ha, waarom geen cardio dan? (goed excuus om om pics te vragenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef Demise het volgende:
[..]
Dat is een prima reactie, hoor!
Overigens heb ik haat aan de sportschool. Ik vind het prima om te mijn oefeningetjes te doen (dagelijks), maar dan wel op míjn manier en míjn oefeningen en géén cardio, a.u.b.
Hun gaan mij helpen om aan een baan te komen, via hun is dat veel makkelijker en is er veel meer mogelijk. Ik sta niet echt goed in de arbeidsmarkt. Maar met hun hulp is er meer mogelijk, en ik had vandaag een intake gesprek. En dat gesprek ging wel goed..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:40 schreef Demise het volgende:
@Autidude:
Wat voor gesprek heb je eigenlijk met het reďntegratiebureau? Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen.
Het is trouwens weer heerlijk weer vandaag...
met begraafplaatsen heb ik ook niks, ik ben 2x op een begraafplaats geweest en vondt er echt niks aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef Autidude het volgende:
Oh, en over condoleren.. dat weet ik niet zo goed. Daar ben ik niet zo goed in en ik probeer dat ook te ontlopen. Ik ga ook niet naar begravenissen, dat is te zwaar en ik snap er niets van. Ook verjaardagen en mensen feliciteren heb ik wel moeite mee. Het komt ook zo gedwongen over ofzo, ik vind het vreemd allemaal en onprettig.
Oh ik vind een begraafplaats wel mooi, daar heb ik ook niet zoveel last van. Ik heb ook wel eens op een begraafplaats gewerkt, dan ging ik het gras rondom de graven maaien. Dat vond ik mooi werk. En vroeger ging ik ook wel eens een rondje lopen over de begraafplaats, wij hebben hier een hele mooie, om tot rust te komen. Maar een begravenis en het contact met mensen daaromheen dat vind ik niets.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
[..]
met begraafplaatsen heb ik ook niks, ik ben 2x op een begraafplaats geweest en vondt er echt niks aan.
Zowieso kijken naar een steen om een persoon te herinneren vindt ik raar, omdat ik wanneer ik wil aan die persoon denk en niet door naar een steen te kijken.Dat vindt ik zo vaag.
En begrafenissen vindt ik ook niks, omdat ik ze ook wel zwaar vindt, en als ik uitgenodigd ben op een begrafenis is dat meestal een nabij iemand..en dan ga ik liever rustig zelf het "graf" bezoeken..omdat ik het niet prettig vindt zo emotioneel te zijn met zoveel mensen in de buurt
2300, staat genoteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
@ Satsuma, Ikke 043
Vanavond bij Pauw en Wittteman : Professor in de neurologie Victor
Lamme over zijn boek De vrije wil bestaat niet.
Weet ik, ook een filmpje en een hele mooie drieluik foto.. Maar die zijn in het klein.. Deze is groterquote:
Op de iPod springen die dingen altijd op maximaal(dus valt er niks te klikken). En dan moet ik weer inzoomen om de tekst te vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef Autidude het volgende:
[..]
Weet ik, ook een filmpje en een hele mooie drieluik foto.. Maar die zijn in het klein.. Deze is groter![]()
(hij is ook klikbaar heh.. hij is iig groot genoeg om mooi aan de muur te hangen).
Oh dat wist ik niet, ik wist niet eens dat je op een iPod kan internetten.. Maar heb je geen normale computer dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Op de iPod springen die dingen altijd op maximaal(dus valt er niks te klikken). En dan moet ik weer inzoomen om de tekst te vinden.
Jawel maar een iPod Touch is handzamer, en de accu gaat langer meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik wist niet eens dat je op een iPod kan internetten.. Maar heb je geen normale computer dan?
Niet alleen wajong heh, ook andere soorten uitkeringen, eigenlijk alles behalve bijstandsuitkeringen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef ScarFace- het volgende:
@Demise,
Misschien heeft iemand het al beantwoord en heb ik daar overheen gelezen.
Je vroeg in het vorige topic naar het UWV, wat dit is.
UWV "screent" mensen voor de wajong uitkering, betaald deze uit, en kan ondersteuning, hulp, bieden richting een baan.
CWI was de naam vroeger.
Ik had er zo kunnen werken, als ik dit zo lees
Maar jouw zus loopt ok risico want binnenkort heb jij toch een date?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen niet zo vaak. En dat gaat waarschijnlijk nog minder worden nu ze sinds kort een vriendje heeft![]()
Arme jonge![]()
[..]
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar jouw zus loopt ok risico want binnenkort heb jij toch een date?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef ikke043 het volgende:
[..]
2300, staat genoteerd
Bedankt voor de tip!!
Volgens mij moe tje voor een bijstandsuitkering ook eerst naar t CWI ( een paar jaar geleden wel iig)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Autidude het volgende:
[..]
Niet alleen wajong heh, ook andere soorten uitkeringen, eigenlijk alles behalve bijstandsuitkeringen.
En CWI is ook niet helemaal waar, want je had ook het GAK.. en alles is nu samengevoegd. Wat vroeger het CWI was heet nu UWV Werkbedrijf, dat is weer een zijtak.
Ok.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Autidude het volgende:
[..]
Niet alleen wajong heh, ook andere soorten uitkeringen, eigenlijk alles behalve bijstandsuitkeringen.
En CWI is ook niet helemaal waar, want je had ook het GAK.. en alles is nu samengevoegd. Wat vroeger het CWI was heet nu UWV Werkbedrijf, dat is weer een zijtak.
Dat klopt, want je moet sowieso als werkzoekende staan ingeschreven bij het CWI / UWV werkbedrijf, en je bent dan ook verplicht om aan alles mee te werkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij moe tje voor een bijstandsuitkering ook eerst naar t CWI ( een paar jaar geleden wel iig)
Lekker logisch allemaalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat klopt, want je moet sowieso als werkzoekende staan ingeschreven bij het CWI / UWV werkbedrijf, en je bent dan ook verplicht om aan alles mee te werkenDat is nog steeds zo, het heet alleen anders.
Maar je bijstands uitkering en de controlle daarover gaat via de Gemeente, bij de overige uitkeringen is het UWV verantwoordelijk en de uitkerende instantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |