor de tip!!
Graag gedaan. Ik ben ook erg benieuw, dus ik ga zeker kijken.
pi_79766504
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Autidude het volgende:

[..]

Niet alleen wajong heh, ook andere soorten uitkeringen, eigenlijk alles behalve bijstandsuitkeringen.
En CWI is ook niet helemaal waar, want je had ook het GAK.. en alles is nu samengevoegd. Wat vroeger het CWI was heet nu UWV Werkbedrijf, dat is weer een zijtak.
Volgens mij moe tje voor een bijstandsuitkering ook eerst naar t CWI ( een paar jaar geleden wel iig)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_79766515
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ok.
Ik dacht dat UWV in zn geheel zichzelf ook wel UWV werkbedrijf noemt haha.
pi_79767561
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Volgens mij moe tje voor een bijstandsuitkering ook eerst naar t CWI ( een paar jaar geleden wel iig)
Dat klopt, want je moet sowieso als werkzoekende staan ingeschreven bij het CWI / UWV werkbedrijf, en je bent dan ook verplicht om aan alles mee te werken Dat is nog steeds zo, het heet alleen anders.
Maar je bijstands uitkering en de controlle daarover gaat via de Gemeente, bij de overige uitkeringen is het UWV verantwoordelijk en de uitkerende instantie.
pi_79767669
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat klopt, want je moet sowieso als werkzoekende staan ingeschreven bij het CWI / UWV werkbedrijf, en je bent dan ook verplicht om aan alles mee te werken Dat is nog steeds zo, het heet alleen anders.
Maar je bijstands uitkering en de controlle daarover gaat via de Gemeente, bij de overige uitkeringen is het UWV verantwoordelijk en de uitkerende instantie.
Lekker logisch allemaal
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_79768387
Kane op mijn Rhea's

Net dat je er live inzit. Ik raak soms ervan overprikkeld.
pi_79768736
Hoi..ben ik weer.

Aangezine het ff over bijstand gaat. Ik leef nu van bijzondere bijstand(wbb) of zoeits. En ik heb het via werk.nl aangevraagd, je kan nu alles via een site regelen.
Want meerdere instanties zijn idd bijelkaar gevoegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')