abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:35:01 #201
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79748628
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik ben ook wel waat traag in mijn emotionele ontwikkeling, vooral op t sociale gebied. Maar dat je als eind dertiger zijnde nog op dit forum zit, waarom is dat erg Hoor je dan niet op een forum te zitten als je veertiger ben ofzo? Is dat weer zo'n onuitgesproken sociaal regeltje "dat dat niet hoort" ofzo
*verwijst richting tong80*
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79748966
Vandaag ben ik heel erg in de slome modus...alles wat ik normaal binnen 20 minutjes doe, gaat vandaag in 1 uur en met veel pauze tussendoor.En hang een beetje in de piekermodus..ben over allerlei dingen aan 't piekeren..En begin nu pas te beseffen dat ik toch binnen zo'n 3 maanden een besluit moet nemen, terwijl ik eigenlijk een vrij besluitloos iemand ben.
En verder besef ik wel dat ik als ik hier blijf mijn mentaliteit gigantisch ga moeten omgooien..en bepaalde ideen echt moet "dumpen"

Verder, wat maakt het uit hoe oud je bent en of je dan wel of niet op een forum zit.Ik ben 23 en er zijn zelf nog oudere en zolang je er zelf geen moeite mee hebt, who cares? Er is nergens een limitaat vastgezet. Zowieso dit forum is geen slecht forum, je kan het er over dingen hebben die op andere plaatsen miss minder goed mogelijk zijn.

enne ikke wat bedoel je met tong 80???
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:45:15 #203
295984 Demise
I saw you look away
pi_79749043
Tussendoor: hoe condoleer je iemand fatsoenlijk?
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79749080
Tong80: tong80
User met de meeste posts ofzo. En hij zit kwa leeftijd tussen de 40 en 50 jaar in dacht ik.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:47:03 #205
295984 Demise
I saw you look away
pi_79749113
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:46 schreef DeHovenier het volgende:
Tong80: tong80
User met de meeste posts ofzo.
quote:
aantal posts: 385994 (gemiddeld 114 per dag)
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
pi_79749142
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Demise het volgende:
Tussendoor: hoe condoleer je iemand fatsoenlijk?
Ik zeg gewoon: gecondoleerd. Hangt er een beetje af hoe goed ik die persoon ken.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:54:35 #207
295984 Demise
I saw you look away
pi_79749415
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon: gecondoleerd. Hangt er een beetje af hoe goed ik die persoon ken.
Ik ken diegene toch behoorlijk goed. Dagelijks contact, toch. Ik vraag me alleen af hoe ik moet reageren als ik diegene de eerste keer weer zie.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:01:46 #208
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79749707
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:54 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik ken diegene toch behoorlijk goed. Dagelijks contact, toch. Ik vraag me alleen af hoe ik moet reageren als ik diegene de eerste keer weer zie.
Gecondoleerd. Ik vind het heel erg jammer van je verlies. ik hoop dat je je je door deze zware tijden kunt slaan. Als je met iemand wilt praten of als je gewoon iemand nodig hebt, ik ben er voor je.

Zoiets, maar dan netjes aan mekaar breien, en vooral de gecondoleerde aan het woord laten.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79749804
ik weet eigenlijk niet wat ik dan zou zeggen. Miss dat ik juist niks zeg, en als ik naast of tegenover die persoon sta gewoon ff vriendschappelijke knuffel, of een soort zachte aai over de schouder. En verder als ik woorden zou moeten gebruiken, waarschijnlijk gewoon het standaard, gecondoleerd met je verlies.
Ik ben irl namelijk niet echt goed met woorden.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:09:01 #210
295984 Demise
I saw you look away
pi_79749995
Hm. Ik zou diegene toch niet echt knuffelen, het is een volwassene, geen vriend/vriendin. Maar bedankt, hier kan ik wel wat mee.
Desnoods zeg ik: 'Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee.' ofzo. Toch?
pi_79750052
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef Demise het volgende:
Hm. Ik zou diegene toch niet echt knuffelen, het is een volwassene, geen vriend/vriendin. Maar bedankt, hier kan ik wel wat mee.
Desnoods zeg ik: 'Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee.' ofzo. Toch?
De laatste zin is ook een goede
pi_79750142
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Ferrobarr het volgende:...

En over kinderlijk: ik ben niet kinderlijk, wel was en ben ik traag ik mijn emotionele ontwikkeling. Ik ben laat gaan studeren, laat op kamers gegaan, laat gaan werken, laat mijn eerste zoen gehad, laat met de eerste keer sex, laat vader geworden etc. En het feit dat ik, eind 30, nog op dit forum zit is wellicht ook wat sneu.
Dat valt nog mee, het kan altijd later.
Ik ben op mijn 27ste zelfstandig gaan wonen, nog eens twee jaar later gaan werken, heb nog nooit een vriendin gehad. Mocht dat zo blijven, dan heb ik het met vijftig jaar echt wel gezien op deze planeet, maar ik hoop dat het anders loopt. Eerst wil ik een vaste aanstelling, en daarna misschien wel een relatiebemiddelingsbureau inschakelen.
pi_79750639
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef Demise het volgende:
ow..tja hangt er natuurlijk vanaf wie dat is, maar volwassenen kan je ook best knuffelen..natuurlijk moet het wel een goede bekende zijnd aarvoor.
Maar die laatste zin is zeker goed, en eerlijk.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Ferrobarr het volgende:...

En over kinderlijk: ik ben niet kinderlijk, wel was en ben ik traag ik mijn emotionele ontwikkeling. Ik ben laat gaan studeren, laat op kamers gegaan, laat gaan werken, laat mijn eerste zoen gehad, laat met de eerste keer sex, laat vader geworden etc. En het feit dat ik, eind 30, nog op dit forum zit is wellicht ook wat sneu.
Ach, het moment waarop je die dinge doet boeit niet. Het gaat erom hoe en in bepaalde gevallen met wie.
Ik ben 23, heb al wel een mbo op zak maar die tel ik niet mee. Was veels te makkelijk. En ga in juli/september pas met mijn hbo beginnen. eer ik ermee klaar ben ben ik al wel zo'n 27/28.
Op kamers gaan of zelfstandig wonen, nou...ik denk niet dat dat binnenkort gaat gebeuren.
Mijn eerste zoen was in 2008, met zo'n 21 jaar. En eerste keer sex, nou..zolang ik thuiswoon gebeurd dat dus denk ik niet, lijkt me echt niks. Of bij de ander thuis, maar het moet wel een redelijke "relatie" zijn.
Moeder worden, pffffffffffffff dat is nog zo ver weg, eerst wil een stabiele baan, eigen huisje, stabiele relatie etc..dus dat is ook wel zo'n 6 a 7 jaar verder denk ik.
Dus...dat maakt helemaal niet uit, zolang ik het doe omdat ik het wil. Het is geen verplichting om al die dingen op bepaalde leeftijd te doen!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:27:24 #214
295984 Demise
I saw you look away
pi_79750825
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef francis998 het volgende:

[..]

ow..tja hangt er natuurlijk vanaf wie dat is, maar volwassenen kan je ook best knuffelen..natuurlijk moet het wel een goede bekende zijnd aarvoor.
Maar die laatste zin is zeker goed, en eerlijk.

[..]

Ach, het moment waarop je die dinge doet boeit niet. Het gaat erom hoe en in bepaalde gevallen met wie.
Ik ben 23, heb al wel een mbo op zak maar die tel ik niet mee. Was veels te makkelijk. En ga in juli/september pas met mijn hbo beginnen. eer ik ermee klaar ben ben ik al wel zo'n 27/28.
Op kamers gaan of zelfstandig wonen, nou...ik denk niet dat dat binnenkort gaat gebeuren.
Mijn eerste zoen was in 2008, met zo'n 21 jaar. En eerste keer sex, nou..zolang ik thuiswoon gebeurd dat dus denk ik niet, lijkt me echt niks. Of bij de ander thuis, maar het moet wel een redelijke "relatie" zijn.
Moeder worden, pffffffffffffff dat is nog zo ver weg, eerst wil een stabiele baan, eigen huisje, stabiele relatie etc..dus dat is ook wel zo'n 6 a 7 jaar verder denk ik.
Dus...dat maakt helemaal niet uit, zolang ik het doe omdat ik het wil. Het is geen verplichting om al die dingen op bepaalde leeftijd te doen!
Nu ga ik nadenken over het knuffelen van volwassenen, en ik kom erachter dat ik dat bést vaak doe. Mijn ouders, vier vriendinnen zijn al achttien, mijn vriend is volgens de wet 'volwassen' (ik ben het daar dan toch niet mee eens ) en dat zijn dan toch best veel mensen. Creepy.

Trouwens, als alles loopt zoals ik het allerliefste zou willen dat het loopt, zou ik ook pas op mijn 27e, 28e klaar zijn met mijn opleiding.
pi_79750939
Ik heb 2 jaar geleden mbo afgerond, zit nu een beetje te twijfelen wat ik wil gaan doen. HBO of werken. Ik werk nu wel in de kas maar daar wil ik weg. Geen doorgroeimogelijkheden enzo.
pi_79751665
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:27 schreef Demise het volgende:

[..]

Nu ga ik nadenken over het knuffelen van volwassenen, en ik kom erachter dat ik dat bést vaak doe. Mijn ouders, vier vriendinnen zijn al achttien, mijn vriend is volgens de wet 'volwassen' (ik ben het daar dan toch niet mee eens ) en dat zijn dan toch best veel mensen. Creepy.

Trouwens, als alles loopt zoals ik het allerliefste zou willen dat het loopt, zou ik ook pas op mijn 27e, 28e klaar zijn met mijn opleiding.
ik knuffel niet zo heel veel volwassenen, aangezien ik maar een in de buurt heb en dat is mijn moeder. En die is ook niet echt een knuffeltype.
Maar bijd e familei knuffel ik de meesten wel.
En ik heb zoiets van des te langer ik kan studeren des te beter..hoef ik niet te werken
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden mbo afgerond, zit nu een beetje te twijfelen wat ik wil gaan doen. HBO of werken. Ik werk nu wel in de kas maar daar wil ik weg. Geen doorgroeimogelijkheden enzo.
Als je de kans hebt, zou ik toch echt gewoon hbo gaan doen.
pi_79751882
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:46 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik knuffel niet zo heel veel volwassenen, aangezien ik maar een in de buurt heb en dat is mijn moeder. En die is ook niet echt een knuffeltype.
Maar bijd e familei knuffel ik de meesten wel.
En ik heb zoiets van des te langer ik kan studeren des te beter..hoef ik niet te werken
[..]

Als je de kans hebt, zou ik toch echt gewoon hbo gaan doen.
Mja, weet niet hoe dat gaat als je moet samenwerken in groepjes en samen projecten moet doen. Op het mbo ging dat al moeilijk.
pi_79752099
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, weet niet hoe dat gaat als je moet samenwerken in groepjes en samen projecten moet doen. Op het mbo ging dat al moeilijk.
hmm..als je weet dat dat lastig is, kan je miss informeren bij de scholen waar je evt. zou willen gaan studeren kijken of er een soort begeleiding ofzo is, waar je gebruik van kan maken.
En het hangt natuurlijk ook af van welke studie je wilt gaan hoeveel groepswerk er is.
pi_79753043
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ik word juist chagrijnig als ik moet sporten. Ik haat het. Ik zie er tegenop, als ik ermee bezig ben verveel ik me en achteraf ben ik moe, plakkerig en vooral heel blij dat het erop zit. Ik geloof dat ik geen endorfine aanmaak of zo. Toen ik depressief was, was ik na bijvoorbeeld gymles soms echt suicidaal, terwijl anderen dan juist zeiden hoe heerlijk ze zich altijd voelden na het sporten. Ik was dan letterlijk te moe om thuis de trap op te lopen. Tegenwoordig gaat het allemaal wel beter, ik voel me na het sporten 'neutraal'. Ik vind het niet leuk, maar raak niet meer gedeprimeerd. Het enige wat ik leuk vond waren bodybalance en bodypump. BodyBalance omdat ik veel leniger ben dan anderen en BodyPump omdat ik veel sterker ben dan andere vrouwen en zelfs sterker dan sommige mannen. Competitiedrang he? =) Ik vind het heerlijk als ik een man zie kijken wat ik pak aan gewicht, hij expres net iets meer gaat pakken en dan halverwege moet stoppen omdat ie het niet volhoudt.
Met BodyPump is de sport”ellende” bij mij ook begonnen. De eerste keer stond voor mij stond ook zo’n vrouw die squatte met 10 of 11kg per kant, terwijl ik met 7,5 al instortte. En inderdaad: dat trekken mannen erg slecht. Persoonlijk vind ik het best stoer als een vrouw redelijk sterk is, ik heb daar meer mee dan met slappe, ielige, friemel meisjes, zeg maar. Met de nodige fiep-discipline was het Bodypump probleem vrij snel “opgelost” en ik ben uiteindelijk op 21kg per kant bij de squat oefening blijven steken (als voorbeeld). Meer paste er bij ons ook niet op de stang en dan moest ik naar de krachtrrainingszaal lopen om een andere stang te halen en dat was niet praktisch. Overigens (daar is ie weer) deed ik dit puur voor mezelf. Ik had er altijd enorm veel moeite mee als de instructrice mij in de picture zette of complimenten gaf. Ook dacht ze ooit dat ik 13,5kg per kant op de stang had terwijl het in werkelijkheid 16kg was. Ik zei daar niets van.

En hetzelfde geldt ook met krachttraining. Waar een beetje Sjonnie na twee keer trainen al een halterhempje aantrekt om zijn enorme spierbundels maar goed te kunnen showen, loop ik nog steeds rond in oversized t-shirts. Geen aandacht a.u.b. En dat is een beetje het dilemma ook met bijvoorbeeld het werk: aan de ene kant werk ik sterk onder mijn niveau, aan de andere kant hoef ik ook niet de hemel in geprezen worden en zwak zelfs complimenten af als ze mij gegeven worden. Dat is natuurlijk niet zo slim, maar het zit kennelijk best diep verankerd. En aan de ene kant ben ik soms best laagdunkend over collega’s, maar aan de andere kant vind ik dat ik niet het recht heb om op welke manier dan ook me superieur te gedragen ten opzichte van anderen en doe dat dan dus ook niet.

Lenig ben ik trouwens totaal niet (ik heb wel eens aan yoga en pilates gedaan) en snel qua reactie ook niet. Die lenigheid zou ooit nog wel eens goed kunnen komen, maar die snelle reactie: no way. Ik ben wel eens in een soort steples verdwaald geraakt, maar ik ben gewoon te traag (zelfs voor een man). Ik denk trouwens dat ik dat in het algemeen wel ben: niet zo snel, qua reageren.
quote:
[..]

Ja, ze moeten er heel netjes uitzien, het liefst UNC zijn. En ik hou van 'rare' biljetten, met taferelen die je in NL niet snel zal zien. Dingen uit heel andere culturen, letters die ik niet kan lezen, of bijv ik heb Afrikaanse biljetten (weet ff uit m'n hoofd niet welk land) met kindsoldaten erop. Best bizar. Zoiets zou er hier nooit opstaan.
[..]
Inderdaad best bizar. En voor de anderen: met UNC wordt uncirculated bedoeld. Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen.
quote:
Kwestie van wat namen veranderen.
Dit onderwerp parkeer ik “even”.
quote:
[..]

Nee, ik snap echt niet wat je bedoelt. Het 'een beetje te' begrijp ik nog wel denk ik: het lijkt voor jou of ze alles heeft en alles kan, zeg maar, en beter dan jou? Maar 'te snel' snap ik niet. En wat ik ook niet snap is dat je met haar omgaat als ze je dat gevoel geeft. What's in it for you?
[..]
Ik weet zelf ook nog niet goed wat ik hiermee bedoel; dat was de reden dat ik het in dit topic aan de orde bracht.
Ik denk vooralsnog dat het faalangst gerelateerd is: daar had ik erg last van op de middelbare school en tijdens de studie en beoordeelde nogal eens mensen als “beter dan ikzelf”. Maar ook: een beetje analyse en zelfreflectie is prima, maar ik sla daar nogal in door heb ik soms de indruk; probeer alles “stuk” te analiseren.

What’s in it for me? Nou, als ik gewoon normaal zou doen (wat me meestal wel lukt) zou ik er een leuke vriendin aan hebben met wie ik kan praten “op niveau”.

[quote]
[..]

Als ik heel eerlijk ben, dan wil ik dat helemaal niet. Ik vind het confronterend, vervelend, het kost tijd, en ik vind dat het niet nodig zou moeten zijn. Ik vind dat ze me gewoon moeten nemen zoals ik ben in plaats van me te dwingen om van een keukentrapje door een brandende hoepel te springen, alleen maar voor het 'recht' om voor hun 'geweldige bedrijf' te 'mogen' werken. Flikker op, of je zoekt iemand die echt werkt (mij dus), of je neemt maar genoegen met zo'n koffieleutende onbenul die vast heel sociaal kan praten over z'n vakanties.
[..]
Heel begrijpelijk en zeker ook je goed recht. Het verminderd je kansen echter wel. Overigens weet ik niet hoe jij het op dit moment in je werk ervaart, maar binnenkomen is een ding, aantonen dat jij diegene bent die het meeste (zinvolle) werk voor de organisatie doet is een heel ander verhaal waar ik momenteel erg mee worstel: ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een verbeterplan moet maken. Ik ben er echt enorm kwaad over.
quote:
Weinig. Ik ken sowieso denk ik maar twee mensen die slimmer zijn dan ik, eentje heb ik al lang geen contact meer mee en de ander heeft een erg goede baan. In mijn omgeving zijn mensen gemiddeld te dom om hun veters te strikken. Maar daarmee worden ze dan wel directeur, altijd fijn.
Het hangt waarschijnlijk veel van je omgeving af hoeveel slimme(re) mensen je tegenkomt. Ik heb in mijn werk en privé omgeving veel hogere opgeleiden en dan heb je er wat meer. Het resultaat is toch de som van de potentie en wat je ermee kunt doen. De potentie is bij jou en mij wel aanwezig, maar het komt er nog niet zo uit.
twijfelgeval?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:59:31 #220
295984 Demise
I saw you look away
pi_79754349
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat op het HBO zit, maar als ik straks naar de universiteit ga, kan ik daar wel afspraken over maken. Zo mag ik meer alleen doen, krijg ik waarschijnlijk op den duur (je moet je klasgenoten wel eerst leren kennen) een vaste partner om mee samen te werken en als het anders echt niet gaat, een individuele beoordeling. Voor mij zijn dat prima oplossingen omdat mijn knelpunt ligt bij het verantwoordelijk zijn voor de ander z'n werk. Als je erover twijfelt of je opleiding wel aanpassingen voor je kan/wil maken, zou ik gewoon een mailtje sturen om een gesprek te vragen met een studiebegeleider.
pi_79754442
@ Satsuma, Ikke 043

Vanavond bij Pauw en Wittteman : Professor in de neurologie Victor
Lamme over zijn boek De vrije wil bestaat niet.
pi_79754898
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat op het HBO zit, maar als ik straks naar de universiteit ga, kan ik daar wel afspraken over maken. Zo mag ik meer alleen doen, krijg ik waarschijnlijk op den duur (je moet je klasgenoten wel eerst leren kennen) een vaste partner om mee samen te werken en als het anders echt niet gaat, een individuele beoordeling. Voor mij zijn dat prima oplossingen omdat mijn knelpunt ligt bij het verantwoordelijk zijn voor de ander z'n werk. Als je erover twijfelt of je opleiding wel aanpassingen voor je kan/wil maken, zou ik gewoon een mailtje sturen om een gesprek te vragen met een studiebegeleider.
precies ik zou gewoon gaan, en je vooraf goed informeren over mogelijkheden!
pi_79756987
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gelukkig dat je desondanks contact met haar hebt.
Alleen niet zo vaak. En dat gaat waarschijnlijk nog minder worden nu ze sinds kort een vriendje heeft
Arme jonge
quote:
[..]

Precies.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79757541
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:21 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Met BodyPump is de sport”ellende” bij mij ook begonnen. De eerste keer stond voor mij stond ook zo’n vrouw die squatte met 10 of 11kg per kant, terwijl ik met 7,5 al instortte. En inderdaad: dat trekken mannen erg slecht. Persoonlijk vind ik het best stoer als een vrouw redelijk sterk is, ik heb daar meer mee dan met slappe, ielige, friemel meisjes, zeg maar. Met de nodige fiep-discipline was het Bodypump probleem vrij snel “opgelost” en ik ben uiteindelijk op 21kg per kant bij de squat oefening blijven steken (als voorbeeld). Meer paste er bij ons ook niet op de stang en dan moest ik naar de krachtrrainingszaal lopen om een andere stang te halen en dat was niet praktisch. Overigens (daar is ie weer) deed ik dit puur voor mezelf. Ik had er altijd enorm veel moeite mee als de instructrice mij in de picture zette of complimenten gaf. Ook dacht ze ooit dat ik 13,5kg per kant op de stang had terwijl het in werkelijkheid 16kg was. Ik zei daar niets van.

En hetzelfde geldt ook met krachttraining. Waar een beetje Sjonnie na twee keer trainen al een halterhempje aantrekt om zijn enorme spierbundels maar goed te kunnen showen, loop ik nog steeds rond in oversized t-shirts. Geen aandacht a.u.b. En dat is een beetje het dilemma ook met bijvoorbeeld het werk: aan de ene kant werk ik sterk onder mijn niveau, aan de andere kant hoef ik ook niet de hemel in geprezen worden en zwak zelfs complimenten af als ze mij gegeven worden. Dat is natuurlijk niet zo slim, maar het zit kennelijk best diep verankerd. En aan de ene kant ben ik soms best laagdunkend over collega’s, maar aan de andere kant vind ik dat ik niet het recht heb om op welke manier dan ook me superieur te gedragen ten opzichte van anderen en doe dat dan dus ook niet.

Lenig ben ik trouwens totaal niet (ik heb wel eens aan yoga en pilates gedaan) en snel qua reactie ook niet. Die lenigheid zou ooit nog wel eens goed kunnen komen, maar die snelle reactie: no way. Ik ben wel eens in een soort steples verdwaald geraakt, maar ik ben gewoon te traag (zelfs voor een man). Ik denk trouwens dat ik dat in het algemeen wel ben: niet zo snel, qua reageren.
[..]

haha herkenbaar! hier lopen ook van die gassies rond in hun "muscleshirts" (soort hemd), zodat alles maar goed uitkomt shirtje, trainingsbroek en gaan met die banaan! we zitten potdikkie niet in een kaksportschool he!?
dan nog, zie ik IEMAND squatten of deadliften hier? neen. wie wel? juist!

theorie: autisten hebben in het algemeen wat weer moeite met het ontvangen van aandacht (complimenten en zo), aangezien dit ook een beetje heb. natuurlijk "train" ik dit (een welgemeend dankjewel! en als het een leuke meid is, voeg ik er nog "wat lief van je" erachter ) magoed.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:25:39 #225
295984 Demise
I saw you look away
pi_79757898
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef robuust89 het volgende:

[..]

theorie: autisten hebben in het algemeen wat weer moeite met het ontvangen van aandacht (complimenten en zo), aangezien dit ook een beetje heb. natuurlijk "train" ik dit (een welgemeend dankjewel! en als het een leuke meid is, voeg ik er nog "wat lief van je" erachter ) magoed.
Dat is een prima reactie, hoor!

Overigens heb ik haat aan de sportschool. Ik vind het prima om te mijn oefeningetjes te doen (dagelijks), maar dan wel op míjn manier en míjn oefeningen en géén cardio, a.u.b.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')